1 Kasım 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 23

1 Kasım 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 23

ÇEK Şenet Zafer ÖZBAŞ Şenoı Bilgisayar ve Bilgisayar Sis- temleri olarak, C-128 serisi için hazırladığımız bu program ile ça- lışmalarınızı daha kısa sürede ve daha güvenilir olarak yapabilir- SİNİZ. Program, hiçbir özel bilgisayar bilgisi ve lisanı veya başka birinin yardımına gerek duymadan ko- laylıkla sonuca ulaşabileceğiniz şekilde programlanmıştır. Programınızın en mükemmel şe- kilde çalışabilmesi için 2 (iki) adet diskete ihtiyacınız vardır. Bunlar- dan biri DATA diski dediğimiz ve program çerçevesinde verilmiş olan bilgilerin yüklendiği disk, di- ğeri İse sistem ve programınızın bulunduğu disktir. Programı satın aldığınız zaman, programın en İn- ce noktalarına kadar anlatan yardımcı kullanım kitapçığı da si- ze ücretsiz olarak verilecektir. Programı kullanmadan önce herhangi bir hata yapmamak ve programdan sağlıklı sonuç al- mak için bu kullanım kitapçığını dikkatli ve atlamadan okumak yeterli olacaktır. Programın Yüklenmesi Programın yüklenmesi gayet basit olup, sizi hiçbir soruya mâ- ruz bırakmayacak şekildedir. Programın hazırlanışı sırasında kullanıcı düzeyi sıfır olarak kabul edildiğinden, bilgisayarla kullanı- cı arasındaki ilişkiyi tümüyle prog- ram üstlenmiştir. Programın yük- lenmesi ve çalışması için system ve programın bulunduğu disketi bilgisayarınıza takıp düğmesini açmanız yeterli olacaktır. Bu İş- lemden sonra bilgisayarınızda yapmanız gereken her şey prog- ram tarafından yapılacaktır. Kullanmış olduğunuz progra- mın algoritması bugün tüm dün- yada kullanılan IBM ve competib- le makinelerin algoritmaları esas alınarak hazırlanmıştır. Kısacası programınız tam anlamı ile PRO- FESYONEL bir programdıır. Programın Özellikleri Demin de söylediğim gibi prog- ramınız tam anlamı ile profesyo- nel bir programdır. Programın esas hizmet amacı; güvenlik, ko- laylık, sürat kavramlarını en iyi şe- <ilde yerine getirmektir. Güvenlik diyorum, çünkü yetki- li kimseden başkası programı el- de etse bile güvenlik kodu giril- meksizin programın çalışması im- kânsızdır. Kolaylık diyorum, çünkü bir tek DATA disketi ile 2600 çek-senet'in takibini aynı anda yapabilirsiniz. | DATA disket sayısında da herhan- gi bir kısılama olmadığından programın üstünlüğünün tartışıla- mayacağı ortaya çıkar. Sürat diyorum, çünkü binlerce senet içinde tek bir senedin en ayrıntılı açıklamasını bulmak sizin sadece maximum 1-1.5 sn'zi ala- caktır. Commodore-i28 Compiler Programları Geldi D Basıc L Turbo Pascal O Word Star Ayrıca İş Programları O STOK D FATURA Şenal Bilgisayar Sistemleri Pazarlama Tel: 526 87 66 - 527 85 71 - İstanbul O Cobol D Fortran O Assembler D Müşteri takip L Çek senet takip