25 Mart 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 8

25 Mart 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 8

eb'us namzed listesi AFYONKARAHÎSAR Ali Çetinkaya Haydar Çerçel Cemal Akçın Mebrure Gönenç İzzet Akosman Hamza Eekan ~ Eski Afyon meb'usu, Nafıa Vekili Eski Afyon meb'usu Eski Afyon meb'usu Eski Afyon meb'usu Eski Afyon meb'usu Toprak mahsulleri ofisi umum müdürii Müstakil meb'usluk için açık bırakılmıştır Eski Beyazıd meb'usu Eski Beyazıd meb'usu Eski Beyazıd meb'usu Eski Amasya meb'usu Eski Amasya meb'usu Eski Amasya meb'usu CUMHURIYET 25 Mart 1939 ÇANAKKALE Hilmi Ergeneli Ziya Gevher Etili Atıf Kamçıl Reşad Nuri Güntekin Avni Yukarıuç Rusuhi Bolayırlı Eski Çanakkale meb'usu Eski Çanakkale meb'usu Istanbul meclisinde eski Çanakkale meb'usu Maarif Vekâleti umumî müfettişi Maarif Vekâleti orta tedrisat umum müdürii Divanı Muhasebat müralabı Eski Çankın meb'usu, T. B. M. M. Reisi Eski Çankın meb'usu Eski Çankın meb'usu Eski Çankın meb'usu Jandarma Umum Komutanlığı baş hekimliğinden müstafi Eski Çoruh meb'usu Eski Çoruh meb'usu Eski Denizli meb'usu Devlet Demiryollan Umum Müdürii GÜMÜŞANE Durak Sakarya Edib Servet Tör Hasan Fehmi Ataç Şevket Erdoğan Yusuf Ziya Zarbun Eski Gümüşane Eski Gümüşane Eski Gümüşane Esld Gümüşane Emekli Albay meb'usu meb'usu meb'usu meb'usu HAKKÂRÎ İzzet Ulvi Aykurt Eski Afyon meb'usu Eski Içel meb'usu Eski İçel meb'usu Emekli General Adana esld Belediye Reisi İçel C. H. P. ilyönkurul üyesi İçel Umumî Meclis üyesi Eski Eski Eski Eski tsparta lsparta lsparta lsparta meb'usu meb'usu meb'usu meb'usu AĞRI Dr. Hüsameddin Kural Halid Bayratk İhsan Tav . ÇANKIRI Mustafa Abdülhalik Renda Hüseyin Cahid Yalçın Fazıl Nazmi örkün Ziya Esen Dr. Akif Arkan ÎÇEL Emin İnankur Ferid Celâl Gr. Cemal Mersinli Turhan Cemal Beriker Dr. Muhtar Berker Ahmed Ovacık AMASYA Esad Uras ..., Nafiz Aktın İsmail Mumcu ANKARA Ismet İnönü Mümtaz Ökmen Yahya Galib Kargı Arif Baytm Falih Rıfkı Atay ... Rifat Araz Muammer Eriş Aka Gündüz Ahmed Ulus Şakir Kınacı Eşref Demirel Fevzi Daldal Belkis Baykan Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Eski Ankara meb'usu Isparta valisi Ankara Kız lisesi tabiiye muaüimi ... Müstakil meb'usluk için açık bırakılmıştır Eski Antalya meb'usu Eski Antalya meb'usu Eski Antalya meb'usu Eski Antalya meb'usu Eski Antalya meb'usu Eski Antalya meb'usu Antalya Sıtma mücadelesinde emekli al ÇORUH Asım Us Atıf Tüzün Mazhar Müfid Kansu Ali Rıza Eren ÎSPARTA Kemal Unal Mükerrem Ünsal İbrahim Demiralay Hüsnü özdamar ÇORUM Dr. Mustafa Cantekin Eski Çorum meb'usu Eyüb Sabri Akgöl Eski Çorum meb'usu İsmail Kemal Alpsar Eski Çorum meb'usu Eski Çorum meb'usu İsmet Eker Eski Çorum meb'usu Münir Çağıl Temyiz mahkemesi raportörü Şakir Baran Süleyman Köstekçioğlu ... Çorum C. H. P. ilyönkurul üyesi Devlet Şurası azası Nuri Kayaalp ÎSTANBUL Eski lstanbul meb'usu, Başvekil Esld lstanbul meb'usu, Gümriik ve tnhisarlar Vekili Gr. Kâzım Karabekir Esld lstanbul meb'usu Gr. Refet Bele Eski lstanbul meb'usu Salâh Cimcoz Esld lstanbul meb'usu Dr. Tuğamiral H. Şinasi Erel Esld lstanbul meb'usu Ahmed Hamdi Denizmen . Esld lstanbul meb'usu Atıf Baymdır Esld lstanbul meb'usu Sadeddin Uraz Esld lstanbul meb'usu Şükrü Ali ögel Eski lstanbul meb'usu Ziya Karamursal Eski lstanbul meb'usu Fakihe öymen Eski lstanbul meb'usu Ali Kâmi Akyüz Darüşşefaka Müdürii Abidin Daver İstanbulda muharrir Galib Bahtiyar Göker lstanbul C. H. P. ilyönkurul üyesi A. Şükrü Esmer Profesör ve muallim ibrahim Alâeddin Gövsa ... Eski meb'us, muharrir ÎZMİR Hasan Ali Yücel Esld lzmir meb'usu, Maarif Vekili Şükrü Saracoğlu Esld İzmir meb'usu Hariciye Vekili Mahmud Esat Bozkurt Eski lzmir meb'usu Halil Mentese Esld lzmir meb'usu Rahmi Köken Eski lzmir meb'usu Reşad Mimaroğlu Esld lzmir meb'usu Celâl Bayar Eski lzmir meb'usu Kâmil Dursun ••• Esld lzmir meb'usu •• Sadeddin Epikmen Esld lzmir meb'usu Benal Arıman Esld lzmir meb'usu Mustafa Bengisu Esld Çanakkale meb'usu Şehime Yunus lzmir lisesi muallimi ve Halkevi Başkanı Mehmed Aldemir lzmir C. H. P. üyesi Nazmi İlker lzmir Erkek lisesi riyaziye muallim! Dr. Refik Saydam Ali Rana Tarhan DENİZLİ Hamdi Berkman Necib Ali Küçüka Kâzım Samanlı Emin Aslan Tokat Yusuf Baskaya Fahri Akçakoca Tahir Berkay Eski Denizli meb'usu Eski Denizli meb'usu Eski Denizli meb'usu Eski Denizli meb'usu Esld Denizli meb'usu Denizli Parti ilyönkurul azasi Denizli Parti ilyönkurul azası Eski Diyanbakır meb'usu Eski Diyanbakır meb'usu Eski Diyanbakır meb'usu Eski Diyanbakır meb'usu Eski Diyanbakır meb'usu Diyarbalar Halkevi Başkanı Ziraat Bankası merkez müdürii Esld Edirne meb'usu Eski Edirne meb'usu Esld Edime meb'usu Manisa Valisi Beden Terbiyesi Genel Direktörlüğü eskrim şubesi müdürii Eski Elâzığ meb'usu, Maliye Vekili Esld Elâzığ meb'usu Eski Elâzığ meb'usu Esld Elâzığ meb'usu Ziraat Bankası tdare Meclisi Reisi Eski Erzincan meb'usu Eski Erzincan meb'usu Eski Erzincan meb'usu S. 1. M. Vekâleti merkez hıfzıssıhha müessesesinde eczacı ve muhasib C. H. P. Genel Sekreterlik bürosu muhasebecisi Eski Erzurum meb'usu, C. H. P. Genel nekreteri Eski Erzurum meb'usu Eski Erzurum meb'usu Eski Erzurum meb'usu Eski Erzurum meb'usu Eski Erzurum meb'usu Eski Erzurum meb'usu tnhjsarlar Umum Müdür Muavini Esld Belediye Reisi Eski Eskişehir meb'usu Esld Eskişehir meb'usu Eski Eskişehir meb'usu D. Demiryollan inşaat dairesi eski reisi Müstakil meb'usluk için boş bırakılmıştır Eski Gazianteb meb'usu Eski Gazianteb meb'usu Eski Gazianteb meb'usu Eski Gazianteb meb'usu Pazarcık C. H. P. Başkanı Gazianteb Uırumî Meclis azası ANTALYA Cezmi Erçin Numan Aksoy Dr. Cemal Tunca Tayfur Sökmen Rasim Kaplan Türkân örs Dr. Münir Soykan DİYARBAKIR Dr. İbrahim Tali öngören Gr. Kâzım Sevüktekin Rüştü Bekit Zeki Mesud Alsan Zülfü Tiğrel Cahid Çubukçu Veli Necdet Sungütay AYDIN Dr. Hulusi Alatas Adnan Menderes Nuri Göktepe Nazmi Topçuoğlu Dr. Mazhajr Germen Mümtaz Kaynak Dr. Şakir Şener Eski Aydın meb'usu, Sıhhat ve lçtfmaî Muavenet Vekili Esld Aydın meb'usu Eski Aydın meb'usu Eski Aydın meb'usu Esld Aydın meb'usu Emekli Tuğbay Sökede doktor Eski Balıkesir meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Esld Balıkesir meb'usu Eski meb'us Balıkesir Halkevi Başkanî Balıkesir C. H. P. ilçe yönkurul başkanı Eski meb'us, «czacı Eskişehir Valisi Eski Bilecik meb'usu Eski Bilecik meb'usu Bahkesir Sıhhat Müdürii Eski meb'us, avukat Sümerbank İdare Meclisi azası Malatya Belediye Reisi Eski Balıkesir meb'usu Eski Bolu meb'usu, eski Başvekil Eski Bolu meb'usu Eski Bolu meb'usu Sıhîıat Vekâleti Müsteşar muavîni Halkevi Başkanı Daimî Encümen azası Gazi Terbiye Enstitüsünde muallim EDÎRNE "•' l BALIKESİR Hacim Çarıklı Hayreddin Karan İsmail Hakkı Uzunçarşıb... Kâzım özalp Mehmed Cavid Emir Rahmi Selçuk Osman Niyazi Burcu Fahreddin Tiritoğlu Fevzi Sözener Hilmi Şeremetli Muzaffer Akpınar Yahya Sezai Uzay Dr. Fatma Memik Faik Kaltakkıran Şeref Aykut Osman Şahinba* Fuad Balkan ELÂZÎĞ Fuad Ağralı Fazıl Ahmed Aykaç Fuad Ziya Çiyiltepe Fethi Altay Sabit Sağıroğlu KARS Esad Oğuz Gr. Muhiddin Akyüz Hüsrev Kızıldoğan ömer Küntay Fuad Köprülü Kahraman Arıklı Zihni Orhun Şerafeddin Karacan ••• Esld Kars meb'usu •• Eski Kars meb'usu Eski Kars meb'usu Esld Kars meb'usu Eski Kars meb'usu Karsta tüccar Kars C. H. P. ilyönkurul üye»i P. T. T. Umum Müdürii Eski Kastamonu meb'usu Eski Kastamonu meb'usu Eski Kastamonu meb'usu Eski Mardin meb'usu Kastamonu gazetesi sahibi ... Kastamonu Dokumaevi sahibi Kastamonu Umumî MeclisazMÎ Ankarada Adliye müfettişi Kastamonuda eczacı, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Esld Kayseri meb'usu Esld Kayseri meb'usu Eslri Kayseri meb'usu Esld Kayseri meb'usu Eski Kayseri meb'usu Sivas Valisi îstanbulda avukat Kayseri C. H. P. ilyönkurul üyesi Eski Kırklareli meb'usu Eski Kırklareli meb'usu Eski Kırklareli meb'usu Emekli Tümgeneral Kırklareli Umumî Meclis azası Esld Kırşehir meb'usu Eski Kırşehir meb'usu Kırşehir Halkevi Başkanî İstanbulda Darülâceze sertabibi Esld Eski Eski Eski Eski Kocaeli Kocaeli Kocaeli Kocaeli Kocaeli meb'usu meb'usu meb'usu mejb'usu meb'usu ERZÎNCAN Abdülhak Fırat Aziz Sami İlter Saffet Arıkan Salih Başotaç BİLECİK Salih Bozok Dr. Besim ömer Akalm Dr. Muhlis Suner KASTAMONU Tevfik Arslan Tahsin Coşkan Nuri Tamaç Hilmi Çoruk Hüsnü Açıksöz Muharrem Celâl Bayar Hacer Dicle Abidin Binkaya M. Riza Saltuğ tskender Artun BÎNGÖL Feridun Fikrî Necmeddin Sahir ERZURUM Dr. Fikri Tuzer Aziz Akyürek • Gr. Pertev Demirhan ... Nafiz Dumlu Nakiye Elgün Şükrü Koçak General Zeki Soydemir Münir Hüsrev Göle Salim Altuğ BÎTLÎS Tevfik Temelli örge Evren BOLU Fethi Okyar Hasan Cemil Çambel Dr. Emin Cemal Suda Dr. Zihni Ülgen Lutfi Gören Emin Yerlikaya Cemil Özçağlar KAYSERt Faik Baysal Reşid özsoy Sadeddin Serim Ahmed Hilmi Kalaç Salih Turgay Nazmi Toker Suad Hayri Ürgüblü ömer Taşçıoğlu ESKİSEHÎR Emin Sazak Osman Işın Yusuf Ziya özer İzzet Arukan BURDUR İbrahim Necmi Dilmen ... Eski Burdur meb'usu Dr. Ahmed Ruhi Yeşilyurd. Burdurda serbest doktor Burdur Umumî Meclisi azası Mehmed Sanlı KIRKLÂRELİ Dr. Fuad Umay Şevket ödül Zühtü Akın Bürhaneddin Denker Hamdi Kuleli GAZÎANTEB Bekir Kaleli Dr. Mehmed Ali Ağakay ... Mehmed Şahin Ömer Asım Aksoy Ahmed Aksu Nuri Pazarbaşı Dr. Abdurrahman Melek ... BURSA General Naci Tınaz Refet Canıtez Dr. Galib Kahraman Dr. Refik Güran Atıf Akgüç Mustafa Fehmi Gerçeker Dr. Sadi Konuk Fatin Güvendiren Muhiddin Baha Pars Fazlı Güleç Eski Bursa meb'usu, Millî Müdafaa Vekili Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Bursa meb'usu Eski Ordu meb'usu Izmir Valisi Haydarpaşa lisesi filozofi ve sosyoloji muallimi KIRŞEHİR Mehmed Seyfeli Hazım Börekçi İzzet özkan Yusuf Ziya Somer GÎRESUN Gr. İhsan Sökmen İsmail Sabuncu Münir Akkaya Talat Onay Nafi Atuf Kansu Dr. Hasan Vasıf Somyürek. Fikret Atlı Eski Giresun meb'usu Eski Giresun meb'usu Eski Giresun meb'usu Eski Giresun meb'usu Eski Erzurum meb'usu Eski Balıkesir meb'usu Emekli Süvari önyüzbaşî, çiftçi KOCAELt Or.Gr. Ali Said Akbaytugan İbrahim Süreyya Yeğid ... Ali Dikmen Salâh Yargı Ragıb Akça L