22 Nisan 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

22 Nisan 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

san 1939 (Baş tarafı 12 inci sahifede) Ren Şakir Kemal Hay Ali Ulvi Saim Salih Necip Nüsret Ridvan Ali Alâettin Abdullah Hilmi Mehmet Ali Hüsnü Nuri Cemal Mehmet Ali Arif Muzaffer Tevfik Mediha İhsan Altay Afet Rüştü Hamit Rüştü Mazhar Mahmure Osman Kemal Ön İbrahim Ömer Hakkı Hakkı Hüsnü Hıfzı Müslim Ferit Edip Hacı Mehmet Yusuf Alâattin Ahmet Hamdi Cemil Kasım Neşet Adnan Kemal A. Sadi A. Kadri Ahmet Kemal Emin Refet Abdullah Yümnü Sezai Ali Riza Ahmet Emin İsmet Tütfi Muammer Mehmet Esat M. Tevfik İbrahim Sedat Nasuhi M. Fahri Reşit, Hamdi Remzi Ferik Pertev M. Emin Ahmet Riza Ziya Şükrü Mehmet Asım Galip Nurettin Piyade Kd. Yzb. Sami Mehmet Hüsnü Ethem İbrahim , İst. Belediyesi defteri kebi Hini teakhüt ettiği zamanki Maliye 1, Bakıfköy Ticareti 1, Ticareti bahri ye memuru Ticareti bi memuru Kamerhatun maliye Ş. Tahsil memuru musakkafat Thk, kâtibi kâtibi, İst. Galatasaray maliye T. iköy maliye Ş. tal Tapu memuru Sulh muhakemesi 1 inci Müddeiumumi, Çatalca Maliye tahsil Ş. veznedar. Yenicami Ş. Musakkafat kâtibi. İst. Şehzadebaşı maliye musakkafat kazanç memuru. Aksaray Ş. tahsil tebliğ memuru. İst, Aksaray kaköğğ memur muavini İst, paşa maliye Ş. tebliğ memuru. İst, tahsil kâtibi hsildarı. Kartal Sulh mâhkemesi mübaşiri. Kartal Orman fen memuru, Şile Agva tabrirat kâtibi. Şile hâkimi i eytam kâtibi « adi'yesi Icra tahsildarı Birinci ceza, mahkemesi aza$ 3 üncü müstantik. İst. adliyesi İst. adliyesi birinci ticaret Mahk. aza mülâzimi, » » asliye ikinci hukuk Mahk. kâtibi, » » asliye ikinci hukuk Mahk. kâtibi a o» ağır ceza mahkemesi azasından | Müddeltumumi muavini, Ticaret Müd. kâtibi. İst. Merkez baytarı. İst. X. Mücadele baytarı, İst. İktısad V. İhracat hukuk müşaviri raportörü. Ticaret Müd. Şirketler daimi komiseri. İst. Nafia fen memur muavini, İst. Kadastro ressamı, İst, Maarif Emini, İst. z Maarif Emaneti kâtibi, İst, Kemerburgaz Mek. muallimi. İst. ! 5 inci mektep mualliz 29 uncu ilkmektep mu: Kadastro heyeti azas Kadastro ressamı. İst. Kadastro kâtibi. Tapu İst 33 üncü Belediye İst, adliyesi Belediye mütehassısı, İst. Sulh hâkimi. İznik . Sıhhat memuru. İznik Yaşlıçsy başmuallimi. Diyadin Posta tevziat mem: Ko nüfus memuru. Dursunbey Sat »hafaza M. 39 No, lı gümrükler İzmir Gümrük muhafaza M. No. 411 Gümrükler İzmir. İstihlâk memuru, İzmir Def, Muamele memuru, İzmir İzmir Def, memuru. izmir Deft. tahsildarı. İzmir Deft. tahsildarı. İzmir Deft. tahsildarı. İzmir Deft, tahsildarı Izmir tebliğ memur muavini İzmir tebliğ memur muavini İzmir Deft. tapu memuru İzmir Deft, tapu kâtibi Fen memuru. İzmir Banayi mümeyyizi. İzmir Maadin müdürü. İzmir Def. İzmir Def. icra baş muavini, İzmir Def. fen memuru İzmir Def. müesseseler komiser kâtil İst. Belediyesi şoförü Beşiktaş sulh mahkemesi hâkimi Beşiktaş sulh mahkemesi kâtibi Deniz ticareti İ. şube mümeyyizi. İst Galata maliye Ş. tahsil kâtip muavini Beyoğlu Emirgin maliye tahsil memuru. Sarıyer Yalova Hacı Mehmed köyü baş muallimi, Zat maaşları muhasebe kâtibi. İst. Zat maaşları muhasebe kâtibi, İst, Şile Alaca muallimi. Silivri Fener köyü muallimi. Eminönü Belediye kâtibi. İst. Eminönü Belediye kontrolörü, İst. Eminönü Belediye nezafet kâtibi, İst. P, kaymakam SC. 317. 247, SN. 299 Ankara Tayyare Bnb. SU. 1114. SN. 3202. M. M. V. Tayyare Yzb. SC. 332. 296. M. M. V. Topçu Yzb. SC. 331. 5. SN. 3218, M. M, V. Ankara BC, 315. 3. SN, 520. M M. V. Ankara Piyade Yzb. SC. 324, 453. M, M. V. SN, 760 Miralay SC, 311. 214. SN. 1171 M. M. V. Ankara Piyade Yzb. SC. 336. 773 SN. 1470. S. 6 imam. SC. 322 14. SN. 140. M. M.V. Maltepe askeri ide Müt. Bnb. SC. 515. 64 S. 6 muamele M. SC, 310. 32, SN, 1949. M. M.V. Topçu Yzb. SC. 333. 5. SN. 2003 M. M. V. 7. SN. 2918. M. M.V. Marangoz SC. 1001 D. D. Y. Ankara İstasyon memuru. SC, 159, D. D. Y. Ankara Tornacı SC. 1342. D. D. Y. Ankara Çavuş, SC, 8163 D. D, Y. Ankara Marangoz SC. 8235. D. D. Y. Ankara AKŞAM İsmi Mevlüt Muharrem İhsan Fahri Mesut Osman Marina Vantora Sabiha Vasıf Osman Muzaffer Mehmet Sabit Büseyin Hilmi İhsan Zeki Ahmet Fahri Hakkı Şevket Suat Velittin Kemal Nazif Hüseyin AN Ali Riza İshak M. Sabri Şevki Nuri Ömer Hüsnü Müzeyyen Şükrü Nazım Ahmet Edip Bekir Avni Yusuf Ziya Sadriye Ahmet Lütfi Nazmiye Seyit Ahmet Ömer Faruki Hikmet Halil Hilmi Mehmet Ali Naci Kemal Adem Zinnur Hayri Yab. Sabit 1 Miz. Sabri Salih Yahya Şadi Muhittin A, Saim Tevfik Ahmet Hamdi Ahmet Faik Cazım Nazmi Mazhar İsmail Hakkı Sadi Nüsret Refik Ferit Bahri M. Şükrü Ragıp Namık Sabri Refet Mehmet Nuri Salâhattin Mustafa Adil Lütfi Asım Talât Abdüllütif Mustafa Hüseyin İsmail Cevdet İbrahim Hilmi Mazhar Vasfi — * O. Nuri Nafia Nazmi Hasan , Celâl Halil Şevket Ethem Mehmet Hayri Ali Riza ever 14 üineii maili. y Hini teahhüt ettiği zamanki Adresi 312, D. D, Y. Ankara uca Be lediye v üdürü. İzmir Belediye duhuliye kontrolörü. İzmir Belediye ikinci sınıf zabıta memuru. İzmir Belediye ikinci f abıta memuru, İzmir ! p muavini, İzmir ye müdürü. İzmir müdür muavini, İzmir inisti. İzmri ir ii hat memuru. İzmir Afyon memüru, İzmir Posta T, Çalbaklan müdürü P. T.'T. İzmir Sıvacı. SC. 6255 D. D. Y, Ankara Filyos depo müdürt 2340 No. lı pol 1 Miz. Deniz Kay. Mİ. M. M. V. Ankara Deniz Çatalca müstahkem mevki muhasebecisi, M. M. V. siz muhâsebeciliği muhâsibi M, M; V. . Ankara Sıhhat memuru. Dadya Hususi muhasebe memuru. Dadya Sıhhat ve İ. M. müdürü. Denizli Memleket hastanesi nisaiye tabibi, Denizli Belediye kâtip ve veznedarı. Düzce Belediye tahsiidarı Düzce Zabıtai Belediye memuru. Düzce Muhasebel H. memuru. Düzce Muhasebei H. tahsildarı, Düzce Muhasebei H. tahsildarı, Düzce Merkez Belediye ebesi, Diyarbakır Hükümet tabibi. Diyarbakir Varidat tetkik uru, Diyarbakır Maarif Eminliği kâtibi. Diyarbakır Tahsil memuru. Eleşkirt; Karaağaç köyü muallimi muavıni, Erbaa Sunusa muallim muavini Erbaa Yeşilrmak muallimi. Erbaa Belelıye Reisi. Edremit Belediye ebesi, Edremit Sıhhiye memuru. Edremit Hazine, avukatı. Edremit Büyükdere tahsil kâtibi Kazanç yoklama memuru. İst. Kazanç yoklama memuru. İst, Defterdar, İst. Ş. 1 müdürü, İst Def. Ş. 4 müdürü. İst, İst. Zat maaşları kâtibi Zat maaşları kâtibi. İs, Zat maaşları mutemedi. İstanbul » » » » » » » » » » » » » » » » Kaymakam. Cizre Jandarma BI, kumandanı. Cizre Jandarma takım kumandanı. Cizre 4 üncü daire tahsildarı, Cizre Hastahane idare memuru. Ceyhan Belediye sandık emini, Birecik Gümrük Müd. Muh. mesulü ve veznedar. Bodrum Gümrük musyene memuru, Bodrum Gümrük muhafaza memuru. Bodrum Maliye varidat kâtibi. Bulvadin Tahsil memuru, Bor Malmüdürü, Garzan Orman mühendisi. Alaiye Sulh hâkimi. Adana Adliye era memuru. Adana İcra memuru, Bayındır Belediye feri memuru, Bayındır. Seyyar sıhbat memuru. Bodrum Asliye mahkemesi reisi, Erzincan Merkez ilk tedrisat müfettişi. Erzurum ? Hükümet tabibi. Foça Gebze kaymakamı. Malmüdürü, Geyve İzmir Def. varidat müdürü, Komiserlik kâtibi, İzmir Def. Belediye msaraf kâtip muavini. İzmir Belediye merkez baytarı. İzmir Belediye reis muavini, İzmir Muhasebei H. memuru. Çeşme Malmüdürü, Çeşme Çeşme kaymakamı, Behramki nahiyesi varidat kâtibi. Diyarbakır" Karageban varidat kâtibi. Divrigi Nüfus memuru, Dadya Zabıt kâtibi, Erdek Gümrük muayene memuru. Ereğli Karadeniz Lületaşı madeni mühendisi, Eskişehir Fen memuru. Antalya Ortamektep doktoru. Antalya Orman mühendis memuru. Antalya Varidat kâtibi. Antalya Murteva muallimi, Antalya Nafia makinisti, Belediye inzibat memuru. Antalya Belediye şoförü. Antalya Amasya maliye tetkik memuru, Orman fen kontrolörü, Adana Kaymakam. Kulp Mapavri sulh hâkimi. Rize Kay. Marmara Ü.bahri K. SC, 7. 809 M. M.V.| Kaput bezi ve iplik Malatya bez ve iplik Fabrikaları T. A, Şirketinden: tesisatla faaliyete geçen Ada- amızın silindirli 78 ve 50 (Tip 2 çifçi) kaput bezi, 4, ara vater iplikleri ima- rzedilmiştir. Siparişler bir hafta içinde gönderilir. Sipariş için Adana fabrikamıza ve- ya Ankara Atatürk bulvarı And apar- taman No. 4 dalreye müracaat edil- mesi, Telgraf adresi; Çeşid - Ankara, Beyoğlu yerli askerlik şubesinden: İ Şubemiz yerisinden yedek subay yetiştirilecek kısa hizmetli hakkını kazanmış olarak askerliğine karar verilen ve heniz sevk edilmemiş olan muhtelif doğumlu ve muhtelif sınıfla ra mensup ehliyetnamesiz kısa hiz- metliter 1 Mayıs 939 da yedek subay | hazırlık kıtasında bulunmak üzere sevkedileceklerdir. Bu (maksada bunların askeri vesikaları ve hüviyet cüzdanlarile birlikte nisanın 28 ve 29 uncu günlerinde şubeye beheme- hal müracaatları ilân olunur. Üsküdar asliye hukuk hâkimliğinden: 408/402 Çengelköyünde Hale sokağında 4 Noh hanede sakin Kemal karısı Emine tara- fından kardeşi Sabrinin galpliğine hü- küm itası talebile açtığı davanın muha- kemesinde mumaileyh Sabri anası Ulu- burlunun Halince mahallesinden olup Yunanlıların işgali sırasında Aydında sa- kin iken kaybolduğu ve halen hayat ve zarfında mahkemeye bildirmeleri için ilân edilmesine karar ve- rilmiş olduğundan mumalleyh hakkında malümatı olanların müddeti mesküre zar- fında mahkemeye bildirmeleri ilân olu- nur. İstanbul Birinci Ticaret Dahkemesin- den: 1939/99 Adriyatika Yapur acentasının Abbazia vapurunun 1'A seferile gelen 3 balya Levha Mahlar'a ald 24-1-1959 tarihli ve 1 No. li konşimöntenun zayi oldağundan da iptaline karar verileceği ilân olunur. ME. 1992 İstanbul $ el icra memurluğundan: 934/618i Satılmasına karar verilen muhtelif cins ev eşyası 27-4-039 tarihine Halk ziraati Meyva, çiçek, bağ, sebze kümes ve kuşlara dair faydalı malö- mat - Aylık mevsim ziraat bilgileri. Yazan: «Akşam» ziraat muharriri Profesör Şükrü Aker. Bahçe meraklılarına ve alelu- & ;