15 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

15 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

Üçüncü İlân HALI TASFİYEDE BULUNAN KANDIRA HALK Orman İşletme T. A. Şirketi Meclisi idare | riyasetinden: Şir- ket mukavelenamei esasiyesinin 92 inci maddesine tevfilenn 4-5-932 ta- rihinde Fındıllıda: Aktar xade Sa dullah ve şürekâsı Beyler deposunda fevkalâde olarak aktedilen heyeti w- mumiye içtimnında ittifeli ör (ile şirketin tasfiyesine karar verildiğin den şirkette matlup ve alâkası bu- İunan zevatın tasfiye memurları © lan İstanbulda Fındıklıda Hamam arkasinda 12 numara Aktar zade Ma mastırlı Sadullah ve Kandırada Tüc ardan Refik Bey zade Hurşit Bey- lere müddeti kanuniyesi zarfında müracaat etmeleri ilân olunur. mmm mmm Beşinci icra memurluğundan: Ma dam Sofiyayn man faiz ve saire ile beş yüz lira borçlu Baba eski kaza- sinin kuleli köyünde mükim Meh- met Asım efendinin mahcuz olup verilen paraya çevrilmesine karar Tophanede ( Cihanğirde atik tavuk cılıması cedid tavuk yokuşunda atik 2 cedit 20 mumaralı 126 buçuk met- Yo terbünden ibaret maa bahçe ve 2337 Vira kıymet taktir edil bap ahşap hanenin üçte iki hissesi birinci artırma neticesinde 26-5-932 tarihinde 880 lira ile talibi whdesin- de kalmış isede mezkür gayri men- kül kıymetini bulmamış olduğundan İkinci artırmaya çıkarılması muva- fik görülmüştür. ilânatı müteakip sarthamesi divanhaneye talik edile- cektir. İkinci artırması 4-7-938 ta- rihine müsndif pazartesi günü saat 14 ten 17 ye kadar yapılacaktır.Ar trumaya iştirak için satış peşin para ile olup yüzde 10 teminat akçast 2- linir. Müterakim yerği ile belediye resimleri ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotekli alacaklılar ie diğer alâkadarların irtifak hakkı sahiple- rinin bu haklarını faiz ve masrafa âit olan iddiaları tarihi ilândan i- tibaren 20 gün zarfında evrüke müs- bitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi taktirde tapu sicillerile sabit olma yanlar satış bedelinin paylaşmasın- dan harıç kalırlar. Alâkadarların ye ni icra ve iflâs kanununun 119 cü maddesi mucibince tevfiki hareket etmeleri ve daha Fazja tafsilât al mak İsteyenlerin 930-3913 No. ile beşinci icra memurluğuna müracaat etmeleri ilân olunur. Sultanahmet ikinci hukuk mahke. mesinden: Necmettin ve Veliddin beylerin şaytan uhdei tasarrufların- da bulunup izalei | şuyuu zımmda Füruhtu mukarrer ve meşam Ulu- köy nam diğer Boyacı köyünde emir gn caddesinde 78 numaralı sahil. hane arsası ve yine ulu köyde kili- se nam diğer tebdil eskisi sokağın- da 4-6 numaralı bir bap köşk birin «i katında dört büyük ve bir küçük eda ile iki hala ve ikinci katında ke xa dört büyük ve iki küçük oda iki kiler odunluk ve er ve mat- bah ve bağçede iki adet sarnıç ve bir kuyu ve talesim suyu ve bir ahar östünde iki oda ve hamam dairesin- de bir oda ve bir mutbak ve kömür- İüle ve kâğir kümes ve beğçe içinde bir ufak divar ile bölünmüş bir ufak arsa bir metrük havuz ve bağçe de- rununda müteaddit — çam ve şeftali ve erik ve anire ağaçları mahtevi i- çi ve döşemelik yağlı boyalı ve ta- mürden ari mahal otuz gün müddet. Je müzayideye | vezedilmiş ve 19 Temtmiz 932 salı günü sant on beş- te ihalesi mukarrer bulunmuş oldu- ğundan talip olanların meskür er anın kıymeti muhamminesi olan İ- ki bin iki yüz otuz. iki lira köşkün kıymeti muhamminesi olan on bir Sin liranın yüzde onu nisbetinde pey akçasını müstahseben Tatanbal Sul. tanahmet ikinci hukuk mahkeme- sine müracaat etmeleri ilân olunur. Sultanahmet sulh 3 cü hukuk mah Kemesinden: Telefon ücreti tey den alacağı olan 4163 kuruşun tah sili hakkında telefon şirketi tarafın- dun Maçkada Maçka Palasta 3 kat 3 kapuda mükim Aleksandr Varinğ ton efendi aleyhine ikame eylediği dava üzerine müddei aleyhe gönde- rilen davetiyede ikametgâhının meç bul olduğu maballe heyeti ihtiyari- başirin meşruhatından an bir | Biyel Sandığı Mdirliğinder pi z Merhunatın Cins ve Nevile İş j 3 Mevki ve Müştemilâtı ğ 2584 1006 Yeniköyde Ayanikolu mahallesinde Terazi soka. ğında atik 7 cedit 11 numaralı bir hanenin tama- | mr, Ligor, Gileri B. 1565 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Rıhtımis. kelesi cedit Kahve sokağında atik 53 Mü, cedit 17 numaralı bir hanenin tamamı, Naciye H. 3629 Usküdarda Selimiye mahallesinde atik Tayakadın cedit Hamam sokağında atik 9,9 Mü. cedit 1,3,5-i No, lı müşterek kuyuyu müştemil maabahçe bir ha nenin tamamı. FatmaMihriye, Ayşe Bedriye Hilar 3896 Kuzguncukta Kuzguncuk mahallesinde Arnavut sokağında atik 42 cedit 44 numaralı bir hanenin ta mamı. (o Şahinde Tevfika ve Leylâ Nire H.larla Mehmet Faik B. 4676 Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde Kördere sokağında atik 18 cedit 44, 44.1 nmaralı maabah- ge dükkânı müştemil bir hanenin tamamı, Abdullah Cevdet Bey 5159 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Macar cad desinde atik 82 cedit 90 numaralı bir hanenin ta- mamı, Hatice Hayriye Hanım Langada Kâtipkasım mahallesinde Suterazisi 80- kağında atik 64,66 cedi 70—72 numaralı tahtında bir mağaza ve iki dükkânı müştemil bir hanenin tamamı İsmail Cemalettin B. Kasımpaşada Sahafmuhittin maballesinde İplik. çifırmı caddesinde atik70cedit144 No.lı maabahçe bir hanenin tamamı. Osman Sezai Ef, ve Hatice Hediye Hanım. nde Osmanağa mahallesinde Bekçi çık- da atik 6 cedit 12 numarel: bir hane. nin tamamı, (oo Fatma Zehra H. bilasale ve Ham di Bey tarafından Osman Bey bilvekâle Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Çaylak 80 1034 gı 9792 5837 1250 1986 6741 2350 7151 kağında atik 63 cedit 77 numaralı bir hanenin ta. mami, Feyzi B, Göztepe mahallesinde Çiftehavuzlar sokağında eski 6, 2 yeni 22, 22 numaralı maabahçe bir köş- kün tamamı, Ali Muhsin B. 9646 Gedikpaşada Eminsinan mahallesinde Cephaneci sokağında eski 21 Mü. yeni 23 numaralı maabahçe bir hanenin tamamı. Yuvakim Ef, | 9864 Boğaziçinde Sarıyer mahallesinde Madenbağları sokağında 117 Mü. yeni 4 numaralı il köşkün tamamı. Samiye H. 9867 Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde eski Fener yeni Gül sokağında eski 25 Mü. yeni 18-19 numa. ralı iki hanenin tamamı. Mm. Bezcuhi 9871 Çakmakçılarda Dayahatun mahallesinde Sümbül. İühan sokağında eski 18 yeni 17 nuraaral: bir ma ğazanın tamamı, Panayot Ef, 13300 9612 1750 7000 1760 4730 Kostanlen cedit Değirmen sokağında atik 55.57 Mü. ve yeni 134 numaralı bir hanenin tama- mi, Karabet Abralianıyan Ef. 9915 Kadıköyünde Hasanpaşa mahallesinde Ömer Ce. mal Bey sokağında eski ti Mü, yeni 6-8 numaralı bir hanenin tamamı. i 9983 Beyoğlunda Hü: kağında eski 2 Mü, 2 ve yeni 10,12 numaralı iki * hanenin tamamı, Manok, Herant EF, ler, Adrina, ! Siranoş ve Aznif Hanımlar, 800 10001 Çarşıyıkebirde Batpazarı caddesinde atik 41, 43 cedit 188 numaralı tahtında bodrumu müştemil bir dükkânın tamamı. Bahaettin B. | Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâkin vadesi hitamında | borcun ödenmemesi hasebile 61 gün müddetle satılığa çıkarıldı. ğından talip olanların veya fazla tafsilât isteyenlerin Sandık Satış âmirliğine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. İ Evkaf müdiriyeti ilânları | Mahalle ve mevkii (Sokağı ONosı o Cinsi Bahçekapısında 4 ncü vakıf hanım aşma katında z Oda 1 sene ” » ” ” ” e gin e » ” » ” ” ia ” ” ” ” ” Merge “ ” ” ” ” 373840 3oda” wn Lİ ” Münci katta 7 Oda ” » ” ” İZ igel ee ” ” ” ” “ği tai eğ pa ” " " 3 ” e oğlu Hüseyinağa Dolapdere 31 Hane o Me asi Oo Köprülü 1 © Hane Küçükmustafapaşa İncebel 6 Hane > Paşabahçe Çınar Şehitlik 8 Hane £ Paşabahçe Çınar Şehitlik 9 Hane a Aksaray Sofular 0 10 Zöda ii Beyoğlu Kuloğlu Ağahamamı 1-59 Dükkân oğlu Alâeddin Sultanhamam 37-2 Dükkân ” Bahçekapı Hobyar (| Yenipostahane 64 “Dükkân Bahçekapı Hobyar Yenipostahane 62.46 ihr erkin alar Rüstempaşa © Papasoğlu (22 Mağaza ” Table Süheyiber Topçular o 420-422 Zdükkün Tophane Süheylbey Topçular (o 1-553 Dükkân Üsküdar Muradiye o 66-64-62 3oda Çarşı Yorgancılar (O 17-19 Zdükkân ” Çarşı Sahaflar Bedesten kapısı 22 Dükkân ” : Bedesten Sağda 2 inci odada (o 47-46 Dolap Şan Kazanci © Çeşme arkasında 87 Baraka ©” Üsküdar Tenbelhacımehmet Atlamataşı (O Kulübe ” Eminönü O — © Hidayet camii avlusu sol tarafı ” şe Keseiler 8 Dükkün Büzte hkulu o 1 raka ” ln > Camilihan alt katta 7 Dükkün 3sene 4 üncü vakıf han 1 inci kat 39 Oda Istene Balâda mevkilerile cinsleri yazılı olan vakıf emlâk hizaların. daki müddetlerle kiraya verilmek üzere müzayedeye konmuştur. de ini, he, | ani kerre tile amana stanbul Tramvay Şirketi, be- | dört yüz yirmi bin lira kı ç delleri tediye olunacak tahvilâte | gir ediler Benopimmee Ma ak nm onikinci keşidesi 2 gi lüseyin ağı 1932 cumartesi günü öğleden son Ne- | 176, 4, 6, 8, 19 mumaralarla ik edileceği, işbu li mi tahvilât hâmillerine ilân olunur. | Kame seneden ili bin üç yüz altı zi- Amortisman cetveli mucibince, | ali sırf mülk gerek caddeyi kebirde itfa kesidesi, 1080 İ ve mağazaları ve bunların fevkinde lunmağa davet olunurlar. üç katta apartımanları müştemil İstanbul, 11 Haziran 1932 | (Site Döpera namı) diğer Heristaki MÜDİRİYET | han ve pasajı denmekle mağruf han İLAN ve pasajın temamının 10 hisse itiba. riyle Aliye hanımın mutasarrıf ol z duğu bir hissesi mümaileyhanın Tesisatı Elektrikiye Türk müsyö Kesre dak deyninden do- | Anonim Şirketi bedelleri tedi | ayı açık artırma ile satışa vazedil. ye olunacak tahvilâtınm birin- | çiş olup şartnamesi 15 haziran 932 ci keşidesi Z Temmuz 1932 cu- | tarihinde divanhaneye | talik edile yuran zevat; keşidede hazır bu at 3 buçukta Beyoğlunda, Tü- | ox cumartesi günü saat 14 ten 17 nel meydanında Metro hanında | ve ii 9891 Beyoğlunda Tatavla mahallesinde atik Rus ve E Şirketin merkezi idaresinde, Noter huzurunda icra edilece- ği, işbu tahvilât hâmillerine i- lân olunur. Amortisman cetveli mucibin ce, itfa keşidesi, 30 (otuz) adet tahvil üzerine yapılacaktır. Tahvilât hâmillerinden arzu | buyuran zevat, keşidede bazır bulunmağa davet olunur. İstanbul, 1 Haziran 1932 MÜDİRİYET Naim Vapur İdaresi İzmir sür'at postası (20 Saat) Lüks ADNAN hafta Perşembe İzünleri Galata | rıhtımından sat tam 18 de hareketle doğru 34 W2 da hareketle İstanbul'a av det eder, Talsilât için Galata, Gümrük! karşısında Site Fransez Han No. İZ yazıhanesine müracant, Tel, B. O. 1041. SEYRİSEFAİN İğ anem TRABZON POSTASI İĞ ( CUMHURİYET ) 15 ha- ziran çarşamba 18 de Ga- lata rıbtımından. MERSİN POSTASI ( KONYA ) 15 haziran çarşamba (o 10 da İdare rıbtımından kalkarlar, Beyoğlu ikinci sulh hukuk hökim- liğinden: Elyevim meçhul Fahriye ve Neşever Hanım» | İsra, İspiro efendi vekili avukat Ne- cip Abdullah Bey tarafından aleyhi- tize ikame edilen davada hissedarı bulunduğunuz Tepe başında kâin Seh hanmın şuyuumun izalesi talep bulunması hasebile bu baptaki davet nâmenin İlânen tarafınıza tebliği ka- İ rar iktizasmnden — bulunmuş ve işbu "dava da sahkemsi Temyizden zen vurud ederek tekrar rüyet olun mak üzere yevmi muhakeme 18 tem muz 932 tarihine müsadif pazartesi günü saat ona tayin olunmuştur. Tarihi mezkürde bizzat hazır bulun. manız ve yahut vekili musaddak göndermeniz tebliğ makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mahkemesinden: — Terekesine mab- kemece vaziyot , olunan müteveffa Viçen Çarmakyan efendinin uhde- sinde bulunan: 1) Beyoğlunda Feri köyünde Kır sokağında atik 6 mü- kerrer ve cedit 29 numaralı ve 5000 ira kıymeti muhammineli hanenin tamamı, 2) Beyoğlunda Feriköyün. de Kır sokağında atik 3 mükerrer ve cedit 21 numaralı ve 2500 lira kıymeti muhammineli hanenin tama mi, 3) Beyoğlunda Feriköyünde bü yük dere enddesinde atik 143 ve ce- dit 277 numaralı ve 8000 lira kayme mühameineli bir bap hanenin te mamı, 4) Kınalı adada çarşı cadde- sinde atik 34 cedit 30 numaralı ar sanın 250 lira kıymeti mubammine- li misil bissesi. Açık artırıma sütetile rüsumu dellaliye ve ihale pulu müş- terisine sit olmak üzere 17 temmuz. 1932 pazar günü sant 15 de satıla- caktır. Talip olanların mezkür gün ve saatta yüzde on pey akçesini hâ- milen mahkemede hazır bulunmala. ) İ ma ee ye kadar İstanbul 4 üncü icra dai- vesinde açık artırma ile satılacak tr, Artırma ikineidir. birinci artır- mada on beş bin liraya müşteri çel muş olup bu kerre en çok artıranin östünde bırakılacaktır. Artırmaya iştirak için hisseye musip uiktardan yüzde yedi teminat akçesi almar, mü İ terakim vergi belediye rüsumu ve vakıf icaresi müşterisine Mez. kr gayri menkülde ayni hisse ikinci derecede yine mosyö Konroda ipo- tektir. İcra kanınunın 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu si illeriyle sabit olmıyan ipotekli al ile diğer alikadarların ve ir- tifak hakkı sahiplerinin bu bakları- nı ve hususiyle faiz ve Masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün zafında evrâkı müs biteleriyle memuriyetimize bildirme leri lözemdir. Aksi halde hakları ta pu söcilleriyle sabit olmıyanlar sa tş bedelinin paylaştırılmasından ha İ riç köleler. Alakadarların işbu mad İ deyi kanuniye aklima göre tevfi ki hareket etmeleri ve evsaf ve sai- i resi hakkında daha fazla malümat isteyenlerin 930 /579 dosya numara” İ siyle memuriyetimize müracaatla şartnameyi tetkik ve ahzı malümat eyliyebilecekleri ilân olunur. İstanbul 4 üncü icra memurluğun © dan: Temamma yedi yüz yetmiş hira kiymet taktir edilen Yeşilköyde içi | mahallesinin Ayazma caddesinde 19 21 numaralarla murakkam bir sa- kaf tahtında dükkânları fevkinde 0- daları arkasında arsaları bulunan tevsi işbu iki bap dükkân açık &r- tırmaya vazedilmiş olup 2 temmuz 932 tarihinde şartnamesi divanhane ye talik edilerek 16 temmuz 932 İ tarihine müsadif © cumartesi günü sant 14 ten 17 ye kadar İstanbul | dördüncü icra dairesinde açık artır. ma suretiyle satılacaktır. Artırma | ikâncidir birinci artırmada öç yüz el İ i liraya talip çıkmıştır. Bu kerre en çek artıranın üzerinde bırakılacak- İ tir, Artırmaya iştirak çin yüzde ye- di teminat akçesi alınır, müterakim vergi, belediye; vakıf icaresi müşte- iye sittir, Jera ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan © hak, Müddeti icar, | edimin ve ikametkâhınızın meçhul £ Yarı tayı sicilleriyle «sabit olmiyan ipoteldi alacaklılar ile diğer alâkada ranm ve irtifak haklı sahiplerinin bu haklarmı ve hususiyle faiz ve ma sarife dair olan iddialarını ilân tari hinden itibaren 20 gün içinde evrâ- kı müsbiteleriyle bildirmeleri Tözem- dır, Aksi halde hakları tapu söcille- riyle sabit olmiyanlar satış bedelini paylaşmasından hariç kalırlar. Alâ- kadarların işbu maddeyi kanuniye | ahkömine göre tevfiki hareket et- | meleri ve daha fazla malümat almak | isteyenlerin 931-846 dosya numara- ân olunur. mahallesinde bir tarafı eski 190, 4, | Beyoğlünda Tü- | ilâ 16, 20, 21, 1, ilâ 6, 17, 18, 1925, | da Metro Hanında | 22, 1, ilâ 6, 23, 24, ve yeni 170,172, İğ '| paşa veznelerinde üçer liraya satılmakta olan şartnamelerde ya” siyle memuriyetimize müracaatları | temini zannında çarşuyi Bakırköy sulh hukuk hâlimliğin. | rüssende ağası merhum Mercan ağa İmcarini günü Sğisde boru sü İç ale a mn ee Haziran 1932 tarihinde yapılan münakasasında teklif edilen İ düğü takdi Adana Belediye Bedava bir otomobil veya O kıymette bir Çek Bugün bir FORD otomobili veya kamyonu alırsanız, kunun size bedava kalması pe'x muhtemeldir. İstanbul Deniz Levazım Satınalma komisyonundan: Kilo 3120 Kuzu eti ) Pazarlıkla münakasası 18 Haziran 932 21140 Koyun eti) cumartesi günü Saat 14 te Deniz efradınmn ibtiyacı olan yukarıda mikdarı yazılı etlerin fiyatlar vekâleti celilece gali görülmüş olduğundan daha ehven i ığundan daha öy e talip olanların yukarıda yazılı gün ve saatte İs. tabul vilâyeti defterdarlığı veznesine yatıracakları muvakkat te. minat makbuzlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım satın. alma komisyonuna müracaatları, Hahrakat Bi ve Krzak münakasası Nafia Fen mektebi müdürlüğünden: Nafia fen mektebinin 932 ders senesine ait et ekmek ve saj- ve erzakile mahrukat ve bu mahiyetlerdeki ihtiyacatı kapalı zarf usulile mevkii münakasaya vazedilmiş ve fiatler mutedil görül. le haziranın 25 inci cumartesi günü saat 9,30 da iha rası mukarrer bulunmuş olduğundan teliplerin şartna meleri görmek ve teminat mektuplarını da ihtiva edecek teklif garİlarını vermek için her gün mezkür mektepteki mübayaat ko- misyonuna müracaatları. (2314) Riyasetinden: Yüz elli lira ücretli belediyemizin fenni mezbaha bak- teryoloğ baytarlığı münhaldır. Yüksek Baytar mektebinden veya Avrupa mektep- lerinden mezun ve yedinde Bakteryoloğ olduğuna dair! vesikası bulunanlarm bu vesikalarla birlikte iki kıt'a fo- toğraflarını göndermeleri ilân olunur. Liseler Mühayaal Komisyonundan Mektepler için satın alnan ve İstanbulda depo edilen ders | âletleri ve levazım muhtelif vilâyet mekteplerine gönde teceğin den nakliyeleri 28.6-932 tarihine müsadif salı günü saat on beş. te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuş. tur. Taliplerin mikdarlarını ve sevkedilecekleri ve bulundukları mahalleri öğrenmek üzere İstanbul lisesindeki kaleme ve ihale günü teminat makbuzlari ile Cağaloğlunda Maarif dairesindeki İiseler mübayaat komisyonuna müracaatları, (2427). Belediye mühendisi aranıyor ... Adana belediyesi fen heyâtinde münhal bir şehir mü- hendisliği mevcüttür. Talip olanlar, diploma ve resmi | evraklarının suretlerini birer adet fotoğraflar ile birlikte belediye riyasetine göndermelidirler. > “ (Devlet Demiryolları idaresi ilânları | 395 adet bandağın takas kaydı ve kapalı zarfla münakasası 24 Temmuz 1932 Pazar günü saat 15 te Umum Müdürlük binasın. veznele. | ; da yapılacaktır. Fazla malümat Ankara ve Haydarpaşa rinde beşer liraya satılan şartnamelerde mevcuttur... — (2496) ERİ ri a a Font boru ve teferrüatının kapalı zarf ve takas kaydı ile mü. nakasası 24 Temmuz 1932 Pazar günü saat 15.30 da Umum dürlük binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydar. zılıdır. Eyüp sulh icrasmdan: Bir borcun kebirde 5 numaralı berveçhi mülkiyet ve da- İ den: Müddei Kemal beyin müdden | vakfından olan bir adet tütüncü kö- aleyh Bakırköyünde | Istanbul cad- | könden münkalip takriben 16 metro desinde 4i nımaralı hanede mükim | murabba kâgir tonostan inşa edil Pol Sevelli efendi aleyhine (açtığı | miş sıva ve badanaları tamire muh- borçtan kurtulma davaımın yevmi | taç bulunan dükkünm 1152 sehim muhakemesinde müdden aleyh bu- | itibarile tamamının 1000 lira kiymet lunamadığından tebliğat yapılamadı | takdir edilen ve 555 sehim hissenin ğı ve halen mahalli ikameti meçhul | 482 Tira kıymet konmuş olmakla olduğu celpname zahrina verilen | mezkür 565 sehiminin birinci arttır. meşruhattan anlaşılmakla ilânen teb | mada 100 lira bedel mukabilinde ta Biğat icrasma karar verilmiş oldu- | Hip zuhur etmiş isede kiymeti mu- undan müddea sleyhin yevmi mu. | kadderesini bulmadığından ikindi hakeme olan 4 Temmuz 932 pazar. | arttırmaya O karar verilerek OEyüp tesi günü saat 10 da mahkemeye | Sulh mahkemesi icra dairesinden a- İ elmediği veya bir vekil gönderme. | çık arttırma suretile paraya çevrile- | diği takdirde mahkemenin gıyaben cektir. Satış şörtnamesi 166-932 ta- ji kılınacağı ve tastir kılman da- | rihinde mahkeme divanhanesine ta- wetiya mahkeme o divanhanesine ta- | lik edilecektir. 5-7.932 tarihinde | nın icra ve iflâs kanununun — 119 | uncu maddesi hükmüne tevfikan ha reket etmeleri ve daha ziyade