19 Mayıs 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

19 Mayıs 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

Biganım Karabiga merkez nahiyesinde aşçı oğlu Ahmed kızı Ayşenin borun - dan dolayı ipotek eylediği emvali gayri menkulede mevcud hissesinin (Oparaya çevrilmesine karar verilen. Biga tapusunun 14/4/935 tarih ve 16 No, da kayidli OKarabigğanım Kaleler | nam Hisarkuyu mevkiinde doğusu muhacir Hüseyin ve sahibi sened tarlaları, | batısı Kale poyrazı lebi derya, kıblesi Kale ile çevrili olan 2. Hir. 2982 M2, mesa- basında bulunan tarlanın toprağı birinci derecede mümbit, kısmen meyilli olan bu tarlada bir çinar ağacı mevcud olup tamamına ehlivukuf tarafından 315 lira kıy- met takdir edilmiştir. v Biga tapusunun 14/4/935 tarih ve 20 No. da kayidli Kaleler nam Hisarbayırı mevkiinde doğu Çançin oğlu, ve Türbe, batısı Çurçil oğlu Hasan tarlası, kıble Jebi derya ile çevrili L Hr, 8388 M2. mesahada bulunan kuvvei inbatiyesi birinci derecede mevki kısmen düz ve kısmen meyilli ve toprağı her nevi zirsate elve- Fişli olan bu tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 300 lira kıymet takdir edil miştir. Biga tapusunun 14/3/9335 tarih ve 9 No. da kayidli Karabizanın Koça iskele mevkiinde tarafları doğusu Ahmed, balı Koça Bey oğulları tarlası, poyraz ve kiblesi yol ile çevrili olan 1838 M2. mesahada olduğu tapuda yazılı bulunan 8000 M2. na yakın miktarda olduğu tesbit edilen tarlanın kuvvei inbatiyesi derecede olup tamamına ehlivukuf tarafından 90 lira kıymet takdir edi J Biga tapusunun Mart/993 tarih ve 39 No. da kayidii Karabiganm Papulazmak Bam Kanarabaşı mevkiinde gün doğu çay. gün batısı yol, poyraz sahibi sened kiblesi Koça Bey tarlalarile çevriü 2. Ht, 2052 M2. messhadaki tarlaya kuvwei ins bâtiyesi orta derecede olmasına binaen ehlivukuf tarafından 230 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 20 No. da kayidli Karabiganın Papulazmak amı diğer Veliyeri mevkiinde 6 Hr. 4351. M2, mesahada doğusu sahibi sened ve Ahmed ağanın Salih, gün batı Mustafa ve Güreli oğlu Hasan kerimeleri, Böy “ Fazı sahibi sened tarlaları, kible Koça Beyin Emin tarlasile çevrili olan ve tapu kaydına göre 8. Hr. 4351 M2. masahada olduğu yazılı ise de ehlivukuf tarafından 10 Hr. yakın olduğu tesbit edilen içinde ağacı olmıyan ve kuvvei inbatiyesi orta derecede bulunan tarlanın tamamına ehlivukufler tarafından 750 lira kıymet takdir edilmiştir. i Biga tapusunun Mart/995 tarih ve 36 No. da kayidli Karabiganın Papulazmak namı diğer yol arası, mevkiinde 9193 M2. mesahsda bulunan doğu ve poyrazı sa- kibi sened tarlası, günbatı Azmak, kiblesi yol ile çevrili olan toprağı kars ve mürbit olup içinde ağacı mevcud olmıyan ve mer'aya elverişli bulunan tarlanın tamamına 100 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 15 No, da kayidli Karabiğanın Papulazmak mevkiinde 7352 M2. mesahasında gündoğu Azmak, gün bati yol poyrazı sahibi sened tarlaları, kible Hacı Ahmed, O. Halil arazisile çevrili olan mevkü düz 'mer'a halinde kullanmağa ve ziraate elverişli, toprağı kara, kuvvei inbatiyesi İyi derecede bulunan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafindan 89 lira kiymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/995 tarih ve 31 No, da kayidli Karabiganın Papulazmak ü , poyrazı Faki kadı yetimleri, gün batı yol, kible (afa larlalarile çevrili olan ve toprağı her nevi ziraate ew kıymet takdir edilmiştir. Bifa tapusunun Mürt/93$ tarih ve 11 No. dn kayidli Karabizanın Papulazmak mevkiinde 3676 M2, mesahasında olan doğu ve kiblesi Azmak, gün batı yol, poy- razı Salih zevcesi tarlalarile çevrili olup toprağı kara ve mümbit ve ağaçsız düz bir mevkide olan mar'a ve otlakiyeye elverişli bulunan tarlanın tamamına ehli - vukuf 'T. 40 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 29 No. da kayidli Karabiganın Papulazmak mevkiinde 3676 M2. mesahasında bulunan gün doğu, poyrazı Mehmed, gün batı Mehmed, kible Necibe tarlalarile çevrili her nevi ziraate elverişli ve mümbit ve İçinde ağacı olmayıp mevidi düz bulunan tarlanın tamamına ehlivukuf tara. fından 40 lira kıymet takdir edilmiştir Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 47 No. da kayidli Karabiganın Papulazmak ol arası mevkinde 7352 M2. mesahsda gün doğu ve gün batı yol, poyraz ve kiblesi sahibi sened arazisile çevrili olan ağaçsız olup tapu kaydını nazaran 7352 NE2, yazılı ise de 3 Er. yakın olduğu ehlivukuflar tarafından tesbit edi miş olup kuvvei intabitesi orta derecede bulunan tarlaların 250 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 29 No, da kayidli Papulazmak 1. Tir. 3758 MZ. mesahasında gün doğu Hacıbey, gün batı Çançin oğlu, poyrazı Salih ağa zevcesi tarlaları, kib yol üe çevrili olan düz bir mevkide kısmen çayır, kismen ekil. miş bir vaziyette bulunan, toprağı kara ve kumsal, her nevi ziraate elverişli bu- İnan tarlanın tamamına ehlivukuflar tarafından 150 lira Kıymet takdir edil - miştir. > Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 1$ No. da kayidli Karabiganın Papulazmak, Kumağılı mevkiindeki 2757 M2. mesahada bulunan gün doğu muhacir Hüseyin tarlası, gün batı yol, poyrazı Azmak, kible sahibi senei tarlalarile çevrili olan toprağı mer's halinde kullanmağa ve Ziraate elverişli hulunan kuvvei inbi yesi orta derecede olup ağacı olmıyan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafın - dan 30 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve-12 No. da keyidli Karabiganın Populazmak | mevkiinde 6292 M2. mesahada gün doğu sahibi sened tarlası, gün balı poyraz “Azmak, kible yol ile çevrili düz bir arazi olup toprağı kara ve kuvvei irbatiyesi orta derecede bulunan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 70 lira kiymet takdir edilmiştir. Biğa tapusunun Mart/93$ tarih ve 19 No. da kayidli Karıbiganm Papulazmak, | Kumağıl mevkiinde gün doğu yol, gün batı Alâiyeli kerimesi Necibe, poyrazı sa- hibi sened tarlası, kiblesi Azmak ile çevrili 2. Hr. 2063 M2. mesahasında olup 25 Hr. yakın tesbit olunan arazinin mevkü düz ve ağaçsiz. toprağı kara, kuvve in. batiyesi orta derecede olan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 250 lira kıy- met takdir edilmiştir Biga tapusunun Mart/985 tarih ve 14 No. da gayidli Papulazmak mevkiinde bir “Hr. 2295 M2. mesahada gün doğu kahvecioğlu Ahmed, gün batı Hacı Emi, voy- Tazı ve İdblesi sahibi sened tarlalarile çevrili ağaçsız ve düz bir mevkido bi « Yunan ve ziraate elve: kuvvei inbatiyesi orta derecede bulunan tarlanın tama- mına ehlivukuf tarafından 140 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 22 No. da kâyidli Karabiganın Kumağıl mev- künde 1. Hr. 1031 M?, mesahada gün doğu Azmak, gün batı Çakal ve Çolak © Mustafa, poyrazı sahibi sened, kible Ahmet ağanın Salih terlasile çevrili ağaçsız > düz ovada bulunan ve ziraste ve otlakiye halinde kullanmıya elverişli bulunan “tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 120 lira kıymet takdir edilmiştir. Bira tapusunun Mart/935 tarih ve 33 No, da kayidli Karabiganın Kumağıl mev- künde 3. Hr. 6772 M2. mesahada bulunan gün doğu ve batısı Azmak, poyrazı Sali zevcesi, kiblesi Ahmed tarlalarile çevrili düz bir mevkide ağaçsız, kuvvei inbati- iyesi orta derecede her nevi zirante ve mer'a halinde kullanmada elverişli olan tarlanın tamamına ehlivikuf tarafından 370 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/$33 tarih ve 25 No, da kayidli Karabişanın Kumağı! mev. &kiinde 9193 M2. mesahada gin doğu Reif, gün batı Hacı Ali, poyrazı yol, kible Mehmed reis*tarlalarile çevrili, toprağı kara, kuvvei iybatiyei orta derecede, 3i- Taste elverişli, mevkü düz. ağaçsız, tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 100 lira kıymet takdir edilmistir. İ yeye elverişli bulunan tarlanın | vukur tarafından 100 Yira kıymet inkdir İ inde #515 M3 mesahada ründoğu ve poyrazı Hasan, günbatı yol ve armak kible | iareı Hakkı tarlasile çevrili olup toprağı kara kuvvel inbatiyesi iyi her nevi ziraate el- Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 34 No. da kayidli Karabiganm Kumağıl mev. künde 8272 312. mesahada gün doğu Ahmed tarlası, gün batı ve poyrazı akıntı. kiblesi Hac, Kara Mehmed oğulları tarlalarile çevrili olan mer'a halinde kulla- nılmasına rağmen ziraate elverişli bulunan ağaçsız orta derecede bulunan tarla- Bin tamamına 90 lira kıymet takdir edilmiştir. Biğa tapusunun Mart/935 tarih ve 83 No, da kayidli Karabiganın Kumağıl mev- kilnde 7352 M2. mesahada gün doğu Emrullah, gün batı sahibi sened, poyrazı kahveci Emin, O. Ferhad tarlaları, kible Azmak ile çevrili olup mevki düz ve ağaçsız. toprağı kara, her nevi ziraate elverişli, kuvvâi inbatiyesi orta derecede olan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 75 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 44 No. da keyidli Karabiganın Kumağıl mev- künde 55 Hr. ö8i M2. mesahada gün doğu lebi derya, gün batı Azma ve sahibi sened tarlası, poyrazı lebi derya, kiblesi Azmak ile çevrili olan ve tapu kaydına göre 55 küsur fir, olduğu görülen ve ehlivukut tarafından 70 Hr. yakin olduğu tesbit edilen mer'a halinde istifade edilmekte olup, hayvan otlakiyesine elverişli olup 10 Hr. olan kısmı düz olup umumiyet ifibarile kuvvei inbatiyesi 3 cu derecede bulunan mer'anın tamamına ehlivukuf tarafından 3500 lira kıymet takdir edil- miştir, Biga tapusunun Mart/935 tarik ve 10 No. da kayidli Karabiganın Kumağıl mev- künde 2757 M2. mesahada gün doğu ve gün batı, poyrazı, Zeliha, kiblesi Hacı Çançin oğlu tarlalarile çevrili olan ve mevkii düz ve toprağı kara, kuvvei in- batiyesi orta derecede otlakiye olarak kullanmıya ve ziraate müsaid tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 30 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 17 No. da kayidli Karabiganın Kumağıl mev- kiinde 5515 M2. mesahada gün doğu Ahmer ağa, gün batı Hacı Emrullah, Emin, poyraz ve kiblesi Salih zevcesi Zeliha tarlalarile çevrili olup ağaçsız, mevkii düz, kuvvei inbatiyesi orta ve ziraate elverişli tarlanın tamamına ehlivukuf tarafın- dan 60 lira #ıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 40 No. da kayidli Karabiganm Kumağıl nam Damyeri mevkiinde 1, Hr. 8388 M2. mesahada gün doğu Osman Efendizadeler, gün batı ve kible yol, poyrazı İbrahim tarlaları ile çevrili olup 4 Hr. yakin olduğu tesbit edilen ağaçsız düz bir mevkide, giraate elverişli tarlanın tamamına ehli - vukuf tarafından 400 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 27 No. da kayidli Karabiganm Kumaağıl mev- kiinde 2. Hr. 2063 M2, mesıhada gün doğu ve kible yol, batı Alfiyeli oğlu keri- mesi , poyrazı sahibi sened tarlalarile Çevrili olan ovada ve düz mevkiis ağaç- $z ve kuvvei inbatiyesi orta derecede bulunun tarlanın tamamına ehlivukuf ta- İ rafından 230 lira kiymer takdir edilmiştir. Biza lapusunun Mart/935 tarih ve 32 No, da kayıdlı Karabiganın Kuma Ağıl mev - kiinde 2. Hr. 7579 M2. mesahada bulunan mevkii düz ve ağaçsız kuvvel inbatiyesi orta toprağı kara hayvan otlakiyesine elverişli bulunan tarlanın ehlivukuf tarafından 280 lira kiymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mar/935 tarih ve 49 No, da kayıdlı Karabiganın Kum Ağıl Katrancı civarında gündoğu Yol gfinbatı ve poyraz ve kiblesi sahibi sened tarlalarile çevrili ova- da düz mevkite kuvvel inbatiyesi orta derecede toprağı kara ağaçsız sirsat ve otlâki- tamamına ehlivukuf tarafından 130 lira kiymet takdir edilmiştir. z Bien tapusunun Mart/035 tarih ve 28 No. da kayıdlı Karabiganın Kumağıl nam di - er Karaatac mevkiinde 2. Hr. 2989 M3, mesahadaki hududları malüm tarlanın kuy- vel imbatlyesi birinel derecede olup her nevi yaz ve kış mahsuilerine elverişli düz bir mevkide olan tarlanın tamamına ehlirakuf tarafından 350 iira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun 1€nx/025 tarih ve 42 No, da kayıdlı Karabiganın Adalar mevkinde 4595 M? meahada gündotu ve batı, poyrazı azmak, kıblesi Osman Ef. tarlalarile çevrili olan 7000 M2. yakın bulunan felnde afaç olmıyan ve küuvvel inbatiyesi orta derecede ve ziraate elverişli bulunan tarlanın tamamına ehilvukuf tarafından 70 lira kıymet tak- dir edilmiştir. Bira tapusunun M4r1/085 tarih we 28 No. da kayıdlı Adalar namı diğer Oölgesöğüd mevklinde 1838 mesahada bulunan düz, dalgalı mevkide ağaçsız kuvvel inbatiyesi orta riratle eiverişli bulunan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 30 lira kiymet tekdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/935 tarih ve 24 No. da kayırlı Karabigamın Adalar nam diğer Gölgesövü4 mevkiinde 2. Hr. 7579 M2. mesahnda gündoğu Nevreste ve Zehra ve Barı İmam oğl Abdullah günbatı yol poyraz Zeliha kiblesi Aki? tarlalarile çevrili olup düz ye ağaçsız kuvvel inbatiyesi orta her nevi zirante elverisli olan tarlanın tamamına eh - tivukut tarafından # Yer. yakın olduğu tesbitle 800 fira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapısunun Mar/935 tarih ve 45 No, da kayıdı Karabiganın Kaleler mevkiinde > da 1. Hr, yakın olduğu tesbit edilen her nev! zirante elverişli kuv- inbatlyesi orta hahiyeye yakın mevkide bulunan tarlanın tamamına ehifrukuf tara- fından 100 Yira Eremet takdir edilmiştir. Bira tapusunun Mart/935 tarih ve 25 No, da kayıdı Karabiganın Kaleler namı diğer | Misarkapı mevkiinde 1. Hr. #388 M2 mesahadakl gündoğu koyun ağı günbatı Ahmed tarlası poyran ve kiblesi yol ile çevrili toprağı her nevi ziraate elverişii orta dereooda bulunan tarlanın tamamına ehilvukuf tarafından 200 lira kıymet takdir edilmiştir. Biga tanıavnun Mart/035 tarih ve 7 No da kandı: Karabiganın Çınarlıdere mevki- inde 2. Hr, 2902 M9 mesnhasındaki gündoğu şose, günbatı İbrahim, poyrazı dere ve kuvu kitlesi Hacı oğlu yetimleri arazisile çevrili tarin 3. Fr. 5000 M2. mesahada olduğu tesbit olunan 1. Hr. kırminda bağ olup içinde 7000 kadar kütük olduğu ve 1. Hir. kız - Munda lende kuyusu mevend bir bahee olup bu kırnında 100 e yakın dut ağacı 13 ay- va İ3 lde, 2 erik afazı bulunduğu diğer kısmı da tarla halinde olup mevkii Karabiga Bahiesine pak yalın topratı ziraate ve bahçe halinde kullanmağa elverişli bulunan tarlanın tamamına ehiiyukuf tarafından 800 lira kıymet takdir edilmiştir. Bira tapusunun Mar*$83 tarih ve 48 No, da kayıdı Karabiganın Karaafaş mevktin- de 32T1 M2 mesahadaki gündoğu ve yovrayı 'Turnacı kertmesi gündatın İbrahim Kıble. anahtarcı vade ve müyşterekleri tarlalarile çerrili olup icinde bi kara ağaç bulunduğu für ve zirante elverisi" ve kuvvel İnbatiyesl orta derecede olan tarlanın tamamına ehii- odilmiştir. Bize taptsunun Mart/995 tarih ve 8 No. da kayıdı Karabiganın Karağaç mevki - ansh- verili ağsevz ve dilin mevkide bulunan tarlanın tamamına ehlivukuflar tarafından 78 ira kıymet takdir edilmiştir. $ Biga tapnsunun Mart/935 tarih ve 48 No. da kayıdı Karabiganın Sarıbuçak namı di- #er Köprütmeat mevklinde 2 Hr. 7579 M2, mesahadski gündoğu ve batısı ve poyraz Azmak kblest Arnurud Ahmed ve Hacı oğluMustafs ve sahibi sened tarlasile çevrili olup mevkii düz hayvan otlakiyezine elverişli zirante müzald kuvvel inbatiyesi birinci derecede olan tarlanın tamamına ehllvuku? tarafından 400 Jira kıymet takdir edilmiştir. Biga tapusımun Mart/936 tarih ve 21. No. da kaydı Karabiganın Kuruçay mevklinde 14 Hr. 7Ö88 M2. mesahadaki gündoğu sahibi sened günbatı Bekirin Mehmed ve İbrahim boyrazı vol sahibi sened kıblesi Kuruçay ve sahibi sened tarlastle çevrili olup ehltvkuf tarafından 20 Hr. vakın olduğu tesbit edilen ağaçsız düz mevkide kuyvel inbatiyesi ve 1. ci, 3. e derecetle olen ve #iraat6 ve mer'a halirde kullanılmağa © elverişli bulunan | tarlanın tamamına ehlivukuflar tarafından 1600 lira kiymet takdir edilmiştir. Biga tapısunun Mart/935 tarih ve 41 No. da kayıdı Karabiganm Katrancı mevkinde 8433 M2. mesahada gündoğu ve batı yol poyrazı Osman veresesi kıblesi Mehmed tarla- sile çevrili düz mevkide aBaçsız toprağı kara kuvvel inbatiyesi orta zirante elverişli o - lan tarlanın tamamına ehlivukuf tarafından 60 lira kiymet takdir edilmiştir. Biga tapusunun Mart/93$ tarih ve 19 No.da kayıdı Karabiganın Katrancı Ge 7757 M2 mesahada gündoğu yol günbatı Azmak, poyrazı Hoca Hasan kerimesi ye - timleri ksble sahihi sened tarlasile çevrili olan zirsate elverişli kuvvel inbatiyesi orta derecede ve ağresiz ve dür bir mevkide bulunan tarlaya 25 lira kıymet takdir edilmiştir. SATIŞ: Yukarda mevki hudud, miktar ve mesahasi yazılı emvali gayrimenkulelerin 8 hisse itibarile 3 hissesi açık aritırma suretile yapılacağından ve arttırma (bedeli de pesin olduğundan arttırmaya iştirak edeceklerin muhammen kıymetinin * de T buçük nisbetinde pey ükçesi veya müll bir bankadan teminat mektubu getirmeleri icab eder. Müterakim vergi tanzifat, tenririye ve vakıf borçları borçluya ald olup ihale bedelinden tenzti olunur. Birinel arttırma 148/939 tarihine rastlıyan Pazartesi gün Biya İcra dairesinde saat 9 dan 1i kadar yapılacaktır. Birinel arttırmada muhammen Eiymetin 4 75, şini bulduğu takdirde üstte bırakılacak aksi halde en son arttırmanın tashhüdleri baki kalmak üze. re 15 gün daha temdid edilecektir. İkinci arttirma 29/8/03) tarihine rastlıyan Perşembe günü gene saat 9 dan 11 kadar Ankara Radyosu DALGA UZUNLUĞU 1639 m. 183 Kes, 120 KW. TAG, 10,14 m. 15195 Kes, 20 Ew TAP. 3L19 m. 9465 Kos, 20 Ew CUMA - 19/5/39 12.50: Proğram. 1239: Türk müziği “e 13: Memleket saat Ayar, ajana ve loji haberleri, 13.15 « 14: Müzik ram « P!) 1830: Proğram, 18. peret müziği - PL) 19: Konuşma. Ji müziği (Fasl heyeti) 20: Memleket mötfe yarı, ajans ve meteoroloji | haberleri, SÜĞE 19 Mayıs Milli bayramına sid hususi Tam. Mumhabe, şiir ve müzik. 21.15: tahvilât, kambiyo » mukut ve ziraat (flat) 21.25: Neş'eli plâklar - R. 2130: zik (Riyazeli Çümbur Fiüarmonik orkesi 8) - Şef, E. F. Anlar.) Neş'eli müzik: İ M. V. Weber - Oberon uvertiri 2 — D. Auber - La Muelte de Partici, uvertâr. Franz Schubert » Rosamunde, 1. ci ve balet müziği. 4 — Altme Matllart - Las DR gons de Villards, uwertârü, $ — A, Tae Mignon operası uvertürü. 6 — J, Sira yer Wein welb und Gesanz. 2230: Müzik © Ça aryaları - Pİ.) 23: Son ajans haberleri vE f.8 rınki proğram, 2145 - 24: Müzik (Casband”. Pi) Bir doktorun günlük. notlarından Evvelâ gayet muntazam bir çocuğu beslemek llzumdır. Burada çorbaları, pirinç, patatas, tereyağı, wa belledi, francelâ ve bu gibi bazı hafif kuvveti! gıdalardan başlıyarak yemek şini herşeyden evvel tanzim etmelidi”” Ondan sonra çoruğun hayat geraltini d8X Hiştirmek Jâzımdır. Rütubeyli, karani meskenleri derhal terketmeli ve havsdif ve bol ziyolı yerlere nakletmelidir. Y& zın deniz kenarındaki kum ve göst banyost ve denis banyosu raşitizm “> en esazlı bir tedavidir. Kışın ise bunla rın yerine kalm olan en iyi vasıl wi i Yiyole tedavisi, yani sun'i güneş tedi sidir. Kemik hastalığına düçar olan 9” cuklar bundan çok istifade ederler. hilen kemikleri kuvvetlendirici ve 689 ları lâyıkile temsti için vitaminli ŞU Yar, kemik şurubları kullanmak fayda” dir. Cevab istiyen ookuyucularımın pulu yollamalarını rlea ederim. Aksi tâ$” &izde istekleri mukabelesiz kalabilir. Nöbetçi eczaneler Bu gece nöbetçi olan eczaneler gusi” dır: İstanbul cihetindekiler; Şehzadebaşında (Asaf), (Bonsason), Aksarayda (Ziya Nuri) lamdarda. (Esad), Beyanddn (Asağö'İ.. Fatihte (Emliyad), Bakırköründe G3“ tanbul), Eyübde (Eyüb Sultan). ğ Beyoğlu cihetindekiler: d İstiklâl caddesinde (Galatasaray, O* Tib), Cümhur'yet enddesinde gKür$i yan), Firuzağada (örtuğrul), Şişlide © sum), Taksimde (Kemal), Beşiktaşta | Boğaziçi, Kadıköy ve Kacıköyünde (Yeni Mode, Mert”). Üsküdarda (Ahmediye), Sarıyerde #0, Büyükadada Giaik), din), i Adalardakiler? deki dükkânın haciz ve vaz'ıyod muf les dera olunarak dükklnm temamın$ lira kıymet takdir edilmiştir. Zabıt veri, sını tetkik ve diyeceği varsa beyan €X. g 8i için ilân tarihinden itibaren yedi KÜ ginde dairemize müracaat eylemesi ji ira ve iflâs kanununun 103 üncü mAdÖf, rakılacaktır. E 2004 sayılı lora ve iflâs Kanunen ii e kümlerine göre yapılacak olan bu s8tf kında daha fazla izahat almak ist 11/5/9359 tarihinden itibaren Biye İTS resinde mahalli mahsusunda asil