21 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

21 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 İn Bu Hanımın Hakkı var! Çünkü: DERİZ 'e Kavuşuyor.. saat 5 te yapılıyor. Beyoğlu - İstiklâl caddesi No. 355 ve alâtü edevat şunlardır : 1 — “Augsburg,, markalı ve 1929 modeli 68X100 ebadında mükemmel bir makine; 2 — 70X100 ebadında “Frankental,, markalı bir makine; 3 — “Victoria,, markalı bir adet pedal; 4 — 40 kasalık muhtelif çeşit ve puntolarda az kullanılmış kitap ve fantezi hurufat. Mükemmel ve noksansız gayet zengin pirinç çizgi takımı, prova tezgâhı, galeler, kumpaslar ve sair bilimum müretz tiphane takımları. re$ Matbaa derhal kurulup iş yapacak haldedir. Hiç bir noksanı yoktur. Yeniden matbaa tesis veyahut mevcudu tevsi etmek istieyenlere emsalsiz bir fırsattır. Müracaat edilecek yer: Muhsin ve Münir Emin kardeşler, Ankara caddesi Reşit Efendi Han, No. 15-16, Telefon: 21396. iPEKiŞ muvakkat satış mağazasının küşat resmi bugün öğleden sonra Vilâyet ve belediyeler için emsalsiz bir fırsat! Noksansız Bir Matbaa Satılıktır Her işe elverişli ve hertürlü vesaiti haiz bir matbaa satılıktır. Matbaanın ihtiva ettiği makine o. GR a 21 Mayıs 1932 Avrupadan diplomalarla musaddak birinciliği ve en büyük zafer nişanını ibraz ettiği gibi Türk zekâsı, Türk san'atı, Türk sermayesi ve Türk amelesile ihzar olunmuştur. ile SİNEK, TAHTAKURUSU, GÜVE, PİRE, BİT, ÖRÜNCEK, ağaçlar, çiçekler ve nebatat üzerindeki tırtılları,. tavuklar ve kümes kuşları ile ve sair hayvanat üzerindeki pireleri ve böcekleri ve bilümum haşaratı mevti ebedi ile katiyyen öldürülür ve bir daha dirilemezler. Aksini ispat edene 5000 Lira tazminat verilir. Emsaline nazaran daha müessir, daha öldürücü ve yarı yarıya ucuzdur. Devlet demiryolları, Şark demiryolları, Seyrisefain, Hilâli- ahmer, Gülhane, Cerrahpaşa, Haseki hastahaneleri vesair büyük hastahanelerle Sıhhat yurtları, Yatı mektepleri, büyük oteller, büyük vapur kumpanyaları, Tütün inhisarı, Ford kumpanyası, ve bilümum müessesatı milliye ve ecnebiye FAYDA istimal etmektedirler. İsmine ve markasına dikkat ediniz. Hasan Ecza Deposu. Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 Hayvan besleyenlere lâzım kitaplar: Cafer Fahri beyin eserleri Kuruş Yeni Tavukçuluk 200 Av ve salon köpekleri 50 Keçi beslemek usulü 50 Tavuklara çok yumurtlamak için ne yedirmelidir ? 10 (Bu eserler eski harflerle basılmıştır) Nasıl tavukçuluk yapmalıdır ? 25 “Mufassal Yeni Tavukçuluk,, kitabını okuyanlar, bir tavuktan senede 250 yumurta alırlar. Tevzi merkezi: Çifçi Kütüphanesi BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 12.ci TERTİPS5.ciKEŞiDE 11 Haziran 1932 dedir. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca 15,000, 10,000 liralık büyük ikra- miyeler ve 20,000liralık bir mükâfat vardır. | , İ Devlet Demiryolları ilânati İ ” | Bilecik deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla müna- kasası 11 Haziran 932 Cumartesi günü saat 15 te İdare merke- zinde yapılacacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerile Bilecik istasyon müdürlüğünde birer liraya satılmakta olan