7 Ekim 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 20

7 Ekim 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 20

Tüli'den haberler Tv yayınları başladı Televizyon yayınları başladı - baş- lıyor derken, Terzi Nail bir Tv defilesi düzenleyiverdi. o Ankarada, davetlilerin önünde yapılan yayın denemesinde, Nailin mankenleri yeni kıyafetleri sundular. Tv çağı- na adım atma kampanyasına böy- lece, kadın terzileri de katılmış ol- du. Bakalım, sonu ne olacak... Kim bilir, belki de, bu defileli yayın, Te- levizyonumuza uğur getirir, değil mi? Doktorun iyisi Dışişleri (oBakanlığının güzide ka- dınlarından Rebap Kulay, An- karadaki, Dr. Hayri Kalabalıka ait Yenişehir Sağlık Yurdunda bir a- meliyat geçirdi. Dostlarının çiçek- lerle donattığı odasında Rebap Ku- layı iyi ve keyifli görenler, ameli yatın basit bir ameliyat olduğunu sandılar. Ama asıl marifet, ameli - yatı yapan Dr. Rıdvan Ege ile Has- tahanenin hastabakıcılarındaydı. Dr. Rıdvan Ege, Rebap Kulayın ayağın- dan altı tane, kemiği, tereyağından kıl çeker gibi alıverdi. Rebap Ka- lay, şimdi, Los Angeles yolculuğuna hazırlanıyor. Talât Kulay daha da önceden yolcu. Operada buluşanlar Devlet Operası, perdesini açtı. Geçtiğimiz hafta Cumartesi gü- nü galada buluşan baş kentliler, şıklık babında biraz hayal kırıklığı- na uğradılar. Seyrettikleri oyun, Ot- hello idi. Zenci bir tenor Othello i- di; yeni Desdemona, Sevda Aydan. Yago ise Özcan Sevgen Şeref lo- casında Cumhurbaşkanı Sunay ile Modacı Nail Yurdakul ve modelleri Tv Önünde “Açılır besmeleyle dükkânımız..." 7 Ekim 1967