17 Temmuz 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 21

17 Temmuz 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 21

Tüli'den haberler İmar ve İskân Bakanlığı genel mü- üürlerinden Zahit Mutlusoy Ve eşi Selma Mutlusoy, çocukları ile birlik- tg tatillerini geçirmek üzere, haftanın içinde Örene gidecekler, Mutlusoylar buydan bir süre önce yaptıkları uzun Avrupa seyahatine çocuklarını götür- mediklerinden, bu sefer de onların hâ- ür için deniz kenarına gidiyorlar. * Artik geceleri havalar ısınmağa baş- ladığı için Bulvar kahveleri gecehin çok geç saatlerine kadar hıncahınç dolu olduğu gibi, oralarda yer bula- mıyanlar da kaldırımda piyasa etme ye razı oluyorlar. Geçen gecelerin bi- rinde iki kişi özellikle dikkat! çekiyor- du Erkek uzun boylu ve sarışındı Ka- dınsa, erkekle hemen hemen aynı boy- daydı, asker adımlarıyla yürüyordu ve göz alıcı pembe bir elbise giymişti. Bi- rağ yaklaşınca kim oldukları anlaşıl- di ' Şinasi Osma le eşi! Şu son günlerde hemen her gece Hülya pastahanesinde oturan bir yaz bekârı da gözden kaçmıyor: Tunus Büyük Elçiliği maslahatgizanı Feba- meddin Arvay. Bayan Arvay, ailesinin yanına İstanbula gidince, Feahameddin —,Atvaya hemen bütün yazı bekâr ola- rak geçirmek düşmüş olacak. Eski Bakanlardan Müammer Ça- Yüşoğlü da o gece, Milkanın arka tarafa kadar uzanan masalarından birinde, beyaz saçlı bir dostu İle pek ciddi soh- betlere dalmış görünüyordu, Turhan Kapanlının eniştesi olan Çavuşoğlu e- peyce yaşlaniniş. Acaba uzun saman- dır ortalarda görünmeyen eşi İhsan Çavusoğlu ne âlemde? Hazım Dağlı ile Rasih Minkari de o gece, bir pastahanenin ikine! sır? masalarından birinde başbaşa oturmuş, galiba, gelip geçen hanımları gözden geçiriyorlardı! * D Alâöttin Örhon, Yarımcadak! vil- tasına henüz gitmemiş Çocuğu ve gündengüle güzeileğen eşiyle birlikte €kseri akşam yemeklerini dışarıda Ye" eyi teroih ediyorlar Daha 2'yade de evlerine en yakın olan T'irk - Ameri- kün Derhağinih alt katındaki Kebapçi- da görünüyorlar, AKİS/22 innur Dirisu yakında evleniyormuş, Rivâyete göre, evlenmeğe karar verdiği zat da, eski DP Bolu millet- vekillerinden Nezih Beymiş, * Kebuter Yardımcıya '#n yeni evlilik pek yaradı Rengini gitgide daha fazla açtığı saçları da kendisine pek yakışmış doğrusu!. e Apkara Köleji Genel Müdürü emekli Kur Albay Burhan Göksel, artık, kışın bütün yorgunluğunu çıkarma im- kânını bulmuş, Eşi Emel Gökselle bir- ikta, hiç olmazsa akşamları, serinle- mek üzere, siyah parlak tüylü köpek» lerin! de yanlarına alıp Bulvarda ge- ziyorlar, * Haftanın aki Pazar günü, Or- ta Doğunun Eymir gölü de yine pek kalabalıktı, Bir çok aile, yemekleriyle, piknik yapmağa gelmişti (Bu arada yüksek mühendis Nadir Uluç, eşi A“ tife Uluç Ve yakın dostları yüksek mü- hendis Arif Aksoy ve eşi Ülker Aksoy, başka dostlarıyla birlikte geo vakitle- re kadar göl kenarında kaldılar, OPTİ be PİLİ BAŞ. DİŞ. NEZLE ve Romatizma ağfılarında | | RENE ALGO Alınız Bayındırlık Bakanlığı Müsteşarı Ne- zin Devresin kizı, nafta içinde İs- viçreden döndü Annesi ve babasi ken- disini karşılamağa Esenboğaya kadar gittiler, * (Çumhuriyet gazetesi muhabirlerinden Salt Arif Terzioğlu, Avşa adasını ihya ediyor. Bu arada, kendine de gü- zel bir villâ yaptırıyor Bütün yakın dostlarını, kendisi gibi yapmaları için teşvik ettiği gibi, ayrıca hepsini, 2 A- ğustosta yapılacak olan mütad Avşa şarap bayramına çağırıyor. * Birbuçuk aydır, görevli olarak Alman- ya, Fransa ve İsviçrede bulunan yliksek mühendis Feyyaz İnceer, niha- yet yurda döndü, Eşine de çok güzel bir mayo getirmiş Yalnız, biraz mo- dası geçmiş bir mayo! Yâni monokini değil, polikini! * ızılaycilar bu yıl leyleği havada gör- düler galiba! Bu hafta da, Sam- sundaki gençlik kampının açılışında bulunmak Üzere gene yollara düştü- ler. Dr, Niyazi Gövün ayrılmasıyla $ö- netim kurulunda boş kalan üyeliğe Ye- ni seçilen izmirli Nermin Arpacıoğlu da bu vesile İle ilk görev gezisi olarak Samsuna gitti, Bu geziye ayrıca Genel Başkan Dr. Fikret Pamir, Genel Sek- teter Babür Ardahan da O katldılar. Kızılay Genel Başkan Vekili ve TRT Genel Müdürü Adnan Öztrak ile Yar- gıtay üyelerinden Melâhat Ruacan 'Se, işlerinin çokluğundan ötürü geziye katılamadılar, * Hattan sonunda otomobille İstan- bula giden İçişleri Bakanı Orhan Öztrak, bu vesile ile, Bayramoğlu Sa- hil mahallesinde oturan ailesini de 2i- vaTet fırsatını bulmuş oldu, * Uksek mimar Sedat Veziroğin, isleri dolayısıyla, bu sıcaklarda Malatya Ve Erzuruma gitti Dostları va vakın- ları İstanbula dönüşünü dörtgözle bet- liyorlar, * İstanbu Teknik Üniversitesi Maden Faktlltesi eski Dekanı Prof Ekrem Göksu ve ailesi, yazı geçirmek Üzere