5 Nisan 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

5 Nisan 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

İntihabı meh'usan hey'eti teftişiye riyaseitnden: . 1 Müntehibi sani intihabı 8 nisan 931 çarşamba saat yedide başlıyacak 10 nisan 931 cuma saat on sekiz buçukta bitecektir, aradaki günlerde bu saatler dahilinde rey atılacaktır. 2 Sandık mevkilerile hangi mahalle müntehiplerinin hangi sandığa rey atacakları aşağıdaki cetvelde gösterilmiştır. Bakırköy kazası Sandı&ın yeri Bakıköy İstasyon karşısında ma halli mahsus İstasyonda mahalli mahsus İstasyonda mahalli mahsus İstasyon raevkii mahsus •Lumhuriyet Osmaniye, Mecidiye heyeti ih Osmaniye, Mecidiyı tiyariye odası Zühtüpaşa heyeti ihtiyariye o Zühtüpaşa, Tuğlacı dası Beykoz kazası Sandığın yeri Anadoluhisarı'nda Kanlıca'da Paşabahçe'de Rey verecek mahalleler Hisar, Göksu Kanhca, Çubuklu Paşabahçe, İncirköy Anadolukavağı, Mihrişah, Poyra», Fener, Riva, Akbaba, Dereseki, Polenez, Alibahadir, Paşamandıra, Muratlı, Esenceli, ömerli, Koçullu, Sırapmar, Hüseyinli, Bozhane, Kılıçh, Ishaklı, Cumhu riyet Mahmut Şevketpaşa Beykoz, Yalıköy Eminönü kazası Sandığın yeri Yenicami muvakkithanesi Rey verecek mahalleler Şeymehmetkeylânî, Çelebiolğu Alâettin ' Hocapaşa Hobyar Tahtakale, Rüstempaşa Ahiçelebi Şehsuvar, Çadırcı Bayramçavuş, Mihnehatun Kazganisadi, Nişanca Tülbentçi ve Kâtipkasımyalı Meshipaşa, Mimarkemal Rey verecek mahalleler Kartaltepe, Osmaniye Zeytinlik, Cevizlik Yenimahalle, sakızağacı Yeşilköy'de Safra, Kalitarya, halkalı, Çek * mece, Ambarlı, Amindos, Firuz, Ayapa, Nifos, Mahmutbey, Yeni bosna Çift burgaz, Vidos, Litros, Avas Şamlar, iki telli, Ayayorgi Sandik dolaşacak Hocapaşa camiinde Hobyar camiinde Rüstempaşa camiinde Ahıçelebi camiinde Kumkapı'da karakol civarında Kumkapı meydanında Nişancı camiinde Yenikapı karakol civarında Simkeşhane veya Hasanpaşa karakolu Esirkemal camiinde veya • jan • Mimarhayrettin, Saraçishak, Tavşantaşı darma deposunda Şehzade muvakkithanesinde Kalenderhane, Mollahüsrev, Balabanağa, Kemalpaşa Camcıali ve Beyazıt Eminönü kaymakamlığı bina sında Mercanaga camiinde Mercanaga, Dayehatun ve Bü yük çarşı Süleymaniye, Elmaruf Süleymaniye camii civarında Servi mahallesinde Servi camiinde Mahmutpaşa Mahmutpaşa mahallesinde Gedikpaşa camiinde Eminsinan Akbıyık camiinde Sultanahmet, Cankurtaran Binbirdirek meydanı Binbirdirek Ferüzağa camiinde Alemdar Atikalipaşa camiinde Mollafenarı Küçük Ayasofya camiinde Küçük Ayasofya, lshakpaşa Hocahamza camiinde Zindankapı ve Demirtaş Hacıkadın camiinde Hac.kadın, Hoca Kiyasettin Uçmihraplı camiinde Yavuzsinan, Sandemir Fatih kazası Sandığın yeri Eyüp camii kebir avlusu Eyüp Kasımçavuş camii Rami'de ocak ittisalindeki kahvede Otakeılar'da karakol ittisali ocak binası Alibeyköyü ocak binası karşı sında Defterdar iskelesinde Halk ga • zinosunda Gezrî Kasımpaşa camii odası Karagümrük tramvay caddesi Mustafa Ef. kahvesinde Fethiye Kâtipmuslâhattin ma hallesinde ihtiyar heyeti odası Salmatomruk'ta ilk mektep bi • nasında Tahtaminare camii odası Ayvanaaray Hoca AIi kahvesinde Fener Abdisubaşı ocağı önü Küçükmustafapaşa Gül camii Demirhun'da Elvanzade camii Yedikule tramvay caddesinde durak yeri bahçeli kahve Kocamustafapaşa'da Çiçek pa zarında Mustafa Efendi kah • vesinde Mevlevihanekapı Hacıevliya mahallesi Ahmet Efendi kahve sinde Topkapı mahfelinde Şehremini tramvay meydanı bahçeli kahve Aydınkethuda mahallesinde o dabaşı İbrahim Ağa kahvesinde Edirnekapı camii »»? Rey verecek mahalleler Eyüp, îlhambey, Dökmeciler Üçşehitler, Gümüşsuyu Rami, Cuma, Yenimahalle Fethiçelebi, Nişancı Mustafapaşa Alibey köy Abdülvedut Cezri Kasımpaşa Muhtesipiskender, Kocadede, B«J» ceğiz, Dervişali Hatip Muslâhattin, Kâtip Muslâ • hattin Kasımgunani, Mollaaşkı, Ayvan • saray Tevfikicafer, Tahtaminare, Hınr* Çavuş, Hacımuhittin Atikmustafapaşa, Avcıbey, Balat* karabaş Abdisubaşı Kücükmustafapasaş, Müftiali Elvanzade Kazhçeşme, Imrahor, Hacıevhat, Hacıhamza Kocamusatafapaşa, Arabacı Beya» zıt, Aliefendi, Cambaziy* Melekhaton, Merkezefendi, Val« • dikarabaş Beyazıtağa, Fatmasultan, Arpacî ördekkasap, Ereğli, Denizaptal Nevbahar, Mollaşeref lbrahimçavuş, Saitömer, Uzun • yjısuf ;. Kahriyeiatik, Hatçesultan, Nes11« Mimarsinan, Keçecikarabaş Hüsambey, Kırkçeşme lskenderpaşa, Muratpaşa, Sofular, Hasanhalife, Hocaavis Sinanağa, Kirmasti, Şeyh resmi Mahmut Babahasanali, Guraba Hüaeyina « *a Eminbey, Keçihaton, Çakırağa Davutpaşa, Hobyar Kürkçübaşı, Kasapilyas Sancaktarhayrettin, Hacıhtiseyin • ağa, Hacıkadın Sarıyer kazası Sandığrm yeri Rumelikavağı heyeti ihtiyariye odasında Sarıyer camiinin son camaat mahallinde Büyükdere çarşısında Karabet'in kahvesinde Kireçburnu'nda camide Rumelifeneri'nde heyeti ihtiya riye odasında Zekeriyya köyünde Soğuksu gazinousnda Kilyols'ta muhtar tsmail Efendi gazinosunda Tarabya'da çarşıda kahvede Yeniköy'de iskele başında ga zinoda İstinye'de ltfaîye garajı karşı sındaki gazinoda Uluköy'de iskele yakinindeki mesdut gazino Rumelihisarı'nda heyeti ihtiya • riye odası Ayasağa'da camide Kemerburgaz'da camide Beyoğlu kazası Sandığm Hasköy İskele gazinosu Hahcıoğlu meydanı Camiikebir avlusunda Sahaf Muhittin camîi yenmda Zincirlikuyu camii avlusunda Yahya kâhya camii avlusunda Arapcamii avlusunda İnönü Altmbakkal muhtarhk binasında Kıhçalıpaşa camıı Nu«ratiye camii Mollaçelebi cami" Firüzaga camii Kemankeş camii Kuledibi Kalyoncu Beledîye mevkii Ağa camü Kamerhatun camii Dolapdere Belediye hekimi mevkii Ayaspaşa camü Kasımpaşa caddesi Hilâl gazi nosu Osmanbey ve eczane civarı Şişli karakolv Rey verecek mahalleler Rumelikavağı Sarıyer, Yenimahalle, Maden Büyükdere'de Bahçeköy Kireçburnu Rumelîfeneri ve Karipçe Zekeriya ve Uskumru Kilyos ve Demirci köyleri Tarabya Yeniköy İstinye Uluköy Rumelihisarı Aayzağa Kemerburgaz, Petnahur, Pirinççi, Cebeci Oda yeri, Kısırmandıra, İhsaniye Agaçlı, Akpınar, Çiftalan Gümüşdere ve Kitirkoya Rey verecek mahalleler Keçecipiri Sütlüce Piripaşa Camiikebir Bedrettin Hacıhüsrev, Hacıahmet Küçükpiyale, Kaptankadımeh met Yahyakâhya, Süruri Arapcamii, Emekyemez Pangaltı, İnönü Hacımimi, Tumtum Pürtelâş, Kıhcaaliaşa ömeravni Firüzağa, Cihangir Kemankeş, Yenicami Bereketzade, Şahkulu, Müeyylt Asmahmesçit, Kalyocuçukur Kuloğlu, Kâtipmustafa çelebi, Hüseyinağa, Şehit Muhtarbey Kamerhatun, Bostan Kocatepe, Bülbül, Yenişehir Gümüşsuyu Bozkurt, Duatepe, Eskişehir.Meşrutiyet, Halâskârgâzi, Harbiye, Oda yerinde Şişli, Cumhuriyet, Muradiye, Kâ Ağaçlı'da kahvede ğıtane, Mecidiye Gümüşdere'de camide \ Mimarsinan ihtiyar heyeti Saraçhane Mimar ayas camii Sofular tekkesi Atpazarı'nda kahvehanede Aksaray Valde camii Çakırağa camii Cerrahpaşa kahvehanesinde Davutpaşa'da yirmi altıncı ilk mektep binasmda Samatya tramvay caddesinde Abdülhalik Efendi kahvesinde Beşiktaş kazası Sandığın yeri Teşvikiye camii methalinde hu susî mahal Muhtarhk dairesi önündeki mahal Sinanpaşa camiinde hususî mahal Beşiktaş değirmen yanında hu susî mahal Abbasağa camii yanında hususî mahal Anberağa camii yanında hususî mahal Ortaköy camii methalinde hususî mahal Arnavutköy camiinde hususî mahal Bebek camii methalinde hususî mahal Adalar kazası Sandığın yeri Büyükada iskelesi Heybeliada Belediye mevkii Burgazada iskele gazinosu Kınalıada iskele gazinosu Rey verecek mahalleler Teşvikiye ve Muradiye Vişnezade Sinanpaşa Türkali, Dikilitaş Abbasağa Cihannüma ve Yıîdız Mecidiye, Hacımahmut Arnavutköy, Kuruçeşme Büyükbebek, Küçükbebek Rey verecek mahalleler Büyükada Heybeli Burgaz Kınalı Ankara memurlar kocperatif şırketi hissedarlarma: Üsküdar kazası Sandığın yeri Çinili polis karakolu önünde Bulgurlu mescit camii önünde Yenicami avlusunda lnadiye meydanında İhsaniye heyet odası Selimiye heyet odası Doğancılar meydanında Umraniye camiinde Dutluk kahvesinde Pazarbaşı Muratresi mahalle • leri Arakiyeci Hacı Mehmet Valdei atik Kadıasker Ahmet Efendi aşçıbaşı Arakiyeci Cafer Çengelköy Beylerbeyi Bürhaniye Kuzguneuk fcadiye Kandilli, Vaniköy Dudullu camü Kısıkh camii Bulgurlu, Umraniye Kadıköy kazası Sandığın yeri Göztepe heyeti ihtiyariye odası Erenköy dördüncü ilk mektep dahilinde Merdiven heyeti ihtiyariye odası Suadiye camiinde Kozyatağı heyeti ihtiyariye odası Bostancı heyeti ihtiyariye odası lçerenköy heyeti ihtiyariye odası Caferağa heyeti ihtiyariye odası Osmanağa heyeti ihtiyariye o dası Hasanapaş heyeti ihtiyariye odası İkbaliye heyeti ihtiyariye odası Yeldeğirmeni Rasimpaşa heye • ti ihtiyariye odası İbrahimağa heyeti ihtiyariye o dası Rey verecek mahalleler Göztepe Erenköy, Sahrayicedit Merdivenköy Suadiye Kozyatağı Bostancı İçerenköy Caferağa Osmanağa Hasanpaşa İkbaliye Yeldeğirmeni İbrahimağa 1 930 senesi temetüünden sermaye nisbetinde % 2 kâr tevzi edi» lecektir. 2 Hissedarlarıımzın yedinde bulunan muvakkat makbuzlar Ticaret kanununun 494 üncü maddesi mucibince tanzim edilen senet • lerle tebdil edilecektir. Hariçte bulunan hissedarlarımızm gerek temettü hissesinin tediyesi Rey verecek mahalleler ve gerekse yeni senetlerle tebdili için muvakkat makbuzlarını taah • Selâmialiefendi, Dürbali, Solak hütlü mektupla ve muvazzah adreslerini bildirmek suretile şirket müdiriyetine göndermeleri rica olunur. sinan, Toygarhamza Tembelhacımehmet, Bulgurlu mesçit, Karadavut, Evliyahoca Güîfemhatun, Selmanağa, Rumimehmetpaşa, Hacıhasnahatun Tavaşihasanağa, Tabağlar İhsaniye Vilâyet Idarei Hususiyesine ait demir tamirhanesinin balâda mu Selimiye harrer makine ve sair alât ve edevatı satılmak üzere alenî müzayedeye Çakıcısinanpaşa, Ahmetçelebi konulmuştur. Şeraitini anlamak ve makineleri görmek istiyenlerin ViSalacak, İmrahur, Ayazma, Hamlâyet Daimî Encümen kalemine müracaatleri ve yevmi ihale olan 22/ zafıkıh 4/931 çarşamba günü saat on dörtte Daimî Encümende hazır bulun Kepçedede, Harettinçavuş maları lâzımdır. Pazarbaşı, Muratreis Tekirdağ Vilâyeti Daimî Encümeninden: Arakiyecîhacımehmet, Valideîatik Kadıasker Ahmetefendi, Ahçı • başı, Arakiyeci Vafer Çengelköy Beyîerbeyi Bürhaniye Kuzguncuk İcadiye Kandilli, Vaniköy Dudullu camii Kısıkh, Altunîzade Bulgurlu, Umraniye Emlâk ve Eytam Bankasmdan: Satılık Emlâk Mevkilerile evsafı aşağıda yazıh iki parça emlâk sekiz senevf taksitle satılıktır. İhale 20 nisan 1931 pazartesi günü Ankara'da Banka idare meclisi huzurile yapılacaktır. Bu hususta tafsilât almak istiyenler İstanbul ve İzmir şubelarimize ve yahut Umum Müdürlük Emlâk idaresine müracaat edebilirler. 1 • İstanbulda Galatada Karamustafapara mahallesinde Halim Pş. sokğında Bahriye lokantası namile maruf dükkân teminatı 500 liradır. "2 İstanbul'da Hocapaşa'da Hüdavendigâr sokağında Kalın Mustafaağa medresesi namile maruf 650 metro murabbaı sahada kârgir medrese ve müştemilâtı teminatı 2000 liradır. (254)