16 Şubat 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

16 Şubat 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

4 yıldızlar şakacıdır Üzüntüyü bırakın, yaşamaya bakın, sevgili okuyucular! Bakın, gazetelerimiz bile size bu konuda yardımcı. Kehanetlerini ydi ro- fanızı çizin ve devam edin BOĞA BURCU Milliyet.: (21 Nisan -21 Mayıs) — Günlük işinizi bitirmeden yeni bir işi üstünüze almayınız. Dinlenmek mec- buriyetindesiniz. Tercüman :(21 Nisan—21 Mayıs) — Üzerinizde Jüpiter gezegeninin te- siri yar: Mizacınız bugün sert ola- cak, münakaşalardan kaçının, haklı çıkmasını bilemiyeceksiniz. Yeni İstanbul : (21 Nisan — 20) Mayıs) — En çok sevdiğinize bu zülmü yapmak, hiç bir sebebe dayan- mıyor. Biraz daha yumuşak olmalı- sınız. YeniGün : (21 Nisan — 20 Mayıs) çarelerin en faydalısıdır. Yeni Sabah : (21 Nisan—21 Ma- yıs) — Ya bir şirket veya bir ortak- lık işinden uğramanız muhtemel za- rarı, alacağınız tedbirle önleyebilirsi- Son Havadis : (21 Nisan — 20 Mayıs) — Her şeyi kendinize dert edinmeyin. Biliyorsunuz ki onun ka- fasına laf girmiyor. Onun için tatlı canınızı üzmeyin. Bırakın ne hali var- sa görsün. Tasvir : (21 Nisan—21 Mayıs) — Durumu serin kanlı ve realist bir gözle izlemeniz gerekirken, bunu yap- madınız Akşam : (21 Nisan — 20 Mayıs) — Gönül işleriniz iyi bir yola girmek üzere. Hürriyet : (21 Nisan — 20 Mayıs) — Bile bile yüklendiğiniz mesuliyetin derecesini gayet iyi takdir ediyorsu- nuz ama, gerekli tedbiri almakta da gecikiyorsunuz. Dikkatli olun. Dünya : (21 Nisan — 20 Mayıs) — İyilik yapmak istediğiniz biri var, imdi tam zamanı. S/26 Ruhi Sarıalp, halen Yüksek De- nizcilik Okulunda Spor ve Beden E- gitimi öğretmenidir. Sarıalp, atletizm çalışmalarına soin vermekle spor alanlarından çe- kilmiş değildir. O, bu konudaki bilgi ve tecrübeleriyle yüzlerce genç yetiş- tirmiş, yararlı olmasını bilmiştir. Değerli atlet Ruhi Sarıalp, 1950 yılından beri Ayşe Sarıalp ile evli- dir ve çocukları yoktur. Eşi gibi son derece nazik ve mütevazı bir insan olan Ayşe Saralp, halen İstanbul Amerikan Haberler Bürosu Müdür Muavinidir. Eşiyle birlikte Nişanta- şındaki evlerinde mesut bir hayat yaşamakta olan Ruhi Sarıalpin bü- tün meşgalesi, öğrencilerini iyi birer sportmen olarak yetiştirmekten ba- rettir. Öğretmenlik görevi yanında, Atletizm Federasyonu Teknik Müşa- virliği, Türkiye Mili Talebe Federas- yonu Spor Teşkilâtı İkinci Başkan- lığı gibi görevleri de vardır. Ayrıca, bir çok kulüplerin, bu arada Milli Takımın Kürek, Futbol takımlarının kültür fizik öğretmenliğini de yap- maktadır. Ruhi Sarıalp şık ve zarif giyinir. Sigara ve arasıra içki içmekten, ai- le toplantılarında bulunmaktan baş- lanır. Öğrencileri, Ruhi Sarıalpi bü- yük bir saygı ile severler. (AKİS - 81)