16 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

16 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 16 Eylül 1934 ( Baş tarafı dokuzuncu sahifede ) Cuma: in mahalleler için tayin edilen günde reyini vermemiş olonlar bugün sabahtan saat yirmi bire kadar Fatih Kaymakamlık ve Be- lediye dairesinde bulunacak sandı- Za reylerini atabileceklerdir. Üsküdar Belediye şubesi 1 — Birinciteşrin 934 Pazartesi & 2— 5 ” 1 Me ” —. ” imi ” u— 5 u— » " Salı : Çarşamba 3 Perşembe 1 Cuma : Cumartesi Pazar Oi Pazartesi 1 Çarşamba: Perşembe: Cuma 4 Sinanpaşa, Çakıcı Hasanpaşa, Sa- lacak, İhsaniye, Ayazma, Rumi- Mehmetpaşa, İmrahor, Ahmetçe- debi, Hamzafakih, Kefçedede, Hayrettinçavuç, Durbalı, Toygar- hamza, maballeleri sabahtan ak- ama kadar Usküdar Kaymakam- ik ve Belediye dairesinde buluna- cak sandığa reylerini atacak- lardır. Selimiye, Kazasker Ahmelefendi, Arakiyeci Hacıcafer, - Ahçıbaşı, Tavaşi Hasanağa mahalleleri s8- bahtan akşama kadar Arakiyeci Hacımehmet camiinde bulunacak sandığa. Valdeiatik, Tabaklar, Arakiyeci Hacımehmet, Pazarbaşı mahalle. leri sabahtan akşama kadar Val 'deiatik camiinde bulunacak san- dığa. Selâmi Aliefendi, Muratreis mi kalleleri sabahtan akşama kadar Çinili karakolunda bulunacak sandığa, Selmanağa, Hacıhesnahatun, S0 Jaksinan mahanlleleri sabahtan ak: şama kadar İskele camiinde bulu- nacak sandığa, Kuzguncuk mahallesi sabahtan ak- şama kadar Kuzguncuk Belediye hekimi masında bulunacak mdıği İcadiye mahallesi sabahtan akşa- ma kadar Fıstıkağacında ceki Bando birliği binasında bulunacak sandığa, Kısıklı, Altunizade, Bürhaniye mahalleleri sabahtan akşama ka- dar Kısıklı Belediye mevkiinde bulunacak sandığa, Umraniye, Dudullu, Çekme, Sul tançiftliği, Reşadiye köyleri bu- gün sabahtan akşama kadar köy- erine gelecek sandığa, Beylerbeyi, Bürhaniye, Küplüce, Abdullahağa mahalleleri sabah- tan akşama ke Beylerbeyi Beleldiye dairesinde bulunacak sandığa, Kuleli, Çengelköy mahalleleri sa- bahtan öğleye kadar Çengelköy camiinde bulunacak sandığa. Vaniköy, Kandilli mahalleleri öğ- eden sonra akşama kadar Ken- dilli cemiinde bulunacak sandığa. Tembel Hacımehmet, Gülfemha- tun, İnkılâp mahalleleri sabahtan akşama kadar Kaymakamlık ve Belediye dairesinde bulunacak sandığa, Bütün mahalleler için tayin olu- nan günlerde reylerini sandığa atamamış olanlar bugün sabahtan saat yirmi bire kadar reylerini Kaymakamlık ve Belediye daire- sinde bulunacak sandığa atabi- leceklerdir. Beykoz Belediye şubesi 1 — Birinciteşrin 934 paza: Gi sh a Beykoz ve Yalıköy mahallelerile bütün kaza halkından rey vere cekler sabahtan akşama kadar Beykoz Kaymakamlık Belediye dairesinde bulunacak sandığa, Çubuklu, Kanlıca rmahalleleri sa- bahtan akşama kadar Kanlıca po- lis karakolunda bulunacak san- diğa. Hisar, Göksu, Yenimahalle ma- halleleri sabahtan akşama kadar Hisar nahiye Binasında buluna- cak sandı; ei 6— “n Te 8 9— > ME 7 2— perşembe : cuma Ot cumartesi : pazar Oi pazarteai $ çarşamba: perşembes Cums Anadolukavak mahallesi sabah- tan öğleye kadar polis karakolun- da bulunacak sandığa. Mirşah mehallesi öğleden sonra akşama kadar İskele gazinosunda bulunacak sandığa. Mahmut Şevketpaşa, Alibahadir köyleri sabahtan akşama kadar köylerine gelecek sandığa, Bozhane, Öğümce köyleri sabah- ten öğleye kadar Öğümce karako- lunda bulunacak sandığa, Güllü, Kılınçlı köyleri öğleden sonra akşama kadar Güllü ilk mektebinde bulunacak sandığa, Ömerli, Koçullu, Muratlı köyleri sabahtan akşama kadar Ömerli nahiyesinde bulunacak sandığa, Eseniceli köyü öğleden evvel ilk maktepte bulunacak sandığa. Sırapınar, Hüseyinli köyleri öğle- 'den sonra ilkmekteplerinde bulu- nacak sandığa, Cumhuriyet, Polonez köyleri & ieden evvel ilkmektepte buluna- ğleden evvel ilk- mektepte bulunacak sandığa. Dereseki köyü öğleden sonra ak- şama kadar ilkmektepte buluna- cak sandığa, Anadolufeneri, Riva köyü öğle den evvel ilmmekteplerinde bulu- nacak sandığa, Poyraz köyü öğleden sonra mektepte bulunacak sandı Paşabahçe, İncirköy sabahtan ak- şama kadar Beykoz Kaymakam- lik ve Belediye dairesinde bulu- nacak sandığa. Bütün köy ve mahalleler için ta- yin edilen günlerde reylerini ata- mamış olanlar bugün sabahtan sa- at yirmi bire kadar Kaymakam- lık ve Belediye dairesinde bulu macak sandığa reylerini atabile. ceklerdir. ilk- Kadıköy Belediye şubesi 1 — Birinciteşrin 934. Pazartesi: 4ve5— 6107», 8— Lİ Vs 2 u— ; hn . Çarşamba Perşembe, cuma: “Cumartesi ve Paza Pazartesi £ Salı : 7 Çarşambas Perşembe: Bütün maballât müntehipleri Kay- makamlık ve Belediye dairesi bi. masında bulunacak sandığa reyle- rini atabileceklerdir. Hasanpaşa, İkbalyie mahallesi sa- bahtan akşama kadar Hasanpaş ilkmektep binasında bulunacak sandığa. Osmaniye, Mecidiye, Ibrahimağa mahalleleri sabahtan akşama kâ- dar Ibfahimağa karakolunda bu- kunacak sandı Rasimpaşa mahallesi sabahtan ak- şama kadar Karakol karşısındaki ilkmektepte bulunacak sandığa, Zühtüpaşa, Tuğlacı o mahalleleri sabahtan akşama kadar Karakol karşısında ilkmektep binasında bulunacak sandığa, Merdivenköy sabahtan öğleye ka- 'dar köy içindeki binada buluna- cak sandığa, Göztepe mahallesi öğleden sonra akşama kadar istasyon civarında- ki binada bulunacak sandığa. Sahrayicedit mahallesi sabahtan akşama kadar istasyon meydanın- 'daki ilkmektepte bulunacak san- dığa, Kozyatağı, Suadiye mahalleleri sabahtan akşama kadar Suadiye ilkmektep binasında bulunacak sandığa. Bostancı mahallesi sabahtan saat on bire kadar ilkmektep binasın- da bulunacak sandığa. İçerenköy mahallesi saat on bir- den sonra 15 e kadar köy meyda- nindaki Kahve önünde bulunacak sandığa, Bakkalköy saat on beşten sonra akşama kadar köy kahvesi önün- de bulunacak sandığa, ( Devamı onbirinci sahifede ) SAİNT BENOİT ERKEK LİSESİ Fesmi mektepler ders müfredat proğramı mucibince tedrisat, yapılır. Türk baka'oryasına. hazırlar. Fran Gizcayı öğrenmek için ihzart omutlar m ) Muallim Aranıyor 76 ira eretli « tatil dahil - Teatlup geralti hal, bir riyaziya rauslllmine ile tiyaç vardır. Taliylrin Bandırma Orta Mektep dara Heyetine müracastları, Göl) ır A, KUT/EL Karaköy Topçular caddesi No, 33 Darüşşafaka Müdür Talebeye harici elbise yaptırıl- mak üzere lüzum görülen 450 metro lâcivert kumaş münak: ile alınacağından taliplerin şi pameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirik etmek | özere 24 Eylül pazartesi günü at 15 de Nuruosmaniye mah- felindeki o Cemiyeti Tedrisiyeye müracaatları ve dahili elbise yaptı rılmak üzere dayanıklı. şayaktan birer nümune getirmeleri. (5693 İstanbul asliye altıncı hukuk mahkemesinden: Eyipsullanda Kızlmesçik mahal va caddesinde arap Hayriye Ezim 81 Koll hanesinde Yusuf kızı Fatma Seniha IL& Aksarayda Muratpaşa mehellesi Sofular eadilesinde 19 No. hanede mukim Yusuf çavuş tarafindan aleyi açılan tenli talâk davasında İkar mızın meçhüliyeti hasobile dave #yenin on beş gün müddetle ilâmen tel Jiğine karar verilerek, tahuükat 4/0f88A msadli porşomba günü seat hanesine esılmış olduğundan maayyen olan gön ve cantto İstanbul asliye malikemesi allmcı hukuk dairesi tah kat bâkimiiğine gelmedihiniz. tadirde tahkikata gıyalımda bukulacağı tebliğ makamına kaim olmak üzere ilân olun mahkemesi ikinci Müdâsi Hayriya kanıran Boğeslçisde Hstinyede İslya enddasinde 105 No salillana in karşısındaki bahçeye mevza. önerin förki hakknda Değaziçimde. Ye. niköyde yalısında mukim sak banelan azasından Burhanettin. elandi. aleyhine İkamo eylediği davaları dolayı miüddek aleyhi. rumaileyh namıza gönderilen dava arzulmi gurti ikametin me hasabil linen teh elmas rağmen rinde Kanuniyesi zarfında cevap Ha elmemiş. olduğundan yav talikikat için taatir kılınan ve walker kommo divanbanesine talik kılınan davet. memede yazılı 15/L1/084 tarbine müsas dir Perşambe günü sat 14 te tahkikak haki huzurunda isbatı vent etmeni veya taraindan bir vekil. göndermesi So aksi takırda hakkında giyaben tal kikata devamı olunacağı malumu olmak üzere kayfiyet HUMK. 141 nel made desi inuclbincn iin ölünür. Ankara Asliye birinci hukuk mahkemesinden: Ktanbulda Aksarayda Çakırağa ma ballesinda tramvay mevki caddesinde saNol hanımın hanesinde, Salih kızı Şerit hanıma Zöveiniz. Aukarada Yaman şirk merkez muhasebecisi İhsan bey tarafım dan aleyhinize, #1 senesinde alâkanız kosildiğinden bahsile tescil talak dayası ikame eylemiş ve ikametgâhmızn meç buliyetine binsen dava arzuhuli tebliğ edilemiyerek inde kılındığı. tebliğ lmn haberinin zalındakl mubaşirn. 6/9/004 tarihli maşrubatından anlaşılma hukuk usul muhakemeleri kanununun 141 nel maddesine tovfikan 10 gün içinde cevap. yermünla hususu ilânon tebliğ olunur. Başiktaş icra dalresimder: Mahcoz clup paraya çevrilmesi kas yarlaştırılan lir adet beyaz ve siyahlı alt yaşında ineğin deliliye ve ihale pul resimleri reüşterisine ait olmak üzo- 13 19/9/084 karine tasadüf eden çar şarta günl eaat 10 dan 12 ye kadar Fatih Atpazarında. ealılacağından. talip olaslana öğün ve o santts hazar bulü cak clan memuruna müracaatarı ilân olunur.