25 Şubat 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

25 Şubat 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

Cumhuriyet = ' Şubat Vakıf akarlar müdürlüğünden: Vakıf Akarlar Müdürlüğünden: Mcrkraatın t*mtl meçhnr le clnsl, mrvlrit , No.sı ve salr «THfı Borçlanıu isal Edîrne Vilâyetinden: Edirne Vilâyeti idarei hususiyesinin müstecir bulunduğu Madea Kestanbolu dekovil hattının idarei mezkurece işletilmesine Vilâyet Umumî meclisince karar verildiğinden cinslerile miktarlan aşağıda ya« zılı eşya 10/2/931 tarihinden itibaren müzayedeye çıkarılmiftır. 1/3/931 pazar günü mahallinde alenen müzayede ve peşin para ile satılacaktır. Taliplerin o gün depozito akçelerile beraber Maden !*• tasyonunda bulunmaları ilân olunur. 1500 adet müstamel tuğla 700 » Marsilya kiremidi 38 » kırmızı tuğla 2 » merdiven taşı 391 » çiçekli çini 44 » kırmızı çini 413 kilo çubuk demir 43 metro bakır boru 85 adet kazan alev borusu 16 kilo bakır çubuk ve perçin çivisi 41 » pirinç levha ve çubuk 143 adet demir vida 23 kilo metal 2 Kıyye pirinç tel 4,5 adet teneke levha 3 kilo kurşun tel 3 » çelik tel 1 adet maa dirhem oturak terazi 1 » asma saat 8 kutu kostik 4,5 paket Moskof toprağt 1114 adet pim maşa 2350 » somun maa cıvata: Muhtelif eb'atta 29 Kıyye ağaç vidası 706 adet yuvarlak başlı cıvata 152 kilo perçin çivisi 3894 adet travers raptiyesi 117 kilo hurda bakır ve talaş ve levhasi 18 » galvaniz çivisi 15 » yaprak çinko 30 » sülyen toz boya 41 » aşı boyası 3 fıçı üstübeç 18 kilo macun 2612 adet conta 5500 adet rondelâ: Muhtelif eb'atta 8 kilo karfiçe çivisi 8 adet siyah saç 22 » beyaz galvaniz saç 120 » cam: Muhtelif eb'atta 1 » baskül 50 kilo kireç kıtığı 24 teneke gazyağı 4 » makine yağı 9 ton maden kömürü 18 adet müstamel meşe ağacı dörder metroluk 89 » çam ağacı muhtelif eb'atta 8/8 'r'npr 1 » maa teferrüat torna tezgâhı 1 » beş beygir kuvvetinde motör faaliyette Muhtelifülcins marangoz alâtı 21452 21616 21941 22078 22311 22327 22602 22649 Üsküdar'da Hacehesnahatun mahallesinin Büyük yokuş sokağında cedit 221 numarah bodrum katında: Mutfak, hamam, taşlık, zemin katında: Üç oda, sofa, halâ, birinci katında: Uç oda, sofa, halâyı muhtevi 549 zira arsanın 124 zira mahallinde mebni iki bin altı yüz lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Fatma Zehra H. Beyoğlu'nda Meşrutiyet mahallesinin Büyükdere sokağında cedit 344 numarah bodrum katında: Taşlık, mutfak, odunluk, kömürlük, zemin katında: Oda, taşlık, sofa, halâ, birinci katında: İki oda, sofa, halâ, ikinci katında: İki oda, sofayı muhtevi ve (163) riza arsanın (94) zira mahallinde mebni müşterek kuyuyu müştemil dört bin yüz yirmi dört lira kıymeti muhammeneli kârgir hanenin tamamı. Fatma Süreyya H. Üsküdar'da Sultantepe'de Hacehesnahatun mahallesinin Kirişçi sokağında cedit (29) numarah bodrum katında: Odunluk, kömürlük, bir oda, zemin katında: Methal üç oda, halâ, mutfak, birinci katında: Dört oda, sofa, halâ, çatı katında: Sofayı müştemil (313) zira arsanın (120) zira mahallinde mebni iki bin on dokuz lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Zühtü ve îbrahim Ethem Ef. ier Beyoğlu'nda, Kamerhatun mahallesinin Karnavola sokağında cedit (49) numarah bodrum katında: Çamaşırlık, odunluk, kömürlük, zemin katında: Methal, üç oda, mutfak, halâ, kiler, taşlık, birinci, ikinci ve üçüncü katlarında: Uç oda, birer mutfak, birer halâ, birer kileri muhtevi ve üstü kısmen daraça kısmen kiremitle mefruş ve (120) zira mahallinde mebni ve tamamı altı bin altı yüz yetmiş lira kıymeti muhammeneli kârgir aoartımanın nısıf hissesi. Hacı Kadir oğlu Yunus Ef. Unkapanı'nda, İbnitneddas mahallesinin Salihpaşa caddesinde cedit 15, 17, 19, numarah zemin katında: Üç methal, taşlık, iki oda, iki halâ ve haricen müsakkaf mutfak ile bir sakıf üzerine inşa olunmuş 15, 17, 191 numarah dükkânı ve birinci, ikinci katlarmda: Üc oda, birer sofa, ikişer halâyı ve çatı katında basık sofayı ve gene ayrıca müsakkaf bir mutfak ve kömürlüğü muhtevi ve (735) zira arsanın (185) zira mahallinde mebni ve tamamı üç bin iki yüz lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin yüz altmış hisse itibarile yüz kırk sekiz hissesi. Ümmügülsüm Hamdiye H. Kadıköy'ünde, Acıbadem civarında İbrahimağa mahallesinin Esatpaşa sokağında 11 numarah bodrum katında: Odunluk, kömürlük, zemin katıntında: Methal, dört oda, sofa, halâ, birinci katında: Dört oda, sofa, halâ, gusulhane, çatı katında: salon, halâ ve çatı arahklan ve bahçesinde 111 numarah bir satıhta kârgir arabalık, ahır, odayı ve haricen müsakkaf harapça mutfağı muhtevi ve ( 11323 ) zira arsanın ( 370 ) zira ma hallinde mebni beş bin yüz lira kıymeti muhammeneli ahşap köşkün tamamı. Fatma Nezihe H. Unkapanı'nda, Yavuzersinan mahallesinin Zeyrek caddesinde cedit 55 numarah fevkinde bir oda, ve halâyı muhtevi köşebaşına müsadif 48 zira arsa üzerine mebni bin sekiz yüz yirmi dört lira kıymeti muhammeneli kârgir dükkânın tamamı. Mehmet Halit B. Yenibahçe'de Kâtipmuslâhittin mahallesinin Hastane caddesinde cedit 155 numarah altında kısmen bodrum olmak üzere zemin katında: Methal, oda, mutfak, halâyı, birinci katında: İki oda, halâyı muhtevi ve (183) zira arsanın (65) zira mahallinde mebni yedi yüz kırk bir lira kıymeti muhammeneli kuyuyu müştemil ahşap hanenin tamamı. HÜZAYEDEYE VAZOLUNAN EMLÂK 1 Bahçekapı'da Dördüncü Vakıf hanm ikinci katında 8 No. oda. 2 Çakmakçılar'da Dayehatun mahallesinde Yenihan sokağında 3935 No. dükkân. Müddeti müzayede: 13 şubat 931 den 7 mart 931 cumartesi günü. Balâde muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzayedeye vazolunmuştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on dört buçuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere İstanbul Evkaf Müdürlüğünde Vakıf Akarlar Müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malumat almak istiyenler bu müddet zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlannı görebilirler. Afyon Nafla Başmühendisliğinden: Afyon merkezine 48 kilometro muntazam şosa mesafesindeki Başağaç köyü civarında karakaya ocaklanndan asgar! 80,000 ve azamî 200,000 kadar 1 1 1 2 eb'adında muntazam kaldınm taşı yaptınlacak ve bunlar Afyon merkezine naklettirilecektir. İdare asgarî seksen bin taş getirmeğe ve mütaahhit te icap ederse iki yüz bin getirmeğe mecburdur. Gerek yalnız ihzar ve gerekse nakil ile beraber talip olacak • ların her iki surette de bir taş için fiat vermeleri ve bunların içinden muvafık fiat verene 1/3/931 tarihinde saat 15 te haddi lâyık görüldüğü takdirde ihale edileceği ve ihalenin kapalı zarf usulile icra kılınacağı ve taliplerin 900 veya 1500 lirahk teminatı ile yevmi mezkurda Encümeni Vilâyete müracaat etmeleri ilân olunur. ıtnMtı»ımınını»ın»ı Ahmet Mazhar B. 22660 Üsküdar'da Bulgurlu mahallesinin Aygıroğlu sokağında cedit 6, 6 numarah zemin katında: Methal, iki oda, taşhk, mutfak, halâ, ahırı, birinci katında: Dört oda, sofa, halâyı muhtevi ve (3200) zira arsanın (215) zira mahallinde mebni bin yüz seksen lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Ulviye Hanıma bilvekâle zevci Refik Ef. 22676 Arnavutköy'ünde, Birinci caddede cedit 93 numarah bodrum katında: Mutfak, taşlık, oda, halâyı, zemin katında: Methal, sofa, üç oda, halâyı, birinci katında: Dört oda, sofa, kiler, halâyı, çatı katında: Basık büyük ve ufak dört oda, ve sofayı muhtevi (241) zira arsanın (215) zira mahallinde mebni ve tamamı on bin yedi yüz elli lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin üçte iki hissesi. Hikmet ve Kemal Beyler 22736 Kasımpaşa'da, Camiikebir mahallesinde ve sokağında cedit 5 numarah fevkinde odayı müştemil ve (30) zira arsa üzerine mebni bin lira kıymeti muhammeneli kârgir dükkânın tamamı. Îbrahim Şevki B. 22754 Erenköy'ünde Göztepe mahallesinde Yeni sokakta cedit 12, 14, 12 numarah iki bap ahşap köşk ve hane. Emlâki mezkureden 12 numarah hane bir satıhta dört oda, sofa, halâ, mutfağı, 14 numarah hane zemin katında methal dört oda, sofa, halâ, hamam, kileri ve birinci katta: Uç oda, sofa, halâyı, çatı katında üç oda, balkonu ve tahtında bodrumu ve haricen müsakkaf mutfak ve odayı ve bahçesinde camekânh antre ile mermer fiskiyeli havuzu ve EImalı su tesisatını muhtevi ve her ikisi üç dönüm arsanın (300) zira mahallinde mebni beş bin lira kıymeti muhammenelidirler. Tarık Ziya ve Zinnur Ziya Beyler22761 le Kutsiye H. Kasımpaşa'da Nahncıhasan mahallesinde Kulaksız caddesinde cedit 51, 53 numarah bodrumunda methal, oda,, mutfak, halâyı, zemin katında: Methal, iki oda, sandık odası, kiler, halâ, mutfağı, birincî katında: Uç oda, sandık odası, halâ, mutfağı, çatı katında: Basık odayı muhtevi ve (542) zira arsanın (140) zira mahallind» mebni iki bin altı yüz kırk iki lira kıymeti muhammeneli kârgir hanenin tamamı. Hüseyin Ef. 22774 Ayvansaray'da, Atik Mustafapaşa mahallesinde, Papaz sokağında cedit 37 numarah zemin katında: Methal, borum, mutfak, halâ, asma iki odayı, birinci katında: Bir oda, sofa şahniş, çatı katında: Sofa, balkon ve daraçayi muhtevi ve 39 zira arsa üzerine mebni dokuz yüz otuz altı lira kıymeti muhammeneli köşe başına müsadif kârgir hanenin tamamı. Emin Ef. ve Tahir B. vekili Faik Ef. 22781 Boğaziçi'nde, Çengelköy'ünde mahalle ve sokağında cedit 59 numara fevkinde bir oda, bir halâ, bir methali havi dükkân ile 61, 63 numarah zemin katında: Methal, taşlık, mutfak, gusulhaneyi, birinci ve ikinci katlarmda: İkişer oda, birer halâyı ve tahtında dükkânı müştemil nim kârgir bir bap hane mezkur emlâkten 59 numarah dükkân (275) zira arsanın 35 zira mahallinde ve 61, 63 numarah maadükkân hane 90 zira mahallinde mebni ve üç bin lira kıymeti muhammenelidirler. Mehmet Mümtaz Ef. ve Emine H. 22798 Avratpazan'nda Hobyar mahallesinde Şeyhülharem sokağında cedit 28 numarah bodrum katında: Mutfak, odayı zemin katında: Methal iki oda, sofa, halâyı, birinci ve ikinci katlarında: İkişer oda, birer sandık odası, birer halâyı muhtevi ve (240) zira arsanın (105) zira mahallinde mebni ve iki bin sekiz yüz altmış beş lira kıymeti muhammeneli bodMuhtelif yerli masa, Dosya dolabı, yazıhane ve sandalyeler kapalı rumu kârgir ahşap hanenin tamamı. Hasan Tahsin Ef. ve zarfla münakasaya konmuştur. ' Hesna Zerrin H. Münakasa 9/3/931 pazartesi günü saat 15 te Ankar'da Devlet 22834 Kumkapı'da, Tülbentçi Hüsamettin mahallesinde Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Çıkmazlüleci sokağında cedit 14 numarah bodruMünakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat munda mutfak, zemin katında: Methal, bir oda, ve teminatlarını ayni günde saat 14,30 a kadar Ankara'da münakasa halâyı muhtevi (78) zira arsanın 52 zira mahallinde komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. mebni ve dört yüz altmış sekiz lira kaymeti muhamTlipler münakasa şartnamelerini 3 üç lira mukabilinde Ankara'da meneli kârgir hanenin tamamı. Fatma İfakat H. ve Haydarpaşa'da idare veznelerinden tedarik edebilirler. 22838 Kumkapı'da, Nişancı Mehmetpaşa mahallesinin • • * Tülbentçi sokağında cedit 23 numarah zemin ka9 mart 931 tarihinde yapılacak ilân olunan font boru ve tefemiatı tında: Methal, taşlık, mutfak, halâ, asma odayı, münakasası, şartnmedeki liste ve fennî şartlar değiştirilmiş olduğun birinci ve ikinci katlarında: İkişer oda, birer sofa, dan 6 nisan 931 pazartesi gününe talik edümiştir. birer halâyı ve üzeri çatı aralığını muhtevi ve (190) Şartnameleri almış olanların yeni liste ve fennî şartları almak üzere zira arsanın (80) zira mahallinde mebni iki bin dört Ankara ve Haydarpasa idare veznelerine müracaatları ilân olunur. yüz altmış lira kıymeti muhammeneli kârgir hane§ Seylâbın şark hattındaki tahribatı hasebile seyrüsefer inkıtaa uğ nin tamamı. Mehmet Cemal Ef. radığından 23 şubat 931 tarihinde icra edileceği ilân olunan bandaj 22900 Beyoğlu'nda Ayaspaşa mahallesinin Çiftavav somünakasası 2 mart 931 pazartesi gününe tehir edümiştir. kağında cedit 22 numarah bodrum katında: Bir oda, ve mutfak, zemin katında: Methal, iki oda, sofa, hamam, halâyı, birinci katında: Uç oda, sofa, ve halâyı muhtevi ve (280) zira arsanın (150) zira Bankamızm merkez veya şubelerinde istihdam edilmek üzere sekiz mahallinde mebni dört bin yüz yirmi lira kıymeti memur namzetine ihtiyaç vardır. Şerait atide mezkurdur: muhammeneli bodrum katı kârgir ahşap hanenin 1 Türk olmak ve her hangi bir şekilde mahkum olmayıp hüsnü hal tamamı. Mustafa Ef. ve hareket ashabından bulunmak. 22905 Boğaziçi'nde: Çengelköy'ünde ve mahallesinde Kaldırımbaşı sokağında cedit 8,8 numarah bodrum 2 Hizmeti filiyei askeriyesini ifa etmiş bulunmak ve yaşı otuzdan katında: İki oda, halâ, gusulhane, kömürlük, zemin fazla olmamak ve ilel ve emrazı sariye ile malul bulunmamak. katında: Methal, üç oda, sofa, halâyı ve ayrıca 3 Yüksek Ticaret, Orta ticaret mekteplerile eski idadî ve sultanî ve müsakkaf mutfak, ve odayı, çatı katında: Bir oda, Iise mezunu olmak. (Eecnebi lisanlardan birine vukuf ve evvelce müesve çatı aralığını muhtevi (5084) zir aarsanın (180) sesatı maliyede çahşmış olmak sebebi tercih addolunur.) zira mahallinde mebni bin beş yüz on beş lira kıy4 Elyevm tahsilde bulunmamak ve banka haricinde her hangi bir meti muhammeneli bodrum katı kârgir diğer aksavazife ile meşgul olmamak. mı ahsap hanenin tamamı. Derviş Ağa 5 15 mart 1931 tarihinde yapılacak müsabaka imtihamnda mu 22934 Zincirlikuyu'da, Atikalipaşa mahallesinin Nurettin vaffak olmak. tekkesi sokağında cedit 43 numarah üç satıhta Talipler bankaya alelusul tahnren müracaatla istidalarma nüfus cem'an dokuz oda, beş halâ. iki mutfak, bir uşak odası, iki taşlık, bir odunluk ve kömürlük, iki sartezkeresi, mektep şahadetnamesi raptcdecekler ve banka tabibi tara nıc ve bir kuyuyu muhtevi ve (1667) zira arsanın fından meccanen muayene edileceklerdir. İmtihana iştirak için lâzım (272) zira mahallinde mebni üç bin beş yüz elli üç evsafı haiz talipler banka tarafından tahriren davet edilirler. tmtihanlira kıymeti muhammeneli köşe başma müsadif zeda muvaffak olanlar altı ay müddetle memur namzedi sıfatile çalışa min kat: Dolma iki katı ahşap hanenin sekizde beş caklar ve mahiye maktuan derecei kabiliyetlerine gÖre yetmiş beş ilâ hissesi. Mehmet Salih Ef. ve Fatma H. ı seksen beş lira ücret alacaklardır. Altı ay staj müddetinin hitamında Vakıf Paralar Müdürlüğüne merhun olup sahiplerinin borçlarım gösterecekleri kabiliyete göre ya memurini daime meyanına ahnırlar vermemelerinden dolayı satılması icap eden yukarıda ikraz numarala veya vazifelerine nihayet verilir. rile sair evsafı yazılı gayrimenkul emval kanunu mahsusuna tevfikan Bu ilâmn neşrinden mukaddem bankamiza intisap için muhtelif taaltmış bir gün müddetle mevkii müzayedeye konulmuş olduğundan tarihlerde verilmiş olan istida ve talep mektuplan hükümsüzdür. İmtihana Mo olanların vazedecekleri bedelin yüzde onu nisbetinde pey akçelerile talip olanların bu ilân mucibince tekrar müracaatleri icap eder. hergün saat ondan on altıya kadar Bahçekapı'da Dördüncü Vakıf hanın Taliplerin 10 mart 931 tarihine kadar Ankara'da Umum Kâtipliğe, ikinci katında 14, 17 numarada mezkur Müdiriyete müracaat etmeleri İstanbul ve İzmir'de şubelerimiz müdürlüklerine müracaatleri ilân ilân olunur. olunur. I Devlef Demirvoüan liâıtları Emlâk ve Eytam bankasından: