24 Ekim 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

24 Ekim 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

du * EEE ” ş ş N j i Sahife 10 KÜ ÇÜK İLÂNLAR Akşam A DA YA AN GR AA AE TARLA Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kuruş ye © >» ee 5 » Her fazla defa için © İ5 » 2 — Küçük ilânlar 4” satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca üçret alınır. 8 — Bu sütundaki ilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehahesiide kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sıra ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti . haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilmez. 4 — İş arıyanlar Iş arıyorum — Okur yazarım ma- nifatura mağazalarında çalıştım herne iş olursa yaparım. Taliplerin «Akşam» da A, N. rhmuzuna tahriren müraca- atları. — 1 Fransızcada çok muktedir — tecrübeli bir muallime aile içinde vazife arıyor. Hususi derslerde verir. 9 - 12 evde bulunur. Adres: Pangaltı Çayır sokak 109 Matmazel A. Dilbor. — # Türkçe, İngilizce, Fransızca ve Almanca — Yazılacak yazılarınızı temiz ve seri olduğü gibi ehven şeraitle makinada yazarım. Akşam'da B.F. veya Tel 24445 —3 Fransızce bilen — ciddi bir kadın bir ai'e nezdinde mürebbiye veya dam dö kompani olmıya taliptir. Beyoğlu Peşkerci sokak No. 20'ye müracaat.—1 Tecrübeli muhasip — daktilo, ingiliz ve fransız muhaberata vakıf acele iş aramaktadır. Bon servisi. Ücret 100 lira, Gazetemize tahriren. «<P. P. P.>» 9 2 — İşçi arıyanlar e al Memur isteniyor — Bir ticaret- hane için teminatı nakdiye vermeye muktedir memur isteniyor. Galata yer alı camisi Hasan bey han No.5 — Muhasebe ve: muhabere — işlerinde iisthdam edilmek üzere bir gence ihtiyaç vardır,. Eminönü Valide, han 11/12 numaradâ muhasip Fabred- din beye müracaat. —2 işçi istiyoruz — İstanbul'da, taşra vilâyetlerde kazalarda erkek işçi istiyo- ruz, okuyup yazma bilenler müreccahtır. Bize mektupla sorunuz. İstanbul posta kutusu 548 —3 Triko'aj fabrikalarında ilânlarla ilânları e dikiş rinde, ve kartonli makinasında çalışır yetli işçiler arıyoruz. Mar- puççülar (47 numarada Fahri Celil Naim beylere müracaat. —1 Bir hanım ariyoruz — Muaye- nehanede çalışacaktır. Babiâli caddesinde Meserret oteli karşışında,doktor Muhip Yurettin. —2 3 — Satılık eşya ei Satılık piyano —ıdışarı gitmek münasebetile <«Gavau> markalı tekmil demir ve çelikten mamul piyanoyu bu ayetine kadar * satıyorum. Bey- kâr sokak No: 26 bakkal Foki- yon efendiye müracaat. — e > Satılık — İki adet şevrole markalı 26 ve 27 modeli kamyonet gayet ehven fiyelte acele satılıktır. Kuru çeşme anireposunda Ali beye müracaat. — 6 Satılık asri mobilya — kübik yatak odası kompie yemek odasi, 'halı- lar, sobalar, vazolar v6 “saire bilcümle aparlıran eşyası azimet hasebile pera Kende “satılıktır. Adrös; Kurtuluş Boz- kurt caddesi Haydar bey apart. No. 1 hergün müracaat. — 2 am Satılık piyano — Alman marka güzel bir piyano acele ve ucuz satılık tar. Tajiplerin öğleden sonra Beyoğlu Hamalbaşı No. 27 birinci kata müra- caatları. şk Otomobili — gayet ehven Fiyatla 503 Fiat hususi otomobil (o satılıktır. Taksim Ayaspaşa cami karşısı Hasan €/. imaudrası, sabah 9 da akşam yedi- den sonra. — Satılık mükemmel kalorifer takımı — motör ve saifesi tamamen mükemmel bir kalorifer. takımı arel ucuz satılıktır! Galata'da Meh- met “Ali paşa hanında 41 numaraya müracaat, — Satılık piyano — İyi marka yeni bir piyano acele satılıklır. Ortaköy dere boyu 179 numaralı haneye müracaat. 2 4 — Kiralık-Satılık Acele satılık arsa Arap camii Mina sokak No. 34 - arşın arsa, Galata Arap camii Mahmu- diye caddesinde Arnavut bakkala mü racaat, Si Eczanesini — devren satmak isti- yenlerin Maçka öczanesi vasıtasile Sami beye bildirmeleri mercudur. <0 Acele satılık dükkân — Fatihte Hafızpaşa çarşısında 60 numaralı kalıve dükkânının mülkiyeti ucuz fiatla acele satılıktır. Yanındaki berber sünetçi Ah- met efendiye müracaat. —8 Satılık dükkân — Bahçekapıda dördüncü vakıfhanı karşısında tam ke- mer dükkânın yarısından fazla hissesi satılıktır. Kuzguncuk Münir paşa polis noktası 39-1 Halit beye müracaat. — 3 1600 liraya satılık hane — 4 oda terkoslu Üsküdar Paşa limanı Necip paşa köşkü. Pangaltı sineması karşısında 82 No. Dişçi (oOUğurlıyan hanesinde Dr. Suat. — 4 Kiralık hane — Çenberlitaşta Ev- kaf müdiriyeti karşısında ö oda kira lıkır. 9-12 ye kadar ittisalindeki haneye müracaat, 1 Emlâk satın alırız — İskeleye, tramvaya, şömendöfere, otobüse yakın olanlar müreccahtır. Saat 9- 12 arasında müracaat. İstanbul dördüncü Vakıf han Asma kat 29. gü Kiralık hane — Unkapanında Hızır bey mahallesinde Fabrika sokağında Terkos, elektrik, havagazı tesisatını ve sıcak suyu havi 9 numaralı yedi odalı kârğir hane kiralıktır, ittisalindeki Mai mukattar (oimalâthanesine (müracaat. Tel. İstanbul 2773 - Tel. B.oğlu: 2123 —2 Şehremini Saray meydanında — Terkos çeşmesi karşısında 71 No.lı kahvehane mobilyası ile acele satılıktır. Ayda 20 lira icar getirir. Müstecirine müracaat olunması. > di kiralık han — Galatada Mumhane caddesinde No. 18 Mader hanı kiralıktır. Görüşmek üzere Osmanlı bankası Yeni- cami şubesinde Hakkı Şevket beye müracaat, > ık hane — Ayasofya'da Alem- dar caddesinde No. 58 hane, 400 arşın arsa üzerinde 6 oda, 5 helâ, 4 sofa büyük avlu, elektrik, kırkçeşme suyu ve balıçesi vardır. Görmek için pazartesi, perşembö 10 - 5 e kadar derunundakilere müracaat. Fatihte — Malta çarşısının altında Hoca Üveyiz mahallesinde Sürr« Emin sokağında No. 1 kârgir 5 odalı hane Münasip fiatle satılıktır. içerdekilere müracaat, —.1 — Samatya, Yedikule, Beşiktaş — gibi tramvaya yakın yerlerde etrafı mazbut, suyu mebzul 25 ilâ yüz dönüm büyüklüğünde satılık bostan veya münbit erazi aranıyor. İcabeden malü- matın fiatı ile birlikte Akşamda M. A, 202 adresine tahriren bildirilmesi, —5 Kiralık ev — Boğaziçi Vaniköyü caddesinde dört oda, bir sofa , mutfak, taşlık, akar sulu, denize nazır bahçeli yanındaki 84 numaraya müracaat, — 1 Pazarlıksız 1800 liraya — Satılık müceddet kârgir hane Aksaray tramvay depo caddesi No, 6. Hergün öğleden sorra içindekilere müracaat. —3 Sağlam ve istifadeli — emlik satın almak istiyenlere Kadıköyünün en havadar ve eğlenceli bir mevkiinde mahiye 67 lira kirası, Çamlıcaya, denize nezaret fevkalâdesi olan müceddet Fâr- gir bir emlâk 24 T. evvel 981 cumarte- si günü Emniyet sandığında bilmüzayede satılacaktır. Tafsilât ve fazla malümat almak istiyenlerin Galata Mehmet Ali paşa hanında 4l numaraya ve yahut (6191) ikraz numarasile Emniyet" sandığı satış amirliğine müracaat eylemeleri. Emlâk satın almak için — görülmemiş kolaylık. o Bedelinin usfi peşin nısfı (bilâ faiz) elli tasksitte tes- viye edilmek şartile emlâk satın almak istiyenlerin Galatada Mehmet Ali paşa hanında 41 numaraya müracaat eyle- meleri, Modada — Acele ve ucuz Satılık hane, Moda i civarında Yusuf Kâmil paşa sokağında (6) oda mutfak müşterek kuyu, torkos, havagazı ve balıçeyi havi gayet havadar hans âcöle ve ucuz satılıktır. Talip olanların Gala: tada Mehmet Ali paşa hanında 41 nu maraya müracaat eyiemeleri. ESİ Kalamışta — satılık mükemmel köşk — Kalamışta banyolar sahiline ve Fener caddesine nazır çamlar içinde (12) odalı mükemmel ve muntazam koşk satılıktır. Tafsilât ve fazla malü- mat almak istiyenlerin Gâlatada Mehmet Ali paşa hanında 41 numaraya müraca- aat eylemeleri. — 6 Divanyolunda — Işık sokağında köşe başında 7 numaralı bir katı: kâgir iki katı ahşap yedi odalı ev acele satı- lıktır. İstiyenler cuma, pazar ve çarşam- ba günleri saat ona kadar görebilirler. — 4 Kiralık ucuz yazıhaneler — üçer ve ikişer odalı daireler ve tek odalar. Galata Şevket paşa han 4 numaraya müracaat. — 1 Apartımanda — kiralık dairo dört oda ve bir mutfak, banyo, ayrıca tek odalar. (Haydarpaşa Yeldeğirmeninde düz sokak No. 64 Ankara apartımanın- da kapıcıya müracaat, —3 Satılık kâgir hane — Şehrema neti karşısında Klot Farer caddesinde köşe başında 25 No. yedi oda nezareti güzel elektrik havagazı kuyusu vardır. Derunundakilere müracaat. 8 Kiralık hane — Fatihte Macar kardeşler tramvay caddesinde 50/51 No. 5 oda, mutfak, geniş taraça, terkos, alafranga termosifon banyo ve helâ altındaki kahveciye müracaat. —8 atılık apartıman — 6 oda ban yolu, havagazı ve elektrikli 6 katlı apar- tıman satılıktık. Beyoğu Asmalımesçit minare sokak No. 20. kapıcıya müra- caat. —3 Kii hane — Fatih parkı kar- şısında Haydar bey caddesinde 5 oda, 1 hamam, 2 helâ, elektrik, havagazı ve terkosu mevcut 7 No. müstakil hane kiralıktır. İçindekilere müracaat. o — 3900 liraya — satılık, ve kiralık , Sultanahmette denize nazır 5 oda ha- mam, bahçeli yeni ev 3 sene vergiden muaftır. o Mahınutpaşa Havuzlu ban Süleyman müracaat, —2 Kii — Şehzadebaşında Millet tiyatrosu yanındaki konakta on odalık müstakil bir daire kiralıktır. ( Önünde tramvay, denize kadar manzara, elek- trik, havagazı, terkosu havidir. ) Görüş- mek üzere Konağa veya Meydancık Büyük Kınacıyan han 24, telefon 22716 numaraya müracaat edilmelidir. — 2 Kiralık mobilyalı odalar — her türlü esbabı istirahati haizdir. Fiyatlar ucuzdur. Beyoğlu Asmalı mesçit Kara- gözyan apartıman No. 3emür. — 1 Beyoğlunda — mefruş büyük oda aile nezdinde tek bir erkek için, asri konfor, müracaat: Galata Karaköy Palas hanında «lafonsiyer? sigortasında Ha- mamcıyan. —ı1 Acele satılık dükkân — Beya- zıtta Mercan cadeesinde fevkinde odayı hamil bir bap kâgir dükkân acele Satı- lıktır. Talip olanların Galata, Mehmet Ali paşa hanında 41 numaraya müra- caat eylemeleri. — Nısfı peşin nısfı Ipotek — ya- pılmak Şartile satılık muntazam iki köşk. Feneryolunda çifte havuzlarda, operatör Cemil paşanın köşkü civarında biri dokuz oda, bir mutfak ve diğeri dört oda, bir mutfağı, ahırı, iki kuyuyu ve çam ağaçlı dört dönüm bahçeyi havi ve denize nezareti — kâmilesi olan iki köşk acele satılıktır. — Talip olanların Galata, Mehmet Ali paşa hanında 41 No. ya müracaat eylemeleri, — Kuzguncukta — Münirpaşa ma hallesi Aziz bey sokağında beşer odadan iki bölüklü fevkalâde nezaretli eşçarı müsmireyi havi iki dönüm bahçeli 16 numarâlı doktor Hakkı beyin hanesi ucuz fiatla satılık ve kiralıktır, içinde- kilere müracaat. a 5 — Müteferrik KIZ GER 2 Tecrübeli bir alman mürebbi- yesi — Eyi bir ailede çocuk bakmak için iş arıyor. adres: Madam Aga, gala ta postahanesi, postrestan, —6ö 24 Teşrinlevvel 193 a i Teminat akçesi Semti Lira Sirkecide Sansaryan hanının 2 inci katında 38 No. oda 27 Lâlelide Taşhan dahilinde kârgir 7,23, 25, 30,31 No.5 oda (o 11,50 Kapalıçarşıda Divrik sokağında 45/47 numaralı dükkân 4,50 Fatihte Nışancı caddesinde Efdal zade mahallesinde 6 odadan ibaret küçük medrese 7,50 Zeyrekte Zeyrek yokuşu başında kâin iki odadan ibaret Zembilli Ali Efendi mektebi 5,50 Kocamustafa paşada Kocamustafa paşa medresesi 12 numaralı kârgir odası, 2 Yukarıda yazılı mahaller bir seneden 3 seneye kakar kiraya ve- rilmek için ayrı ayrı açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartna- melerini görmek için her gün Levazım müdi üne müracaat etme- lidir. Müzayedeye girmek için hizalarında yazılı teminat lâzımdır, Bu teminat ya nakden ve depozito suretile yahut hükümetçe mute- ber tanınmış bankaların birinden getirilecek teminat makbuzile olur. Bu şekilde teminatla beraber ihale günü olan 26/10/931 pazar- tesi günü saat 15 şe kadar Daimi Encümene müracaat edilmelidir. * Üsküdar Atlama taşında demirciler sokağında kâin 13 numarali dükkân açık müzayedeye konularak talip zuhur etmediğinden ihale müddeti 26/Teşrinievvel/931 tarihine temdit edilmiştir. Talip olanlar şartnameyi görmek için her gün levzim müdürlüğüne müracaat etmelidir. (Müzayedeye girmek için 9 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak Bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut Hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden alınacak teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat ile beraber yevmi mezkürda saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler. * Arnavutköyünde Lütfiye mahallesinde küçük Ayazma mevkiinde dört odadan ibaret 4/41 numaralı hane teminat akçesi 9 lira Crta- köyde Cavit ağa mahallesinde iki oda bir sofadan ibaret ahşap Cavit ağa mektebi 5,50 lira teminat Kapalı çarşıda Divrik sokağında 50, 52, 54 numaralı 7 lira teminat Aksarayda Yusufpaşada Şirment Çavuş mahallesinde Topkapı caddesinde 116-116/1 eski 74 yeni numaralı hanenin altında 1 hususi numaralı dükkân 4,5 lira teminat. Tarakçılarda Rahikizade medresesi teminat. Beyazıtta soğanağa mahallesinde Abdullah paşa mektebi 6 lira teminat. Yukarıda yazılı mahaller bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için ayri ayrı açık müzayedeye konulmuştur. Talipler şartnameleri görmek için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için hizalarında yazılı teminat lâzım- dır. Bu teminat ya nakden ve depozito suretile veyahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminatla beraber ihâle günü olan 26 Teşrini- evvel 931 pazartesi günü saat 15 e kadar Daimi encümene müra- caat edilmelidir. dükkân 2 numaralı odası 3,5 lira * Beşiktaş ve Üsküdar süt ve mektep çocukları bakım iye poliniğine lüzumu olan eşyayi tıbbiye pazarlıkla alınacaktır. Pazarlığa iştirak için 26 lira teminat lâzımdır. Bu teminat nakden kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut Hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Bu şekilde teminatla beraber 25/10/931 pazar günü saat on beşe kadar Levazım müdür- lüğüne müracaat edilmelidir. » Vefa yangın yerinde sekizinci adada 475, 478, 477, 479, 461, 460 harita numaralı arsalar arasında 21,60 metro murabbaı arsanın metro murabbaıa 350 kuruş kıymet takdir olunarak açık müzaye- deye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için 6 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakden veya depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirile- cek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminatla beraber ihale günü olan 26/10/931 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi encü mene müracaat edilmelidir. * İtfaiye için Manika ve çarşaf yaptırılmak üzere lüzumu olan 850 metro yerli bez kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şart- name almak için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Münakasaya girmek için 83 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nalten ve depozito suretile veyahut hükümetçe muteber tanınmış ban- kaların birinden getirilecek teminat mektubile olur. İşbu teminat mak- buzu veya mektubu ile şartname, teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 26/10/931 pazartesi günü saat onbeşekadar Daimi encümene rmelidir, ve satmak istiyenler 3 den 6 ya kadar Yenipostane karşısında büyük Kınacıyan bul'da, taşra vilâyetlerde, kazalarda memur ve memüre istiyoruz, işinize, ifenize (halel (gelmiyecektir. Bize | han 24 numaraya müracaat edebilirler. a sorunuz. “stanbul postahane- Telefon 22716 Telgraf: Ziyator- İstanbul, sinde 400. 8 Mektuplarınızı aidırınız Gazetemiz ( idarehanesini (adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SZ-L B- MSC- 480 depo niemuru-AD- SM-I-MA - Uzaklardan -CP6-MJ-400-YH namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur. Ankarda Halk iş idarehanesi Balıkpazarında polis noktası karşısında telefon 2037. Komisyon, alım, satım, icar, isticar ikraz ve istikraza tavassut edilir. Terceme, yazı işleri yapılır. İş ve işçi temin edilir, Ankara ve İstanbulda iş takip ve süratle intaç edilir. Daktilo s1 dersi verilir.