15 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

15 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam 15 Nisan 1932 ii i ten KOP GM Tösarruf, dirlik.dii zenlik kaynağıdır. ZİRAAT BANKAYI biraz mara Dirilkli ri miz? Devlet Demiryolları ilânatı 31/3/32 tarihinde müzayedesi icra edilen 2 No. lı duba için verilen bedel haddi lâyıkında görülmediğinden 21/1V/32 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 te pazarlık suretile satılması tekarrür etmiştir. Talip olanlar her gün H. P. Liman ve Rıhtım ser müfettişliğine müracaatla dubaya görebilecekleri ve tayin olunan günde H. P. mağazasında isbatı vücut eylemeleri ilân olunur. Istanbul Polis Müdürlüğünden: Memureyni zabıta için 2000 ilâ 2191 adet yazlık ceket imali kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Teklif edilecek fiat haddi lâyık görüldüğü takdirde 28 Nisan 932 tarihine müsadif Perşembe günü saat 15 de ihalei katiyesi icra edilecektir. Taliplerin şeraiti ve nümuneyi görmek üzere idare komisyonuna ve teminat akçesile teklif mektubunu yevmi mezkürda saat 15 şe kadar Defterdarlık dairesinde (omüteşekkil Mübayaat komisyonuna ita eylemeleri ilân olunur. Tütün inhisarı umumi ..., 0. müdürlüğünden: Nümune ve şartnamesine tevfikan aleni münakasa ile (10,800) metre yerli bez satın alınacaktır. Taliplerin (*/, 7 1/2) teminat akçelerini hamilen 7/5/932 cumartesi günü saat 14 te Galatada mubayaa komisyonuna müracaatları. Hilâliahmer İstanbul merkezinden: 22 nisan 1932 cuma günü saat 14,30 da Cağaloğlunda merkez binasında aktedilecek senelik kongreyi muhterem âzanın “aidat makbuzlarını hamilen,, teşrifleri rica ve ilân olunur. BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 4 cü keşide: 11 Mayis 1932 dedir. Büyük ikramiye 40,000 liradır. Ayrıca 15,000, 10,000 liralık büyük ikra- miyeler ve 20,000 liralık bir mükâfat vardır. muştur. İstanbul ikinci icra memurlu- gundan : Bir borçtan dolayı satılmasina karar verilen Şevrule markali ve 3632 belediye No.lı bir adet kamyon 26/4/932 tarihine müsadif Salı günü saat 12 - 13 Beyoğlunda Taksimde (OAmerikan garajında açik arttırma Suretile satılacağın- dan talip olanların yevmi mezkür ve saatte mahallinde hazır bulu- nacak memurumuza müracaat etme- leri lüzumu ilân olunur. —————— İstanbul Birinci Ticaret dairesinden: Galatada Ömer Abit hanında 18 nu- maralı yazıhanede zahire komisyoncu- luğu ve ticaretle meşgul Kostaki Misai- lidis efendinin alacaklılarile icraen akit eylediği konkordato mahkememizce tet- kikatı 21 nisan 932 Perşembe günü saat 10,30 da icra kılınacağından bu bapta alâkadar olanların yevm ve saati mezkürda mahkemede hazır bulunmaları lüzumu ilân olunur. Fener yolu ile Göztepe arasında nümune bağı 1 — Gümrük muhafazasının 36 numaralı boru ve sair tamiratı fenni keşifnamesi muçibince pazarlığa konul- karşısında ve şimendüfer köprüsü ittisalinde kârgir müceddet beş odalı büyük bahçeli bir hane yazlık veya kişlik icara verilecektir. Talip olan- ların emniyet sandığı hukuk servisinde Fethi beye müracaatları. İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğünden: Muşunun kazan su 2 — Taliplerin şeraitini tetkik ve */, 7,5 teminatlarile 21 nisan perşembe günü saat 14 de müdiriyette bulunmaları Harbiye Mektebi Kumandanlığından Harbiye mektebine girmeye talip olanlanların duhul şartlarını haiz oldukları takdirde temmuz nihayetine kadar Pangaltıda Harbiye mektebine müracaatları ilân olunur. * Harp malülleri umumi merkezinden : 17 nisan 932 pazar günü saat 12 de bayramlaşmak üzere ma- lülgazi kardeşlerimizin Vezneci- lerde cemiyet merkezini teşrifleri rica olunur. Zayai — 4131 sicil şoför eh- liyetimi zayi ettim. Yenisini ala- cağımdan eskisinin hükmü yoktur. Balat otobüslerinde Mehmet Nurettin cemiyeti Dr. Ekrem Emin Dahili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin Kulak, Boğaz, Burun mütahassısı — Kadıköy, Yoğurtçu parkı karşısı 82 hergün ikiden dörde kadar Telefon: Kadıköy 164 Satılık iki katlı bina Fatih Malmüdürlüğünden: Edirnekapıda Çakirağa mahallesi ve sokağında cedit 1 No. lı iki katlı kârgir bina 4 nisan 932 tarihinden 28 nisan 932 tarihine kadar 25 günfmüddetle müzayedeye konulmuştur. İştirasına talip olan- ların 28 nisan 932 tarihine müsa- dif perşembe günü müracaatları. Kadıköy ve Adalar askerlik şubesi riyasetinden : Bayramın beşinci gününden itibaren (Kadıköy - Kartal ve Adalar şubesinde kayıtlı ne kadar yerli ve yabancı kısa hizmetliler varsu behemhal şubeye gelerek kayıtlarını yaptıracaklardır : Taş- rada olanlar bir mektupla müra- caat edecekler ve icra kayıt numaralarını ve nüfus; kaydına müstenit Okünyelerini ve sarih adreslerini yazarak gönderecek- lerdir. Ehliyetnamesi olanlar nevini ve tarihi ve numarasınıda yaza- caklardır : Aksi takdirde kanu- nun tayin ettiği mücazat derhal tatbik olunacaktır. Kadıköy - Kartal - Adalar şu- belerinde kayıtlı ve sevke tabi yerli ve yabancı efrattan bayram ertesi gelmeleri tebliğ olunanlar bayramın beşinci günü behemhal şubeye ?geleceklerdir : Aksi tak- dirde bakaya muamelesi tatbik olunacağı ilân olunur. Beyoğlu kazası defterdarlığından: Emlâki milliyededn Balmumucu arazisi dahilinde Büyükdere cadde- sinde Zincirli kuyu arazisinin sağ cihetinde kâin 5 dönüm arazi senevi 65 lira muhammen icar ile ve bir sene için aleni olarak 20 gün müddetle müzayedeye vazedil- miştir. Talip olanların 4 mayıs 932 çarşamba günü saat 10 da Bey- oğlu kazası defterdarlığına müra- caatlorı ilân olunur.