25 Ağustos 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

25 Ağustos 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

yy ŞA MM» pa saman m i İ | | i 12 Sayfa SON POSTA Mevsimi geldi TÜRK ANTRASİTİ Maden kömürü işleri T. A. Ş. Bahçekapı Taş Han 6 ncı kat, Tel. 21195 Türkiye İş Bankası Galata Şubesi, Tel. 44630 Adapazarı Türk Ticaret Bankası, Bahçekapı Taş Han, Tel. 22971- 22042 Saraçhanebaşı Horhor caddesi HAYRiYE LiSESİi Satış yerleri: Gündüz Yatı ANA - İLK - ORTA - LİSE - TAM DEVRE teveccüh ve rağbet üzerine ilk sınıflardan itibaren yabancı dil Okulumuz her zaman gördüğü tedrisatını yeni bir teşkilâtla kuvvetlendirmiştir. otobüslerile nehari talebe hergün evlerinden aldırılır. hergün saat 10 dan 16 ya kadar Direktörlüğe müracaat edilmelidir. — Telefon: 20530 Sevgili zevcim ve iki ço- cuğumun babası Nihat, bir müddettenberi ben - den soğumağa ve geceleri dışarıda ge- çirmeğe başladı. Evde kaldığı gereler bile, bana karşı bigâne ve âdeta dargın gibi duruyor. Nihayet, bir akşam, di « ğer bir zevcesi olduğundan bahsedince kalbim büsbütün kırılacak dım, Er « tesi sabah hemşirem bana ziyarete geldi va ona bütün olanı, çektiğim iztırapları anlattım. O, bana pek muhik bir nasihat- ta bulundu! «Annelik hayatı ve ev işle- ri, yüzünü çirkinleştirdi. Hiç bir erkek, evde yorgün ve buruşuk yüzlü bir kadın görmek sevmez. Sakın cesaretini kırma, yasın, çünkü ben, yüzündeki buruşukluk- İarı seri ve emin bit surette izale ve ta- ze, yumuşak ve gençleşmiş bir cild te- min edecek bir usul bilirim, dedi ve her akşam yatmazdan evvel penbe ren- gindeki Tokalon kremini kullanmamı tavsiye ettin. Hemen tecrübe ettim. Der- hal cildimin üzerindeki müsmir tesire şüştim. Bir kaç hafta zarfında bütün bu- ruşukluklarım zail oldu. Ve bir genç kız yüzünün manzarasını aldım. Şimdi, zet- cim, beni evvelkinden daha fazla se « yiyor ve artık evden çıkmıyor. Şimdi çildin unsuru penbe rengindeki Toka- lon kreminde Biocel tâbir edilen cildi besliyen ve gençleştiren kıymattar bir cevher vardır. Her beşerede bulunan bu Biocel cevheri kaybolduğu vakit cild- de buruşukluklar zulrur eder. Fakat tek- rar verilince buruşukluklar zail olur. Genç hayvanlardan istihsal edilen bu Biocel cevheri Viyana Üniversitesi pro- fesörü Doktor K. Stejskal usulü daire» sinde penbe rengindeki Tokalon kremi- nin terkibinde mevcut » tur, Her akşam yatmaz- dan evvel kullanıldıkta az zaman zarlında bü - 6 tün buruşukluklardan kurtulur. Solmuş ih- tiyarlamış — bir cil. di gençleştirir. Ve lâ kal 10, 20 yaş daha kü- çük gösterir, Kadıköy Vakıflar Direktörlüğü ilânları | Kıymet muham- Teminat muvak- minesi katası Lira K. Lira K. 18 54 88 89 177 8&i B 4 33 40 23 50 Üsküdar'da tenbel hacı Mehmet mahallesinde Selâmi Ali E, cad- desinde 10 mükerrer No.lu dük- kânın 7/18 hissesi. Üsküdar'da tenbel hacı Mehmet mahallesinde Selâmi Ali caddesin- de 60, 85, 56 - bostan ve bara- kanın 1/3 hissesi, Çengelköyü ve caddesinde eski 157, 159 yeni 53, 55 - sayılı ha- mam ve evvelce hane şimdi arsa- nın 1/2 hissesi. Yukarda mevkileri ve kıymetleri ve teminatları yazılı mahlül olan yerler otuz bir gün müddetle açık arttırmaya çıkarılmıştır. İhaleleri 16/9/938 Çarşamba günü saat 15 de Kadıköy Vakıflar İsteklilerin Müdürlüğünde yapılacaktır. müracaatları. (424) ızlar kısmı ayrı bir dairedir. Mektebin hususi İsteyenlere tarifname gönderilir. Kayıd için Saçların köklerini kuvvetlendirir. Dökülmesine mâni olur. Kepekleri izale eder, Neşvtinemasinı koluy- laştırarak hayat kabiliyetini artis rır. Lâlif rayihalı bir saç eksiridir. İngiliz Kanzuk Eczanesi Beyoğlu - İstanbul... CILDINIZI Tehilkedön koruyunuz. Herhangi bir kremin ona Jüzumu olan gıdayı veroce- gini zannediyorsanız bu tec- rübe size pek pahalıya mal olabileceğini derhatır edi- niz. Hiçbir krem size Krem Pertev kadar sadık kalamaz, Kayıp: İstanbul İdhalât gümrüğünden almış olduğum (O21/7/936 tarih ve 394059 numaralı makbuzu (kaybettiğim- den hükmü yoktur. (707) Güven Kayıp: 1935 senesi eylülünde yüksek iktmat ve ticaret aldığım mezuniyet tasdiknamesini kaybettim, Ye. nisini alacağımdan hükmü yoktur, Yüksek İktisat ve Ziraat mektebi 1935 mezunu 699 İsmail (708) mektebinden Doktor Hafız Cemal Dahiliye mütebessim: Pazardan mâada hergün 8-6 Divanyolu (104) No. Telefon: 22398 Tel, “Kandilli 38 - Beylerbeyi 48 amazenen seamasamananman Son Posta Matbaası Neşriyat | Md. ; Selim Ragıp EMEÇ A, Ekrem UŞAKLIGİL SAHİPLERİ 5 Kap KE) Ağustos 25 VENÜS KOLONYASI nin özlerinden yapılmış 99 derecelik ye ti icat bir kolonyadır. VENÜS Kolonyası 1936 senesine kadar icat olunaf bütün kolonyaların fevkindedir. VENÜŞ Kolonyasının Bir damlası yüreğe ferahlık O verin Sinirleri teskin eder. Hekimler bile has talarına VENÜS kolonyası ile masaj yapmalarını tavsiye ediyorlar. Deposu: Nureddin Evliya zade kim" yevi ecza alât ve itriyat o Hcarethanesi, İstanbul, Bahçekapı, Türk Maarif Cemiyeti Bursa Kız Lisesi (Yatı, Gündüz 20 Ağustostan itibaren kayıt muamelesine başlanacaktır. Yüllık yatı ücreti 185 gündüz ücreti 35 liradır. Memur, kardeş çocuklara ayrıca tenzilât yapılır. Bu yıl fen kısmı da açılacaktır. Lisenin resmi liselere muadeleti Kültür Bakanlığınca tasdik edilmiştir. Beher sınıfa 40 talebeden fazla alınmıyacağından gerek eski tale- benin gerekse yeni kaydedilecek talebenin vaktinde Lise Direk- törlüğüne o müracaatları. (55) Jpevist Demiryolları ve Limanları işletme Umum İdarasi ilnarı) Devlet Demiryollarında 10 kişilik gruplara mahsus tenzilât 1/9/936 tarihinden itibaren en aşağı on kişilik ücret vermek şartile v8 gidiş dönüş suretile seyahat edecek yolculara, seyahat edecekleri muntakad8 umumi bünferit yolcular için cari olan tenzilli gidiş tarifeleri üzerinde! Sp 50 tenzilât yapılacaktır. Bundan başka grup bileti ücretinden, grupta bw" lunacak her yirmi bir yolcuya mukabil bir yolcu ücreti tenzil edilmek sure tile ayrıca tenzilât yapılacaktır. «468» o «436» Beyoğlu - Tünelbaşı - Yeniyol Kız ve ““ALMAN LiSESİ Tam devreli Lis& - Ticaret Mektebi - Almanca öğrenmek için ihzarı snf Derslere 9 Eylül Çarşamba başlanacaktır. Kayıd muamelesi 1 Eylülden itibaren “hergün saat & den 12 ye kadar nüfüs tezkeresi, aşı kâğıdı, whhat raporu, 4 fotoğral ve mektep tasdikna” me veya diploması ile yapılır. Fazla tafsilât için mektebe müracaat o veya 44941 - 44942 ye telefon edilmesi. ve Ticaret