21 Ekim 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 49

21 Ekim 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 49

BAYANLAR, KOCALARINIZI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ? Gömlekler artık erkek kıyafetinin vazgeçilmez unsurlarından biri oldu. Renkli, spor gömlekler şıklığı daha iyi belirti- yor. Bunları sadece gençler değil, orta yaş- lılar da rahat rahat gi- yebiliyorlar. — İstanbul'da Pan - galtı'da Gençler Gale- ri'de yünlü, çeşitli boy ve renkte spor gömlek- ler. Halifax. Fiyatı: 79 lira. Trençkot ve mevsimlik spor kostüm bugünler- de adı en fazla edilen eşyalar. Bunlar iki ba- kımdan yor: Karşıladıkları ih- tiyac ve modaya uygun Kol düğmesi her zaman, anma günlerinde koca- lara, delikanlı oğullara verilecek en iyi hediye vasfını omuhafaza et- miştir. Şimdi bunların yanına para maşaları da katılmıştır. — İstanbul'da Beyoğ- lu'nda Angelides mağa- zasında paslanmaz ma- denden kol düğmesi. Fiyatı: 55 lira. — Aynı yerde para maşası. 50) âyâr gü- müşten. Fiyatı: 95 lira, lukları. Kocalara ve ço- cuklara seçilirken bu iki vasfın o ikisinin de bulunmasına dikkatte değerlendiril- fayda vardır. — İstanbul'da Beyoğ- lu'nda Tokatlıyan . İs Hanının |. Galeri Edip'te trençkot. Ak-Tek Trevira'nın. Bej renkte. Fiyatı: 325 lira. kostüm. Ceket kahve- rengi - siyah ekose. Üç Yazı takımı erkeklere yaç"tır. Nasıl, güzel ha- zırlanmış bir yemek sofrası insanın istina- sını açarsa, aynı şekil- ii çalışma masa- -ı da erkeği onun ba- inde daha fazla tutar. katındaki yerde spor düğmeli. kası tek plise yırtmaçlı ve evaze., Kumaşı Ku- la'nın. Fiyatı: 475 lira. Pantalon gri flanel. Ku- maşı gene Kula'nın. Fi- yatı: 60 lira. — İstanbul' da Beyoğ- Deriden olan 4 parça, siyah, kahverengi, ye- şil renkleri bulunan ta- kımın fiyatır 475 lira. Kruvaze. Ar-