1 Mart 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Mart 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

ğın solunda yeralan 6 göster- geden oluşmaktadır. Bunlar- dan en sol üstteki uçağın hızı- nı gösterir. Bunun altında uça- ğın yatay konumu, yanda ise uçağın yönünü gösteren pu- sula yeralır. Pusulanın üstünde uçağın dikey durumunu bildi- ren gösterge, bunun yanında uçağın yüksekliğini gösteren altimetre yeralmaktadır. Alti- metrenin altında uçağın dikey hızı (yükselme veya alçalma) gösterilmektedir. İlk kısmı oluş- turan göstergelerin sağındaki iki gösterge, radar kullanıla- rak uçulduğunda hava alanı- nı İzlemeye yarar. Ekranın so- lundaki bölümde çeşitli aletler yeralmaktadırlar. Üstünde COM yazan cihaz haberleşme radyosudur. Üze- rinde DME yazan cihaz ise uçağın deniz mili cinsinden uzaklığını göstermektedir. TI- ME göstergesi ile 24 sadat üze- rinden gerçek zamanlı saat gösterilmektedir. LGTS ile Commodore uçaktaki ışıkların açık/kapalı durumu gösterilmektedir. FUEL ile uçağın iki yakıt tankının du- rumu gösterilmektedir. REM ile moforun devir sayısı, bunun tam altında da kabın ısıtıcısı- nın açık/kapalı durumu göste- rilmektedir. Simülasyonda kullanılacak tuşlar: Kumanda kolu aşağı Kumanda kolu yukarı Kumanda kolu sola Kumando kolu ortada Tam gaz Gaz kesme Gaz verme '—"—'X(DTTUÜ'—' boşluk çubuğu frenler ctr1 | Kabın ısısını açma kapama ctr1 Fsağ yakıt tankı ctr1 Fsol yakıt tankı Sntrollari İ O RUMMTDİNSÜ 5 Görüntü seçmek için ilk n u tuşa basınız. T Önden görünüş F Soldan görünüş H Sağdan görünüş B Arkadan görünüş G Aşağının görünüşü R -— Ön soldan görünüş Y On sağdan görünüş V Arka soldan görünüş N Arka sağdan görünüş A — Radar oörüntüsü ) 4'e bastıktan sonra radar görüntüsünü küçültür. 4'e bastıktan sonra radar görüntüsünü büyültür. asitli Kontroller ctr1 L İşıkları açma citr1 B Altimetre ayarlama ctr1 DPusula ayarlama E Parametre menüsünü çağırma Oyunu dondurma / başlatma