6 Şubat 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

6 Şubat 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

23 5 Buçuk liraya Tam takım elbise SÜMER BANK Yerli Mallar Pazarı İstanbul: Bahçekapı Gedikpaşada Jandarma Satınamla Komisyonundan: Satm almacak aşağıda cins ve mıktarı yazılı iki ka- lem eşyanm pazarlığı hizalarında gösterilen gün ve saatlerde yapılacağından isteklilerin şartname ve numuneyi görmek üzere her gün ve pazarlığa girmek için mezkür günün muay- yen saatlerinde ilk teminat makbuzlarile Komisyonumuza müracaatları. (506) Mktarı Cinsi Tarihi Günü 210 çift Çizme 21:2934 (Çarşamba 370 ,, yemeni (21-2-934 i Saati 15-16 16-17 694 Bir memur aranıyor İstanbul İnhisarlar Başmüdürlüğünden: Başmüdürlük Muhakemat kısmında çalışmak üzere 60 li- ra ücretle ve müsabaka ile bir memur almacaktır. Müsabaka daktilo ve Umumi muamelât bilgisinden yapılacak ve muvaf- fak olanlardan müsavi derecede kazananlar arasında tahsili daha yüksek bulunan tercih edilecektir. Müsabaka 10 Şubat 934 Cumartesi günü saat 10'da yapılacağından İsteklilerin O günün müsabaka saatine kadar tahsil, hüsnühal (o ve daha evvel başka yerde çalışmışsa ayrılması sebebini gösteren ve - sikalarla Kabataştaki Baş müdürlüğümüz sicil kalemine mü- racaat etmeleri. (573) Eskişehir İSTANBUL VE senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren büt | MILLIYET Münakasa llânı Nafıa Vekâleti Ankara Şehri İçme Suyu Komisyonundan: hususi SALI 6 ŞUBAT 1934 Ankara Şehri su isale işleri için font su borusu, parçalar ve su saatleri mübayaası kapalı zarf usulile 933 tarihinden itibaren iki ay müddetle münakasaya ko- nulmuştur. Münakasa 24-2-934 tarihinde saat 15 te Ankara'da İş Hanının dördüncü katında İçme Suyu Komisyonu ODairei mahsusasında icra kılmacaktır. Taliplerin aranılan vesaik ve muvakkat teminat bu hususta şartnamede izahedilen tarz ve mıktarda olacaktır. Talipler bu husustaki şartnameleri Ko- misyondan 2 Lira bedel mukabilinde alabilirler. (7132) pa İSTANBUL BELEDİYES! İLANLARI Keşif bedeli 663 lira 95 kuruş olan köprülü medresesi kapı ve pencerelerinin demire tahvili pazarlıkla yaptırılacak- tır. Talip olanlar keşif &vrakını görmek ve şeraiti anlamak üzere her gün, pazarlığa girmek için de 99 lira 60 kuruşluk teminat akçesi makbuzu veya mektubu ile 8/2/934 Perşem- | be günü saat onbeşe kadar Levazım Müdürlüğüne müracaat etmelidirler. (590) Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Mevcut nümune ve evsafına göre kapalı zarf münakasasi- le satın alınacak “16747” çift yerli sarı kundura münakasası 26/2/934 Pazartesi günü saat 15 de yapılacağından isteklile- | rin şartname ve nümiuneyi görmek üzere her gün ve münaka- saya girmek için ilk teminat makbuzile beraber mezkür gü- | | nün muayyen saatinde Komisyonumuza müracaatları, (514) Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Mevcut nümune ve evsafıma göre satın alınması mukar- rer (67500) takım kısa kol ve bacak çamaşırm kapalı zarf münakasası 21 Şubat 934 çarşamba günü saat (15) de yapı- lacağından isteklilerin nümuneyi ve evsafile (şartnamesini görmek üzere her gün ve münakasay girmek için mezkür gü nün muayyen saatinde teminat makbuzu ve teklifnamelerile birlikte komisyonumuza müracaatları. (389) 688 Istanbul Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 325 Roda muhtelif “burğatada Halat : 21 Şubat 934 Çarşamba sâat 14te, 1750 metre Beyaz yazlık kumaş : Aleni münakasa ile 21 Şubat 934 saat 15 te. Kapalı zarfla 24-12. | Yukarda cins ve mıktarı yazılı halatlarla beyaz yazlık | kumaşların münakasası hizalarında yazılı gün ve saatlerde ya- pılacağından münakasalarma iştirâk edeceklerin (o yevmi mezkürda, şartnamesini görmek isteyenlerinde her gün Ka- sımpaşa da kâin kömisyona müracaatları. (460) Şeker Fabrikası Fabrikamızın şekerleri 1000 kilodan az olmamak şartiyle her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız: Fabrikada teslim şartiyle sandıkta küp şekerin kilosu 40, çuvalda kristal toz şekerin kilosu 37 kuruştur. Fabrika deposundan itibaren bütün mesarif ve sigorta ve mes'uliyet münhasiren müşteriye aittir. Nakliye fabrikamızca yapılabilir. Gönderilecek mal fabrika tarafından müşteri hesabına sigorta ettirilir. Bedelin yüzde yirmi beşi siparişle peşinen ve mütebaki yüzde yetmiş beşi ile diger mesariflar hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere siparişler derhal gönderilir. Sipariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyaridir. En az beş vagon veya daha fazla mikdarda alan müşterilere tenzilât yapılır. ADRES: Eskişehir Şeker Fabrikası. Telgraf adresi: Eskişehir ŞEKER ŞEKER masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafndan müşteri hesabma Hakiki, saf, kal tesirli ASPİRİN, (3 marka» sını taşır. Ağrıları çabuk ve emniyetle gider: mek için başvuracağınız deva, dünyada meşhur ,, Boyet “müstahzar, olmalıdır. Ambalajlarda ve kompri-M melerin üzerinde ÇI) markasının mutlak” bulunmasına dik kat ediniz! Satılık motör ve hurda eşya Biri büyük diğeri küçük olmak üzere iki hava gazi motörü ile bazı hurda demirler ve tahta parçaları satılıktır. İsteyenler idare müdüriyetine müracaat etsinler. Tayyare Piyangosu 16 ncı tertip 4 üncü keşida 11 Şubat 1934 tedir. Büyük ikramiye 25.000 lira Ayrıca: 10.000, 4.000, 3.000 liralık ikramiye ve 20.000 liralık mükâfat vardır. AE 2 A ERSE Satılık Saç Fıçılar Ellişer kiloluk kapaklı gayet sağlam saç mürekkep fıçıları satılıktır. İsteyenler idare müdürümüze müracaatları, EAA Bl HZR i Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET, Um. ei ğiNk ve Matbancılık T- Aç'Şı | Divrik icra Memurluğundan: * Kasabadan Yilan kirkan zade beye ezğayri teslimet 330 lira ile günler için fsiz ve masrafa borçin İ İbi ün İapani yava bni özenen di İ derinde 309 mo. da mukim Div tağut koyumden alemdar oğullermmifli Ali Riza efendinin bu koyde ipetildi “9 mahçuz 13 adet 110 lira kiymetinde $İ hesse itibarile 4 hessesi borcn ula açık artirma süretile bilmüzayede #8 | maktadir. 15 mart 934 tarihinde perffi be günü saat de ihalei kati ! icra kılmacağindan talip olanlarin İİ | Hayri manleule alâkadar verm iheleti, evvel divrigi icra dairesine muracaat meleri ve aksi takdirde müracaatlar #İZ | sart dde alinamayacağı im GE um e m GİR BONO Mübadil, Yurtluk, Hazine Balıkpazar 6 İstanbul sarraf V4* | 126491 RI 647 FABRİK Türk Anonim Sirketinden: Fabrika mızda çıkarılmağa başlanan yeni ,sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim hnlla Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 alli Küp Şekerin Kilosu 39,50 İırışl. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir, İstanbul haricindeki yerlerden yapılacak sipar işler bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule gorta ettirilir. Sipariş bedelinin tamammı gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş vagon sipariş ederek bedelinin temammı peşin ödeyenler vagon başma be$ İstanbul, Şeker. Telefon No. 24470. Li z - lira tenzilâttan istifade ederler. Adres : İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30. Telgraf adresi :