21 Nisan 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

21 Nisan 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

?1 Nisan 1937 AKŞAM Sahife 11 MAZON MEYVA TUZU MİDE ve BARSAKLARI kolaylıkla boşaltir. »8 edilmiş bir tuz otup MÜMASİL MÜSTAH İ KATİ tesir eder. Yemeklerden sonra alınırsa HAZIMSIZLIĞI, MİDE EKŞİLİK ve YANMALARINI: giderir. ALIŞTIRMAZ. Ağızdaki kokuyu ve tatsızlığı defeder. fakat büyük şişesi ekonomiktir. Deposu: Mazon ve Boton Ecza deposu; İstanbul Yenipostane arkasında No. 47 iNKIBAZI MAZON isim ve HOROS markasına dikkat, ve ondan mütevellid Baş ağrılarını defeder. Son derece teksif ZARLARDAN DAHA ÇABUK, DAHA KOLAY ve DAHÂ MİDE ve BARSAKLARI Küçük şişe çıkmıştır. — Scandinavlan Near | East Agceny Galata Tahir han 3 üncü kat Tel: 44991 -2-3 Svenska Orient Linien Gothenburg Gothenburg, Stokholm, Oslo, Dantzig, Gdynia Copenhag Abo Reval ve bütün Balık limanları şark ve Karadeniz başlıca limanları arasında 15 günde bir azimet ve evdet için muntazam postalar. Gdynia « Danizig - Gothenburg ve Oslodan beklenen vapurlar. Gunborg vapuru 20 Nisana doğru Vingaland vapuru 28 Nisana doğru Gotland vapuru 3 Mayısa doğru Yakında İstanbuldan Hamburg Roter- dam - Kopenhag, Gdynia Gothenberg, Dantziz « Stoki », ve Oslo, limanları için hareket edecek vapurlar Gunborg vapuru 21 Nisana doğru Vingaland vapuru 28 Nisana doğru Gotland vapuru 3 Mayısa doğru Fazla tafsilât için G da Tahir han | 3 üncü katta ki ntalıgına müracaat. Tel: 44991 -2-3 Cildim, hemen yan 5 bir hale uş ve ihtiyarlamıştı. Maamafih karakterim hı nüz gençti Dans sevi- idi. Buruşm ROMANYA SEYRİSEFAİN İDARESİ Hareket edecek vapurlar: Succava vapur 12 de (Köstence 23 Nisan cuma saat alina ve Kalas) a. yordum, fakat hiç kimse iyor- erkekleri, Nihayet beni dansa davet et du. o Bugünün gençliği arıyorlar, bir cild mütehassıs ile istişare ettim, Dedi ki: Cil Dasia vapuru saat 13 de 24 Nisan cumartesi (Köstence) ye | Berlin, Breslau, Dresden, Londra, Brüksel, Lal , Lwaw ve Warszawa için tenzilâtlı fiatlarla müttehit biltler İğ“ i e ir verilir. Bütün Romanya, Polonya ve Tu- | rr elemimen i o na limanları için ve Türkiye - Romanya İğ '*rU W7e tutan kiymetli hükümetleri arasındaki itilâf mucibince | <*vberi- #zalmıştır. Fen, son zaman larda «Biccelş i genç hayvanlar. da gizlenmiş cild hüceyrelerinden istihanl çaresini bulmağa muvaffak olmuştur. Tıpkı cildinizdeki tabi Biccel'in aynidir. Bu cevher; şim- di cildinizi beslemek ve gençleştir- mek için matlüp nisbet dairesinde Tokalon kreminin terkibirde | mev- cuttur, Vakit. kaybetmeden bunu merkezi ve şarki Avrupa için tenzilâtk | fintlarla eşyayı ticariye sevk ve nakledi- lir. Fazla tafsilât için Galata Yolcu sa- | lonu karşısında Tahir bey hanında İs- | umumi acentalığına müracaat. Telefon: 49449 - 49450 tecrübe ettim ve resim) düğü gibi memnusiyetb: ler elde ettim rde görül $ netice Sonra, bir miknatizin çeliği cezbeti â gibi cilde son dere- ce yapışma — hastasını veren hu- delillerdir : YECANE. #iie Sizi mutlaka lengin edecektir Galata, Karaköy, Postahane karşısı, No. 31, Tel 40021 Erkekler nezdinde Nasıl muvaffak oldum? Güzelliğim asri zamanın bir mucizesile « 5O nisbetinde artmıştır. Binlerce Tokalon müşterisinden müessesemize mektup yazanların müşahedeleri, gendiliğinden gelen ve kıymetli (Krem ve pudralarınızı kullanmak suretile düz ve pürüzsüz hale geldiğini gördüm. Bu bal larımın bile nazarı dikkatini celbetti.) (Tokalon kreminin yüzdeki kabarcıklar için çok İ desini gördüm. Bu krem ve eşsiz pudralarınız düzgün ve beyaz bir cilde malik oldum.) Mektupların asılları dosyalarımızda saklıdır. Betonarme köprü inşaatı INafia Vekâletinden : susi ve kıymetli maddeleri ihtiva eden yeni ve gayet ince bir pudra kullandım. Hemen hemen gayri olup sudan, yağmurdan ve tagayyüratı havaiyeden katiyyen müteessir olmadığı için banyonuzu alırken veya sıcak bir salonda dans ederek (terlersenz bile yüzünüzde sabit kalır. Bu yeni pudranın şaya nı hayret ve orijinal renkleri vardır. Bü cazip keşif pek büyük ve malt fedakirlıkla Tokalon müessesesi tar rafından temin edilmiştir. Ve Teo- na karıştırılmıştır. Her arayınız. yüzünüzün arkadaş- M.F.S.M.Bı sayesinde Z.B.M.H.O..., Fatsa Kartal Malmüdürlüğünden: Merkez ve adalara karşı sahilde kâin taksitle satılık köşk ve bahçesi: Mevkii No. sı © Cinsi Müştemilâtı Kıymeti Lira Kartal Hükümet cad- 535/241 1150 M.3 Zemin kat; Bodrum sahranç (4000 Dürli; Sokağı kuyulu bahçeyi (Birinci kat: Antre iki oda havi yarım kâgir iki helâ bir mutfak köşk ve yeri İkinci kat: Bir sofa 4 oda 1 helâ 3 ncü kat: Tavan arası haricen hizmetci için 2 oda bir helâ. Yukarıda yazılı köşk ve müştemilâtının yerile mülkiyeti sekiz senede vd sekiz müsavi laksitlerde ödenmek süretile gösterilen kiymet üzerinden satışa çıkarılmıştır. Satış bedelinin: Birinci taksiti: İhaleyi müteakib diğer taksitlerde yedi $0» nede müsavi taksitlerle ödenir, Satış bedeli (amamen ödeninceye kadar hazine namına bizinci derecede tas Puya ipotekli kala, i Satış 28 Nisan 937 çarşamba günü saat 14 de Kartal Malmüdürlüğünde mil teşekkil Satış Komisyonu tarafından yapılacaktır. i İsteklilerin yüzde yedi buçuk pey akçelerini vaktinden evvel Malsandığına yatırmalıdır. Satiş bedeline istikrazı dahili ve © 5 faizli hazine tahvilleri kabul olunur, (2048) İstanbul 4 ncü İcra Memurluğundan: Emine Hacer, Hatice Piraye, Mustafa Nihadın Emniyet Sandığına birinci derecede ipotekli olup tamamına ehli vukuf tarafından: (4346) lira kıymet tak dir olunan Beyoğlunda Kamer hatun mahallesinde Kaiyoncukulluğu Mai s0- kakta ve yeni düğün sokağında eski 161 yeni 161/1 yeni 167/1 No. lu bir tarafı terzi Kirkor, bir tarafı Mağdalini arsası, tarafeyni tarikiğm ile mahdut sırf rajlli kâgir yeni 1 No. Ju altında dükkânı olan apartıman tapu kaydı üzere açık arttır« maya vazolunmuştur.Dükkân: Altı bodrum, iki yan cephesi demir kepenklidir. Beden duvarı kâgir kat döşemeleri kısmen ahşap ve merdiveni demir apartıma- nın bodrum kat: Zemini çimento bir taşlık, bir helâ 4 kömürlük ve kuyu var- dır, Zemin kat: Sokaklan 4 basamakla zemini karosimen bir taşlığa girilir sağ- da bir kapıcı odası, solda bir helâ, bir dolap, buradan katlara çıkan merdiven demir sahanlıkları karosimendir. Birinci kat: Bir sofa, bir oda, camekânla bö- lünmüş diğer bir oda ve helâ vardır. İkinci kat: 1 No. Ju daire: Üç oda, mutfak ve helâ vardır. Üçüncü kat: II No, iu daire, 1 No. lu dairenin aynıdır. Dördün- cü kat: III No. lu daire 1 No. lu dâirenin aynıdır. Çatı kat: Merdiven başı tah- ta bölme ile kaplı olup bir sofa üzerinde bir oda kiler, mutfak, bir helâ zemini kırmızı çini etrafı duvar korkuluklu taras vardır. Haricen sıvaları tamire muh- taç olup birinci kattan itibaren her iki cepheye birer çıkma yardır. Bodrumla çatı bir kat itibar olunarak altı kattır. Elektrik, kumpanya suyu tesisatı var- dır. Umum mesahası 53 m2 olup arkada bir küçük aydınlığı vardır. Arttırma peşindir, Arttırmaya iştirak edecek müşterilerin kıymeti muham- menenin “e 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektu- bunu hamil olmaları icap eder. Müterakim vergi, tanzifat, tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir, Arttırma şartnamesi 3/5/937 tarihinde dairede mahal- li mahsusuna talik edilecektir. Birinci arttırması 3/6/9317 tarihine müsadif Perşembe günü dairemizde saat 14 ten 16 ya kadar icra edilecek, Birinci arttır- mada bedel, kıymeti muhammenenin $ç 75 ini bulduğu takdirde üste bırakılır. Aksi takdirde son arttırmanın teahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 18/6/937 tarihine müsadif Cuma gü 16 ya kadar dairede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok aritranm üs- tünde bırakılacaktır. 2004 numaralı İcra ve İflâs kanununun 126 ıncı mad- desine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahpilerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarım ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır: Akâi takdirde hakları ta- pu slelllerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paydaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanzifiyeden ibaret olan Belediye rusumu ve Va- kıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. Daha fâzla malümat simak is- tiyenlerin 934,/3126 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahallen haciz ve tak- diri kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur. (2223) Yeni bir cild yaratınız ! Başka kremler içinde cildi yarım yamalak tamir edenler bulunabilir. KREM VENÜS ise cildi tamir etmek- le kalmaz, uzun müddet kullanıldığı takdirde cildi bizzat yaratır. Bu yepye- ni cild, yepyeni bir kadın demektir. KREM VENÜS'ün harikulâde terkib Ve tesiri kabili inkâr değildir. VENÜS MÜSTAHZARATI kullan; beyidelerimiz bunu pekiyi terem halkımızın masa başında frenk- çeden basmakalıp alınan göz boyayı uydurma o reklâmlara inanmamalarını ve KREM VENÜS ten şaşmamalarını ciddiyetle tavsiye ederiz. «Evliya Zade Nureddin müessesesi İstanbul», İ.KARON, BEYOĞLU, TÜNELMEYDANI Maraş vilâyelinde Kayseri - Maraş ve Maraş - Eloğlu yollarında yapılacak betonarme Alikaya, Suçatı, Tekir ve Aksu köprüleri inşaatının yeni keşif tu- teri olan «180500» lira bedelle ve kapalı zarf usulile eksiltmesi 30/4/937 cu- ma günü saat 16 da Nafıa vekâleti Şose ve Köprüler reisliği eksiltme komis- yonu odasında yapılacaktır. Eksiltme şartnamesi, ve buna müteferri diğer evrak «903» kuruş mukabi- Wnde Şose ve Köprüler relsliğinden verilecektir. Muvakkat teminat «10275» hiradır. Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin mütechhitlik vesikasını ibraz ve bir ta- ahhütte en az «1000003 liralık köprü ve buna benzer inşaatı iyi bir surette yaptığını isbat etmeleri meşruttur. Teklif mektuplarını 30/4/937 cuma günü saat 15 şe kadar komisyon reisliği- ne vermeleri lâzımdır. (892) (2046) Müzeler Arttırma ve Eksiltme Komisyonu Riyasetinden: Yapılacak işin cinsi Keşif Muvakkat (o Pazarlığın nerede ve hangi tarih ve ve mahiyeti bedeli teminat saatte yapılacağı mikdarı Lira K. Lira. Topkapı Sarayı Mü- 400008 30000 zesinde Mimar Sinan yapısı mutfakların tamiri işleri 'Topkapı Sarayı M izesinde Mimar Sinan yapısı mutfakların bermucibi keşif tamiri işleri yukarıda yanlı gün ve saatle pazarlıkla ihale edilecektir. Ke- şif ve şartname ile tamir edilecek yerleri mahallen görmek isteyenlerin Müze- ler Mimarlığına ve talip olanların da en az 2000 llrelık bu işe benzer iş yap- tıklarına dair gösterecekleri vesika üzerine Nafıa Müdürlüğünden almış ol- dukları müteahhitlik ve ticaret odası vesikaları ve muvakkat teminat mak- buzlarile ihale gününde Müzeler Arttırma ve Eksiltme Komisyonuna müra- caat etmeleri. (2219) Asanatika Müzeleri Genel Direktör- lüğünde 22/4/937 tarihinde perşembe günü saat 10 da, Kültür Bakanlığı tarafından kabul edilen okul kitapları satılır, İ ;