12 Haziran 1938 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

12 Haziran 1938 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

10 CUMHURÎYET 12 Haziran 1938 T. C. Ziraat Bankası Mudurnu Şubesinden: Borclunun adı Gökmen oğlu Mehmed veresesi ve Kara İbrahim oğlu Salim Gökmen oğlu Mehmed ver^sesı ve Kara Ibra him oğlu Salim HUDUDU Şarkı H. Ahmed, şimalen Emir oğlu Hacı Hüseyin vereseleri Mustafa ve Arif, garbı Kurtoğlu Mustafa ve çamhk, cenubu hâli arazile mah duddur. Murabba 7200 Bükte bataklık 6000 Belen ardı bataklık 8000 Kocatarla Metre saviyen ve müte Hisse Cinsi Mik. Tamamı Tarla müştereken Mahallesi Topallar köyü Akgazi ma hallesi. Topallar köyü. Akgazi ma hallesi. Yaylacılar Şarkı Bedirlerli Mustafa, şimali İ mam damadı Mustafa, ve Arif, garben Durmuş oğlu Mehmed tar lasile mahdud. Sarac oğlu Ali ve Şarkan İdris damadı Mehmed mahkarısı Salime dumu Mehmed, Ali tarlası, şimalen yol, garben ve cenuben Sirke oğlu Ahmed mahdumu Nuri tarlasüe mahdud. Kaykana mahallesinden Şarkan İmam oğlu Ali bin Mehmed, Sarac oğlu . Ali ve karısı garben Sirke oğlu Mehmed, bin Salime. Salih tarlaları. şimalen cenuben yol. Kaykana mahallesinden Şarkan Ali Osman oğlu Durmuş, Sarac Ali ve karısı Sa garben Sirke oğlu Tahir, bin Ahmed lime şimalen Sirke oğlu Nuri bin Ahmed tarlası. Kavkana mahallesinden Şarkan Kireçkuyusu; garben yol, Sarac Ali ve karısı Sa şimalen tepe, cenuben yol olup işbu lime yoldan şimal cihetindeki tepeye kadar iki vüz hatve mesafededir. Kavkana mahallesinden Şarkan İdris oğlu kerimesi Fatma, Sarac oğlu Ali ve karısı binti Mehmed, garben Kodan oğlu Salime. Ahmed bin Salih, şimalen Sirke oğlu Mehmed bin Salih, cenuben kılıc oğlu Mehmed bin Mustafa ve îdris oğlu Errjn. Kavkana mahallesinden Sarac oğlu Ali ve ka rısı Salime. Camiikebir mahallesinden Aktaşlı oğ. Mehmed vereseleri Salih ve kızı Serife. Camiikebir mahallesinden Aktaşlı oğ. Mehmed vereseleri Salih ve kızı Serife. Camiikebir mahallesinden Aktaşlı oğ. Mehmed vereseleri Salih ve kızı Serife. Şerkan yol, garben Eyvaz oğlu kerimesi Hamide binti Osman Samanlığı ve sokak, cenuben bozvakılı oğlu Mehmed ve Mustafa binan Ahmed tarlası. Yol ve Hüseyin ve dere ve Mehmed Tamamı Tarla müştereken ve mütesaviyen. Tamamı Tarla 4595 Çerkezler Boğazı 2757 Seki tarla 9190 Göbet tarla 6332 Nalçacı tarlası Tamamı Tarla Tarla Kacakaya çjftliği > Tamamı Şarkan Osman Beyzaye H. Tevfik Sıtma Bey mahdumları H. Tahsin ve Faik pmarı Beylerle Kâtib zade Şefik zevcesi 1148 Ayşe tarlası, şimalen sahibi sened bostanı, garben hendek, cenuben müteveffa Hacı Tevfik Bey kerimesi Avse tarlasile mahdud. Kavkana mahallesinden Şarkan Muamelecizade müteveffa Sa Boyalı Dombey oğlu Hakkı oğlu lih Ef. mahdumu Mehmed Efendi tarla Necati, kızı şeref. şimalen Osman Bey zade mütevef6892 fa H. Tevfik B. kerimesi Ayşe tarlası garben hendek, cenuben çay ile mahdud. Kavkana mahallesinden Şarkan Keyvanzade müteveffa Uzun Dombay oğlu Hakkı oğlu Mehmed Efendi mahdumu İsmail ve tarla necati ve kızı Şeref. kerimesi Ayşe tarlası, şimalen Ku3216 ru oğlu müteveffa Mehmed mahr dumu Nuri tarlası, garben ve ce nuben cav ile mahdud. Kavkana mahallesinden Şarkan ve garben ve cenuben yol, Evrandibi Dombay oğlu Hakkı oğ şimalen Karabey oğlu müteveffa 4595 lu Necati, kızı Şeref. Ali mahdumu Dikici Mustafa tar lasile mahdud. Kavkana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Şarkan Müftüzade ' müteveffa H. Diger Tevfik Ef. varisleri Sabri ve keri treun meleri Ulviye ve Vasfiye tarlası, tarla şimalen yol, garben çay, cenuben 3676 Kuru oglu müteveffa Mehmed mahdumu Nuri tarlasile mahdud. Şarkan Müftüzade müteveffa H. Kaynarca Tevfik Ef. varisleri Sabri, Ulviye ve 13785 Vasfiye tarlası, şimalen yol, garben Osman B. Z. müteveffa Hacı Tevfik B. mahdumu Osman B. tarlası, cenuben çav ile mahdud. Şarkan Osman B. Z. müteveffa Hacı Tevfik B. mahdumları H. Tahsin ve Faik Beylerle kerimesi Ayşe tarlası, şimalen hendek. garben Müftü zade Hacı Tevfik Efendi kerimesi Ulviye tarlası, cenuben çay ile mahdud.' Şarkan Müftü Z. müteveffa H. Tevfik Efendi kerimesi Ulviye H. tarlası, şimalen kabristan, garben gayrimezru bayır, cenuben yol ile mahdud. Şarkan Müftü Z. müteveffa H. Tevfik Ef. kerimesi Ulviye tarlası, şimalen yol, garben Osman B. Z. müteveffa H. Tevfik B. mahdumu Osman B. tarlası, cenuben çay ile mahdud.. Koca tarla 6892 Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati ve kızı Şeref. Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla Kavkana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Tamamı Tarla Kaykana Mah. 1838 Arpalık Tamamı Tarla Kavkana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Tamamı Tarla Kaykana Mah. tarlası Yol ve Hüseyin ve dere ve Mehmed 2757 Müslim Dörtte üç Tarla İmamlar Kö. Kavkana mahallesinden Dombav oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. 2757 Müslim tarlası 9649 Buruklu Rubu hissesi Tarla îmamlar Kö. Samanlık arkası 3445 Tamamı Tarla Kaykana Mah. Şarkan dere, garben Toylan, şimalen Yusuf oğ. Hüseyin, cenuben Aktaşlı oğlu kerimesi Fatma tarlalarile mahdud. Tamamı Tarla İmamlar Kö. Kavkana mahalaesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Hatibler suyu tarlası 22056 Tamamı Tarla Kaykana Mah. Camiikebir mahallesin Şarkan Çatlak deresi, garben Dilek den Aktaşlı oğ. Mehmed çukuru, şimalen Koca Salih oğlu vereseleri Salih ve Serife. Mehmed. cenuben Yusuf oğlu Hüsevin tarlalarile mahdud. Camiikebir mahallesinden Aktaşlı oğ. Mehmed vereseleri Salih ve kızı Serife. Camiikebir mahallesinden Aktaşlı oğ. Mehmed vereseleri Salih ve kızı Serife. Kaykana mahallesinden Hacı Hüseyin oğlu. damadı Kadir. Şarkan Yusuf oğlu Hüseyin, bin Âbdullah, garben Karagöz oğlu Salih bin Âbdullah, şimalen yol, cenuben cebel. Şarkan Kethüda oğlu Mehmed bin Mehmed, harmanı, garben yol, şi mîlen Yusuf oğlu Hüseyin bin Âbdullah, cenuben Müftüzade Tevfik Efendi bin Hakkı. 8271 Buruklu Tamamı Tarla imamlar Kö. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati. kızı Şeref. 4135 Hapaz Kö. 2757 Oda altı arpalığı Tamamı Tarla İmamlar Kö. Şarkan calılık. şimalen ve garben Kocaçam yol, cenuben Osman B. Z. mütevef dibi fa H, Cemal B. mahdumu H. Emin 5514 B. tarlası olup şarktaki çalılıktan garbdaki yola kadar iki yüz hatvedir. Şarkan hendek ve dere, şimalen yol, garben Osman B. zade mütevaffa H. Tevfik Bev mahdumları H. Tahstn ve Faik Beyler tarlası, cenuben cav ile mahdud. Şarkan ve cenuben yol, şimalen Alahna K. den Kalyoncu oğlu mü teveffa İbrahim mahdumları Salih ve Mehmed tarlası, garben gayrimezru ba.vır ile mahdud. Kallem tarlası 6433 Tamamı Tarla Kaykana Mah. Tamamı Tarla İmamlar Kö. Kavkana mahallesiden Dombav oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Tamamı Tarla Kaykana Mah. Şarkan H. Hüseyin oğlu Hüseyin Hane önü Ağa kerimesi ve Topçu oğlu İzzet arpalığı zevcesi Cemile tarlası, şimalen ve 2757 cenuben yol, garben H. Hüseyin oğlu müteveffa Hüseyin Ağa keri meşi Ayşe tarlasile mahdud. H. Hüseyin Tarla O. Damadı ölü Meh med mahdumu Ka ddr, evlâdlan Meh med Salim ve Hüsevin müştereken Tarla Kaykana Mah. Kâytfâria ' mahallesinden Dombav oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Sirke tarlası 6892 Tamamı , Tfcrla Kaykana Mah. Kaykana mahallesinden Dombav oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Kaykana mahallesinden Hacı Hüseyin oğlu. damadı Kadir. Şarkan ve cenuben çay, şimalen H. Hane önü Hüseyin oğlu Salih mahdumu İb arpalığı rahim tarlası, garben H. Hüseyin 5283 oğlu müteveffa Hüseyin Ağa kerimesi Avşe tarlalarile mahduddur. Ali ve yol ve Mehmedin İsmail. Toyla mevkii 4135 Çökecik deresi 2757 Gölderesi 919 Kavakaltı 2297 Tamamı Şarkan yol, şimalen Salmanlar ka Kırcıman rivesinden Cakıroğlu müteveffa tarlası Mehmed makdumu Mustafa tarlası, 2757 garben kabristan, cenuben Kalyoncu oa;lu mütçveffa İbrahim mah öunıu Âbdullah tarlasile mahdud. Tamamı Tarla Kaykana Kaykana Mah. Havlı mahallesinden zaptiye Mehmed karısı Fatma. Havlı mahallesinden zaptiye Mehmed Tarla Kavak Kö. Mustafa, Cebel, Dere, Mehmed. Tamamı Tarla Kavak Kö. karısı Fatma. Havlı mahallesinden zaptiye Mehmed karısı Fatma. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati ve kızı Serife. Ali ve İsmail ve yol ve İsmail. Tamamı Tarla Kavak Kö. Şarkan Osman Beyzade Cemal B. mahdurrnj H. Emin B. tarlası, şimalen yol. garben Osman B. Z. H. Tevfik B. mahdumu H. Tahsin ve Faik B. tarlası cenuben Hendek ile mahdud. Tamamı Dombay oğlu Hakkı Tarla Hızırfakı 1 Bankamıza olan borcları 2814 numaralı kanun mucibince uzun vade ve taksite bağlanmışken taksit bedellerini muayyen vadelerinde ödemediklerinden dolayı borclarının tamamı muacceliyet kesbetmesile haklarında tahsili emval "kanununun cezaî hükümleri tatbik edılen yukarıda adı ve sanlarile merhun gayrimenkullerinin evsaf ve hududları yazılı altı borclunun merhunatı kaza idare heyetince 21 gün müddetle birinci açık arttırmıya çıkarıl mıştır. 2 Birinci açık arttırma 9/6/938 perşembe gününden başlıyarak 30/6/938 perşembe gününde sona erecektir. 3 Arttırmıya konulan tarihten itibaren (21) gün sonunda birinci ihale ve birinci ihale tarihinden itibaren de (10) gün zarfmda kat'î ihale yapılır. Birinci ihale ile ikinci ihale arasındaki müddet zarfında Tc 3 (yüzde üç) ten noksan olmamak şartile arttırmalar kabul olunur. 4 Arttırmıya iştirak eden talibler arttırma bedelinin yüzde onu nisbetinde teminat akçesi vermeğe mecburdur. 5 Kat'î iha'lenm icrası akabinde teminat akçesinin mahsubundan sonra ihale bedelinden mütebaki meblâğ def'aten bankamız veznesine teslim edilecektir. İhale bedeli on gün zarfmda tamamen teslim edilmediği takdirde talib vazçeçmiş addedilerek teminat akçesi mevkuf tutulur. Ve avni zamanda arttırma kaimesi tekrar tanzimle arttırma yapılır. Bu suretle bulunacak bedel evvelkinden noksan zuhur ederse farkı vaki masrafla birlikte mevkuf tutulan teminat akcesinden mahsub olunur. Teminat akçesi kâfi gelmezse üst tarafı vazgeçen talibden tahsil edilir. 6 Taliblerin arttırma şartları hilâfmda vuku bulacak iddiaları dinlenmez. 7 Tellâliye, ferağ harcı ve sair masraflar müsteriye aiddir. 8 Daha fazla izahat almak üzere taliblerin ilân müddeti içinde bankamızamüracaatleri lüzumu ilân olunur. TÜRKİYE CUMHURİYETİ ZİRAAT BANKASI Mudurnu Ajansı Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati ve kızı Şeref. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı ve oğlu Necati, kızı Şeref. Şarkan Hark, şimalen Kalyoncu oğ. Çorak Salih mahdumu Ali tarlası, garben 7811 Hendek, cenuben vol ile mahduddur. Şarkan Osman B. Z. H. Tevfik Bey mahdumları H. Tahsin ve Faik Beyler tarlası, şimalen yol, garben Osman Beyzade Cemal B. mahdumu H. Emin B. tarlası, cenuben çay Ue mahduddur. Şarkan Şakir B. kerimesi Fatma mahdumu Hasan B. Şimalen yol ve Hasan Bey, garben vol, cenuben Dombay zade Hakık Efendi haremi Havriye Hamm. Şarkan Pembe zade Ahmed Efendi, garben İstanbul caddesi, şimalen Dombayzade Mehmed B. zevcesi, cenuben Şıh Alâeddin Ef. tarlası. Değirmen altı 15623 Tamamı Tarla Camiikebir istanbul Komutanlıöı 'lânları Tamamı Tarla Hızırfakı İhale günü çıkan taliblerin teklif fiatlan komisyonca pahalı görüldüğün den îstanbul Komutanhğma bağlı birlikler ihtiyacı olan 17.000 kilo sabun pazarlıkla satm almacağından ihalesı 27/6/938 pazartesi günü saat 11 de ya pılacaktır. Muhammen tutarı 5440 liradır. İlk teminatı 408 liradır. Şartnamesi her gün öğleden evvel komisyonda görülebilir. İsteklilerinin ilk teminat makbuz veya mektublarile 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı vesikalarile beraber ihale günü vakti muayyeninde Fındıklıda Komutanlık Satmalma komisyonuna gelmeleri. (3492) DENİZBANK Fstanbul Şubesi Müdürlüğünden: İstanbul Liman İşletmesi Mumhane antreposu için pazarlıkla 3 aded elektrikli yük arabası, 4 aded tekerlekli el arabası, 4 aded elektrikli istif arabası satm alınacaktır. Malzemenin evsafına aid şartname bankamız Materyel dairesinden parasız olarak ahnabilir. Tekliflerin en geç 28 haziran salı günü akşamına kadar Materyel dairesine verilmiş bulunması lâzımdır. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Bahçe arkası arpalığı 2216 Beşkavak Hamzalar 4595 Tamamı Tarla Kazan Mah. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati ve kızı Şeref. Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati, kızı Şeref. Tamamı Tarla Kazan Mah. Emniyet Sandığı Direktörlüğünden: Emniyet Sandığına borclu ölü Bayan Fatma varislerine ilân yolile tebliğ Mehmed Fazlı kızı Bayan Fatma Eskialipaşada Tabakzade mahallesinde Karadut sokağmda eski 8 yeni 12 numaralı maa bahçe ahşab bir evin tamamını birinci derecede ipotek göstererek 13/9/934 tarihinde 20058 hesab numarasile Sandığımızdan aldığı (160) lira borcu 2/2/938 tarihine kadar ödemediğinden faiz, komisyon ve masarifile beraber borc (149) lira ( 71 ) Kuruşa varmıştır. Bu sebeble 3202 numaralı kanun mucibince hakkmda icra takibi başlanmak üzere tanzim olunan ihbarname borclunun mukavelenamede gösterdiği ikametgâhma gönderilmiş ise de borclu Bayan Fatmanın BüyükcVrede Karakol sokajjında öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkur kanunun 45 inci maddesi vefat halinde tebligatın ilân suretile yapümasım âmirdir. Borclu ölü Fatma mirascıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracaatle murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları varsa bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurtarmazlar veyahud başlıyan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mezkur kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarname tebliği makamma kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. ( 3451 ) 938/100 Şarkan Poyraz oğlu müteveffa Ali Çürük mahdumları Mahmud ve Salih tar tarla lası, şimalen ve garben çay. Cenuben müteveffa Hamza B. kerimesi ve müteveffa Şeyh Mehmed Efendi zevcesi Hatice tarlasile mahdud. Tamamı Tarla Nısıf his sesi iki hisse itibarile bir hisse sine Dom bay Hakkı ve bir hissesine Necati ve Şeref. Tamamı Tarla Kavkana Mah. BEYAZ PARKTA Bugün Saz ve Caz Kaykana Mah. Büyükdere Kaykana mahallesinden Dombay oğlu Hakkı oğlu Necati kızı Şeref. Şarkan Safranbolulu müderris H. Değirmen Hasan Ef. mahdumu Zeki Ef. değir altı meni, şimalen mezkur değirmenin 9190 harkı, garben H. Hafız oğlu müte veffa Mehmed Raşid Ef. kerimesi Madenzade Eşref Ef. zevcesi Ayşe 20 Kahve, 60 Bira Şişe, 75 rakı şişe Dikkat : Her akşam saz vardır. Saat 24 de hususî bir otobüs Taksitne hareket ettirilmektedir, tarlaları, cenuben yol ile mahdud.