27 Ağustos 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

27 Ağustos 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

AKIS TÜLİDEN HABERLER . yapılıyor ama, bu seferki toplantı Akif Dm değil, kızınıudı. Revan Sadıkoğlu, altmış kişiyi bu- lan genç Gk bni çok şık kar- şıladı. İstanbulun şık kadınları pantalon niodasını çok seviyorlar. Revan Sadıkoğlu, kardeşi (Pemra Zorlu ve artık Türkiyeye odönen Varlık Yalman, şalvarlar ve panta- lonlar giymişlerdi. Pantalonsuz ka- dınlar da son derece şıktılar ya.. Erkekler ise beyaz smokinler için- devdiler. Havuz başında geçen par- tifin içkisi bol, büfesi nefisti, Vis- ki şişeleri boşaldıkça parti ofena halde hızlandı, hararetlendi, bazı misafirler serinlemek için soyunup havuza girdiler, bazı erkekler ise , smokinleriyle suya daldılar. İnşal lah soğuk alıp hastalanmazlar!.. Efelerin torunları Eee gençliği de Efede en hız- li gecelerini yaşıyor. Efe, Şa kir Kesebirin * son zamanlarda tw rizme merak saran kızı Tülin Kese- bir tarafından Çeşmede açılan yeni motel, Neşeli bir orkestrası o var. Efelerin torunları, sabahâ kadar burada dansediyorlar. Tülin Ke sebir de Bodrumdan uzaklaşmış, Çeşmeye gönül vermiş görünüyor şimdilerde, Acaba Haşim Birkan ne durumda? Çeşmeden Ne edilirken Sevda az. Çeşme sosyete- sinin Hiatnği onun üyük yeri var, fakat bu yaz o kadar hızlı de. gil, Sonbaharda Macaristana gidip konserler verecek, bu yüzden din- lenmeğe daba çok vakit ayırıyor. Müzminler azalıyor mu? Müzmin diplomatlarımızdan Ha- mit Batu evlendi. Elçiliğe bekâr cıkmayacak. Başkente gelen haber- lere göre, çok da güzel bir seçme vapmış. Simdi sıra Kâmran Gürün ve Pertev Subaşıda. Nazif Çukruh da evlenmeğe hâzırlanirken nişan- hsindan ayrılmış. Bu durumda müzmin diplomatlar azalıyor mu, çoğalıvor. mu, karar vermek: kolav değil “Yorgun Ekip”in tesellisi Bu haftanın başında (o Ankaranın en vorgun ekibi Bay ve Bayan Çağlayangil, Hâlük Kura ve Bay ve Zi Ağustos 1966 Bayan Tâlât Kulay ekibi idi. Dışiş- lerinin bu ekibi, sor ozamanlarda sıklaşan yabancı ziyaretçilerden bi- rini daha, Bulgaristan Dışişleri Ba- kanını, eşini ve vanındakileri ağır- layıp Başkente döndüler. Bir defa İzmire, iki defa İstanbula gittik- ten sonra,. Üstelik, oralarda bütün ,ivaretçilerle birlikte gezilen ( yer- ler de hep aynı yerler, imdi Dışişleri protokolcüleri önümüzdeki nın başında gelecek Kral Faysal ağırlamanın hazırlığı o içindeler. Kral Faysalı Afganistan Başbaka- nıyla eşi takip edecek. Onlara da mihmandar olarak Tâlât Kulay ile Bakanlığının hafta- Rebap Kulay veriliyor. Lâle Kura bir kaçamak yapıp çocuklarıyla be- raber İstanbulda bir kaç gün deni» ze girebildi ama, haftanın başında o da, eşiyle Ankaraya dönmekten geri kalmadı. Ece, kocaları Büyük Elçi olup dışarıya çıkınca onların yanında © lanların görevi, bu sıcaklarda koca» ları Ankarada pişerken de yanla- rında bulunmak. “Yorgun Ekip” in tesellisi, bu son misafirin de Tür kiveden pek memnun ayrılmış ok masıydı. Çağlayangilin çok iyi bir ev sahibi olduğunda ve ekibini iyi seçliğinde artık herkes müttefik, # 1966 YILINDA 3.5 MİLYON Liralık tam konforlu, kaloriferli, gömme banyolu, Marley döşemeli ve deniz manzaralı APARTMAN DAİRELERİ ci ZENGİN PARA İKRAMİYELERİ AKBANK (İlânecılık: 4576) — 280 29