7 Mayıs 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

7 Mayıs 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

Vakıf Paralar Müdürlüğünden: fkraz No. Rehnin cinsi, mevkii ve sair evsafı Borçlunun ismi 21559 Kadıköy'ünde Zühtüpaşa mahallesinin Bağdat caddesinde cedit 88, 90 numaralı bodrum katlarında: Mutfak. odunluk, kömürlük, zemin katlarında: birer oda, birer halâ, birer sofayı, birinci katlarında: ikişer oda, birer halâyı muhtevi ve 230 zira arsanın 125 zira mahallinde mebni (2000) lira kıymeti muhammeneli iki bap hane. Ali Nihat B. ve Fatma Suniye H. 22554 Topane'de Firuzağa mahallesinin Soğancı soka ğında cedit 19 numaralı zemin katında: Methal, kömürlük, büyük taşlık, mutfak, asma katında: üç oda, iki büyük sofa, halâ, birinci katında: üç oda, sofa, halâyı muhtevi ve (270) zira arsanın (164) zira mahallinde mebni (4340) lira kıymeti muhammeneli ittisalindeki hane ile bir sakaf altında ahşap hane. Müteveffa kasap Luka Kaloci Efendi veresesi 22844 Göztepe'de Birinciorta sokakta cedit 18, 20, 22 numaralı harem ve selâmlık olmak üzere iki kısım inşa edilmiş ve büyük kısmın zemin katında: Methal üç oda, sofa, salon, mutfak halâ, birinci katında: beş oda, iki sofa, iki halâ ve çatı katı basık ayni müstemilâtı ve elmalısu tesisatını ve nim kârgir olan selâmlık kısmının zemin katında: bir oda, mutfak. hamam, halâ, birinci katında: üç oda, halâyı ve çatı arahgını ve ayrıca musakkaf ahır, samanlık, mutfak, çamaşırlık ve kuyuyu muhtevi ve (10000) zira arsanın 250 zira mahallinde mebni (9400) lira kıymeti muhammeneli maabahçe ah^ap köşk. Mustafa Celâlettin ve Ahmet Kemalettin Beyler 22902 Erenköy'ünde Sahrayıcedit mahallesinde Kozyatağı caddesinde cedit 19. 19 numaralı zemin katında: methal, dört oda, sofa, halâ, birinci katında: dört oda, sofa, halâ. çatı katında: sofa, çatı aralı?mı ve bahçesinde kuyuyu ve ayrıca müsakksf mutfak, hamam, bir oda, ahır, samanlık ve kömürlüğü muhtevi ve (8048) zira ar»anın (250) zira mahallinde mebni (5802) lira kıymeti muhammeneli nimkârgir hane. Abdülkadir Ef. 22956 Avratpazan'nda Hobyar mahallesinde Şeyhülharem sokağında cedit 30 numaralı zemin katında: methal, bir oda, mutfak, halâ, birinci katında: iki oda, sofa, halâyı muhtevi (246) zira arsanın (80) zira mahallinde mebni (886) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. Hacı Kadir Ef. 22969 Kadıköy'ünde Zühtüpaşa mahallesinde Bağdat caddesinde cedit 182, 184 numaralı bodrum katında: iki mutfak, iki taşlık, iki oda, iki kiler, iki halâ, gömürlük, zemin katında: iki methal, dört oda, iki kiler, ikiîıalâ, sofa, birinci katında: beş oda, sofa, hamam, kiler, halâ, bahçesinde havuzu ve tulumbalı kuyuyu ve ayrıca musakkaf ahır ve üzerinde odayı ve elektrik tesisatını muhtevi dahilen yekdiğerine geçilir kapıları mevcut bir dönüm arsanın (230) zira ma hallinde mebni (4250) lira kıymeti muhammeneli bir sakaf altında iki bap ahşap hane. Fatma Neyire H. Kasımpaşa'da Kulaksız Ahmetkaptan mahallesinde Mezarlık sokağında cedit 21 numaralı zemin katında: methal, iki oda, mutfak, halâ, birinci katında: iki oda, halâyı ve elektrik tesisatile kuyuyu muhtevi 130 zira arsanın 75 zira mahallinde mebni (580) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. Mahmut Ef. 23000 Boğaziçi'nde Anadoluhisarı'nda Göksu mahalle sinde Kuyu sokağında cedit 11 numaralı bodrum katında: mutfak, zemin katında: methal, iki oda, halâyı ve Kandilli caddesinde cedit 45 numaralı ahşap dükkânı müştemil ve 160 zira arsanın 80 zira mahallinde mebni (1040) lira kıymeti mu hammeneli ahşap hane. Kasap esnafından Hafız Halil ve İbrahim Efendiler 23001 Boğaziçi'nde Anadoluhisarı'nda Göksu mahalle sinin Kuyu sokağında cedit 1 numaralı üç satıhta ceman sekiz oda, iki sofa, üç halâyı ve haricen musakkaf mutfağı muhtevi ve 454 zira arsanın 120 zira mahallinde mebni (1907) lira kıymeti muham meneli ahşap hane. Mumaileyhima Hafız Halil ve İbrahim Efendiler 23008 Kasımpaşa'da Yeldeğirmeni mahallesinde Akbaba yokuşu sokağında (8) numaralı bodrum katında: avlu, taşlık, zemin katında: methal, iki taşşık, halâ, birinci katında: iki oda, sofa, halâyı ve elektrik tesisatile bir sarnıcı muhtevi ve (70) zira arsanın (65) zira mahallinde mebni ittisalindeki hane ile bir sakaf altında bir hane olarak inşa edilip bilâhare ifraz edilmiş olan (720) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. Yakup Ef. 23015 Eyüp'te Defterdar Mahmutefendi mahallesinde eski Değirmen sokağında cedit 14, 16, 18, 20 numaralı iki dükkân ve iki hane. Mezkur emlâkten 16 numaralı kârgir hane zemin katında: bir methal, bir taşlık, ve 14 No.lı bir dükkânı ve 18 No.Iı ahşap hane zemin katında: bir methal, bir mutfak, iki oda, bir halâ, ve 20 numaralı dükkânı birinci katında iki oda, sandık odasını muhtevi ve (310) zira arsanın 14, 16 numaralılar (75 zira ve 18, 20 numaralılar (215) zira mahallinde mebni ve (1977) lira kıymeti muhammenelidirler. Hasip Ef. ve Rabia H. 23019 22972 g 7 Mayıs Cumhuriyet I Vakıf Akarîar ve Mahluller Muhtelif eb'atte adi ve vagon camları kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Müdürlüğünden: Münakasa 27/5/931 çarşamba günü saat 15,30 da Ankara'da Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Pazarlıkîa satılmak üzere Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teDevlet Demiryolları İlânları minatlarını ayni günde saat 15 e kadar münakasa komisyonu kâtipliTaksitle müzayedeye vazolunan nısıf hisse sahilhane ve müştemi ğine vermeleri lâzımdır. lâtı: Arnavutköy'ünde Çiftesaraylar namile maruf ve halen Feyziâti Talipler münakasa şartnamelerini üç lira mukabilinde Ankara ve Iisesi ittihaz edilen atik (2) ve dört defa iki mükerrer cedit (2, 21, 22, 23, 21) numaralarla murakkam maa müştemilât ve sokak aşırı ahır Haydarpaşa idare veznelerinden tedarik edebilirler. kârgir sahilhanenin Vakfa ait nısıf hissesi berveçhizir taksitle satıhğa çıkanlmıştır. 4 Müsabaka ilânı Balkan Birliği Cemiyetmden: Balkan konferansının Selânik'te içtima eden üçüncü Konsey mukar2 Müzayedesi kapalı zarf usulile icra edilen mezkur mahalle yevreratı cümlesinden olmak üzere, Balkan memleketlerinin iktisadî mümi ihalesi olan (25 nisan 931) tarihinde yalnız bir talip müracaat edenasebetleri ile bu münasebetlerin inkişafına ait en uygun tedbirler ne rek (65,000) lira teklif ve ita eylemiş ise de teklifi vaki mezkur binaya gibi şeyler olduğu hakkında bir kitap yazılması için bir müsabaka takdir olunan balâda muharrer kıymetten dun ve gayrikabili kabul açılmıştır. görüldüğünden pazarlık suretile müzayedesinin icrasına karar veril Altı Balkan memleketinde, yani Türkiye, Arnavutluk, Bulgaristan, miş olmakla taliplerin şehri halin (12) inci gününe müsadif salı günü Romanya, Yugoslavya ve Yunanistan'da açılmış olan bu müsabakanın saat on dört buçuğa kadar Vakıf Akarlar ve Mahluller Müdürlüğü ile sartları şunlardır: İdare Encümenine müracaatleri lâzımdır. 1 Yazılacak eserler, Balkan konferansı kâtibi umumiliğine 932 yı 3 Talipler müzayede ve münakasa ve ihalât kanunu mucibince Iının mayısı sonuna kadar yedi nüsha olarak verilecektir. bedeli muhammene göre (6487,5) lira miktarındaki teminatı muvak2 Eser, Fransızca yazılmış olacaktır. kate tevdiatını veya banka kefaletnamesini ihale saatinden evvel Vakıf 3 Gelen eserler, her biri altı millî grup tarafmdan seçilmiş altı mü Mahluller idaresine müracaatle bamakbuz vezneye teslim eyliyecek tehassıstan mürekkep bir jüri heyetinin tetkikine arzedilecektir. lerdir. 4 Birinciliği kazanan esere (400), ikinciye (200), üçüncüye (100) İstanbul'un en cesim mebanisinden madut ve lebi deryada tramvay doiar mükâfat verilecektir. güzergâhında olmasile mektep, depo ve otel gibi tesisatı cesimeye pek Bu mükâfat Karneji müessesesinin Balkan konferansı emrine te müsait ve tamamı tasarruf senedi mucibince (41000) ziraı mütecaviz berru etmiş olduğu paradan verilecektir. ve etrafı yüksek duvarlarla mahdut ve boğaza nezareti kâmileyi haiz ve maa müştemilât (90) oda ve salon müteaddit halâ ve hamamları muhtevi olan işbu nısıf hisse maa müştemilât ve ahır sahilhanenin tasarruf senedini ve bu baptaki satış ve ipotek şartnamesini ve izahati Balçova'da Ağamemnun ılıcaları namile maruf kaplıca binalarînın kâfiyeyi havi dosyasını görüp okumak ve mahallinde gezip tevsii mateşrinievvel 931 gayesine kadar kapalı zarf usulile müzayedeye konul lumat eylemek ve mezkur şartnamenin bir nüshasını almak istiyenlemuştur. Şartnamesini görmek istiyenlerin idareye müracaatleri, ve rin balâda muharrer mayısın on ikinci salı gününe kadar İstanbul Evtalip olanların ihale günü olan 10 mayıs 931 tarihine müsadif pazar kaf müdiriyetinde Vakıf Akarlar ve Mahluller Müdiriyetine lüzumu günü saat 12 ye kadar teklifnamelerile teminatlarını Daimî Encümene müracaatleri ilân olunur. tevdi etmeleri. 1 Mezkur hissenin kıymeti muhammenesi (86,500) liradır. Satış bcdelinin rubu peşin ve mütebakisinin beş sene ve beş müsavi taksitte tediyesi meşruttur. İzmir Vilâyetinden: Kütahya Vilâyetinden: İstanbul P.T.T. Başmüdüriyetinen 7£42 lira 22 kuruş bedeli keşifli Altuntaş Dumlupınar Vesaiti nakliyede kullanılmak üzere 6100 kilo benzin ile 300 kilo makine yağı alenî münakasaya vazolunmuştur. Münakasa mayısın 17 inci pazar günü saat 14 te icra kılınacağından talipler %7,5 nisbetinde teminatı muvakkatelerini hâmilen Başmüdüriyette müteşekkil komisyona ve şartnameyi görmek istiyenler de Başmüdürlük kalemine müracaat etmelidirler. yolunun sıfır ilâ 38 inci kilometrosu arasındaki 31 adet menfezin tamiri ve 11 adet kasisin 0,60 lık menfeze tahvili ve 4 adet 0,60 lık müceddet menfez inşası 27 mayıs 931 çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 1 Talip ve müteahhitler istihdam edecekleri fen memurunun ehliyet vesikasını ve yahut kendisi bu işe hakkile aşina ise buna dair olan tniMMMimmı vesaiki resmiyesini ihale gününden lâakal bir hafta evvel Vilâyet Nafıa zira arsanın 90 zira mahallinde mebni (912) lira Başmühendisliğine ibraz ve kaydettirmeğe mecburdur. kıymeti muhammeneli ahşap hane. Hasan Efendi 2 Münakasa tafsilâtı ve şartnamesi Vilâyet Başmühçndisliğinden 23027 Galata'da Sultanbeyazıt mahallsinde Kılınçaliahnabilecektir. paşa caddesinde cedit 112 ilâ 132 ve Site Fransez 3 Münakasaya iştirak edecekler münakasa ve ihalât kanunu da pasajı dahilinde 1 ilâ 25, 2 ilâ 28 ve Site Fransez çıkiresinde hazırlıyacakları teklif varakalarını yevm ve vakti muayyeninmazında 1 ilâ 11 ve 14 ilâ 20 numaralarla murakden evvel Vilâyet Daimî Encümeni Riyasetine vereceklerdir. kam kırk altı bap dükkân, mağaza, depo ve odaları 4 Müteahhidin fen memuru iş hususunda müteahhit derecesinde muhtevi ve (3369) zira arsanın (2700) zira mahalmes'ul olacağından müteahhit ile beraber mukaveleyi imza edecektir. linde mebni ve tamamı (186000) lira kıymeti mu5 Fazla tafsilât almak istiyenlerin Vilâyet Başmühendisliğine hammeneli Site Fransez namile maruf hanın yedi müracaatleri ilân ounur. bin beş yüz on yedi hisse itibarile iki bin dokuz yüz dört buçuk hissesi. Mezkur 112 ilâ 132 numaralı larda 122 ilâ 132 numaralılar mağaza olup üzerlerinde birer kat ve birer oda, mevcut ve 112 ilâ 120 numaralılar dükkân dahilinde olup üzerlerine isa1 Uşak Simav yolunun 1 + 975 ilâ 33 4 851 kilometroları ara bet eden iki kattaki odalar pasaj dahilinde apartısındaki 6676 lira 84 kuruş bedeli keşifli 16 adet 0,60 lık, 4 adet 1 lik, man şeklinde kullanılmaktadır. 1 ilâ 5 numaralılar 3 adet 2, . lik, 2 adet 3, lük, 1 adet 4, lük menfez ve köprü ve 10 adet tahtanî dükkân ve üzerlerinde ikişer kat mevcut kasisin yerine de 0,60 lık ve 1 adet 0,60 lık müceddeden menfez inşaası ve beher katta: iki daireli biri beşer diğeri ikişer 27 mayıs 931 çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf odalı ve birer mutfaklı birer apartıman olup bu da usuüle münakasaya konulmuştur. dört daireyi müştemildir. 7 ilâ 25 numaralılar ke2 Talip ve müteahhitler istihdam edecekleri fen memurunun ehzalik tahtanî dükkân ve üzerlerinde ikişer katta: liyet vesikasını ve yahut kendisi bu işe hakkile aşina ise buna diir oonar odadan yirmi oda ve merdiven başı mahallini lan vessiki resmiyesini ihale gününden lâakal bir hafta evvel Vilâyet muhtevi olup bunlar da yazıhane olarak icar edilNafıa Başmühendisliğine ibraz ve kaydettirmeğe mecburdur. mektedir. 2 ilâ 8 Numaralılar dükkân olup üzer3 Münakasa tafsilâtı ve şartnamesi Vilâyet Başmühendisliğnden lerinde ikişer kat ve beher katta birer oda mevcutahnabilecektir. • tur. 28 numaralı bilâmüştemilât ahşap dükkândır. 4 Münakasaya iştirak edecsklerin münakasa ve ihalât kanunu 1 ilâ 11 ve 14 ilâ 20 numaralılarda mağazadır. Abdüllâtif B. dairesinde hazırlıyacakları teklif varakalarını yevm ve vakti muay 23034 Fatih'te Kumrulumesçit mahallesinde Hafızpaşa yenden evvel Vilâyet Daimî Encümeni Riyasetine vereceklerdir. caddesinde cedit 96, 9 6 1 numaralı zemin katın5 Müteahhidin fen memurunun iş hususunda müteahhit dereceda: methal, dükkân ve arkasında oda, taşlık, mutsinde mes'ul olacağından müteahhit ile beraber mukaveleyi imza etfak, halâ, birinci ve ikinci katlarında: ikişer oda, mesi şarttır. birer sandık odası, birer sofa, birer halâyı ve elek6 Fazla tafsilât almak istiyenlerin Vilâyet Başmühendisliğine trikle terkos suyu tesisatını ve kuyuyu muhtevi ve müracaatleri ilân olunur. 200 zira arsanın 150 zira mahallinde mebni (5100) Kütahya Vilâyetinden: 23020 lira kıymeti muhammeneli kârgir hane. Fatma Zehra H. Kadıköy'ünde İbrahimağa mahallesinde Alibaba sokağında cedit 2, 2, 21, 4 numaralı iki bap kârgir hane ve bahçesinde ayrıca musakkaf kârgir ahır. Mezkur hanelerden biri bodrum katında: Odunluk, kömürlük, zemin katında: iki oda, mutfak, taşlık, halâ, birinci katında: üç oda, sofa, halâyı ve diğer hane zemin katında: üç oda, sofa, halâ, mutfak, bi rinci katında: dört oda, halâ, hamam, ikinci katında: çatı arasını muhtevi ve (8792) zira arsanın (300) zira mahallinde mebni ve (7879) lira kıymeti muhammenelidirler. Bahçivan Tevfik namıdiğer Naki Ağa 23042 Haydar civarında Bıçakçıalâettin mahallesinde ve sokağında cedit 3 numaralı zemin katında: methal, bir oda, mutfak, halâ, birinci katında: üç oda, sofa, Fatih'te Kâtipmuslahattin mahallesinde Kalpakçı ve bahçesinde kuyuyu muhtevi ve 95 zira arsanın çeşmesi sokağında cedit 19 numaralı zemin katın70 zira mahallinde mebni (842) lira kıymeti muda: methal, malta taşlık, bir oda, mutfak, halâ, hammeneli kârgir hane. Bekir Ağa asma iki oda, birinci katında: iki oda, sofa, halâyı Vakıf Paralar Müdürlüğüne merhun olup vadenin hitamında sahipve kuyuyu muhtevi ve (145) zira arsanın (105) lerinin borçlarını vermemelerinden dolayı satilması icap eden yukarıda zira mahallinde mebni (985) lira kıymeti muham ikraz numaraları ve sair evsafı yazılı gayrimenkul emval, kanunu mahmeneli ahşap hane. îbrahim Efendi susuna tevfikan (61) gün müddetle açık arttırma ile satılığa çıkarılmış olduğundan talip olanların vazedecekleri bedelin yüzde onu nisRami karyesinde Cuma mahallesinde Bağlar sokabetinde pey akçelerile her gün saat ondan on altıya kadar Bahçekağında cedit 62 ve 64 numaralı zemin katında: metpı'da Dördüncü Vakıf hanın ikinci katında 14 ve 17 numarada Vakıf hal, üç oda, halâ, haricen musakkaf mutfak. birinci Paralar Müdürlüğüne müracaat etmeleri ilân olunur. katında: iki oda, sofa, halâyı muhtevi ve (375) 23039 İstanbu! Gümrükleri Muhafaza müdürlüğünden: Yeniköy Çirozluk, ve Hamam, Karaköy ve Yenikapı gümrük mıntaka ve Sarayburnu, Kadıköy, Selimiye, Kavak, Harem, Salacık, muhafaza mevkilerinin mevcut keşifname üzerine pazarlıkîa tamiratı yaptırılacaktır. Talip olanların müdiriyetteki keşifnamelerini görerek pazarlık günü olan 9 mayıs 931 cumartesi günü saat 11 de muvakkat güvenmelerile ve bu işle alâkadar vesikalarını hâmilen müdiriyete müracaatleri. Evkaf Umum Müdürlüğünden: Terkos'ta Silâhtar çayırının senei haliye otunun müzayedesi bir hafta müddetle temdit edilmiştir. Müzayedesi mayısın on ikinci salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf müdiri • yetinde Orman ve Arazi idaresine müracaat etmeleri. Ayancık Belediyesinden: Ayancık'ta yapılacak eiektrik tesisatı mevcut proje ve plânı dairesinde münakasaya konulduğundan talip olanların mezkur proje ve şeraiti anlamak üzere Ayancık Belediyesine müracaatleri ilân olunur. Proje ve plân Türkçe 15 lira, Almancası 25 liradır.