14 Ekim 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 6

14 Ekim 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 6

Yavşanlıda linyit istihsaldtı | Develde | Kame Faruk Efendi evlendikten gittikçe artıyor ) : sonra sivil elbise giymedi linyitleri işletme müessesesinde rayları, modern kömür silosu mel ve mühim tesislerden başka masında yapılan esaslı pe bu ferahlık ve sevinç veren nez iceyi sağlamaktadır. > linyitleri idarecileri, büyükleri. “mizin direktiflerin! de büyük bir itina muvaffak ol » ecnebi madde- sevkine baş- de Edirnede tamir Bu İstanbul neşriyat ve Beni cevap aldık. icap Geçmis zaman olur ki: Kına Artık herkes körkütük, nahiyesinde bir maarif elinde bardak toplantıda öl bulamıyor da bulamıyor. elleri Yenicede çocuklara E bir halk kitlesi de AKIN AKIN ANADOLUYA kirlenmesin diye GEÇİYORLARDI ağızlar bağlanır, SERMED MUHTAR ALUS giyinmenin sırları yaşayan ve adamdı. 700,00 — 5250 Vali Konağı kalörifer tesisatının tamiri, 3650,00 273/75 lan müesseseleri mezbaha air makinesinin tamiz Keşif bedellerile ilk teminat miktarları yukarıda yazılı işler ayrı ayrı lüğü kaleminde görülebilir. İhaleleri 26/10/94 çarşamba günü de Daimi encümende yapılacaktır. Taliplerin ilk teminat makbuz. 3 eri ve ehliyetnamesi olacaktır. © — Varsa şoförlük yaptığı yerlerden bonservisi hamil olmak. halli polisten hüsnühal kâğıdı. posta Amiri âdiliğimiz o ce kanuni takibat yapılmakta olan karargâh erlerinden Kızıltepenin Gülderi YE 324 doğumlu Hüseyin oğlu Şahmuzu Türkiye dahilindeki menkul menkul bilcümle mallarının haczine karar verilmiş b dei 1631 sa am 18: Cc maddesinin 4. ci fıkrasina tevfikan ilân (4308 e 40 (golden) 33,20 32,70 ve ari 520 yılı kal Sanal. ist karş yapı Te asa Sadun susca