1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

bazı ipuçları da şunlar: Mese- . la silahlı adam bize ateş etti- ği zaman eğilebiliyoruz. Bom- ba atan kişi bizim bir üst katı- mızda İse yapacağımız İş onun tam altına gelmek ve onu geri dönene kadar takip etmek. Bombalı adam geri dönünce de çelik teli yukarı fırlatıp bir an önce yukarı çık- mak ve <adam geri dönme- den ona Batman yıldızlarımız- dan birini atmak biraz daha jJokere dönüşmemizi engelle- yebilir. Sağa ya da sola gider- ken ateş düğmesine basarsak Batman yıldızlarını fırlatıyor. Yukarı ve yukarı çaprazlarda ateşe basarsak çelik teli fırla- tabiliyoruz. Aşağı doğru gider- ken basarsak da bulunduğu- muz yerden bir kademe aşa- ğı düşüyoruz, yalnız bir kade- meden fazla aşağı düşersek Batman bir anda ölüyor. Birinci bölümün amacı de- vamlı sağa girmek ve orada bulunan Jack'ı vurarak asit kazanının içine düşürmektir. Oyunun ortasını geçtiğimiz za- man vurulsak bile oyuna orta- dan başlayabiliyoruz. BÖLÜM: Bu bölümde amaç Batman'ın muhteşem dizayn edilmiş arabasını kulla- narak zamanımız bitmeden evvel yüz birim yol katetmek- tir. Zamanımız ekranın sağ üst köşesinde zaman yol uzunlu- ğu da sol üst köşede gösteril- mektedir. Ekranın üst orta kö- şesinde bulunan ok ne tarafa döneceğimizi gösterir. Dönüş İşlemini yaparken okun gös- terdiği yöndeki şeride yakla- şıp önümüze çıkan İlk ara so- kağa dönmek için Joystick'i okun gösterdiği yöne doğru çekip ateşe basmamız yeter- lidir. Bu işlemler arabamızın o yöne doğru çelik tel fırlatma- sını ve bu telin sokağın başın- daki direğe dolanmasını sağ- lar, böylece arabamız dönü- şü gerçekleştirmiş olur. Eğer 1. sokaktan dönemezsek 2. so- kaktan dönmeye gayret edin ama şansınız kötü gitti ve bun- dan da dönemedinizse, son bir hakkınız daha- var. Bunu muhakkak başarın, yoksa İler- de polis barikatıyla karşılaşır- sınız ve böylece bir hakkınız- dan olursunuz. Bu bölümdeki bazı kolaylık- lar şunlardır: İlk hakkınızda bö- lümü bitirmeye çalışmayın. Arabaları çarpmamaya ve yol dışına çıkmamaya özen göstererek gayet sakin bir şe- kilde ekranın sağ üst köşesin- deki yol uzunluğunu 100 olan mMmesafeyi 50'nin altına düşür- meye çalışın. Böyle hareket et- tiğimiz takdirde ikinci hakkı- mızda yol uzunluğu 5SÜ'ye düş- müş olarak karşımıza çıkar ama buna oranla zamanımız- da da yarı yarıya bir düşüş olur. İşte şimdi son süratle ara- balara çarpmamaya ve yo- lun dışına çıkmamaya özen göstererek yol uzunluğunu sı- fıra İndirmeye çalışın. Şunu da belirtelim ki bu bölümde iki hakkınızı gözden çıkartın. 3. BÖLÜM: Burada amacı- mız cani Joker'in yaptığı bir ze- hiri bulmak. Bu zehir sprey, ruj ve parfüm gibi güzellik malze- melerin karışımından oluşuyor. Bizim görevimiz bunların han- gilerinin zehiri oluşturduğunu bulmak. Bunu da aşağıdaki gibi yapabiliriz. Ekranın sağında 4 adet so- lunda 4 adet olmak üzere 8 pencere vardır ve biz bu pen- cerelerden doğru olan üçünü bulmak zorundayız. Bu bölü- mü geçmek İçin İlk önce rasit- gele 3 tane pencere seçin. Şansınız varsa iİlk denemede