1 Mart 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

1 Mart 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

Dört Dörtlük Bir Şölen Commodore Show Büyük İlgi Gördü T eleteknik tarafından düzenle- nen ve Commodore Bilgisa- yarları ile donanım gereçlerini pazarlayan yirmi beş yetkili satı- cının katıldığı Commodore Show bilgisayar meraklıları tarafından büyük ilgi gördü. 16 Şubat 1987 Pazartesi günü Genel Müdür Os- man Babaoğlu tarafından açılışı yapılan Commodore Show, yal- nızca bilgisayarların sergilendiği bir alan olmaktan öte, sürdüğü bir hafta boyunca bilgisayar dün- yasının gündeminde olmayı ba- şaran, çeşitli seminerler, gösteri- ler ve çekilişlerle zenginleştirilmiş tam bir “bilgisayar şenliği” idi. Commodore'un ilk ürünlerin- den olan C-64'ten başlayıp, üstün ses ve görüntü özelliklerine sahip Amiga'ya uzanan tüm ürünlerin yer aldığı fuarın yıldızı, Amiga idi. Teleteknik standında çeşitli göste- rilerle tanıtılan Amiga, izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü. Fuar boyunca Amiga'nın becerilerinin sergilendiği Teleteknik standı, fu- arın en kalabalık bölümü idi. Bu arada fuarda yer alan yeni ürünler de Commodore'cular ta- rafından ilgi ile izlendi. Bu yeni ürünlerden biri de Light Pen (şıklı Kalem) idi. Işıklı Kalem için ayrılmış bilgisayarların başında toplanan bilgisayar meraklıları, cazibesine kapıldıkları İşıklı Kalem'i bilgisayar gereçlerinin arasına katacakları izlenimini bıraktılar. Fuara katılan firmalar tarafın- dan gerçekleştirilen ve çeşitli program tanıtımları ile bilgisayar kullanım olanaklarını konu alan seminerler farklı ilgi alanlarına seslenmekle birlikte, bilgisayar kullanımı noktasındaki ortaklıkla- rı nedeniyle yine kalabalık bir se- yirci kitlesi buldular. Commodore Dergisi'nin de yer aldığı yayın köşesi de fuarın renkli köşelerinden biri idi. Bilgisayar ko- nusunda çeşitli yayınlara ve diğer bilgisayar dergilerine yer verilen köşede en fazla ilgiyi Commodo- re Dergisi gördü. Fuarı ziyaret eden pek çok kişinin dergiye abone oldukları izlendi. Bu arada fuar süresince, yapı- lan çekilişlerle hergün 15 kişiye çeşitli hediyeler verildi. Son derece hareketli geçen Commodore Show 22 Şubat Pa- zar günü saat 19.00'da fuara ka- tılan herkesin tekrarlanması dilek- leri ile son buldu. O