1 Mayıs 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Mayıs 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

SCARABAEFUS Zorluk derecesi: * * * * Grafik: * * * * * Grafik yönünden çok geliş- miş İmpossible Mission benzeri bir. program SCARABAEFUS. Oyun sizin bir füzeyle bir pira- midin önüne inmenizle başlı- yor. Piramidin kapısı açılıyor ve siz ufacık köpeğinizle içeri- ye giriyorsunuz. Üç aşamalı bu oyunun İlk aşamasında göreviniz dokuz hiyeroglifi bulup bilmeceyi çözmektir. Bunun için pirami- din içinde dolaşıp canavarla- n izleyecek ve onlarda çarpa- caksınız. Joystick'i geriye ve sola doğru çekerseniz ekran- da görünecek cep bilgisaya- rınız onları nerede bulabilece- ğinizi, ekrandaki harita oraya nasıl gideceğinizi gösterecek- tir. Fire düğmesine basınca cep bilgisayarında kaç şekil topladığınızı görebilirsiniz. Bu bölümü tamamlayabil- mek İçin asansör girişini hari- taya uygun olarak yerleştirme- niz gerekecektir. İkinci düzey- de mavi odaya giriyorsunuz. Burada göreviniz sekiz ilaç ve dört tuzağın belirlenmesi. Bu görevinizi haritada gösterilen verleri arayarak ve duvarda- ki hiyeroglifleri okuyarak ger- çekleştireceksiniz. İlaçlar şişe, tuzaklar gaz maskeleri şeklinde gösterilmiş- tir. Bulduğunuz dokuz hiyerof- lif de anahtardaysa, ilerki aşd- malarda size kolaylık sağla- maları için onları duvarlara çakın. Üçüncü aşamada size ge- rekecek tuzağı veya ilacı be- lirlemek için; Joystick'i sağa çekin. Nihai göreviniz PHAR- DAH'ın anıtını tamamlayabil- mek için anıtın içine girmek, içeriye ancak girişteki bulma- cayı çözerseniz girebilirsiniz. Bunun yolu da ilaç bölümü- ne gidip şurupları almaktan geçmektedir. Alacağınız her şurup bilme- cenin bir bölümünün çöÖzül- mMesini sağlayacaktır. Programda özel anlamı olan işaretlerden bazıları şun- lar: Saat zamanınızı; kapanın yükselip alçalması sağlık du- rumunuzu göstermektedir. Gözünüzü korkutmayalım, ama İşiniz gerçekten zor. He- yecanlı müzik eşliğinde pira- midin içinde oradan oraya koşturup ter dökeceksiniz. Bü- tün iş sizin omuzlarınızda, tek yardımcınız cep bilgisayarınız ve tabii eşsiz dehanız. Başarılar...