6 Kasım 1937 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

6 Kasım 1937 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

10 Sayfa Meclis dün toplandı, encümenler seçimi yapıldı 1 (Baştarafı 1 inci sayfada) Aksoy (Antalya), Tevfik Arıcan (Antalya), Osman Niyazi Burcu (Balıkesir), Örge Evren NBalıkesir), Atıf Akgüç (Bursa), Sadettin Fe Tid Talay (Bursa), Şeref Aykut (Edirne), Ab dülhak Firat (Erzincan), Dr. Sami Ali Dilere (Ersurum), Ömer Asım Aksoy (Guzlantep), Hamdi Ongun (İçel), Dr. Şükrü Şenozan (Kastamonu), Hasan Ferid Perker (Kayse- ri), Reşid Özsoy (Kayseri), Hasan Hayri h"l (Kocaeli), Ragıb Akça (Kocaeli), Refik İnce (Manisa), Muhlddin Baha Pars (Ordu), Fuad Yökbudak (Urfa), Arrahal Encümeni: Gi. İhsan Sökmen (Gireson), Ziya Kara- Mürsel (İstanbul), Meliha Ulaş (Samsuni, İsmail Hakkı Mumcu (Amasya), Tayfur Sök- men (Antalya), Hayreddin Karan (Balıkesir), Mustafa Fehml — Gerçeker — (Bursa), A - kir Akyüz (Çoruh), İhsan Kuzdkan (Çoruh), GL Şefik Türsan (Denisli), Meh- med Şahin (Gaztantep), Şev - ket Erdoğan (Gümüşhane), Alt Barlas (İs - tanbul), İbrahim Demiralay (Isparta), Ömer Küntay (Kars), Kemaleddin Olpak (Kocaeli), GL Osman Koptagel (Malatya), İsmall Ça - maş (Ordu), Mehmed Ali Kurdoğlu (Slird), Şeyki Süşoy (Bltrd), Gi Akit Öztekin Er - demgil (Sivas), Ziya Başara (Sivas), Süley- m Sırrı Gedik (Trabzon), Münib Boya (Van), Raif Dinç (Zonguldak). Bütce encümeni: Mustafa Şeref Özkan (Burdur), Müker - rem Ünsal (Tsparta), Raif Karadeniz (Trab- Bon), Fakiye Öğmen (İstanbul), Yahya Galib (Ankara), Enver Adakan (Balıkesir),| tafa Cantekin (Çorum) (Çorum), Rüşdü Bekit (Diyarıl 'Tahsin Berk (Müâziz), GL Ali Hikmet Ayet dem (Gazlanteb), Durak Sakarya (Güm hane), G, Kâzım İnanç (İzmir), Hüsnü Ça- kır Üzmir), Nahid Kervent (Kayserl), Şevket Ödül (Kırklareli), Mehmed Beyfeli (Kırşe - hir), Nafm Hüzım Onat (Konya), Osman Ta ! ner (Malatya), Alâeddin İtiridoğlu (Maraş 'Turgud Türkoğlu (Manlsa), Şerki — Çiloğ (Muş), Şükrü Ataman (Muş), Hamdi Mul- man (Ordu), GL Naci Eldeniz (Seyhan), İs - üştak Mayakon (Silrt), Rasim Başa - » Receb ümeni: din (Tekirdağ), Eltem Tuncel un (Tokad), Esad Uraş (Amasva),| ih Kaplan (Antalya), Cemal Hüsnü Ta - rây (Bolu), Halid Onaran (Burdur), Patin Güvyendiren (Bursa), Hilml Ergeneli (Çanak- kale), Atıft Tüzün (Çoruh), İsmall Kemal Alpsar (Çorum), GL Zeki Soydemir (Rrmu - rum), Nakiye Elgün (Erzurum). Essd Özo - Buz (Kars), Mehmed Somer (Kütahya), Şük- rü Âli Ögen (İstanbul), Emrullah Barkan '(Malatya), Bdib Ergin (Mardin), Şükrü Ali Yürüzel (Samsun), Zühtü Durukan (Sam sun), Mitat Şükrü Bleda (Sivaş), Sabiha Gâr. key (Siyas), Vasfi Raşid Seviğ (Sivas), Ga - Hb Pekel (Tokat), Behçet Ünay (Urfah, Mu- hiddin Dinçsoy (Urfa), Halil Türkmen (Zon- Bguldak), Rifat Vardar (Zonguldaki. Divanı Muhasebat Enecümeni: Faik Soylu (Niğde), Mitat Aydın (Trabenmi, Bunğur (Yozgad), İbrahim Necmi Dilmen (Burdur), Ahmed Cevad Emze (Çanakkale), Nah! Rıza Yıldırim (Çorum), Haydar Rüştü Üktem (Denizli), Nafiz Dumlu (Erzurum), Gİ. Retet Bele (İstanbul), Hamdi Gürsoy (İs- tanbul), Hayrullah Ergin (İstanbul), İnra - him Grantay (Kastamonu), Nuti Tamaç (Kastamonu), Ferruh Güpgüp (Kayseri), Hâ. zim Bözekçi (Kırşehiz), Muttafa Halid Hü - ner (Konya), Mehmed Erten (Maraş), Hilmi Çoruh (Mardin), Hüsnü Kitabçı (Muğla), Ah- n Tokgöz (Ordu). ve İnhisarlar Encümeı Eker (Çorum), Sadeddin Urar (İs- BSabiha Gökçül (Balıkesir), Nafiz Ak-| masya), Dr. Mazhâr Germen (Aydın), Nuri Göktepe (Aydın), Dr. Emin Cemal Suda (Bolur, Dr. Kâzum Samanlı (Denizli), İsta - | mat Özdamar (Eskişehir), Ali Dikmen (Köo- | , Bedla Morova (Konya), Ömer Dir ahya), Abdürrezzak Atana — (Mardin),| Dr. Hüseyin Avni Brcan (Muğla), Naki İnce- kök (Muş), Mehmed Güneşdoğdu (Samsuy), İbrahim Mete (Seyhan), Hulüsi Orucoğlu (Sinobi, Daniş Eyüboğlu (Trabzon), Ekrem Pekel (Yozgad). Hariciye Encümeni: du |* Ahmed Hamdi Dirmen (Konya), Kâzım O- kây (Konya), Besim Atalay (Kütahya), Ke- mal Kusun (Maraş), All Tunalı (Samsun), Osman Ayman (Ceyhan), Yusuf Kemal Tengirşeuk (Sinop), Esad Çakmakktaya (Zon Zuldak), Hasan Karabacak (Zonguldak), Ragib Özdemiroğlu (Zonçuldak). Kütüphane Encümeni: Halid Etam Elden (İstanbul), Dr. Gl. Be- sim Ömer Akalın (Bilecik), Mihri Pektaş (Ma- latya), Dr. Ragıb Üstün (Sinop). Maarif Encâmeni: Fund Köprülü (Kara), Haydar Çerçel (At- yolukarahisar), “Semiha Hızal — (Trabzon), İzset Ulvi Aykur (Afyonkarahisar), gündüz (Ankara), Türkân Taştuğ (Antalya), İsmall Hakkı Uzunçarşılı (Balıkesir), Tevfik Bilge (Diyarıbekir), Nikmet Işık (Erzincan), Hakkı Tarık Us (Gireson), Sabri Makstil Arsal (Gireson), Talât Onay (Glreson), Dr. Neş'et Ömer İrdelp (İstanbul), Hasan Ali Yücel (İzmir), ressam Şevket Dağ (Konya), Ali Canib Fontem (Ordu), Belim Sırrı Tar- can (Ordu), Halid Nihad Böoztepe (Trab - zon), Hamdi Ülkümen (Trabrxon), Refet Ul- gen (Urfa). Maliye Encümeni: İhsan Tav (Beyamd), Mustafa Önsoy (Çankırı), Adnan Ertekin (Aydın), Dr. Calib Kahraman (Bursa), İlyas Sami (Muş', Nu- ri (Çorum), Huriye Öniz (Diyarıbekir), Zül- fü Tiğrel (Diyarıbekir), Ali Şevket Önderser| (Gümüşhane), Atıf Bayındır (İstanbul), E- min İnankur (İçet), Yaşar Yazıcı (İstanbul), Kümü Dursun (İzmir), Kâzım Gürel (Kon - ya), Mahmud Nedim Zabçı (Mulatya), Ta- i(hir Hittt (Manisa), Osman Dinçel (Mardin), Falk Öztark (Tekirdağ), İbrahim — Arvaa Van), Emin Draman (Yozgad). Mecliş Hesablarının Tetkiki Encümeni: Essd Sagzay (Bursa), Hakkı Ungan (Van), Müfit Kansu (Denizli), Rifat Araz Rasim Aktar (Ankara), Şakir Kı- cı (Ankara), Mehmed Emir (Balıkesir), Nesen (Çangırı), Mustafa Ulusan (Kon- Hakkı Kılıcoğlu (Muş). Milli Müdafaa Encümeni: âzım Bevüktekin (Diyarıbekir), Şük- rü Koçak (Brsurum), Ruşeni Barkın (Sam- sun), Celâl Mengilbörü (Antalya), Celâl E- sener (Balıkesir), Hacim Çarıklı (Balıkesir), Ibrahim Çolak (Bilecik), Salih Bozok (Bile- Gik), Asım Us (Çoruh), Ahmed Saffet Okay (Elâzir), Azig Akyürek (Erzarum), Ali Kılıç (Gaztanteb), Hasan Fehmi Ataş (Gümüş « hâne), Dr. tuğamiral Şinasi Rrel (İstanbul), Hüsrev Kızıldoğan (Kars), Lâtfi Mütld Öz- deş (Kırşehir), Nedim Bozatık (Kocâeli), Kü- zım Nam! Duru (Manlsa), Hasan Reşid Tan- kut (Maraş), Nuri Tuna (Muğla), Cevdet edayı (Sinop), Rahmi Apak (Te- Hüsnü Konay (Tokat), G. Ahmed Yazgan (Urfa), Celâl Arat (Yozgat), Nafla Encüment: Aziz Samih İmter (Erzincan), Ahmed Mil- mi Kalaç (Kayseri), Osman Erçin (Manisa), Cemal Ikçın (Afyonkarahisar), Mebrare (Gö- nenç (Afyonkarahisar), Eşref Demirel (An- kara), Fund Ziya Çiğiltepe (Klâziz), Ah - med Özdemir (Eskişehir), Osman Işın (Es - .| Eişehir), Pikri Mutlu (İçel), Hakkı Saydam (İçel), Sadeddin Epikmen (İzmir), Hüsnü ar (lsparta), Baha Öngören (Kraş), Sami Erkman (Kaştamonu), Veled İxzbudak (Kastamonu), Vasıf Çinay (Müalatya), Halld Mengi (Niğde), Dr. Asım BSirel (Samsun), Sitki Üke (Tokat). Bıhhat ve İçtimal Muavenet Encümeni; Dr. Ahmed Fikri Tüzer (Erzurum), Dr. Re- fik Güran (Bursa), Dr. Fatma Memik (Edir- ne), Dr. Taptas (Ankara), Dr. Hasan Vasıf Söyürek (Balıkesir), Dr. Badi Konuk (Bur- sa), Fazıl Nazmi Örkün (Çangırı), Hatlce Özgener (Çangırı), Dr. Hamdi Berkman (Denizli). Salih Turgay (Kayseri), Dr. Os- man Şevk! Uludağ (Konyal, Dr. Sakir Ah- med Ediz (Kütahya), Dr. Hilmi Oytaş (Ma- latya), Dr. Rıza Levend (Mardin), Ahmed Vefik Uluçay (Mardin), Dr. Abravaya (Niğ- de), Dr. Ziya Naki Yaltırım (Ordu), Hü - sameddin Okan (Sinop). Teşkilâtı Esaşlye Enecümeni: Şemseddin Günaltay (Sivas), Kenan O - rer (Manisa), Resal Erişken (Tokat), Tabsin San (Aydın), Asaf Doras (Bursa), Fuad Bul. ca (Çoruh), Yusuf Ziya Özer (Rakişehir), Dr. Refik Saydam (İstanbul) Mahmud £ - sad Bozkurd (İzmir), Mehmed Nazif Birel (Kars), Dr. Tevfik Aslan (Kastamonu), Dr. Fuad Umay (Kırklareli), G1 Ali Ruad Cebe. Hasan Saka (Trabzon), Necmeddin Sadık (Sivasi, Şerif İlden (Kastamonu), Falih Rıfkı Atay (Ankara), Dr. Cemal Tunca (Antalya),| Cevad Abbas Gürel (Bolu), Hasari Comll Çım- bel (Bolu), Dr. İbcahim Tali İngören (Diya- ribekir), Zeki Mes'ud Aslan (Diyarıbekir), Fazı! Ahmed Aykaç (Klâziz), GI. ev De- mirhan (Erzurum), Salâh Cimcoz (İstanbul), Halil Menteşe (İzmir), Gi. Muhiddin Akyür (Kars), Hüseyin Rahmi Gürpınar (Kütahya), İbrahim Büreyya Yiğtt (Kocaeli), Elkmet Ba-; yur (Manisa), Kâmil İrdetp (Niğde), Yahya Kemal Beyatlı (Tekirdağ), Nâzım Poroy (Ta- katı. İktrad Encümeni: Ra Köken (İzmir), İsmali BSabuncu | (Gireson), Dr. Rasim Ferld Talay (Nidder,İ İzzet Akosman (Afyonkarahisar), Berç Türke (Afyonkarahisar), Ahmed Ulus — (Ankara), Nazmi Topçuoğlu (Aydın), Dr. Müstafa Ben- gisu (Çanakkale), Hasan Cavid — (Çoruhi, Mecdi Boysan (Edirne), Emin Sazak (Eskişe- hir), Bekir Kaleli (Gazlanteb), Ramzi Cü - reş (Gazlanteb), Muzaffer Kılıç (Gireson), Edib Seryet Tör (Gümüşhane), Benal Arı -| Malı (Eskişehir), Hamdi Aksoy (İzmir), v»ı;j Yozla (Kayserl), İbrahim Diblân (Kocaelh, soy (Konya), Muhlis Erkan (Kütahya), Re- teb Peker (Kütahya), İsmet İnönü (Malat- ya), Sabri Toprak (Manisa), Yunus Nadi (Muğla), A Münif Yegena (Seyhan), Meh- med Emin Yurdakul (Urfa), Ziraat Encümeni: Falk Kaltakkıran — (Edirne), Yaşar Özey (Manisa), İsmall Hakkı Uzmay (Bolm), H. Elçirpan (Ankara), Müşfik Ayaşlı (Ankara), Rahmi Selçuk (Balıkesir), Mitat — Ağdemir (Bolu), Şükrü Gülez (Bolu), Şekibe Ünsel (Bursa), Rıza Özenç (Çorum), Emin Aslan Tokaat (Denizli), Yusuf Başkaya (Denizli), Sıtkı Şerif Eken (Kastamonu), Zühtü Akın (Kırklareli), All Rıza Esen (Kiırşehir), Ce - mal Tel (Konya), Mustafa Eken (Konya), Kân! Akeken (Manlsa), Nurl Ural (Maraş), Damar Arıkoğlu (Seyhan), Ömer Biçer (Bey- han), Tevfik Tarman (Seyhan), İsmal! Ah- med Uğur (Sivas), Ömer Evel (Yozgad). Yeni Belçika Kabinesi Brüksel 5 (A.A.) — Harlciye narzırı B. Spaak yeni kabineyi kurma vazife- sini kat'i surette kabul etmiştir SON POSTA D HUN? l;)) Erzurumda kar Erzurum 5 (AA.) — Civar uzak dağlara yağan kar gillikçe yakınları beyazlaştırmaktadır, 09 SP İkinciteşrim OR &5 Hind pehlivanı yarıl Mülâyimle karşılaşacal Hind pehlivanlarından Fazzal Mehmed Tekirdağlı Hüseyinin kendisile karşılaş- maması üzerine bir hafta evvel mağlüp olduğu Mülâyimle bir intikam maçı iste- miştir. Mülâyim Hindlinin bu teklifini kabul etmiştir . İki pehlivan arasındaki müsabaka pa- zar günü akşam saat yedide Taksim sta- dında yapılacaktır. F. T. (. şehrimize davet edildi Merkezi Avrupa kupası birincisi — ve Macaristan şempiyonu meşhur Ferenci - varoş Tarney Klüb şeker bayramında iki veya üç maç yapmak üzere İstanbul! vet edilmiştir. Macar millt takımının meşhur m€ muhacimi Şaruşinin bulunduğu bü kımin yapılan teklifleri kabul edt kuvvetle ümid edilmektedir. Askeri liselerde volaybol şampiyonası bugün başlıyd Askert liseler arasındaki senelik V8 bol şampiyonluğu müsabakalarına Ü gün Beyoğlu Halkevi salonunda caktır. Müsabakalar saat dörtte yapılacakt Erkek rolü oynayan genç kız Dün sabah, becerikli beceriksiz, kı- demli kıdemsiz, şöhretli, şöhretsiz, bü- tün gazete muharrirleri, ve bütün ga - zete fotografçıları Sirkeci Tıhtımımna toplanmışlardı. Nihayet, İzmir - İstanbul yolunu, iki gün iki gecede katedebilen bücür Anafarta va - puru, uzun bir tahammül koşusunu namuş belâsı tamamlayabilmiş cıliz fakat inatcı bir koşucu gibi üdeta soluya soluya Saraybur - nundan fçeriye kavrıldı. Koyu sis tabakası içinde, banyosu yapı- lan bir fotgraf camı gibi, şekilleri yavaş ya- vaş netleşe netleşe rıhtıma sokulabildi. Ve demirini atıp makinelerini durdurarak, ra - hat bir nefes aldı. Şimdi gazetecellerin, güvertedeki yolcu ları tarayan gözleri, nerdeyse tıpkı, hurde bin altında mikrop arayan birer bakteriyo log dikkatile, yolcular içinden — bekledikle rini seçmeğe çabalıyorlar. Fakat Bayan Melek, namı diğer, Bay Ke- nan ortada yok.. Anlaşılıyor ki, gazetecilerin hücumuna uğrayacağının — farkındadır. Ve anlaşılıyor ki, bu hücumdan kurtulmak ümidile Ana - farta vapurunun kim bilir hangi — köşesine girlenmiş bulunmaktadır. Bu vaziyet karşısında, vapura girmekten, ve bu yaştan sonra, bu acayip saklanbaç o- Bayan Melek, yahut, bayandan — dönme Bay Konan, kıstırıldığını anlayınca, kurtul- den kurtulunmaz bir tuzağa düşürülmüş bir esir teslimiyeti takındı. Üzerinde bermutad, şgık bir erkek kostü- mü, ve başında, gapkınca yana yıkılmış ye- Şi bir fötr vardı. Bararmış parmaklarında ufalan sigara - 'Ssını kalın dudaklarından pek az uzaklaştı - riyor, karşısında çatır çatır işleyen fotograf makinelerinin karanlık gözlerine, onları kör edememenin verdiği bir kinle.. Fakat aczin, zarur! sükünu içine sinmiş gizli bir kinle ba- kıyordu! Evvelâ bana İlâmıharb etti: — BSizi gözüm görmesin.. Hakkımda çok yanlış hükümler besliyorsunuz... Yamlarınız- dan öyle anlıyorum. Gülümsiyerek: — Barışırız... diyorum, ve ilâve ediyorum: Evvelâ bir şey sorayım: Size hangi a - dınızla hitap edelim? »Melek» mi, yoksa «Ke nan» mı diyelim? Bu iki istmden hangisi ku lağınıza dahâ yumuşak, daha âşina, daha yakın geliyor? Alçak bir tereddüt mâünlasını, kolaylıkla aşıyor: — «Kenan» deyin.. Ona kulağım daha s- hşik, — Anlaşılıyor... Erkekliği.. Daha doğrusu yığıtığt elden bırakmaya niyetli değilsiniz? BSabırsız bir meslekdaş, İstediğini bir an evvel anlamak arrusunu yenemiyor, ve: — Şu, diyor, İzmirden gelen — haberlerin mahiyetini öğrenebilir. miydik Bay Kenan? Bayan «Bay Kenan», tecahüle sapıyor: — Hangi! hâdisenin? — Nişanlanma hüdisestnin? Bayan «Bay Kenan» derhal tekzip edi - yor: masından ibarettir. Bir başka meslekdaş, yerinde bir aun! ye. tiştiriyor; — Öyle bir şey yok.. Bütün bu dediko - duların membar, sadece bir tesadülten, ve benim üzerimde nüfus kâğıdımın bulunma - — Nasıl bir tasadür? İ Bayan «Bay Kenan» muhataplarıdil rakinı gidermeden hürriyetine ka' eağını anlamış ölacak ki: — Anlatayım! diyor. Ve kibar bir apaş Jestile, ufalan si487 ni yenlsile değiştirdikten sonra: u — Ben, diyor, İzmire, sergiyi görmek 1 re gitmiştim. Gittikten sonra, | müddet kalmamdan dada tabil bir N_. mazdı. Mevzuu bahsedilen bayan dâ akrabamızdandı. Onun evine misaflr ““; Ona kendimi erkek diye tanıtmams kün yoktu. Çünkü o, söylediğim gibi ': akrabam değildi. Ayni zamanda, geçtü ferki hâdisede adı geçen Bayanın ea Yi arkadaşıydı da... Yani benim ne olduğu” kim olduğumu gayet iyi biliyordu. Sorarım size? Vaziyetimiz böyleyketlk — Anlatıyorum ya? Torbalıda mll“": lunduğum sıralarda, beni c si, gazetelerde çıkan resimlerimi balirik' ve kim olduğumu anlamış. Bunu anladık sonra, jandarmaya koşarak: | —Etendim.. demiş.. Pilâncanın evind? turan, ve erkek elbisesi giyen genç, ismi © zetelerde haftalarca dolaşmış, bir Kısdir: viyetini, vaziyetini tetkik edin: bir iş çıkarmasın! Bu ihbar üzerine, Jandarmalar ıınî" guya çektiler. Fakat maalesef, hüviyet ? rakam üzerimde olmadığı için, evinde © fir bulunduğum bayanın ve allesinin letlerine rağmen yakamı bırakmadılar. kü, bahsettiğim © gönüllü ve fahrt polit Ü tıka basa doldurmuştu: Ateş olmuyan fff den duman çıkmaz. Bu işin altında dA gey vardır elbet. Bizi vilâyete İ rada hüviyetinizi isbat eder, çıkarsınık! Bu vaziyet karşısında — ne yap Bittabi, polis müdüriyetine ıaııaıil::'» Fakat ailemi de tanıyan polis vüziyetimi derhal kavradı. Ve beni Yalnız, ba müddet sarfında, IM:: müracaat eden muhbir tarafından »3 nan dedikodular, ağızdan ağıza dolaşk laşa, ve ağızdan ağıza dolaşırken d& “İl e 4€ değişe, bildiğiniz şekli alarak, bÜtÜO | Mmire, Ve nihayet buralara kadar yayıldil ga Bu izahat, bütün şüphelerin yatışı' yetişmemişti. Bir arkadaş: — Fakat, dedi, siz, vapura zabıla altında bildirilmişsiniz? Bayan «Bay Kenan», bu sualin da kalktı : saetesl ” — Tabil.. Çünkü bütün İzmir gartlliye leri gece gündüz peşimdeydiler. Polls rü, memurlarını yanıma katmakla, h:;,' ların şerlerinden korumak Jütfünde dul Bu sonuncu cevab önünde bittabi kar sular, hem de su gibi arka sualler durdu. Fakat buna rağmen, zihinleri bütün suallerin membar tamamen KUf değildi. Bayar «Bay Kenan» dan uzaklaş8ü “ç* tün meslekdaşlar, yarım yamalax tatif 0g dilmiş bir meraktan artakalan de birbirlerine soruyorlardı: v — Peki amma.. Ortada hiç bir şe7 l":,ı' Bu bayan, iddia ettiği kadar rı.uul-'ı’ A İdur, mazlüm mu? Sabıkası, hattâ #tf ları olmasa neyse? Fakat ya geçen © seferde mi bir şey yoktu? İşte ben dün, çevirdiğim ikinci V€ bir atlatma entrikasında muvaffak Döl bütün bu suallerin cevablarını Öğre ğ Şimdi bana: ! — Nasıl öğtendin? diyecek, ve HAYE ceksiniz: — Neler öğrendin? Size, bundan sonraki yazımda, ::;: larin cevablarımı verdiğim zaman BÜT leği siniz ki, öğrendiğim hakikatler, ve Örlee , , . . , #im vükıalar, Bayan «Bay xgn.ını:_".ı - rengis şahsiyeti otrafında gittikçe . 5 tün kördüğümleri, harikulâde mefâ' 'F heyecan ve hayret verecek satırlarl$ bilecek zenginliktedir! Yazacaklarım bakkında — bü “ı“j' yazmaklığım, ondan d.lxııı»snııı—rınl:“ır liğimden hiç bir şey katmamaya miş bulunmaklığındandır. Nacl