14 Kasım 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

14 Kasım 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'î KatraoMERHUNAÎIN OINS VE NEYILE MEVKj Borçlunun E ve mliştemilâtı ismi 7915 1998 Çarşıkapı'smda Kaliçeci Hasan mahal lesinde eski Beyazıt ve yeni Tiyatro sokağmda eski 111 mükerrer 111 mükerrer ve yeni 1,11 numaralı yüz elli altı arşın arsa üzerinde kârgir üç katta altı oda dır diğerlerinin de kapılan mevcut olup yekdiğerine geçilir) 2 taşlık 1 mutfak 3 çıkma bir balkon bir sahanhk bir kiler merdiven altı iki çatı dolabı bir sarnıç ve altında yeni 1 > 1 numaralı dükkânı ve ahere ait İ09, 113, 115, 117 numaralı dekâkinin zeminden dört metre irtifaından yukarı havalanm ve Beyazıt cad • desinde eski 109 numaralı dükkân dahilinde(dükkânlar yetmiş dokuz arşm ü • zerindedir) on bir buçuk arşın murab baındaki mahalli ve on sekiz arşın mu • rabbaındaki han kapısı methaüni havi bir hanenin tamamı. Ibrahim Zihni B. 150 1785 3794 Kumkapı'da mukaddema Tavaşisüley manağa elyevm Muhsinehatun mahallesinde Suterazisi sokağında eski 12 ve yeni 24 numaralı doksan arşın arsa üzerinde kârgir üç katta beş oda (yük ve dolap vardır) üç sofa bir antre bir mutfak bir bodrum bir tulumbalı kuyu bir sarnıç ve elli arşın bahçeyi havi bir hanenin nısıf hissesi. Hiristos Ef. 800 1939 6713 Üsküdar'da Tavaşihasanağa mahalle • sinde Camiişerif sokağında eski 8 mükerrer ve yeni 6 numaralı yüz on beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa bir mutfak bir kuyu bir taşlık ve yedi yüz kırk iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Fatma Nahide H. Beyoğlu'nda Feriköy mahallesinde Ar1500 16254 7643 pasuyu sokağında eski 2, 19 mükerrer ve yeni 2 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde kârgir beş katta on sekiz oda (biri kapıcı odasıdır) beş mutfak dört antre bir methal bir sahanhk beş kiler üç çıkma ufak üç balkon bir daraça bir çamaşırlık ve yedi arşın aralığı ve altında mağazayı havi bir apartımanın tamamı. 80» 4800 7701 Zehra H. vekili Salih Sami B. Galata'da Hacıama mahallesinde Hacı • amaçıkmazı sokağında eski ve yeni 8 numralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir sofa bir mutfak bir taşlık bir kuyu bir bodrum ve on arşın arahğı havi bir hanenin tamamı. Hüseyin Ef. Şaziye Hanün Galata'da Bereketzade mahallesinde eski Camiiserif ve yeni Camcıçıkmazı sokağında eski 13 mükerrer ve yeni 9 numaralı altı yüz arşın arsa üzerinde maadaraça ve bodrum kârgir yedi katta bodrum katında dört oda bir mutfagı havi kapıcı dairesini on dört kömürlük birinci katta biri altı diğeri beş odah birer mutfak birer antreyi havi iki daire bir esas methal mermer antre ahşap kapıcı odası 6, 5, 4, 2 ikinci katlarda birer tanesi beser birer tanesi altışar odalı (odalann birer adedi ufak hizmetçi odasıdır) birer mutfak birer antreli ikişer tane daraça katında iki çamaşırlık bir oda iki daraça dört oda bir antre bir rautfkh daireyi (üçüncü kattan itibaren çıkma vardır) ve yirmi bir arşın ay « dınlığı havi bir apartımanın nısıf hissesi. Ahmet Şakir Bey Usküdar'da fcadiye mahallesinde Saatçi Şehpos sokağında eski 25, 28 ve yeni 25 54 numaralı 160 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta yedi oda (odanın üçü bir sofa üstündedir) üç sofa bir mutfak bir balkon bir çıkma iki bodrum ve doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Anjel H. Usküdar'da Selâmi Aliefendi mahalle sinde Tekkeiçi sokağında eski 16 ve yeni 14 numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta biri sandık odası olmak üzere altı oda iki sofa bir mutfak bir avlu bir kuyu bir çıkma ve beş yüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Ali Ef. ve Fatma Adviye Hanîm Kadıköy'ünde İbrahimağa mahallesinde eski Köftüncüoğlu yeni Esatpaşa so kağında eski 15 mükerrer ve yeni 4, 4 numaralı iki yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde zemin katı kârgir iki bodrum birinci katta dört oda bir taşlık bir merdiven alb ikinci katta biri sandık odası ol mak üzere beş oda üç balkon ve yüz on arşın arsa üzerinde limonluk ahır ara balık mutfak iki tulumbalı kuyu bir dönüm bin üç yüz otuz sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (İki methali vardır.) Macİde, Ayse Pakize Hammlarla Mehmet Fahrettin Bey Galata'da Bereketzade mahallesinde lYüksekkaldırım ve Zürafa sokağında 400 Hantalzade Tayyar vapurları HAFTALIK MUNTAZAM Ayvalık postası SACI, ZA.E BIRADERLER VAPURLARI Tayyar PAZAR vapuru her hafta Karadeniz Postası SAKARYA VAPURU günü akşamı saat I? de Sirkeci rıhtımından hareketle dak, Inebolu, ye azimet (ZongulAyancık, Samsun, iskelelerle uğrayarak Ordu, Giresun, Trabzon ve Rize ) ve ayni Görele ve Ünye'ye HAYAT ANSİKLOPEDiSi Genç, ihtiyar, kadm, erkek, çocuk veya muallim herkesin en ziyade muhtaç olduğu malumatı bir araya toplayan yegâne eserdir. Bilhassa çocuk ve muallimlerin ihtiyaçları merkez itthaz edilerek tertip edilmiştir. Amerikan terbiyeci ve âlimleri tarafından tertip edilen bir Ansiklopedi esas ittihaz edilmiştir. Memleketimizin en ma ruf simaları bu eseri hazırlamakla meşguldü er . Hayat Ansiklopedisi : günlerî saat 18 de Sirkeci'den hareketle (Gelibolu, Çanakkale, Kü çükkuyu, Altınoluk, Edremit, Biirhaniye iskelelerine u&rıyarak Ayvalığ'a gidecek ve salı günü saat 12 de Ayvalık'tan hareketle ayni iskelelere uğrıyarak persernbe sabahı tstanbul'a gelecek tır. Dikkat: Ayvalık yolculannı bir gecede çıkarır. Eminönü, Reşadiye caddesi, Rıbtım hanmdaki idarebanesine müracaat. Tel. tst. 1977. Yolcu bileti vapurda da verilîr. avdet edecektir. Fazla taîsilât için Sirkeci Meymenet hanı altmda acentahğa müracaat. Tele, 22413 TAV1L ZADE VAPURLARI İZMÎR POSTASI ' SAADET SEYRISEFAIN Merzek acenta: Galata Köpnibaşı B. 2362 Şube A. Sirkeci Muhurdar zade H. 2. 2740 * vapuru her pazar tesi 17 de Sir ' keci'den hareketle Gelibolu, Çanakkale ve tzmir'e azımet ve Çanakkale'ye uğrıyarak avdet edecektir. Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres1. Yemişte Tavilzade biraderler Telefon: Istanbul 2210 IZMİR SÜR'AT POSTASI (GÜLCEMAL) 15 teşrini sani pazar 14,30 da Galata rıhtımından. BOZCAADA POSTASI (EREGLİ) 15 teşrinisani pazar 17 de İdare nhtımından kalkarlar. TRABZON POSTASI (İnebolu) Vapuru 16 Teşrinisani Pazartesi 17 de Sirkeci nhtımından hareketle Zonguldak İnebolu Ayancık Samsun Unye Fatsa Ordu Gireson Tırabzon Rize Mapavri'ye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur. Of Sürmene Tirebolu'ya da uğrayacaktır. PİRE İSKENDERIYE Po. (Eğe) 17 Teşrinisani Sah 10 da Galata Rıhtımından kalkar. Fatih icrasından: İdris, beye 55 lira borçlu mukaddema Aksarayda Gureba Hüseyin ağa mahallesinde Nahna sokağında 9 No. ln hanede mukim Selim Efcndiye gönderilen ödeme emri mumaileyhin gaybubeti ve ikametgâhının meçnuliyeti hasebîle teblig edilememiş olduğımdan bermucibi talep ilânen tebligat icrasına karar veribniş olmakla borçlu Selim Efendinin tarihi ilândan itibaren bir ay zarfmda dairei icraya müracaatle şifahen veya yazı üe itirazıru büdirmediği ve borca itiraz etmediği takdirde borca kabul addolunarak hakkında muamelei icraiyeye tevessü! edleceği ilân olunur. ıııımııııııııtttııtıtT BARTININEBOLU POSTASI 14 T. sani vapuru Mektebi Eve Getirecektir Emlâk ve Eytam Bankası Ilânlan Cumartesi I Sirkeci rıhtımından hareketle IZreğli. Zonguldak , Bartın , Amasra, Cide , Inebola, Evrenye, Abana ve Ilişe'ye azimet ve avdet edecektir. Yük ve yoku için »jralata'da Kuçük Rıhtım Hanında 45 nutnaraya müracaat Telefon: Beyoğlu 913 Pazarlıkla satılık Esas Mevkii ve nev'i Temînat 20 Nişantaşı Kâğıtane caddesi 100 No. konak 3800. L. «Halen Şişli Terakki lisesi» Balâda yazılı konak pazarlıkla satılacağmdan taliplerin 22/11/ 931 tarihine müsadif pazar günü saat ona kadar Bpnkamıza müracaatleri. MİLYARLARCA SİNEKLER APARTIMANLARI İSTİLÂ EDİYORLAR Birkac gündenberi bütün evler, müthiş «inek akınına maruz kalmaktadırlar. Büyük olan bu sinekler pek alçaktan uçmakta ve konduklan yerleri pisletmektedirler. Bu muâr ve miiz'iç sîneklerin apartımanlarda bnlunması sıhhati umumiye için tehlikelidir. Onları derhal itlâf etmek lâzımdır. Sineklere karşı en müessir tedbir hafarat öldüriicii FLY • TOX mayiidir. Lâtif kokusu itibarile insanlara ve eşyaya hiçbir zarar iras etmeksizin yatak odalarila yemek saîonlannda ve mutfaklada dahi kuUanılabilir. Afyon Nafıa Başmühendisliğinden: Afyon Kütahya yolunun (14880) lira bedeli keşifli 22 31530 290 kilometreleri arası tamiratı 17/11/931 tarihinde saat (15) te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konuldu. 1 Ehliyet vesikası almak ve kaydettirmek için münakasa şeraiti umumiyesinin birinci ve ikinci maddelerinde yazılı vesaikin münakasa gününden lâakal (8) gün evvel Vilâyet başmühendisliğine tevdii, 2 Münakasa tafsilâtile şartnameler sureti musaddakalanmn Nafıa Başmühendisliğinden alınabileceği. 3 Münakasaya iştirak edeceklerinin münakasa ve ihale kanunile şartnameler ve teferruatı dairesinde hazırlıyacaklan teklif mek • tuplannı 17/11/931 tarihinde saat 15 ten evvel Vilâyet Encümeni ri • yasetine vermeleri. 4 Müteahh'din fen memuru iş hususunda müteahhit derecesinde mes'ul olacağmdan mukaveleye müteahhitle beraber imza etmesi 'â« zım geldiği ?lân olunur. 9000 34605 7825 300 3700 7842 150 1810 7939 400 5875 7945 800 8370 7956 eski 57, 59, 22 ve yeni 57, 59, 26 numaralı mahallen yüz seksen altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katta dördü küçük ve biri büyük olmak üzere beş oda bir koridor bir sarnıç bir bodrum ve altında bir dükkânı (mezkur dükkân tahta ile bölünerek iki dükkân haline konulmustur) havi bir hanenin tamamı. Hakkı Ef. 350 2688 7972 Fatih'te Tercuman Yunus mahallesin de Drağman caddesinde eski 5 ve yeni 7 numaralı yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta birinci kısım dört oda (birinci kattaki oda dükkândan münkaliptir ) bir antre bir mutfak iki kömürlük bir sofa ikinci kısım altında dükkândan münka • Hp bir avlu iki oda bir küçük sofa bir mutfak ve kırk iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Hanenin yüzü sıva sızdır). Halit Ef. 600 4086 7985 Usküdar'da Pazarbaşı mahallesinde Çıkmazyıldmm sokağında eski 3, 3 mükerrer 3 mükerrer ve yeni 5, 7, 9 numaralı biri 7 numaralı büyük hane yüz altmış arşın arsa üzerinde tamire muhtaç ahşap üç katta on oda iki sofa bir mutfak bir taşlık diğeri yeni 5 numarahsı yüz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta iki oda bir mutfak dolap bir antre odunluk kömürlük diğeri yani 9 numarahsı yetmiş beş arşın arsa üzerinde kârgir iki katta üç oda bir sofa bir küçük taşlık bir malta mutfak ve beş yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi ve bahçede iki kuyu ve bir sar • nıcı havi üç hanenin tamamı. Mardiros Ef. Tukanda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk 61 gün müddetle icra kılman alenî müzayede neticesinde hizalannda gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 16 kânunuevvel 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş buçukta muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde kat'î kararlarımn çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanlarm mezkur günde saat on beş buçuğa kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatlerin kabul edilmiyeceği ve mezkur emlâke evvelce talip olanlann kat'î karar esnasında hazır bulunmadıklan ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addoluna caklan lüzumu ilân olunur. Tütün inhisarı Umumî Müdürlüğünrîen: Nişasta kola yerli mah 1/1,000 kilo Elektrik malzemesi yerli malı Damgra kurşnna yerli mah 1000 » Köhne kanaviçe < Azapkapı deposunda) 15000 1 Kapalı zarf usulile alınacak: Büyük boy kereste 595 metre Cibali için 30/11/931 pazartesi Kısa boy kereste 405 » günü saat 10 da 2 Pazarlıkla satın alınacak: 3 Satılacak: 26/11/931 perşembe ffünü saat 10 da 26/11/931 » » » 14 te 24 11/931 salı irünü » 10 da 34/11/931 salı rünü saat 14 te i Talip olanlann şartnameleri görmek üzere her gün Yeni Postane civarında Tütün lnhisan Istanbul Başmüdiriyeti binasmda Mubayaat komisyonuna müracaatleri. Kütahya Vilâyetinden: Vilâyet Nafıa dairesi için 2342 lira 40 kuruş muhammen bedelli 600 adet üçer kiloluk çelik kazma, 50 adet tekerlekleri demirden ve 4 numaralı saçtan mamul el arabası, 100 adet ahşap el arabası, 20 adet altışar kiloluk çelik varyoz, 200 adet dokuz parmaklı çelik yaba, 800 adet 1,100 kiloluk uzun olubhı kürek ve 60 adet 12 kiloluk çelik küskü 29 teşrinisani 931 pazar günü saat 15 te ihale edilmek üzere alenen münakasaya konulmustur. Talip olanlann mezkur günde % 7,5 nis betinde depozito akçelerile Vilâyet Daimî Encümenine müracaatleri ilân olunur. Devlet Demirvolları Uânlan Afyon deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla mü nakasası (28 ikinci teşrin 931) cumartesi günü saat 15 te idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerile Afyon istasyonunda birer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır.