24 Ekim 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

24 Ekim 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

üşütmenin, grip, Nezle Baş ve Diş ağrılarının Kat kali Lite Ki KESKİN KAŞELERİDİR SALİ NECATİ ihinde ihale edilemediğinden yeniden pazarlık usulile konmuştur. 1i — Muhammen bedeli beher kilosu 60 kuruş hesabile 10600 lira ve mu- vakkat teminatı 810 liradır. HI — Eksiltme 25/X/938 tarihine rastlayan salı günü saat 15 de Kaba- taşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabiiir. V —. İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte 7e 7,5 güvenme paralarile birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (7530) * 1 — İdarece Kabul edilen tipler dahilinde, resim ve şartnameleri mucibin- ce yaptırılacak cins ve mikdarı müfredatı listesinde yazılı 17 parça eşya pazar- lık usulile eksiltmeye konmuştur, TI — Muhammen bedeli (734.47) lira ve muvakkat teminatı (55.10) lira- dır. TI — Pazarlık 1:X1/938 tarihine raslıyan salı günü saat 15,30 da Kaba- taşta levazıın ve mubayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve listeler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alına- bileceği gibi resimleri de görülebilir. v — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte “w 7,5 güvenme e birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri İlân olunur. (7437) takarrür eden Balıkesir, Bursa, Edirne, Erzurum, İzmir, Konya, Ak- hisar, Afyon ve Yalova idareleri için idaremizce kabul edilen tipler dahilinde ve şartnameleri mucibince yaptırılacağı ve 22/V111/938 tarihinde ihale edile- ceği evvelce ilân edilen 1348 parça eşya ihale edilemediğinden yeniden kapalı zarf usulle eks'itmeye konmuştur. II — 1348 parça eşyanın muhammen bedeli «3077! muvakkat temel «2308;254 liradır. TI — Eksiltme 1/X1/938 tarihine rastlıyan salı günü sant 15 de Kabalaş- ta levazım ve mubayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. VI — 1348 parça esvaya ait yeni müfredat listeleri ile şartname ve resim- leri 153 kuruş bedel mukabilinde İstanhulda adı geçen komisyondan ve Anka. ra, İzmir başmüdürlüklerinden alınabilir. V — 1348 parça eşya eksiltmesine iştirak etmek isteyenlerin bir defada asgari 20,000 liralık böyle bir işi muvaffakıyetle yapmış olduklarını gösterir vesikâyı inhisarlar inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca bir fenni ehliyet ve eksiltmeye 'ştirak vesikası almaları lâzımdır. VI — Mühürü tel mektuplarını Kanuni vesaik ile V inci maddede yazı- h inşaat şubemizden &hnacak eksiltmeye iştirak vesikası ve $ 7,5 güvenme parası makbuzu veya banka teminat mektubunu ihtiva edecek olan kapalı zarfların ihale günü en geç saat 14 de kadar yukarıda adı geçen alım komisyo. “nu başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri lâzımdır. «7438, » lira e6l» kuruş ve I — İdaremizin Çankırı tuzlasında şartname ve projeleri mucibince yaptı. | rılacak üç memur evinin inşaatı kapalı zarf usulile eksiltmeye konmuştur. TI — Keşif bedeli 12817 lira 66 kuruş ve muvakkat, teminatı 961.33 liradır. UI —. Eksiltme 31/X/938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 15 de Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacak- tar. IV — Şartnameler 684 kuruş bedel mukabilinde İnhisarlar umum müdür. lüğü levazım ve mübayaat şubesile Ankara baş müdürlüğünden ve mahalli in- hisar idaresinden alınabilir. V — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin bir mukavele ile yaptıkları iş İ bedelinin 10000 liradan aşağı olmaması ve kendileri bizzat mimar veyâ mü- hendis olmadıkları takdirde fenni ehliyet ve iktidarları inşaat şubemizce ta- nınmuış bulunması ve fenni evrak ve vesaikini eksiltme gününden bir hafta ev- veline kadar İnhisarlar umum müdürlüğü inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca ehliyet vesikası almaları lâzımdır. VI — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vessik ile V inci maddede ya- zılı İnşaat şubemizden alınacak ehliyet vesikası ve “© 7,5 güvenme parası mak- buzu veya banka teminat mektubunu ihtiva ank olan kapalı zarfların ek- siltme günü en geç saat 14 de kadar yukarda adı geçen alun komisyonu baş- kanlığına makbuz mukabili verilmesi lâzımdır. (7360) * İdaremizin Paşabahçe fabrikasından Monte edilecek bir adet 400,000 | 5 adet 200,000 Jitrelik, 2 adet 100.000 litrelik ve 2 adet 50.000 litrelik cem'an 10 adet İspirto tankının şârtname ve resmi mucibince imali kaps zarf usulile eksiltmeye konmuştur. TI — Hey'eti umumiyesinin muhammen bedeli sif İstanbul 32.500 lira ve muvakkat teminat: 2437.80 liradır. II — Ekslitme 16/X1/938 tarihine rastlayan cuma günü saat 15 de Ka- 'bataşta levazım ve mübayast şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve resimler 1.63 lira bedel mukabilinde İnhisarlar umum müdürlüğü levazım ve mübayaat şubesile Ankara ve İzmir Baş müdürlükl. rinden alınabilir. — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin fialsız fenni teklif mektubunu verilecek malzemeye ait bütün teferruat ve detay resimlerile imalât resimlerini ve bilhassa hava çıkış ve girişi sübaplarını detayye plânlarını ve montajdan sonraki vaziyet plinını ihale gününden en geç on gün evveline kadar İnhiser- lar umum müdürlüğü müskirat fabrikalar şubesi müdürlüğüne vermeleri ve tekliflerinin #abulünü mutazammın eksiltmeye iştirak vesikalarını münakasa gününden 1 gün evvel mezkür şubeden almaları lâzımdır. İştirak vesikası al miydnlar münakasaya kabul edilmiyeceklerdir. — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vesika ile 5 inci maddede yazılı müskirat fabrikalar şubemizden alınacak eksiltmeye iştirak vesikası ve $$ 7,5 güvenme parası makbuzu veya banka teminat mektubunu ihtiva edecek olan kâpalı zarfların eksiltme giinü en geç saat 14 de kadar yukarda adı geçen alım komisyonu başkanlığına makbuz mukabilinde verilmesi lâzımdır. (7038) istanbul Orman baş mühendis muavinliğinden: 1 — Orman Umum Müdürlüğü hesabına malzemesi İstanbul orman baş mühendisliği tarafından verilmek şartile nümune ve şartnamesi veçhile 4865 lira bedeli muhummin İle 80 kalem evrakı matbuanın tab ve teclidi açık mü- nakasaya konulmuştur. 2 Şartname ve nümuneler bedelsiz olarak İstanbul Orman baş mü- hendisliğinde görülebilir. 3 — Eksiltme İkinci teşrinin 4 üncü Cuma günü saat 15 de Vilâyet kona- ğında Orman baş müherdis muavinliği dairesinde müteşekkil komisyonda iç- ra olunacaktır. 4 — Muvakkat teminat 364 lira 83 kuruştur. Teminatlar İstanbul Orman mesul muhasiplikden alınacak makbuz ile siraat bankasına yatırılacaktır. 5 — Eksiltmeyp gireceklerin şimdiye kadar 5000 liralık bu gibi işleri yap- mış olmaları ve ehliyetlerile ilk teminat makbuzlarile birlikte belli gün ve &â- Alte sözü geçen komisyona gelmeleri. (1681) üsküdar - Kadıköy ve Havalisi Halk Tramvayları Türk Anonim Şirketinden Gümhuriyetin (9 inci Yıl dönümü münasehetiyie Tenzilâtlı Tarife Cümhuriyetin 15 inci Yıl dönümü münasebetiyle 25 Birinci teşrin 1938 günü başla- mak ve 4 İkinci teşrin 1938 gününe kadar «Dahil» devam etmek üzere Tramvaylari- mızda, mıntaka tevhidi suretiyle, tenzilât yapılmış ve mıntakalar aşağıdaki şekli al Cümhuriyet bayramı münasebetile Sayısı o Hattınadı 11 gün z (1— Üsküdar - Bağlarbaşı 1 Üsküdar - Kısıklı (2— Bağlarbaşı - Kısıklı 12 Kadıköy - Üsküdar (1— Kadıköy - İbrahimağa (2— İbrahimağa - Karacaahmet (3— Karacaahmet - Üsküdar Kadıköy - Kısıklı (1— Kadıköy - İbrahimağa (2— İbrahimağa - Karacaahmet (3— Karacaahmet - Bağlarbaşı (4— Bağlarbaşı - Kısıklı (1 Kadıköy - Kızıltoprak (2— Kızıltoprak - Erenköy (3— Erenköy « Boslancı Kadıköy - Fenerbahçe (1— Kadıköy - Kızıltoprak (2— Kızıltoprak - Fenerbahçe 8 Kadıköy - Gazhane (1— Kadıköy - Gazhane 20 Kadıköy - Moda (1— Kadıköy - Moda Kadıköy - Bostanci Bu suretle, Halen tatbik edilen tarifeye nazaran, vasati hesapla “o 24 nisbetinde tenzilât yapilmıştır. Türkiye Pamuklu Dokuma ve Pamuk İpliği FABRİKALARI A. ŞİRKETİNDEN : Bakırköy ve Kayseri Fabrikalarımız kaput bezlerinin satiş flatleri aşağıda gösterilmiştir. Bu fiatlar fabrikada teslim ve peşin tediye şürtile muteberdir. Bir balyadan 'eksik satışlarda flatlara yüzde 2 zâmmolunur. KAYSERİ FABRİKASI --M-AMUWLÂTI Tip: M Anahtar marka 75 santim bezin 36 metrelik topu 640 Kış. Tip: M Anahtar marka 85 santim bezin 36 metelik topu 704 Kış. BAKIRKÖY FABRİKASI MÂMULÂTI Tip: 9 Kartal marka 85 santim bezin 36 metrelik topu 675 Krş. Tip: 9 Kartal marka 96 santim bezin 36 metrelik topu 705 Kiş. Ambalâj ve nakliye ücreti müşteriye aiddir. isterseniz ziya kabili- yetine erişilememiş olan AMPU ij Türkiye Vekilleri: Elektron Türk Anonim Şirketi" İSTANBUL P.K. 1144 AEG Türk Anonidi Elektrik Şirketi Umumiyesi: İSTANBUL P.K. 1449.