1 Mart 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Mart 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

Trap Door yunumuzda Berk (ekranda kumanda ettiğiniz sevimli ya- ratık) THE THİNG'in iğrenç yemeklerini hazırlamak zorunda. Bu konuda Berk de- ğişik canavarların ve nesnele- rin yardımını alıyor. Canavar- lar trap door'dan (tuzak kapr- sından) çıkıyorlar, nesneler de bodruma yerleştirilmiş. Eğer Berk bir görev için gerekli nes- nelerden bazılarını kaybeder- se, o görevi bırakıp sonrakine hazırlanabilir. Nesneler her za- man Berk'in son koyduğu yer- de olacaklar. Eğer sonraki gö- reve geçmek istemiyorsanız, kendinizi trap door'dan aşa- ği atın. Böylece oyun baştan başlayacak. Berk nesneleri taşıyabilir, ite- bilir. Ama bunları yapması için uygun pozisyonda olması ge- rekli. Ayrıca Berk istediği böl- gede dolaşabilir. Her yeri do- laşmanız oyunun gelişimi için- de çok işinize yarayacaktır. Dolaştığınız yerlerde bulunan nesnelerin yerini de ezberle- yin. Dolaşacağınız yer toplam üç kattan oluşuyor; başladığı- nız yer, balkon ve bodrum. Berk ileri geri de hareket ede- bilir. Ayrıca *Trap door'u açıp kapatan kolu kullanmaya alış- manızda da yarar var. Böyle- ce acil bir durumda bu İşi ko- layca yapabilirsiniz. Berk'in iki yamağı var. Boni konuşan bir kafatası. Alındı- ğında bazen tavsiyelerde bu- lunuyor, bazen de hiç aldırış etmiyor. Adı Drutt olan örüm- cek ise yalnızca ayakbağı oluyor ve hiçbir işe yaramıyor. Birinci Görev Berk'in birinci görevi olduk- ça basit. The Thing için bir ku- tu kurt hazırlayacak. Bu göre- vi başarıyla tamamlamak için doğru tenekeyi almaya dikkat edin. İTrap Door'u açıp kurftla- ri birakın ve hemen kapağı kapatarak başka şeylerin çık- masını önleyin. Drutt onları ye- meden mümkün olduğunca fazla kurt yemeğe yakalama- ya çalışın. Burada Druft'dan kurtulmak için trap door'u kul- lanabilirsiniz. Trap door'u aça- rak daha fazla kurt yakalaya- bileceğinizi unutmayın. Kon- serve kutusunu alın ve aptal garsona yerleştirin. Sonra onu The Thing'e göndermenin bir yolunu bulmalısınız. Kurtların işini bitirdiğinizde size iyi şey- ler söyleyecek ve ikinci emrini verecektir. İkinci Görev İkinci göreviniz kızarmış yu- murta hazırlamak. Bunun için kapıyı açıp tavuğu dışarı bıra- kın ve kapıyı hemen kapama- yı unutmayın. Tavuğu yumurt- latmak için arkasına mermi ile hamle yapmanız gerekli. Bu mermiyi nasıl bulacağınızı söy- lemeyeceğiz, ama Mermi ye- rine (mermiyi kaybetmeniz ih- PÜ timali için de geçerli) başka nesneler de kullanabilirsiniz. Hattâ Drutt'u bile. Yumurfaları koymak için bir kap bulmanız gerektiğini ve yumurtaların ko- lay kırılır nesneler olduğunu unutmayın. Tavuğun yumurtlamaya ha- zır olduğunu gözlerinin büyü- mesinden anlayabilirsiniz. Yu- murtaları bir kapta topladık- tan sonra pişirin ve yollayın. Üçüncü Görev - İşiniz gittikçe zorlaşıyor. Üçüncü göreviniz. kaynamış solucan hazırlamak. Bir kova ile su basmış bodruma iİnin ve birkaç solucan yakalayın. Bunları kaynatmak için büyük kırmızı kaba koymanız gereki- yor. Ama boyunuz kaba ulaş- mak için yeterli değil. Bu ne- denle daha yüksek bir yere çıksanız İyi olur. Bu işlemden sonra dteş püs- kürten canavarı trap door- dan bırakmanız gerekiyor. Onu kullanarak solucanları kaynatacaksınız. Eğer kap kaynamazsa bu iş olmadı de- mektir. Öyle ki, yolladığınızda kap hâlâ kaynar vaziyette ol- malı. Bu iş bittikten sonra ca- navardan kurtulmanız gerekli ama canavar trap door'a git- meyecektir. Onun için ağır bir 40 Commodore —-———————— ——

Bu sayıdan diğer sayfalar: