1 Mayıs 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Mayıs 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

biraz daha zorlaşıyor. Eğer üç kere başarısız olursanız Uçuş iptal ediliyor. Kalkışı ve atmosfer dışına çıkmayı başarırsanız görüntü uzay aracının İçinde verile- cek. Bu ekranda çeşitli kontrol aletleri ve paneller görmek mümkün. Ekranın sağında ay- rica bir monitör var. Bu aşa- mada amacımız bir UzZay İs- tasyonu İle kenetlenmek. Bu İş- lemi başarabilmek için çeşifli bilgisayar programlarını çalış- tırmak gerekiyor. Küçük ekran- daki belirteci hedefe kilitleyin. Eğer yeteri kadar yavaş ilerler- seniz kenetlenme işlemi başarı ile tamamlanır. Bir sonraki aşamada büfün yapacağımız rota düzeltme- leri. Geri sayımın bitmesini bekleyin ve ekranın sol üst kö- şesinde bazı sayılar çıkıncaya kadar ateş tuşuna basın. Sa- yılar çıkınca ateş tuşunu bira- kabilirsiniz. Sıra geldi aya İnmeye, Bu ol- dukça güç bir iş. Bir harita va- sıtası ile ay modülüne kuman- da etmelisiniz. Manevra ya- pabilmek için kontrol roketle- rini hareket etmek İstediğiniz yönün tersine ateşleyin. Sağa gitmek için joystiok'i sola, so- la gitmek için sağa çekin. İs- tediğiniz konuma geldiğiniz- de frenleri devreye sokup İniş için yavaşlamdılısınız. İşi başa- rabilmek için üç hakkınız var. Aya indikten sonra sıra ay yürüyüşüne geliyor. Oksijeniniz bitmeden SURVEYOR Ill/e ulaş- moalı ve tekrar modüle geri dönmelisiniz. Hızlanmak için jJoystick'i sağa, yavaşlamcık için sola çekin. Sapmaları joystiek'i ileri geri çekerek gi- derebilirsiniz. Tekrar uzaya çıktığınızda bir uyduyu tamir için almaya ça- lişacaksınız. İlk olarak ateş tu- şuna bakarak yakalamaya çalışacağınız uyduyu UzAaya bırakin. Hareketleriniz bu sıra- da kameralar tarafından İzle- niyor. Üç boyutlu bir ortfamda olduğunuzdan uyduyu yaka- layabilmek için onunla aynı konumda olmanız gerekir. Kursor tuşları yardımı İle ileri geri göndebilir jetlerinizi çalış- tırabilirsiniz. Aynı konuma gel- diğinizde uyduya yüzünüzün dönük olması ve çok yavaş hareket etmeniz gerekiyor. Son aşamada dünya at- mosferine giriyoruz. Yarım dü- zine bilgisayar programını ça- lıştırdıktan sonra bir. topun merkezinde belirteci tutmanız gerekiyor. Merkezden uzak- laştıkça ısı artıyor. Eğer sıcak- liık 5000 dereceyi aşarsd ya- narak ölürsünüz. Eğer bunu da başarırsanız artık sizi okyanusun serin sula- ri bekliyor. Burada da dijital konuşmalar eşliğinde güzel resimlerle başarınız kutlanıyor. Bu oyunun en İlginç kısmı birbirinden güzel resimleri ve çeşitli dijital konuşmaları. Eğer ayı yakından görmek ve ufak bir gezinti yapmak isterseniz bu oyun son derece İlginç olabilir. . Oyunun Değerlendirmesi: GRAFİK : © SES Tei7 ZORLUK : 9 DEĞER : 10 GENEL : 9