10 Ağustos 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

10 Ağustos 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Tebliğ Istanbul Heyetinden: Mın taka boks ilikleri 11-8-932 per #embe günü saat 19 da Vefa-Kumka MW kulübü salonunda yapılacaktır. 1 — Müsabakalara mıntakamızda bulunan amatör Boksörler iştirik e- debilirler. 2 — Hiç bir kulüpte kaydı bulun- mıyan ve mıntakada tescil edilme” iş olan müsabikler derece alamaz: 3 — Müsabakalara iştirik edecek Boksörler yevmü mezkürda saat 18 kuçuğu kadar Kumkapıda kâin Ve halama kald hazır bulu narak tartılmaları lâzımdır. 4 — Tartılma (o santinden sonra müracaat edenler müsabakalara ka- bul edilmiyecektir. | Askeri tebliğat Beşiktaş Askerlik Şubesinden: Şubede mukayyet mütekaidini askeriyenin maaş yoklama ilmu- i tastik edilmek üzere ha- nei mahsuslari imlâ pul ve fotoğ- raflari ilsak edilerek 11-8-932 ta- rihinden itibaren müracaatları. Naim Vapur İdaresi İzmir sür'at postası (20 Saat) ADNAN bata Perşembe tam 18 de hareketle doğru İZMİR ”'e ve pazar günleri İzmir'den saat 14 1/2 da hareketle İstanbul'a av det eder Tafsilât için Galata, Gümrük Tel. B. O. 1041. iz ) ROMANYA HÜKÜMETİ İDAREİ BAHRİYESİ Limanımızdan hareket edecek vapurlar: DAÇYA vapuru 13 ağustor cu- martesi saat 11,30 da doğru (Pire Beyrut, Hayfa ve | İskenderiye) ye hareket edecektir. ROMANYA vapuru 14 ağustos ilemi zel memed ye ha. muhterem ahaliye il İTANBUL'dan SELÂNİK müd. deti soyahat 24 saattir. TRABZON POSTASI (ANKARA) 10 Ağustos çarşamba 18 de Galata rıhtımından kalkar. Gidişte Zonguldağa da uğrıyacıktır. m mahkemesinden: Kurtuluşta Antipa sokağında 1 No lı hanede sakin iken 14-932 tarihinde vefat eden Filiok- kı efendinin terekesine mahkemece vaziyet edilmiştir. Tarihi ilândan i- Bbaren eshabı matlüp ve alâkadara- ın bir ay ve mirasçıların üç ay ser me sokak 16 mumerolu apartımanın 12 numaralı dairede mükim Hüseyin davasının 30-7.932 tarihli celsesin- de müddesleyh Hüseyin efendi ha- zir bulunmamış ve müddei mübrez kontrato zirindeki imzanın müddea- leyne ait olmadığına dair yemin tek if etmiş ve muhakememizin 20-8 902 saat 10 a talikine ve muzmeleli giyap kararı 10 gün fasila ve gazete ile ilânen tebliğine karar verilmiş olmakla mümaileyh Hüseyin efendi- | nin yövm ve vakti mezkürda mahke mede hazir bulunmadığı veya 5 gün zarfında itiraz etmediği taktirde da Emniy et Simeliğe! Emlâk leydi Hi 75 9448 han sokağında eski ve yeni 6 No. lı yirmi arşm arsa 200 9449 400 18754 2000 3646 soo 7471 70 3226 250 < 9390 9423 Kat'i Karar İlânı MERHUNATIN CİNS VE $ NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ 3 5 TEMİLÂTI ğ i Çakmakçılarda Dayahatun mahallesinde Yeni, üzerinde t kârgir tonoz kemerli zemini tahta döşeli ömü ustor kepenkli bir dükkân ta- mami, Makrina H. Unkapanmda İbnimeddâs mahallesinde Salihpa şa sokağında eski 16 yeni 22 No. İr altmış arşın arsa üzerinde alışap üç kattan ibaret olup altında bodrum birinci kat: bir taşlık bir oda bir mutfak ikinci kat: bir oda bir sandık odası bir sofa, bir halâ, üçüncü kat: ikinci katm ayni ve yüz otuz ar $in bahçe ile bir kuyuyu havi bir hanenin tama- mı, Mehmet Salih EF, vekili Mustafa Fehmi B. Süleymaniyede Taşodalar sokağında eski 11, 11 yeni 19, 21, 23 No. lı üç yüz arşın arsa üzerinde kısmen iki kısmen üç kattan ibaret olup 19 No.lr- sı birinci kat: bir taşlık, bir ocak ikinci kat: üç o- İ da, bir sofa, bir halâ, 21 numaralısı (birinci kat: çini koridor çimento taşlık, bir oda, bir mutfak, ikinci kat: iki oda, bir sahanlık üçüncü kat: bir oda bir halâ, bir sahanlık, 23 numaralısı birinci kat: bir taşlık, bir mutfak, bir odi nci kat: iki oda, bir sofa, bir halâ üçüncü kat; iki oda bir s0- fa, bir halâ, bir balkonu elektirik © tertibatını ve derununa cari suyu ve yüz on arşın bahçe ile müş terek kuyuyu havi seneden iki elyevm üç hanenin tamamı, (binaların Bozduğankemeri caddesinde diğer senetle tasarruf olunur ve ahare ait dükkân ların havasından yüzü mevcuttur 23 numaralı ha- | nenin bu yüzde iki çıkması vardır.) Halil İrfan Bey Üsküdarda Hocahesnahatun mahallesinde Paşa- limanı sokağında eski 87 Mü. 87 Mü, 89 Mü. 89 Mü.81, 1 ve yeni 104 numaralı 596 arşın arsa üzerinde bir katı gârgir iki katı ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup birinci kat: bir taşlık üç oda iki halâ odunluk kömürlük, on sekiz arşın arsa üzerinde bir mutfak, ikinci kat, altı oda, iki antre iki halâ, iki sandık odası, (bu odalar mut- fağa tahvil edilmiş) bir salon üçüncü kat: dört oda, bir salon iki halâ, iki sandık odası, (bu kat- taki salon bir oda, ve bir sofaya; tahvil edilmiş. | tir). bir kuyu, sarmç, terkos tertibatı gayet bü- yük tabaka tabaka lâklı bir havuz ve dört bin üç yüz seksen altı arşm bahçe ve ayrıca doksan üç bin beş yüz seksen iki arşın fazla araziyi ve bu arazide dişbudak, meşe, petirnal, argavan tefne; fıstık çam ağaçları serisini ve erik, kızılcık, ceviz. dut, ayva, armut; malta kestane; sakızka- vak, ihlamur, ağaçlarile ormanlık halini almış bir köşk ve müştemilâtm tamamı ile arazinin kırk hisse itibarile on bir hissesi. Ayşe; Mediha; Ay- şe Güzide, Fatma Nazan; Alime Sadiye; Fatma Nüvire H.larla Rauf B. Erenköyünde atık Bostancı cedit Kozyatağı ma- hallesinde Arifpaşa sokağında eski maklâp 10, 13, 29, 33 ve yeni 27 27 numaralı yüz kırk sekiz arşın arsa üzerimde bir katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup zemin kat: üç oda, ve elli arşın arsa üzerinde bir mutfak bir o- da, bir balâ, ikinci kat: harici dabili antre, bir s0- fa, üç oda bir kiler bir halâ, üçüncü kat: bir sofa üç oda, bir sandık odası, bir halâ bir balkon, do- kuz yüz seksen dokuz arşın bahçeyle tulumbalı kuyu, ve bahçede çam ağaçları ve bağ mahalleri- ni havi bir hanenin tamamı, Mehmet Ağa Boğaziçi Bebekte eski o Hamamcıkuyu ve yeni Yeni sokakta eski 1 yeni 12/9 No. lı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup birinci kat, dört oda, bir mutfak, iki taşlık; iki ha- 16; ikinci üçüncü katlar beşer oda birer antre bi- rer salon ikişer halâ, merdiven altı kömürlük bah gede, ayrıca mutfâk tatlı suyu ve bin iki yüz yet- miş arşın bahçe ve ayrıca on bir bin beş yüz alt- vap çar fa abe i havi bir hanenin tama- Cevat Bey er Bebekte Küçükbebek caddesinde eski 22 ve yeni 29 numaralı elli dokuz arşın arsa üze- rinde ahşap üç kattan ibaret olup zemini malta, döşeli taşlık bodrum, mutfak asma, bir oda, birin ci kat bir sofa, iki oda, bir halâ, ikinci kat: bir sofa; bir oda, halâ, ve çinko döşeli daraçayı havi bir hanenin tamamı bilâsale ve bilverase Mehmet Nuri B. ile bilverase Atifet H. ve Necdet B. Sultanselimde Çırağıhamza mahallesinde atık Sakızağacı cedit Bodrum sokağında eski 34 Mü, 34 Mü, ve yeni 25, 27 numaralı yüz otuz arşın ar- sa üzerinde kârgir man bodrum iki buçuk kattan ibarot olup birinci kat: bir taşlık, bir oda, bir mut bir helâ; ikinci kat: üç oda, bir sofa, bir he lâ; bir şahmiş; yirmi dokuz arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. İsmail E£, Gülsüm H. Koca Mustafapaşada Sancaktar İY i lesinde Koca Mustafapaşa sokağında es 600 844 500 8829 100 1434 1000 6840 100 9$11 120 9189 200 9499 1100 9520 100 1541 soo 94s0 s00 8259 arşın arsa üzerinde kârgir “ üç kattan ibaret olup birinci kat: bir oda; bir taşlık; rkerdiven altı 25 | arşi arsa üzerinde bir mutfak ve ittisalinde aha: | ra ait müfrez hanenin altındaki dükkünla ortasın | da bölmesi bulunmayan ufak bir dükkân. ikinci kat: iki oda; bir sofa; bir halâ; üçüncü kat; iki o- | da; bir sofayı ve bin yüz yirmi sekiz arşın bahçe- | ik al terkos tertibatını havi bir hanenin ta- | Fatma Hanım. | Balarkiiyünde Zeytinlik mahallesinde yedinci 80. kakta yeni 1; 7, 9 mmaralı “145 arşın arsa üzerinde bir kattan ibaret olup kârgir ve altımda bodrum olan kapıdan girilince koridor şeklinde | bir sofa: dört oda: bir halâ; bahçede harap bir mutfak, bir kuyu ve yüz seksen bir arşı bahçe- Yi havi bir hanenin tamamı, Mm. Polimya | Pendik Çatramevkiinde Umumi 661-15 cedit 15! numaralı iki yüz yirmi dört arşın arsa üzerinde | kârgir iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: zemini çimento taşlık beş oda, (ikisi natamam) | diğer bir taşlık, bir mutfak ikinci kat: zemini kar ! sömen döşeli etrafı mozayık korkuluklu harici bir antre, bir sofa, dört oda, bir hamam, bir halâ (termesifonlu) çatı altı bir sahanlık bir oda, bir balkon, iki sandık odası, seksen arşın arsa üzerinde bir ahır, ve bin iki yüz doksan altı arşın bahğe (ayrıca dört bin iki yüz yirmi beş arşın fazla, bahçesi vardır) tulumbalı bir kuyu nata- mam havuz, su hazinesi yemiş ve çam ve zeytin | ağaçlarını havi ve harici sıvasız bir hanenin ta- | mami, Ali Vasfi Bey Boğaziçinde Büyükderede Fıstık sokağında eski 22 yeni 26 numaralı seksen iki arşm arsa üzerin- de cepheden iki arkadan üç katta ahşap birinci ilâ, 162 ve yeni 186 ilâ, 196-1 mumaralı yüz dört TAYYARE Ak erk YARINKİ KADER Gişelerinin en mühim ve izdihamir günleridir. Zira; muhterem halkın teveccüh ve itimadıa mazhar * ve sattığı bil lerin ekserisine büyük büyük ikramiyeler itabeti ile meşhur olan Herkes biletini almak üzre kemali tehalükle koşmaktadır. Siz de taliimizi deneyiniz ve biletinizi pek talili olan KADER GİŞELERİNDEN tedarik ediniz. Bugün ve yarın ton günleridir. Istanbul'da, Eminönünde, Valde Han No 4-5. Beyoğlu İstiklâl caddesi, Parmakkapu No 109 ve Galatesaray sergisi paviyonunda. Beyoğlu ve Kadıköyünde oturanlar aşağıdaki mahallere tikleri taktirde derhal siparişleri ikametkâhlarna gönderilir; Beyoğlu: Şişe birası, Bemonti rakı ve gazozu için Tokatliyan Hiristaki Pasajındaki depo, Telefon B. O, 2862. Beyuğlu: Fıçı Birası için Galatasaray Polis çarşı caddesindeki depo. Telefon B. O, 2192. Kadıköy: Şişe, Fıçı birası Bomonti rakı ve gazozu için İskele ci daki depo. Telefon: Kadıköy 308. > ve ez bu gişelere EŞİDESİ İÇİN Merkezinin BOMONTİ ŞİRKETİ Sıhhat ve İçtimai muavenet Vekâleti Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Müdürlüğünden: kat: mermer İzismen çini döşeli bir taşlık bir mut | ile 154 çift fotin ayrı ayrı aleni münakasa suretile imal ettirilece fak, bir kömürlük odunluk, bir ir oda; ikin | tir. Münakasa 31 Ağustos 932 çarşamba günü saat on dörtte ci ve üçüncü katlar birer sofa, ikişer oda ikinci | latada İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinde müteşekkil kalta bir halâ; çatı altı iki yüz on arşın bahçe ve | misyonda icra ettirileceğinden taliplerin nümune ve ME j bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı, Cemal Bey, | rini grömek üzere Ankara'da Hudut ve Sahiller Sıhhat Kuzguncukta Çarşı sokağında eski 94 Mü. 94 Mü | Müdürlük Ayniyat Muhasipliğine ve İstanbul'da ii kez levazım memurluğuna müracaatları. (39 94 Mü, ve yeni 46, 48, 50 numaralı yüz on sekiz | arşın arsa üzerinde kârgir birinci kat ibir taşlık; | bir oda, bir halâ, bir mutfak, bir kil inci kat: üç oda, bir sofa; bir halâ ve tahıtındı yıkhane yi ve yüz yirmi ili arşın bahçeyi havi bir sahilha- nenin tianamı, Emine Muzaffer H. Usküdarda Selâmialiefendi mahallesinde Selâm. siz sokağında eski 304 ve yeni 268 No. lı doksan arşın arsa üzerinde kârgir önü cameküân zemini mermer, mermer ayaklı ve aynalı çeşmeyi ve yüz on arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir dükkânm tamamı, Lâzari Efendi. Ayvansarayda Tokluibrahimdede mahallesinde Ibrahimdede oskağında eski 20 yeni 28 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan i- baret olup bodrum kat iki göz odunluk birinci kat bir antre içeride diğer bir antre; bir sofa: iki oda; bir halâ; merdiven başı camekân ikinci kat: bir sofa, üzerinde iki oda, bir halâ; bir balkon, çatı altı ufak bir oda, bir sofa; sakaflı bir balkon bahçe de bir kuyu birinci katta iki şahmış yirmi boş ar- şim arsa üzerinde harici bir mutfak ve sekiz yüz yirmi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hikmet B. Usküdarda atik Altunizade cedit Osmaniye ma- mallesinde Koşuyolu sokağında eski 19 yeni SI numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap iki bu çuk kattan ibaret olup birinci kat: natamam üç o- da, bir halâ; kömürlük; ikinci kat: bir gusulhane; bir mutfak; bir sofa; dört oda; bir camekânlı çatı arası, iki oda; bir küçük sofa; bir balkon; bahço- de küçük bir ahır ve bin iki yüz elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Alt kat kârgirdir. Münire Hanım. Beyoğlunda Firuzağa mahallesinde Sıraselviler sokağında eski 53 yeni 12 numaralı yüz kırk altı arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk kattan iba- ret olup bodrum kat: bir mutfak, bir taş oda; bir banyo, halâ odun ve kömürlük; birinci kat: bir mermer antre, bir sofa, iki oda; bir halâ; balkon; ikinci kat: iki oda, bir sofa, bir kiler, bir halâ bir şahnış. üçüncü kat: iki oda, bir sofa, bir halâ; bir balkon; dördüncü kat: iki oda; bir sofa; bir kiler, üzeri taraça elektrik terkos tertibatı ve üç yüz kırk bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. İsmail Bey ve Hatice H. tarafından bilvekâle Şakir Bey. Fatihte Hocahayrettin mahallesinde Süpürgeci 80 kağında eski 39, 41 ve yeni 35, 37 numaralı otuz sekiz arşın arsa üzerinde kârgir zeminleri tahta döşeli önleri camekân ve tahta kepeakli birinin al tında bodrum birinin de elektrik tertibatı ve her ikisinde de birer ahşap şirvanı havi iki dükkânm Ayşe, Sadiye H. larla İsmail B. Unkapanında İbnimeddâs mahallesinde Salihpa- şa caddesinde eski 16 Mü. yeni 24 numaralı iki yüz on aşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup zemin katı, iki oda, kaldırım taşından ev al. tı harici iki mutfak, merdiven altı, balâ; orta kat: üç oda; bir sofa; bir hal; bir çıkma üst kat: dört oda; bir sofa bir helâ; iki tarafa çıkmayı (odaların ikisi küçüktür) ve beş yüz otuz bir arşın bahçeyi ve iki kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Mehmet Salih Bey vekili Mustafa Fehmi Bey. < Mollafenari mahallesinde Gay ee 7 ve yeni 13 iki 120 273 1781 li 1 Bilümum müstahdemin için 154 takım yazlık ve kışlık elb 30 Gill , |! i di 1122 6475 6815 ı doksan dört arşın arsa üzerinde kârgir ü de çük katta beş oda, iki sofa bir mutfak, bir b rum, bir taşlık, bir balkon; bir kuyu; bir çatı altı; bir çinko döşeli daraçayı havi bir h nenin tamamı, Zeliha Pakize Hans Anadoluhisarında eski Hisar ve yeni Körfez cad desinde eski 2 ve yeni 61 numaralı arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dası olmak üzere on üç oda, biri büyük olmak ü zere üç sofa, bir kiler, iki taşlık, su deposu kurnalı hamam. iki çıkma bir balkon ve yüz | arsa üzerinde kayıkhane tulumbalı kuyu, odun luk; ve yüz arşın arsa üzerinde mutfak ve ve beş yüz arşın bahçeyi havi maa bahçe bir nin tamamı, Noman E Şehzadebaşında Kalenderhane mahallesinde meraltı caddesinde eski 5 Mü. ve yeni 37 numarı İı yüz on dört arşın arsa üzerinde birinci katı ie gir diğerleri ahşap olmak üzere maa çatı üç bu. çuk katta dokuz oda; (odanın biri taş ve biri çatı odasıdır) bir antre; bir mutfak; kömürlük, ve 0. dunluk, iki sal ikinci kattan itibaren iki tı fa çıkması vardır ve yüz otuz dokuz arşın çe- yi havi maa bahçe bir hanenin tamamı. Fatma Zehra Hanım. ? Usküdarda Rummehmetpaşa mahallesindeMedei se sokağında eski 13 ve yeni ZI numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda, bi, sofa, bir mutfak, bir antre; bir bodrum; haric methali ikinci kattan itibaren şahnış vardır ev al tı çimento döşemeli bir kuyu ve yüz elli arşın bah çeyi havi bir hanenin tamamı (kaplamaları ta, re mühtaçtır) Ahmet Hamdi Bey Suadiye Taşlıtarlada eski 34 Mü. ve yeni 20 No, lı yüz on sekiz arşın arsa üzerinde bir katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki kattan ibaret ol birinci kat: mozayık merdivenle çıkılır harici. tre; iki oda; bir mutfak; bir gusülhane; bir ikinci kat: bir sofa; bir sandık odası; üç oda; halâ; bir balkon; çatı altında tavanı alçak üç o bir sakaflı balkon; dokuz yüz otuz beş arşın bah. çe ve bahçede bir kuyuyu havi bir hanenin tama- mı. Menekşe ve Fatma Şenide Hanımlarla Emi ne Nevare H, tarafından bilvesaye Şadiye H. Haydarpaşada Rasimpaşa mahallesinde eski Rıh tm iskelesi ve yeni Kahve sokağında eski 62 v yeni 13 numaralı iki yüz on altı arşın arsa üzerin de ahşap üç katta on iki oda iki sofa, bir taşlık, bodrum, bir sarnıç; bir kuyu; bir musluklu ç üç balkon; (birinci kattan itibaren çıkma il gün müddetle ilân edilmelerine karar veriliniş ve 4 Eylül 832. , görüldüğü takdirde kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eyi ME > Gi sünme mezkürda saat on dörti beş seriye olaya ani ni > Bö