27 Nisan 1937 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 7

27 Nisan 1937 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 7

4 27/4931 ($ Bütün dünyaca tanınmış ROYAL yazı ve hesap ma- kinelerinin muh- telif modelleri gel- miştir. Ege mıntakası © acentası Peştemal- cılarda 77-79 Nu- marada Siemnes fabrikaları mümes sili. Tele 3332 # KTT P DAĞ VST E A RERAR . SARYZ C Söke Belediyesinden; 1 — Yeni su tesisatımız için nümunesi belediyemizde mev- cut priz, lağar, buşakle ve taksim musluklarından yü- zer adet ve 12,24 kalınlıkta 450 kilo kurşun boru ile kalafat yapme teferruatı 8/4/937 perşembe gününden itibaren 21 gün müddetle eksiltmeye konulmuştur. 2 — Bedeli muhammeni 680 lira olan 50 kuruştur. 3 — Talip olanlar ihale günü olan 29/4/937 perşembe gü- nü saat 14€e kadar *6 7.5 teminatı olan 51 İirayı belediye veznesine yatırmış bulunacaklardır. 4 — Nümuneler ve eksiltme şartnamesi her vakıt beledi- yede görülebilir. 20 22 24 26 — 1222 İzmir Komutanlığı ilânları İzmir Mst. Mv. K. sat. al. ko. rs. den: 1 — Hepsine biçilen ederi 56870 lira 66 kuruş olan 117824 tane portatif çadır. kazığı - ile 140679 - tane portatif çadır direği kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. İhalesi 14 /Mayıs/ 937 cuma günü saat 15 te Ankara M. M. V. sat. al. ko. da yapılacaktır. Şartnamesi 285 kuruşa M. M. V. alınır. İlk teminat parası 4093 lira 54 kuruştur. Eksiltmeye gireceklerin Ticaret odasında kayıtlı ol- maları şart olmakla beraber 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde ve şartnamelerinde yazılı vesi- kalarla beraber teminat ve teklif mektuplarını ihale saatinden bir saat evvel M. M. V. sat. al. ko. nuna : vermeleri. 27 11 21 li 902 | İzmir Mst. Mv. Sat. Al. Ko. dan: ğ 1 — Kırkağaç kıtaat ihtiyacı için (72000) kilo un, kapalı : zarf (36000) kilo arpa, (14000) kilo bulgur açık ek- | siltme suretile alınacaktır. Unun tahmin bedeli (9360) lira muvakkat teminan (702) lira, arpanın tahmin bedeli (1800) lira muvak- kat teminatı (135) lira, bulgurun tahmin bedeli (1680) lira muvakkat teminat parası (126) liradır. Unun ihalesi 12/5/937 çarşanıba günü saat 16,30 da kapalı zarf, arpa ve bulgurun ihalesi 12/5/937 çar- şamba günü saat 16 da açık eksiltme suretile Kırk- ağaç satın alma komisyonunda yapılacaktır. Şartnameleri her gün Kırkağaç salın alma komisyo- nunda görülebilir. Eksiltmeye gireceklerin ticaret odasında kayıtlı olma- ları şart olmakla beraber 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde ve şartaamelerinde yazılı vesika- larla birlikte un için teminat ve teklif mektuplarını arpa ve bulgur için teminat makbuzlarını ihale saa- tından en geç bir saat evvel Kırkağaç satın alma ko- misyonuna vermeleri. 22 27 1 7 1240 İzmir Müstahkem mevki satın alma komisyonundan: 1 — Menemen gamizon kıt'atı ihtiyacı için 120 tonUn ka- palı zarfla eksiltmeye konmuştur. Evsaf ve şeraiti Menemen sat. al. komisyonunda gö- rülebilir. İhalesi 4 Mayıs 937 salı günü saat 11 de Menemen satın alma komisyonunda yapılacaktır. Tahmin edilen bedeli 14100 Jira olup muvakkat te- minat parası 1058 liradır. Eksiltmeye gireceklerin Ticaret odasında kayıdlı ol: muaları şart olmakla beraber 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde ve şartnamelerinde yazılı larla birlikte teminat ve teklif mektuplarını ihale saatinden en geç bir saat evvel Menemen satın alma komisyonuna vermeleri. 18 22 27 2 1213 | Devlet Demiryollarından; n 1 — 30 yaşından yukarı olmamak ve işletme merkezlerin- * den öğrenilecek şartlarımızı haiz olmak - şartile yüksek - tahsil | görmüşlerden stajiyer hareket mülettişi alınacaktır. | 2 — İstekliler kendilerine lâzim olan izahat ve tafsilâtı al- — Mmak için Ankara, Hoydarpaşa ve İzmir işletme müdürlükleri- | —mizden birine müracaat etmelidirler. — 3 — İlk alımacaklara 130 lira maaş verilecek ve iki sene | | —staj müddetinin”hitamında müfettişliğe liyakatı tasdik edenle- — rin maaşları 151 liraya çıkarılacaktır. | — 4 — İmtihanda ve staj müddetinde temayüz edenlerden sat. al. ko. dan - 3- vesil bilenlerden) lüzumu kadarı bir sene müddetle Avrupaya b Se ANADOLU D ğundan: ( Cumaovası Tarım kredi kooperatifin | 15/4/937 - tarihile tasdikli sirküleri ticaret kanunu hükümlerine göre sicilin 1975 numarasına kayt ve tescil edildiği ilân olunur. 1 366 83 İzmir sicili ticaret memurluğu resmi mühürti ve F. Tenik imzası : Sirküler İmza sirküleri Vazifesi İmzası Yönetim kurulu A, Çetin başkanı Yönetim kurulu asbaşkanı Yönetim kurulu Üyesi Yönetim kurulu üyesi Yönetim kurulu üyesi Kooperatif direktörü Adı ve soyadı Mustafa oğ. Ahmet Çetin Ahmet oğ. Mehmet Gemici Muharrem oğ. Mus- tafa Yeğen Osman oğ. Halil İbrahim Uslu Hasan oğ. Mus- tafa Koçarlı M. Gemici M. Yeğen Halil İbra- him Uslu M. Koçarlı Kooperatifimizin namına imza atmağa yetkeli zevatın imza örnekleri yukarıya dercedilmiştir. Statünün 26 ımsı maddesi mucibince başkanla direktör veya bir üye ile direktör veya- hut başkanla bir üye tarafından müştereken imzalanacak ev- rakın kabulünü ve bu şekilde müessesemize karşı vuku bula- cak taahhüt ve iş'aratın teşekkülümüzü ilzam edeceğini bildirir saygılarımızı sunarız. Resmi mühür 15/4/1939 Üye Üye Üye Üye — Kooperatif ve başkan imzası M. Ge- M. Ye- Halilib- M.Ko- direktörü 60 Cumaovası rahim çarlı Uslu mici ğen Tarım Kredi Kooperatifi 60 A, Çetin Numaralı Cumaovası Tarım Kredi kooperatifi yönetim kurulunun adları hizasında imzaları mevzu başkan Ahmet Çe- tin, asbaşkan Mehmet Gemici, üye Mustafa Yeğen, üye Mus- tafa Koçarlı imzalarımı huzurumuzda attıklarını ve üye Halil İbrahim uslu mühürünü huzurumuzda bastığını kendi imzaları ve mühürü olduğunu tasdik ederiz. İmza okunamadı 15/4/937 Cumaovası köy kurulu Mühtar İmza ve resmi mühür okunamadı Üye Üye A. Renar Üye İmza okutamadı Gümrük muhafaza taburu sa- tın alma komisyonundan: 1 — Karşıyaka Salih paşa caddesinde Gümrük muhafaza 2 — teşkilâlına ait muhafaza mevki barakasının — muhtelif aksamı pazarlıkla tamir ettirilecektir. Bu iş için tahmin edilen fiat 71 lira olup muvakkat teminatı 5 lira 33 kuruştur. Şartnamesi her gün ko- misyonda görülebilir. Pazarlığı 30/4/937 cuma günü saat 15 de yapılaca- gından isteklilerin kanunun 2 inci ve üçünü madde- lerinde yazılı vesika ve muvakkat teminat makbuzları ile birlikte İzmirde Gazi bulvarında 6/3 sayıda Güm- rük muhafaza taburu satın alma komisyonuna müra- caatları. 1285 Akhisar muhasebei hususiye ve gee gee y ce müdürlüğünden: Ahhisarın Beyoba köyüne ait iki mer'anın otlakiyesi bir se- ne müddetle icara verilecektir. Talip olanların ihale günü olan 1 Mayıs 937 cumartesi günü köy muhtarlığına müracaat et- meleri. 1279 Gazi Bulvarında Izmir Sağlık Evi Müessis ve Müdürü Dr. ÖOperatör Mitat Baran Yeniden inşa ve tesis edilen bu hususi hastane her türlü asri techizatı fenniye ve konförü muhtevidir. Hasta kabu- lüne başlamış olup gece ve gündüz daimi doktoru bulunur. Müessise müracaat edecekleri her an kabul eder ve hastalar arzu ettikleri hekimler tarafından tedavi edilirler, Tele. 4070 a.. Poktor — llli Basmahanc istasyonu karşısındaki Dibek sokak bapında 30 sayılı A.Kemal Tonay Bakteriyolog ve bulaşıcı, salgın'hastalıkları Birinci Sınıf Mutahassısı (Verem ve saire ) E ev ve müayenehanesinde sabah aat B den 'akşam E K G Sande l u kabul eder ——— ü saat 6 ya YasTUDADUARA KBA | | İzmir sicili ticaret memurlu- | İzmir sicilli ti- caret memurlu ğgundan: (Deniye Keresteci) -ticaret unvanile İzmirde ikinci Süley- maniye mahallesinde yüzbaşı Hasan sokağında 7 No. lu mağarzada kerestecilik yapan Deniye Kerestecinin işbu un- vanı ve Mustafa Keresteciye verilen işbu vekâletname tica- ret kanunu hükümlerine göre sicilin 1972 numarasını kayıt ve tescil edildiği ilân olunur. İzmir sicilli ticaret memuru resmi mühürü ve F. Tenik imzası 1 - Vekrâletname Bin dokuz yüz otuz bir se- hnesi ağustosunun on beşinci cumartesi günü saat on altı buçuk raddelerinde İzmirde Yusufoğlu hanındaki dairesin- | de ifayı vazife eden imzası zirde mevzu İzmir birinci no- teri Mehmet Rifat beyin nez- dine gelen ve zat ve hüviyeti İzmirde Göztepede Turgut reis sokağında — 5 numaralı anede mukim Hacı - İzzet oğlu Ali Ramiz efendi ve İzmirde Salhanede Elmas so- kağında 12 numaralı hanede mükim Rabeno oğlu - Jozef efendi nam şahididlerin ilade ve tarillerile taayyün eden İzmirde ikinci Süleymaniye mahallesinin Yüzbaşı Hasan ağa sokağında 43 — numaralı hanede oturan Hüseyin oğlu Mustafa Fehmi efendi zevcesi SENİYE hanım takrir edeceği veçhile bir vekâletname tan- zimini talep etmesine binaen ehliyeti kanuniyeyi haiz olup | yukarıda bahsi geçen şahitle- rin muvacehesinde arzusu so- ruldukta kendisi takriri kelâm | ederek İzmirde Eşrefpaşa sem- tinde Yüzbaşı — Hasan ağa sokağında 7 numaralı mağada ticaret kasdile iştigal ettiği kereste ve inşaat malzemesi üzerine kendi nam ve hesa- bına toptan ve — perakende suretile alım satım — işlerini görmeğe, mukavele, taahhüd- name, beyanname, resmi — se- netler, çekler ve poliçaları ve teminatlı ve teminatsız sened- ler ve muükaveleleri - tanzim, imza, keşide, tediye, kabul ve redde ve leh ve aleyhine açıl- miş ve açılacak ve kendi ta- rafından — başkaları aleyhine açılmış ve açılacak bütün dea- viden dolayı Türkiye cumhuri- yeti mahkemelerininin ve mec- lislerin herbir kısım ve derece- sinde müddei ve müddeialeyh, şahsı salis vesair bütün hak ve sıfatlarla muhakeme ve muha- samaya, tebliğ ve tebellüğe, ahzu kabza, akdı sulh ve ib- raya, davadan feragate, ha- kem, ehli vukuf intihap ve azline, tedbiri ihtiyati ve ih- tiyati ve icrai hacız ve fekkini talebe ilâmları icraya ve kesbi kat'iyet edinceye kadar aley- hine itiraz ve temyizi davaya ve konkordato akt ve karar- | nameleri itiraz ve kabule baş- | kalarını tevkil ve azle mezun î olmak üzere bilâ ücret kocası Mustafa Fehmi efendiyi vekili umumi nasp ve tayin eyledi ğini ve vekili mumaileyhit kendi nam ve hesabına kabu! ve taahhüt edeceği ukut ve ve- caipten mütevellit bütün mes'u liyetleri şimdiden kabul ve deruhte eelediğini beyna ve ikrar eylemesi üzerine işbu âletnameyi Sayfa 7 Ü yüksek sesle kıraat ve meali — tefhim edilerek mazmununun talep ve ikrarı vakıa mutıbık olduğu tasdik kılındıktan son- ra ziri cümlemiz canibinden lmza ve tahtim kılındı. 15/8/931 şahitler imzaları. Müvekkile Mührü. Noter İzmir birinci noteri resmi — mührü ve M. Rifat imzası Umumi No. 2800 İşbu vekâletname süretinin dairede saklı 15/8/931 tarih ve 8112 umumi numaralı as- hna uyhun oldüğü tasdik kı- hndı. Bin dokuz yüz otuz yedi nisan ayının on yedinci cumartesi günü, 17 Nisan 1937 İzmir birinci noteri resmi mührü ve M. Rifat Bay- raktaroğlu imzası 30 kuruşluk damga pulu 20 kuruşluk harç pulu İzmir İkinci İcra Memurlu- — luğundan: Dosya No.937/3536 Gayri menkul açık artırma ilânı İzmirde Ali Rizaya 300 li- ra borçlu Seydiköy nahiyesi- nin Dere köyünden Zehranın mütesarrıf bulunduğu tapunun 26 Teşrinievvel 326 tarih ve 207-214 No, hh mukayyet ve Akçaköyde Sandıçayı mevki- inde kâin 9190 metre murab- bamıda bağ ve 25 zeytin ve 11 kavak ağaçlarını havi 1200 Kra kıymetli bağ: Tarihi ilân- dan itibaren 30 gün müddet- le açık artırmaya - çıkarılmış: tır. Talip olanların kıymetli muhammenenin yüzde 7 bu- çuğu pey akçası veya milli bankanın teminat — mektubu vermeleri ve artırma 3 6-937 tarihine tesadüf eden perşem- be günü saat 15 te, dairede icra olunacaktır, müşterilere aid bu bususun daireye talik — olunan açık artırma şartna- mesini 21/5/937 - tarihinden itibaren okuyabilir hakları ta- pu sicili ile sabit olmıyan ipo- tekli alacaklılar ile diğer alâ- caklıların ve irtifak hak sa- biplerinin bu haklarının ve bu hususta faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbiteleri ile 20 gün içinde icra dairesine bildirmeleri aksi halde hakları tapu - sicilli ile sabit olmadıkça satış bedeli- nin paylaşmasından hariç ka- lacakları ve tayin edilen za- mandan artırma bedeli, gayri menkulün yüzde 75 ini - bul- madığı takdirde en son ar- tırmanın; taahhüdü -baki kak mak üzere artırmanın 15 gün daha temdit edilmek suretile 18/6/937 tarihine tesadüf cu- ma günü saat 15 te gayri menkul en çok artırana ihale edilecektir. mal bedeli alın: madan teslim edilmez mal bedeli verilmez ise — ihale ka- rarı feshedilir ve kendinden evel en yüksek teklifte bulu- nan kimse arzetmiş olduğu bedel ile almağa razı olursa ona ihale edilir o da razı ol- maz veya bulunmazsa icra dairesince hemen 15 gün müd- detle artırmıya çıkanlır bu artırmaya alâkadarlara tebliğe hacet olmayıp yalnız ilânla iktifa olunarak en çok arlı- rana ihale edilerek her iki halde birinci ihale — edilen kimse iki ihale — arasındaki farktan ve diğer zararlardan mes'ul olduğu ve tapu harcı- nın belediye ve vakıf icarının ve yüzde iki buçuk dellâliye- üşteriye ait olduğı