6 Kasım 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 41

6 Kasım 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 41

BAYANLAR, KOCALARINIZI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ? Koltuk da, erkekleri cezbeden bir eşyadır. Hem de, hayatın her safhasında. Çalışma ma- sasının arkasındaki ge- niş, rahat, içine zaman zaman gömülünebilen bir koltuk, orada otu- ranın kendine güvenini de artırır. Tabii, uy- kuyu hatırlatacak ka- dar rahat olmamak şar- tıyla.. — Ankara'da Rüzgâr- lı Sokakta Şahin Tur- gutoğlu ve ortakları mağazasında maroken, kahverengi veya gri renkte, yüksek arkalık- Yılbaşı yaklaşıyor. O ba- arasında fotoğraf o veya lı, döner, bol düğmeli büyük masa koltuğu. Fiyatı: 1200 lira. — İstanbul'da, Taksim kımdan, yılbaşında alına- sinema makineleri daima Heykelcikler artık çalışma masala- rım süslüyor, çalışma odalarına da bir renk ve hava veriyor. Bunlar ay- nı zamanda kâğıtların üstüne ve raf- larda, kitapların arasına da konula- biliyor. — İstanbul'da Şişli'de, Osman- bey'e çıkan Rumeli caddesinde Ve- Pa mağazasında bronz Hitit geyiği Çeşitli boyda ve duruşta olanları mevcut Fiyatları: 75 -100 lira arası. — Aynı mağazada Ko- cak hediyeleri şimdiden kestirip bunların parası- nı biriktirmekte fayda kapısı vardır. Böyle (hediyeler AKİS makbule geçer. Ancak bunların, devamlı masraf teşkil ettiklerini de unutmamak gerekir. meydanında, Ladin dük- kânında Certina marka, çocuklar (o için fotoğraf makinesi. 6X6 boyunda. Fiyatı: 125 lira, dak Instamatik, süper 8, tam otomatik, hiç bir â- yâra ihtiyacı olmayan, çantalı film makinesi. Fiyatı: 850 lira. 41