2 Haziran 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

2 Haziran 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

2 Haziran 1936 CUMHURIYET , nezle, baş ve diş ağrılannm kaf î İlâcı KESKİN Kaşelerİdİr. Kapalı Zarf Usulile EKSİLTME İLÂNI Inhisarlar Umum Müdürlüğünden: Bodrum katı haric asgarî 5000 metre murabbamda bir veyahud bir duvar içinde iki ambardan terekküp etmek ve rutubetten ari olmak üzere Boğaziçi ve Halic sahillerinde rıhtım veya iskelesi olan kârgir bina aranmaktadır. Kiralamak ve fazla tafsilât almak istiyenlerin ömerabid hanında İnhisarlar Umum Müdürlüğü İmalât ve Stok Şubesi Müdürlüğüne müracaat etmeleri. (2993) I B.hXpU.da SaSİh NeCâİİ SÜMER BANK Umumî Müdürlüğünden: 1 İstanbul Beykoz Deri ve Kundura Fabrikası silindir dairesi revir inşaatile demir ambarı tamiratı vahidi fiat esasile eksiltmiye çıkarılmıştır. İnşaatin muhammen bedeli 37.091 lira 80 kuruştur. 2 Bu işe aid eksiltme evrakı şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi b) Mukavele projesi c) Fennî şartname ve zeyli d) ölçü usulleri e) Vahidi fiat ve keşif hulâsası f) Projeler, termin plânı Talib olanlar bu evrakı iki yüz kuruş bedel mukabilinde Sümer Bank Ankara ve İstanbul Şubeleri veznelerinden satın ala bilirler. 3 Eksiltme 11 haziran 1936 perşembe günü saat on beşte İstanbulda Galatada Bankalar caddesinde Sümer Bank şubesin de icra edilecektir. . 4 Eksiltme kapalı zarf usulile olacaktır. Taliblerin 2782. Iiralık muvakkat teminat vermeleri lâzımdır. Eksiltmiye gire • cekler 30.000. Iiralık bir tek bina yaptıklarına dair vesaiki eksiltme gününden beş gün evveline kadar Ankarada Sümer Bank Umumî Müdürlüğüne ibraz veya posta ile gönderecekler ve alacakları ehliyet vesikasını teklif mektublarma raptedeceklerdir. 6 Teklif mektubları yukarıda yazılı gün ve saatten bir saat evveline kadar Sümer Bank İstanbul şubesi Müdürlüğüne makbuz mukabilinde tevdi edilmiş bulunmahdır. Posta ile gönderi lecek mektubların ihale saatinden bir saat evveline kadar gel miş ve zarfların kanunî şekilde kapatılmış bulunması şarttır. r İstanbul Belediyesi İlânları Bir senelik muhammen kirası 80 lira olan Büyükadada Yah ma hallesinin Kumsal caddesindeki kazino mahalli 937 veya 938 939 seneleri mayıs sonuna kadar kiraya verilmek üzere açık arttırmıya konulmuştur. Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülür. Arttırmıya girmek istiyenler altı Iiralık muvakkat teminat makbuz veya mektubile beraber 3 haziran 936 çarşamba günü saat 15 te Daimî Encü mende bulunmalıdırlar. «B.» (2761) j Bir metro murabbama 2 lira değer biçilen Vefa yangın yerinde Mollahüsrev mahallesinin Vefa Cad. de 19 uncu adada yüzsüz 84 metro murabbaı sah^asmdaki arsa alâkadarları arasında satılmak üzere pazarlığa konulmuştur. Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülür. İstekli olanlar 1260 kuruşluk muvakkat teminat makbuz veya mektubile beraber 18/6/936 persembe günü saat 15 te Daimî Encümende bulunmahdır. «B.» (3011) istanbul Vilâyeti Daire Müdürlüğünden: 1 Trakya Umum Müfettişliği bölgesinde bulunan köyler için 13981 aded defter, mevcud şartname mucibince tab ve teclid edilecektir. 2 Muhammen bedel yedi bin liradır. 3 İhale 9 haziran 936 salı günü Vilâyet binasında mektubculuk makamında saat 15 te yapılacaktır. 4 Münakasa kapalı zarf usulile yapılacaktır. Kapalı zarflar ihale gününde. ihale saatinden bir saat evvel saat 14 te Vilâyet Alım Satım Komisyonuna tevdi edilmiş olacaktır. 5 Teminatı muvakkate 525 liradır. 6 Talibler şartnameyi hergün Vilâyet Daire Müdiriyetinden is • tiyebilirler. (2838) Ankara Bahçeli Evler Yapı Kooperatifinden: Ankara Bahçeli Evler Yapı Kooperatifinin beş tip üzerine yaptı racağı 150 evin münakasası birkaç güne kadar ilân edilecektir. Aşağıcaki şartlara göre bu inşaatla alâkadar olabilecek müteahhidler şimdiden Ankara Emlâk Bankasındaki hususî komisyona müracaat edebilirler. 1 İnşaatin muhammen bedeli 800 bin lira olup muvakkat temi natı 40 bin liradır. 2 Evvelce en az 300 bin Iiralık bina inşaatı yapmış olduğunu ve bu inşaatı yapacak fennî ve malî iktidarı bulunduğunu mü > beyyin vesika ibrazı & Balkanların en meşmnr<kaphcalarından olup Yunanistanda Soğuk Hava Deposu Inşası KARYOLALARIN 1936 desenleri gelmiştir. Bursa Urbaylığından: Bursa mezbahasında yapılacak «18811 lira keşif bedelli» soğuk hava deposunun inşaatı kapalı zarf usulile eksiltmiye konulmuştur. Eksiltme ve üstermesi 18/6/936 persembe jrünü saat 16 da yapıla caktır. Eksiltme kâğıdlarınm takımı 94 k&uş karşılığında verilir. lstekliler 2490 sayılı kanuna göre eksiltmiye girebilmek ehliyetini haiz olacak ve bu işlere aid fennî ehliyet, ihtısas ve ticaret sicil ve malî itibar vesikalarını haiz olacaktır. İstekliler bütün şartları an lamak için her iş saatinde Uray Başmühendisliğine ve 2490 sayılı kanunun 32, 33 ve 34 üncü maddelerine uyarak 1411 Iiralık temi natlarını ve teklifnamelerini tevdi ederek üsterme saatinde Uray Komisyonuna müracaat etsinler. ' (2989) Asri MObilya Mağazası | AHMED FEVZI istanbul: Rızapaşa yokusu No. 66 Tel: 23407 Kadıköy Vakıflar Direktörlügü İlânları " L U T R A K i » Ş E H R i N D E mevsım başlangıcı dolayısile açılmış olduğunu muhterem müs.terilerine tebşir etmekle kesbi şeref eyler Odalar son derecede lüks, güneşli, havadar olup daima akar sıcak suları havidir. Hususî servis fiatları elveris.li, mukemmel mutfak ve her gün muhtelif çeşid ucuz yemekler. PALAS bulunan en büyfik, en lüks ve en asrî konforu haiz OTELi Hakikî Taşdelen Suyu Büyük damacanalarda çift, küçük damacanalarla galon şişelerin üzerinde tek kurşun mühür olanlar dır. Bu mühürlerin bir tarafında (Evkaf) diğer tarafında (Taşdelen). damgası vardır. Bu kurşun mühürler Taşdelen kaynağında damacana ve şişeler Evkaf ameleleri tarafından dolduruldukta memurumuzca zımbalan • maktadır. Sayın halkın bu kurşun mühürl«re dikkat etmeleri ve şişeleri bo şaltınca kurşunları da imha eylemeleri tavsiye olunur. (2983) Edirne Belediye Reisliğinden: 1 Su abonelerine takılmak üzere 1000 aded su saati alınacaktır. 2 Eaatler kuru işler ve soğuk iklime göre dona karşı tertibatlı olacak ve bu hususta fabrikası tarafından garanti verilecektir. 3 Saatler 15 milimetre kutrunda olup iki tarafında 11 milimet relik galvanize boruya bağlanacak surette rekorları bulunacaktırjj 4 Saatler: ölçü Ayar Başmüfettişliğince muayene ve damga ettirildikten sonra alınacaktır. 5 Saatlerin beherine 13 lira kıymet takdir edilmiştir. Münaka 1 saya iştirak edecekler 975 lira teminat yatırmağa mecburdurlar.^ 6 Münakasa kapalı zarf usuliledir ve on beş gündür. İhale 12/ 6/936 günü saat 15 tedir. 7 Talibler 12/6/936 günü saat on beşe kadar Belediye Encü menine müracaat eylemelidirler. 8 Şartname Belediye Dairesinden tedarik edilir. (2979) Izmir Belediyesinden: Hava gazi fabrikasımn bir senelik flıtiyacı için beher tonu 913 kuruştan kırk üç bin üç yüz yirmi iki lira bedeli muhammenle dört bin yedi yüz kırk beş ton Zonguldak Zero Dis Lâve maden kömürü Başkâtiblikteki şartname veçhile 12/6/936 cuma günü saat 16 da kapalı zarfla ihale edilecektir. tştirak için bin iki yüz elli Iiralık muvakkat teminat makbuzu veya banka teminat mektubile 2490 sayılı kanunun tarifi dairesinde hazırlanmış teklifler o gün azamî saat on beşe kadar Encümen Başkanlığına verilir. (2856) ASKERI FABRIKALAR UMUM MUDURLUGU SATINALMA KOMİSYONU İLÂNLARI istanbul Altıncı İcra Memurluğundan: Emlâk ve Eytam Bankası Türk Anonim Şirketine birinci derece ipotekli ve sırada olup tamamına 11.400 on bir bin dört yüz lira kıymet takdir. edilmiş olan Beşiktaşta Köyiçinde Köyiçi sokağmda 7, 9 numaralı hane açık arttırmıya konmuş olup ilân tarihinden itibaren şartnamesi herkes tarafından görülebilecek ve 10/7/936 tarihine raslıyan cuma günü saat on dörtten on altıya kadar dairemizde açık arttırma suretile satılacaktır. Satış Emlâk ve Eytam Bankasınm 844 numaralı kanunu hükümlerine tâbi olduğundan mezkur kanu nun 15 inci maddesine tevfikan ikinci bir arttırma yapılmaksızın gayrimenkul, yukarıda yazılı günde en fazla arttıranın üzerinde bırakılacaktır. Arttırmıya iştirak için muhammen kıymetin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya millî bir bankanm teminat mektubu tevdi edilmek lâzımdır. Biriken bina vergilerile çöp ve fener resimleri ve dellâliye ve Vakıf icaresi satış bedelinden ödenir. Satış bedelini peşin ödemek lâ • zımdır. İcra ve Iflâs kanununun 126 ncı maddesine tevfikan ipo • tek sahibi alacaklılarla diğer alâkadarların gayrimenkul üzerin deki haklarını ve hususile faiz ve masraflara dair olan iddialarmı evrakı müsbitelerile birlikte 20 gün içinde dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından haric kalırlar. Alâkadarların işbu kanun maddesine uygun surette hareket etmeleri ve daha fazla malumat almak istiyenlerin 35/2271 dosya numarasile dairemize müracaatleri ilân olunur. Binanın beden duvarları kârgir zemin kat tavanı kısmen tonoz kemerli ve kısmen ahşab dahilî aksam ahşab obıp bina dört katlı dır. İçinde elektrik, terkos tesisatı vardır. Duvarları, pencereleri, yağlıboyalı, tavanları kabartma tezyinath olup altında bir dükkâ m vardır. Zemin kat: Bir hâlâ, bir ocak, mutfak, bir aralık, bir kömürlük, birinci kat bir sofa üzerinde bir mutfak, alafranga hâlâ, iki oda. İkinci kısım: Bir sofa üzerinde iki oda, bir hâlâ, kinci kat bir sofa üzerinde bir oda alafranga bir hâlâ ve iki oda. İkinci kısım: Bir oda, bir hâlâ, iki oda. Uçüncü kat: Bir sofa, iki oda, alafranga hâlâ, banyo mahalli bu •afada ayrıca dört oda, bir mutfak, bir taraçası vardır. 20 senelik taviz bedeli müşteriye aiddir. «366» .(2990). Tahmin edilen bedeli 332 lira olan 13 kalem sebze 5 haziran 1936 cuma günü saat 15 te Salıpazarmda Askerî Fabrikalar Yollama • smdaki Satınalma Komisyonunda açık eksiltmiye konulacaktır. Şartnamesi hergün Komisyonda görülebilir. İsteklilerin muvakkat teminatı olan 24 lira 90 kuruşu Beyoğlu Malmüdürlüğüne yatırarak mezkur gün ve saatte Komisyonda bulunmaları. (2779) 2500 kilo sığır eti Tahmin edilen bedeli «1012,5» lira olan 2500 kilo sığır eti Askerî Fabrikalar Satınalma Komisyonunca 5 haziran 936 salı günü saat 16 da açık eksiltme ile ihale edilecektir. Şartnamesi hergün Komis yonda görülebilir. İsteklilerin «76» Iiralık ilk teminatını Beyoğlu Malmüdürlüğüne yatırarak makbuzunun ve 2490 numaralı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı vesaikle o gün ve saatte Komis yonda bulunmaları. (2780) Tahmin edilen bedeli «1365» lira olan 13,000 kilo ekmek 5 haziran 1936 salı günü Salıpazarmda Askerî Fabrikalar Satınalma Ko misyonunda saat 14 te açık eksiltmiye konacaktır. Şartname hergün Komisyonda görülebilir. Taliblerin muvakkat teminatı olan «102 lira 38 kuruşu» Beyoğlu Malmüdürlüğüne yatırarak mezkur gün ve saatte Komisyonda bulunmaları. (2781)I SUMER BANK Umumî Müdürlüğünden: Bankamızca tesisine başlanan demir ve çelik fabrikasmda tekniker olarak istihdam edilmek ve tahsil ettirilmek üzere ecnebi memleketlerine gönderilmek için 25 San'at mektebi me zunu seçilecektir. Bu nazmedlerin tahsile gitmelerine ve avdetlerinde Banka hizmetinde çalışmalarma mâni olacak şekilde resmî veya hususî bir müesseseye karşı hizmet taahhüdleri olmaması ve askerî hizmetlerini yapmış olup sıhhî vaziyetlerinin demir ve çelik f abrikaları bütün şubelerinde çahşabilmelerine müsaid ohnası lâzımdır. Yukarıdaki evsafi haiz olup ta Banka hesabına tahsile git mek istiyenlerin aşağıda yazılı vesaiki en geç 30 haziran 1936 tarihine kadar (M. E.) remzile (Sümer Bank Umum Müdürlüğü Ankara) adresine göndermeleri icab eder. VESİKALAR: 1 2 3 4 5 Hal tercümesi Mekteb şehadetnamesi Çalıştığı yerlerden bonservisleri Sıhhat raporu Fotoğraf. Bu vesikalar üçer nüsha ve makine ile yazılmış olacaktır. I 452 Emlâk ve Eytam Bankası İlânları Taksitle Satılık Ev Esas No.sı Mevkii ve nev'i Lira ] Depozito Beyoğlunda Kamerhatun mahallesinde Topçular sokağında eski 18 yeni 20 No.h ev (arsası 463 metro murabbaıdır) 5000 Tafsilâtı yukarıda yazılı ev birinci taksiti peşin ve geri kalan yedi taksiti yedi senede ve yedi müsavi kısımda ve şu suretle tamamı faizsiz sekiz müsavi taksitte ödenmek şartile kapalı zarfla arttırmıya konulmuştur. İhale 10 haziran 1936 tarihine tesadüf eden çarşamba günü saat onda şubemizde yapılacaktır İsteklilerin şubemize müra caatle tafsilât ve bir lira mukabilinde birer şartname alarak şartna mede yazılı hükümler dairesinde teklif mektublarını o gün saat ona kadar şubemize vermeleri. «359» (2822)