1 Mayıs 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 9

1 Mayıs 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 9

Ursula Jacob, Commodore Başkan Yardımcısı Harald Speyer ve Dieter Hoeness, eğitim sonrası sohbetinde. Prof. Dr. Fritz Scherer, Uli Hoeness (önde), arka planda kulübün muhasebecisi Kurt Hegerich, Winfried Hoffmann, Başkan Yardımcısı Hans Schiefele ve Gerold Hahn. h AA AMIGA dergisinin başredaktörü Albert Absmeier, AMIGA başında ders veriyor. Hannover CeBil '88 Fuarı 16-23 Mart tarihleri arasında Federal Almanya'nın Hannover kentindeki fuar alanında düzenlenen Ce- BIT 88 Büro-Enformasyon-Telekomünikasyon Fuarı her- halde uzun süre konuyla alakalı kişilerin dillerinden düşmeyecek. 300,000 metrekare alana yayılan standları sekiz gün içinde yaklaşık 400.000 kişi gezdi. 40 değişik ülkeden 2.300 firma, hemen tüm dünya pi- yasasının ürünlerini sergilediler. Şirket ve kurum yöne- ticilerinin, veri İşlem Uzmanlarının, organizatörlerin, mühendislerin ve orta kademe kullanıcıların, serbest meslek sahiplerinin ve tüccarların, uygulamaları gö- rerek tercihlerini yapma olanağı buldukları fuar, bü- ro, enformasyon, telekomünikasyon ve bilgisayar tek- nolojilerinin ulaştığı boyutları çarpıcı bir biçimde ser- giledi. Tüm dünyada, üretilen donanım ve yazılım ürünlerinin, en son çözümlerin ve eğilimlerin sunuldu- ğu Hannover Fuarı, bu alanda yılın en önemli olayıydı. Bu önemin bilincinde olan Teleteknik, yedi kişilik bir heyetle Hanover'deydi. Başta fuarın büyük bir ilgi ve dikkatle gezen arkadaşlarımız, Türkiye'ye bavullar do- lusu döküman, broşür ve son derece önemli anlaş- malarla döndüler. Önümüzdeki sayılarımızda, kısa za- manda Türkiye piyasasında da kendini kanıtlayacak bu yeni ürünler hakkında bilgileri sunmaya başlaya- COĞIZ. CeBil '88 Fuarı'na yepyeni ürünlerle en iyi hazırlan- mış firmalardan biri Commodore'du. Dünya ev bilgi- sayarları piyasasında liderliği tartışılmaz boyutlara eri- şen Commodore, iş bilgisayarları alanında da iddli- alı olduğunu gösteren yepyeni ürünler sergiledi. PC- 4, PC 10/20-111, PC 40/20, PC 40/40, PC 60/40 ve PC 60/80 modellerinin yanı sıra, henüz piyasaya sunulma- yan AMIGA 2500 modelleri büyük ilgi topladı. AMIGA ile ilgili olarak yürütülen çalışmalar, bu olağanüstü makinenin giderek bir Work Station'a dönüştürülece- ğini gösteriyor. AMISA'nın çeşitli alanlardaki farklı kul- lanımları için üretilen çevresel gereçler de çok İlgi çekti. Yeni Genlock Board A 2300 ve yüksek çözünür- lüklü titremesiz monokrom monitör A 2024 bu ürünler- den yalnızca ikisi. Gelecek sayılarımızda bu ürünleri de teker teker tanıtmayı amaçlıyoruz.