17 Eylül 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

17 Eylül 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

Haydarpaşa kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla münakasası 5 birinci teşrin 931 pazartesi günü saat 15 te Idare Merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerimizde beser liraya satıhnakta olan şartnamelerde yazıhdır. * ** Ikraz No. Rehnin cinsî ve mevkii ile tair evsafı Borçlunun ismi Haydarpaşa'da eski istasyon civarında 182, 184, 186 ve 188 numarah dört dükkân ayrı ayrı kapalı zarfla müzayedeye konulmuştur. Müza Müzayede İkraz 21832 Beşiktaş'ta Sinanpaşayıcedit mahalesinin Asariye yedeye iştira^ <»' " • •, fstasyon müdürlüğünden talep edecekleri •ve Fıstıkh sokaklarında cedit 2 ve 40 numarah bir hususî kira sartnamelerine 15 kurusluk pul yapıştırarak teklif edecek 1018 4212 sakaf altında iki ahşap hane mezkur emlâkten 2 leri aylık kira miktarını sarahaten yazmak suretile tekliflerini havi meknumarah hane zemin katında: methal, mutfak, bitupların elli Iiralık teminat akçesile birlikte nihayet eylulün otuzuncu rinci katında: bir oda ufak sofa> ikinci katında: bir günü saat dörde kadar Haydarpaşa tşletme Müfettişliğine irsali lâzımoda, bir sofa, halâ, üçüncii katında: bir oda, sofayı dır. Müddeti icar yalnız bir sene içindir. ve 40 numarah hane: zemin katında: methal, taşlık, mutfak, birinci katında: bir oda, halâ, ikinci katında: iki oda, sofa, halâ, çatı katında: bir oda, ve sofayı muhtevi (140) zira arsanın (120) zira mahallinde mebni ve (2240) lira kıymeti muhammenelidirler. Osman Ef. 45 15282 21863 Çırpıçı'da Hacıhasan mahallesinde Yeni sokakta Vakıf Paralar Müdürlüğünden: ^ 1/ Eylui 1931 ^ s Cumhuriyet * Devlet Demiryoiları Ilânları I Emniyet Kat'î karar ifânı Merhunaun cins ve nev i ile mevki ve ş Sandığı Em âk Müzayeaesi Borçlunun ısnu Çanakkale Jandarma satınalma komisyonu Riyesetinden: cedit 9 numarah ve yedi yüz lira kıymeti muhammeneli (670) zira bir kıt'a arsanın tamamı. Hatice Saadet ve Şefika Hanımlar 21905 Fatih'te Kirmastı mahallesinde Küçükkaraman cad • desinde cedit 56 numarah fevkinde bir odayı müştemil (40) zira arsa üzerine mebni (920) lira kıymeti muhammeneli kârgir dükkân. Zatiye Hanîm 22176 Beşiktaş'ta Köyiçi mahallesinde Yıldız caddesinde cedit 30 numarah bodrum katında: taşlık, mutfak, oda, halâ, odunluk, kömürlük, zemin ve birinci katlarında: üçer oda, birer sofa> birer halâyı ve elektrik tesisatını muhtevi (419) zira arsanın (190) zira mahallinde mebni (4638) lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin 960 hisse itibarile 868 hissesi. Tevfik B. ve Rukiye ve Nazmiye Hanîmlar 22206 Eskialipaşa'da Tabakzade mahallesinde Çıkmazsa • atçi sokağında cedit 18, 20 numarah mukaddema hane elyevm (900) lira kıymeti muhammeneli (225) zira bir kıt'a ananm tamamı. Fatma Fahriye H. ve Jbrahim Zühtü ve Mehmet Ali Efendilerle Recep Şerafettin Ef. veresesi Hayriye ve Hâle Hanımlar 22240 Bakîrköy'ünde Kartaltepe mahallesinde Aksu caddesinde cedit 53 numarah üç satıhta altı oda, iki sofa, bir mutfak, iki halâyı muhtevi (242) zira arsanın (110) ziraî üzerinde mebni (3542) lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Emine Feride H. Bakırköy'de Kartaltepe mahallesinde Milletbahçesi sokağında cedit 33 numarah bodrum katında beş oda, hamam, kömürlük, halâ, haricen musakkaf mutfak, zemin katında: iki methal, altı oda, iki halâ, taşlık, birinci katında: altı oda, iki sofa, bir halâyı muhfövi (990) zira arsanın (350) zira mahallinde „.... , mebni (9740) lira kıymeti muhammeneli köşeba • şına müsadif bodrum katı kârgir, üst kısımlan ahşap hanenin üç sehim itibarile iki sehmi. Mehmet Cevdet B. 22281 Süleymaniye'de Kâtipşemsettin mahallesinde Vefa caddesinde cedit 6 numarah zemin katında: methal, taşlık, mutfak, halâ, iki oda. kömürlük, bir asma oda, birinci katında: dört oda, halâ, ikinci katında: beş oda, sofa, halâyı muhtevi (380) zira arsanın (200) zira mahallinde mebni (4860) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. Şevki Efendi 22321 Boğaziçi'nde Anadoiuhisan'nda Körfez caddesinde cedit 57 numarah bodrum katında: mutfak, avlu, odunluk, kömürlük, toprak bir oda, zemin katında: methal, dört oda, sofa, iki halâ, birinci katında: dört oda, salon, ve iki halâyı muhtevi (1180) zira arsanın (250) zira mahallinde mebni (4250) lira kıymeti muhammeneli ahşap sahilhane. Mehmet Bahaettin B. ve Rebia Hanîm g2537 22248 Müddet Münakasaya vaz'ı İhale tarihi ve günü 24 10/9/931 3/10/931 cumartesi Ekmek 1 Gelibolu'da 11 numarah jandarma mektebi efradı tarihi ihaleden 932 senesi ağustos gayesine kadar bir senelik iaşelerine muktezi ekmek yukarıda yazılı tarihten itibaren 24 gün müddetle kapalı zarfla münakasaya vazolunmuştur. 2 Işbu ekmeğin ihalesi yukarıda yazılı tarih ve günde zevalî saat 9 da Çanakkale Vilâyet dairesinde icra kıhnacağından ihaleden evvel 9 numarah mektepten Çanakkale satınalma komisyonuna müracaat eden taliplere derhal şartnameler verilir. 3 Münakasaya iştirak edecek taliplerin verecekleri taklifnameler şartnamedeki şerait dahilinde verilecek fiat yazı ve rakam ile okunabilmesi için açık yazılacaktır. 4 Bedeli muhammenleri % 7,5 teminatı muvakkatesi sandık makbuzu veya hükumetçe maruf banka mektubu kıymeti muharreresi üzerinden istikrazı dahilî tahvilâtile borsa fiatına % 10 noksanile sair esham ve tahvilâtın teklifname ile birlikte ikinci bir zarfa koyarak komisyona birer makbuz mukabilinde verilecektir. (2435) Eski Kanlıca ve yeni Çubuklu mahallesinde eski Çubukluçayırı ve yeni Çayır caddesinde eski 35 altı defa mükerrer ve yeni 8, 10, 12, 14 16, 20 numarah iki yüz otuz sekiz arşın arsa üzerinde üstü bekâr odaları altında dört dükkânı ve 98 arşın arsa üzerinde bir kârgir oda kahve elyevm bakkal (depo olarak kullanılmaktadır) 42 arşın arsa üzerinde ahşap depo ve bin dokuz yüz doksan beş arşın bahçeyi havi emlâkin tamamı. Refet B. Avratpazarı'nda Hubyar mahallesinde Hekim oğlualipaşa sokağında eski 5 yeni 5, 5 • 1 numarah elli dört arşın arsa üzerinde kârgir ikişer katta birinde bir kuyu üstünde birer halâ ve kapısız birer odayı havi iki dükkânın tamamı. Borsa ve Osmanlı Bankası Komiserliğinden: Mersin Dakik ve Çırçır fabrikası Türk Anonim Şirketi tarafından çıkarılmış olan beheri biner Türk lirası kıymetinde bedeli tamamen tesviye edilmiş altı yüz hisse senedinin Maliye Vekâleti Celilesinin tasvibile Istanbul Menkul Kıymetler ve Kambiyo Borsası muamelât'salonunda alınıp satılmasına müsaade edilmiştir. Mustafa Nihat Ef. Emine Hacer, Fatma Saime, Hatçe Piraye Hanımlar 855 2317 Kartal'da Nefsikasaba karyesinde Usküdar caddesinde harita 1 mevkiinde 1 numarah otuz arşın arsa üzerinde kârgir bir dükkânın ta Etem B. mamı. 370 4076 Çengelköy'ünde eski Bekârderesi ve yeni Çakaldağı sokağında eski 9 ve yeni 2 numarah yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta birisi sandık odası olmak üzere beş oda bir sofa bir taşhk bir mutfak bir ahır bahçede tulumbah bir kuyu ve bin dört yüz altmîş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Devriş Avni B. 71 16027 Sarıyer'de Karakol sokağında eski 4 mükerrer ve yeni 5 numarah elli dokuz arşın arsa üze rinde ahşap iki katta biri ufak olmak üzere üç oda biri ufak olmak üzere iki sofa bir antre bir tulumba bir mutfak bodrum ( harice methali vardır) çatı ve daraça ve daraçada bir çıkmazı havi bir hanenin tamamı. Mehmet Ali B. Beşiktaş'ta Kılıçalipaşa namı diğer Sinanpaşayıcedit mahallesinde Fıstıklıçıkmazı sokağında cedit 10 numarah zemin katında: methal, taşlık, iki oda, mut22227 fak. halâ, birinci katında: üç oda, sofa, halâ, çatı katında: basık oda, sofayı ve elektrik tesisatını muhtevi (270) zira arsanın (160) zira mahallinde mebni (1870) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. Müteveffat Dilber H. veresesinden kızı Servet H. Kasımpaşa'da Camiikebir mahallesinin Selkapısı sokağında cedit 44 • 1 numarah (39) zira arsa üze rine mebni ve (1755) lira kıymeti muhammeneli fev kinde odayı ve elektrik tesisatını muhtevi kârgir dükkân. Recep Ağa Kadıköy'ünde Zühtüpaşa mahallesinde Hasîrcıbaşı sokağında cedit 32 ve 32 1 ve 34 numarah (8750) lira kıymeti muhammeneli üç bap hane. Mezkur emlâkkten 32 numarah hane methal, birinci katında: dört oda, sofa, halâyı ve 32 1 numarah hane: salon, birinci katında: bir halâ, iki oda, bir sofayı ve 34 numarah hane zemin katında: methal, taşlık, altı oda, sofa, halâ, birinci katında: beş oda, sofa, halâ, ikinci katında: yedi oda, sofa, halâyı ve bah • çesinde havuzu ve elmalı su tesisatını muhtevi ve (2000) zira arsanın (32 ve 32 1) numarah haneler iki yüz zira mahallinde ve 34 numarah hane (300) zira mahallinde mebnidirler. Yegâne Hanîm Yukarıda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer emvali gayri menkulenin icra kılınan alenî müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkur rum katında: mutfak, zemin ve birinci katlarında bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar 15 gün müddetle ilân methal üçer oda birer sofa birer halâyı ve elektrik edilmelerine karar verilmiş ve 3 tevrinievvel 931 tarihine müsadif cutesisatile kuyuyu muhtevidirler. Fatma Müyesser H. martesi günü kat'î kararlarımn çekilmesi takarrür eylemis olduğundaa 22967 Bakîrköy'ünde Yenimahalle'de birinci sokakta cedit yevmi mezkurda saat on dörtten on altıya kadar Sandık Idaresine raü66 numarah altında kısmen bodrum olmak üzere racaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. zemin katında: methal iki oda, halâ, birinci katında: iki oda, kiler, halâ, ikinci katındaj dört oda, sofa, haricen musakkaf mutfağı muhtevi (213) zira ar sanın (110) zira mahallinde mebni (1750) lira kıy1 fdaremiz müstahdemini için imal ettirilecek olan 2,250 2,550 *•***" nıeti muhammeneli ahşap' hane. takım elbise ve kasket kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Hatice Sabiha ve Nazife Hanımlar Mezkur elbiselerin üç teşrinievvel 931 tarihinde münakasası icra kıh23216 Galata'da Sultanbeyazıt mahallesinde Mumhaneka nacağından taliplerin şartname almak için her gün, münakasaya iştipısı caddesinde cedit 20, 22, 24, 26, 28 ve Kara rak için de mezkur tarihe müsadif cumartesi günü saat 14 te tstanbulmustafa caddesinde 133 numarah zemin katında: da Yenipostanede Mubayaat Komisyonuna müracaatleri. 20 numarah hanın methalile beş dükkân ve kapıcı odası birinci, ikinci üçüncü, dördüncü, beşinci, alTuz Inhisarı İstanbul B aşmüdürlüğünden: tıncı katlarında dokuzar oda, birer koridor, birer Çamaltı tuzlasındaki demir iskelenin sarkı cenubî cihetindeki ma ^ halâ, yedinci katı: üstü kapalı daraçayı elektrik ve kastan mezkur iskeleye kadar uzanan rampanın fıtrından hasara uğterkos suyu ve asansör tesisatını muhtevi (315) rıyan duvarın betonarma olarak inşası kapalı zarf usulile münakasaya zira arsa üzerinde mebni (81030) lira kıymeti muçıkanldı. Teklif edilecek fiatlardan hangisi muvafık görülürse 26 eylul hammeneli köşe başına müsadif Arapyan hanı namile maruf kârgir hanın nısıf hissesi. Parseh Arapyan Ef. cumartesi günü saat on beşte ahnacak emir üzerine ihalesi yapılacaktır. Taliplerin mühendis olması veya mühendis olmadığı takdirde is • 20757 Üsküdar'da Kaptanpaşa civarında Hamzafıkıh matihdam edeceği mühendise tenzilâtı tasdik ettirmesi icap edeceğinden hallesinde Davutoğlu sokağında cedit 9 numarah iki taliplerin o gün İzmir Tuz Jnhisan Başmüdürlüğüne ve şeraiti anla satıhta dört oda, bir sofa, bir taşlık' iki halâyı muhmak için Ankara Tuz Inhisarı Umum Müdürlüğüne ve İzmir ve îstantevi (373) zira arsanın (100) zira mahallinde mebni bul'da Tuz İnhisan müdürlüklerine müracaatleri. (2469) (1373) lira kıymeti muhammeneli ahşap hane. P, T* T. Levazım Müdürlüğünden 22680 22860 1 Ezine Bayramiç yolunun 7 + 500 ilâ 25 + 300 kilometreler arasındaki 17 + 800 kilometre tulündeki kısmın tesviyei turabiye, imalâtı sınaiy ve şose inşaatı kapalı zarf usulile münakasaya konul • muştur. 22357 Kasımpaşa'da Büyükpiyalepaşa mahallesinde Man2 Bu inşaatîn muhammen bedeli 168,000 liradır. Münakasa 7 teşdıra sokağında cedit 30 numarah bodrum katında rinievvel 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on beşte Çanakkale üç oda, mutfak, halâ, zemin katında: methal, dört Vilâyetinde yapılacaktır. oda, halâyı muhtevi (330) zira arsanın (90) zira 3 Münakasaya iştirak edecekler teklif mektuplarını ve % 7,5 • mahalline mebni (1032) lira kıymeti muhammeneli muvakkat teminatlarını ayni günde saat on beşe kadar Çanakkale Vaahşap hane. Filio Noli Ef. veresesi Mme. Manyo liliğine vermeleri lâzımdır. M.lle Aleksandra ve Yorgi Ef 4 Taliplerin münakasa şartnamelerini Çanakkale, İstanbul, An22422 Göztepe'de Tuğlacıbâşî mahallesinde Merdiven karkara, Izmir Başmühendisliklerinde mütalea edebilecekleri ilân oluyesi caddesinde cedit 10 numarah zemin katında: nur. methal, sofa üç oda, gusulhane, halâ, birinci ka 22939 Kadıköy'ünde Zühtüpaşa mahallesinin Hasîrcıbaşı tında: üç oda, sandık odası, sofa, halâ, haricen mu sokağında cedit 36 numarah bir satıhta yedi oda, iki sakkaf kara taştan mozayık bir oda, bir taşlık ve methal, mutfak halâ, hamamı ve bahçesinde havuzu altında bodrumu muhtevi iki dönüm arsanın (145) muhtevi (2126) zira arsanın (160) zira mahallinde zira mahallinde mebni (3575) lira kıymeti muhammebni (5052) lira kıymeti muhammeneli ahşap meneli ahsap hane. Doktor Zek? Bey hane. Yegâne Hanîm Vakıf Paralar Müdürlüğüne merhun olup sahiolerinin borçlarını 15 ağustos 931 tarihinden itibaren başlanılacak olan Yüksek Mül envermemelerinden dolayî satılmasî icap eiJen yukarıda yazılı gayri dis Mektebi kaydü kabul muamelesine Dolmabahçe civarında Gümüş22942 Yedikule'de Hacîevhadettin mahallesinde Çeşme menkul emlâk kanunu mahsusuna tevfikan altmîş bir gün müddetle suyu'ndaki mektep binası dahilinde her gün sabah saat (10 dan ^ sokağında cedit 19, 21 numarah (600) zira arsanın açık arttırmaga konnîmus oldu&undan talip olanlarin yüzde on nisbe(115) zira mahallinde mebni (1175) lira kıymeti akşam (17) ye kadar olmak üzere 24 eylul 931 akşamına kadar devam tinde pey akcelerile her çün saat ondan on altıya kadar Bahreksm'da muhammeneli iki ahşap hane. Mezkur emlâkten 21 edilecektir. Arzu edenler bu husustaki şeraiti bizzat mektepten alaDördüncü Vakıf hanın ikinci katında 14, 17 numarada mezkur Mü • numarah hane harap ve kısmen münhedim olup iki bilecekleri gibi posta ile de istiyebilirler. dürlüğe müracaat etmeleri ilân olumnv oda. bir halâ, bir ayluyu ve 19 numarah hane bod • Servet Hanım ve Refik Bey Galata'da Hacıâma mahallesinde Mahmu • diye caddesinde cedit 27, 31, 298, 1 numarah 225 zira arsa üzerinde mebni (21375) lira kıymeti muhammeneli kârgir apartıman 298 numarah mağazadır. 27 numarah mukaddema kahvehane iken elyevm apartımana makluptur. 29 No. apartımanın methalidir. 31 No. kahve dükkâmdır. 1 No. 298 No.nın vazıyetinde mağaza şeklinde ise de mahzen olarak mukayyettir. Apartıman sokak ze • minin vazıyetine nazaran bodrum katında: bir mağaza bir mahzen zemin katında: bir dükkân methal, kapıcı odası, iki oda, kiler, halâ, birinci, ikinci, ü çüncü, katlarında beşer oda, birer mutfak, birer halâyı muhtevidir. Eşref Hanım îstanbul Müddeiumumiliğmden: İstanbul Adliye dairesi için mubayaa edilecek 450 çeki odun münakasaya vazedildiğinden şartnameyi görmek istiyenlerin her gün Ad liye Levazım dairesine ve münakasaya iştirak edeceklerin teminatı muvakkatelerile 1 teşrinievvel 931 perşembe günü saat 15 te Defterdarlıkta müteşekkil komisyona müracaatleri. (2404) Çanakkale Naf ıa Başmühendisliğinden: Yüksek Mühendis Mektebi kaydü kabul muamelesi