1 Mayıs 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Mayıs 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

Eğer canavarı yok edebilir- sek ana gemiye girebiliriz. Ge- miye girdikten sonra gemiyi yok edebilmek için merkeze ulaşmamız lazım. Size doğru gelen tehlikeleri savuşturmak için boşluk tuşu- na basarak zıplayabilirsiniz. Ancak hem sağa sola gitmek hem de aynı anda zıplamak oldukça zor. Oyunun Değerlendirmesi: lmagine - Disk veya Kaset GRAFİK : 7 SES v 7 ZORLUK : 40 DEĞER : 7 GENEL. : / oyu tenli kahramanımız dağlık bir bölgede kötü kalpli krala ulaşmaya çalışı- yor. Ancak kahramanımızı yol üstünde böcekler, yılanlar, fa- reler, iskeletler ve efsanevi ya- ratıklar bekliyor. Amacımıza ulaşabilmek için oyunun altı bölümünü de ta- mamlamanız gerekiyor. En so- nunda şatoda kötü kalpli kral- la karşılaşacaksınız. —— Yolunuz boyunca zaman zaman yürümeniz zaman Za- man koşmanız gerekmekte., Bu arada yolda karşılaşaca- ğınız düşmanlarla savaşmanız gerekecek, Bazı yerlerde da- ha ileriye gidebilmek için sar- kan ipleri kullanacaksınız. Yol- da karşınıza çıkacak olan su ve lav havuzlarının üstünden atlamak gerekiyor. Aksi takdir- de ölüm kaçınılmaz. Yolda iİlerledikçe karşınıza çıkacak silahları alarak daha güçlü duruma gelebilirsiniz. Eğer kalkanı alırsanız uğraya- cağınız hasar azalır. Hafif zırh hasarı yarıya İndirir. Zırh belir- li bir süre için yaralanmanızı önler. Eğer İlacı alırsanız ener- jiniz yükselir. Ancak bunlardan başka zehir şişeleri de yolunu- za çıkabilir. Bunları almanız halinde enerjiniz azalır. Her bölümün sonunda bir sonraki bölüme geçebilmek için saf dışı birakmak zorunda olduğunuz bir düşman sizi bekliyor. Meselâ düşmanınız havada uçabilen kancıflı yarı insan şeklinde mitolojik bir ya- ; | : : t ratık olabilir. Aslında oyunun en zor yerle- ri her bölümün sonunda karşı- laştığınız yaratıklar değil. Bir taraftan diğer tarafa geçmek için tarzan gibi sallanan iple- ri kullanmak zorundasınız. Bundan başka yolunuz üstün- deki su birikintilerini ve lav ha- vuzlarını geçmek de oldukça zor. Oyunumuzun en iyi tarafla- rından biri kaldığınız yerden devam etmenize İzin vermesi. Bu sayede sık sık ölseniz bile oyunu tamamlama şansınız var. Oyunda kullanılan grafik-