5 Şubat 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

5 Şubat 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

S ŞUBAT 1935 SALI Fırkamiı Cümhuriyet Halk Fırkası tara- fından seçilecek bütün intihab da- ine isimleri tebliğ edilen say- Tav namzedleri şunlardır: Afyon T 1 .— Ali Çetinkaya, Nafıa Bakanı 2 — Haydar Çerçel, eski Afyon say. vi 3 — Cemal Akçın, eski Afyon say- lavı, 4 — İzzet Akosman, taylavı $ — İzzet Ulvi Aykurt, eski Afyon Sâylavr ' 6 — Mebrure Gürnenç (Kadın) Mer- tin belediye üyesi 7 — Müstakil saylav için boş bıra- kılmıştır. eski Afyon Amasya 3 1 — Esad Uras, eski Amasya saylavı 2 — İsmail Hakkı Mumcu, eski A- Masya saylavı 3 — Nafiz Aktın, eski Amasya say. lavr Ankara 1 — Kamâl Atatürk 2 — Aka Gündüz, eski Ankara say- Tavı 3 — Eşref Demirel, eski Ankara say- lavı, askeri fabrikalar usta başılarından 4 — Falih Rıfkı Atay, eski Bolu Baylavı $ — Rasim Aktır, eski Aakara süy- Tavr «G — Şakir Kınacı, eski Ankara say- lavı. 7 — Rifat Araz, eski Ankara say- lavı t B — Yahya Gelib, eski Ankara say. Tavı 9 — Abhmed Ulus, Ulus gazetesi baş ustası 10 — Mümtaz Ökmen, C. H, F. An- kara başkan vekili M — Müşfik Ayaş, Ayaş çiftçilerin- | den ve C. H. Fırkası üyesi 12 — Satı Kâramehmed - (kadın) Ankara Bitik nahiyesi Kazanköy muh- tarı 13 — Müstakil saylav için boş bıra. kılmıştır. 13 Antalya T 1 — Dr. Cemal Tunca, eski Antal: Ya saylavı B 2 — Numan Aksoy, eski Antalya saylavı 3 — Rasih Kaplan, saylavı 4 — Türkân Başbuğ (kadın) Feyzi- Atİ lisesi kız kısmı müdürü $ — Celal, Halep konsolosu 6 — Nazif Arıcan, Adliye Bakan- lığı Müsteşarı 7 — Müstaki| saylâv için boş bıra. kılmıştır. eski- Antalya Aydın 6 1 — Adanan Ertekin, Saylâvı 2 — Dr, Mazhar Germen, eski Ay- dın Saylâvı 3 — Abidin Özmen, Maarif Bakanı 4 — Tahsin San, eski Aydın saylâvı $ — Nöazmi Topçu, tüccar ve Aydın kooperatif idare meclisi üyesi 6 — Nuri Kâzan, Söke çiltçile- “ Tinden. eski Aydın Balıkesir 12 1 — Enver Adakan, eski Balıkesir saylavı 2 — Hacim Tezer, eski — Balıkesir saylavı 3 —'O. Evren, eski Aksaray saylavı 4 — İsmail Hakkı Uzunçarşılı, eski Balıkesir saylavı $ — General Kâzım Özalp, Büyük Millet Meclisi Başkanı 6 — Mehmed Cavid Demir, cski Ba- İekesir saylavı 7 — Osman Niyazi Burcu, eski Ça. Hakkale saylavı 8 — Hayreddin Karan, eski Rile - tik syalavı 9 — Sabiha Gökçül (kadın) İzmir kız muallim mektebi müdürü 10 — Rahmi, Balıkesir kazası çiftçilerinden 11 — Cemal, Mütekaid miralay Susurluk SAYIFA 3 - Z saylav namzetlerinin adları *Bayazıt 3 1 — İhsan Tav, ceki Beyazıt saylavı 2 — Halid Bayrak, eski Beyazıt say- lavı 3 — Übeydullah, eski Beyazıt say » lavı, Bilecik 3 1 — İbrahim Çolak, cski Bilecik say Tavı 2 — Salih Bozok, eski Bilecik say « lavı 3 — Dr. General Besim Ömer, üni « versite eski profesörlerinden. Bolu 7 1 — Cevad Abbas Gürer, eski Bolu saylavı 2 — Dr. Emin Cemal Suda, cski Bo« lu saylavı 3 — Hasan Cemil Çambel, eski Bolu saylavı 4 — İsmail Hakkı Uzmay, cski Bolu saylavı $ — Şükrü Gülez, cski Bolu saylavı 6 — Mithat Kuray, eski İstanbul saylavı 7 — Mitat, mütekaid askeri kavma- kam, Burdur. 3 1 — Muztafa Şeref Özkan, eski Bur dur saylavı 2 — Halid Onaran, eski Burdur say- lavı $ — İbrahim Necmi Dilmen, Dili Tetkik Cemiyeti Genel Kâtibi. Bursa 11 1 — Asaf Daras, eski Bursa saylavı 2 — Dr. Relik Güran, eski Bursa saylavı 3 — Esad Sagay, cski Bucsa saylavı 4 — Mustafa Fehmi Gerçeker, eski Bursa saylavı. $ — Refet Canıtez, eski Bursa say- lavı 6 — Dr. Galib Kahraman, eski Bur- sa saylavı 7 — Fâtin Güvendiren, eski Trabzon saylavı 8 — Dr. Sadi Konuk, C. H, Fırkası Bursa vilâyet idare heyeti başkanı 9 — Atıf, Adliye müfettişi 10 — Şekibe Şekip İşel (kadın) İne- göl İsaviranda çiftçi 11 — Sadettin Ferit Talay, İstan - bul âvukatlarından. Çanakkale 5 1 — Ahmed Cevat Emre, eski Ça « nakkale saylavı 2 — Şükrü Yaşın, eski Çanakkale saylavı 3 — Ziya Gevher BEtili, eski Çanak - kale saylavı 4 — Dr. Mustafa Bengisu, Ödemiş Belediye Başkanı $ — Hilmi Ergeneli, birlaci umumi müfettiş. Türk Çankırı 5 1 — M. Abdülhalik Renda, eski Çan- kırı saylavı ve C. H. Pirkası meelis gru- bu başkan vekili 2 — Rifat Ünür, cski Çankırı say- lavı 3 — Ziya Esen, eski Çankırı sayla « vı 4 — Sami Çölgeçen, eski saylavlar . dan $ — Müstakil saylav için boş bıra « kılmıştır. Çoruh 8 1 — Şefik eski Rize saylayı 2 — Ali Zırh, eski Rize saylavı 3 — Atıf Tuzun, eski Rize saylavı 4 — Fuad Tuncay, eski Rize saylavı $ — Hasan Cavid, exki Rize saylavı 6 — Asım Us, ecski Artvin saylavı ? — Mehmed Ali Okar, cski Artvin saylavı B — Mühendis Ömer Fehmi, yollar ve binalar dairesi başkanı, Çorum 7T 1 — Mustafa Çantekin, eski Corum saylavı 2 — İsmail Kemal Alpsar, eski Ço- Tum saylavr 3 — İsgmet Eker, eski Çorum saylavı 4 — Nünir Çagd, caki Çorum sayla- vt 5 — Nabi Riza Yıldırım, eski Çorum saylavt çiftçi 6 — Eyüb Sabri, cski saylavlardan 7 — Baytar Ali Riza, Tayyare Cemi yeti müfettişi ve C. H. F vllğye;hogo- Denizli 8 1 — Dr. Kâzım Samanlı, eski De - nizli saylavı 2 — Emin Aclan Tokatlı, eski De. nizli saylavı 3 — Haydar Rüştü Öktem, eski De nizli saylavı 4 — Mazhar Müfid Kansu, eski De- nizli saylavr 5 — Necib Ali Küçüka, eski Deniz- H saylavı 6 — Yusuf Başkaya, saylavı 9— Dr. Hamdi, hastaneti boş hekimi 8 — Müstaki| saylav irin boş bıra. kılmıştır. eski Denizli Denizli memleket Diyarbekir 7 1 — General Kâüzım Sevüktekin, e- ki Diyarbekir saylavı 2 — Zekâi Apaydın, Milli Müdafaa Bökanı 3 — Zeki Mesud Alsan, eski Diyar- bekir saylavı 4 — Zülfü Tigrel, eski Diyarbekir saylavı $ — Huriye Baha İz (kadın), Peda- göji muallimi € — Tevfik Bilge, İstanbul kız ve Kuleli Jiselerinde tarih muallimi ? — Rüştü, Evkaf umum müdürü. Edirne 4 1 — Faik Kaltakkıran, eski Edirne saylavı 2 — Şeref Aykut, eski Edirne say- lavı 3 — Dr. Fatmş Şakir (kadın), Gu- raba hastanesi iç hastalıklar mütahassısı 4 — Mecdi Boysan, İstanbul tüccar. larından, Elaziz 5 1 — Ahmed Saffet Okay, eski Ela. ziz saylavı — 2 — Fazıl Ahmed Azkaç, eski Elâ- ziz saylavı ” 3 — Fuat Ağrılı, Maliye Bakanı 4 — Fuat Ziya Çiyiltepe, cski E- laziz saylavı $ — Tahsin Erk, eski Elaziz sayia- V. Erzincan 4 1 — Abdülhak Fırat, &ski Erzincan saylavı 2 — Aziz Samih İiter, eski Erzin. can saylavı > 3 — Saffet Arıkan, eski Erzincan saylavı 4 — Hikmet Işık, Sıvas Halkevi ve belediye başkanı Erzurum —10 1 — Ariz Akyürek, eski Erzurum saylavr 2 — Dr. Ahmed Fikri Tuzer, cski Erzurum saylavr . 3 — Nafi Atuf Kansu, eski Erzu- rüm saylavı 4 — Nafiz Dumlu, caki saylavı 5 — Necib Asım, eski Erzurum say- lavı 6 — Tahsin Üzer, eski Konya say- lavı 7 — Nakiye Elgün (kadın) İstan. bul şehir meclisi üyesi 8 — General Zeki Soydemir, birin- ci ordu müfettişliği eski erkânıharbi- ye başkanı 9 — Fuad, Ankara Cümhuriyet müd- deiumumisi 10 — Şükrü, Türk Tayyare Cemi. yeti başkan muavini. Eskişehir 5 1 — Ahmed Özdemir, eski Eskişe- hir saylavı Devlet Demiryolları Eski- şehir fabrikası eski ustalarından 2 — Emin Sörak, eski — Eskişehir saylavı 3 — Yusuf Ziya Özer, eski Eskişehir saylavı 4 — Osman, Cümhuriyet Halk Fır- kası Eskişehir — vilayet idare heyeti Erzurum z $ — Müstakil saylav için boş bıra. Gazianteb —T 1 — Ali Keltç, eski Gazlanteb say- Tavı 2 — Nuri Conker, eski Gazianteb saylavı 3 — Reşid Ağar, saylavır 4 — Şahin, eski Gazianteb saylavı $ — Bekir Kaleli, İstanbul avukat- larından 6 — Remzi Gürez, cski saylavlar- dan 7 — Ömer Asım Aksoy, Gazianteb C. H, Firkas; başkanı eski Gazisnteb Giresun —7 1 — Hakkı Tarik Us, eski Giresun saylavı ? — Gencral İhsan Söhmen, Giresun saylavı 3 — Talât Onay, cski Çanıkırı saylavı 4 — Münir Akkaya, eski Giresun saylavı $ — Sadri Maksudi Arsal, cski Ş. Karahisar saylavı 6 — İsmsil Sabuncu, caki $. Kara - hisar saylavı 7 — Muzaffer Kılıç, tüccar ve İs. tanbul şehir meclisi üyesi Gümüşhane 5 1 — Edip Servet Tör, eski Gümüş - hane saylavı 2 — Hasan Fehmi, cski Gümüşhane saylavı 3 — Şevket Erdoğan, eski Gümüş « hane saylavı 4 — Ali Şevket Öndersev, C. H. Fır- kasr Bilecik başkanı $— M. Durak, Ergurum belediye başkanı, eski İçel 5 1 — Emin İnankur, eski - İçel say- davt Ş, 2 — Hakkı Saydam, eski İçel saylavı 3 — Ferit Celâl Güven, eski Mersin saylavt 4 — Hamdi Ongun, eski Mersin say- Tavı $ — Süleyman Fikri - Mutlu, caki Mersi- saylavı İstanbul 17 1 — Abdülhakhamit, eski Tetanbul saylavı 2 — Yusul Akçura, eski İstanbul saylavı £. 3 — Ali Barlas, etki İstanbul sayla- vi 4 — Ahmed Hamdi Denizmen, cski İstanbul saylavı ö İ $ — Ali Rânâ Tarhan, Gümrük. ve Tnhisarlar Bakanı 6 — Dr. Refik Saydam, Sıhhiye Ba- kanı 7 — Halil Etem Eldem, eski İstan - bul saylavı 8 — Sadettin Riza Uraz, eski İstan- bul saylavı © — Salâh Cimcoz, eski İstanbul say lavı 10 — Ziya Karamürsel, eski İstanbul saylavı 11 — Hamdi Mustafa Gürsoy, eski İstanbul saylavı, Tabak ustabaşıların - dan 12 — Yaşar, eski Tatanbul saylavı tesviyeci ustası 13 — Hayrullah Ergin, eski İstanbul saylavı kunduracı 14 — Dr. General Hakkı Şinasi, es- ki Erzurum saylavı 15 — General Şükrü Naili, eski Kol- ordu kumandanlarından 16 — Fakihe Öynen (kadın) Bursa kır lisesi müdürü 17 — Müstakil saylavy için boş bıra- kılmıştır. Isparta 4 1 — Hüseyin Hüsnü Özdamar, eski | Isparta saylavı 2 — İbrahim Demiralay, eski Ispar- ta saylavı n 3 — Kemal Turan Ünal, caki Ispar- ta saylavı 4 — Mükerrem Ünsal, eski Isparta saylavı. İzmir 13 1 — De, Tevfik Rüştü Aras, Hatici- ye Bakanı 2 — Kâmil Dursun; eski İzmir say« lavı Z 3 — General Kâzım İnanç, eski ıf. — mir saylavı — 4 — Celâl Bayar, İktısat Bakanı 5$ — Mahmud Esat Bozkurt, eski İzmir saylav: 6 — Râhmi Köken, eski İzmir sayları — 7 — Hamdi Aksoy, eski İzmir saye lavı » $ — Şilkrü Saraçoğlu, Adliye Bakanı * — 9 — Sadettin Epikmen, eski İzmir — saylavı demirci ustası # 10 — Benal Nevzat (kadın) C. H Fırkast vilâyet idare ve belediye Üyesi 11 — Hüesnlü Çakır, İnhisarlar umum müdürü 12 — Hasan Âli Yücel, Orta tedri » sât umum müdürü B 13 — Müstakil saylav için boş bıra- kılmıştır . 4 Kars 7 1 — Baha Tali Öngören, eski Kars saylavı ? — Faik Bermek, eski Kars saylavı 3 — Mehmed Narif, eski Kars yay- lavı 4 — General Muhittin Akyüz, eski Kars saylavı $ — Ömer Kâmil Küntay, eski Kars saylavı 6 — Esat Özoğaz, eski Rize saylavı 7 — Hüsrev Sami, eski saylavlardan Kastamonu 9 1 — Tahsin Coşkun, eski Kastamo- nu saylavı 2 — Velet İzbudak, eski Kastamonu saylavı 3 — Sıtkr Şerif, Tosya kazasında giftçi 4 — Dr. Tevfik Aslan, Kastamonu C. H. F. başkanı $ — Şerif, Hariciye bakanlığı ikinci daire birinci Ş, şefi j 6 — Abdurrahman Ekrem, eski ee . — kânıharb binbaşısı, bağer — — 7 — İbrahim Karantay, T. D. T. Ce miyeti üyesi, Baltık devletlerinde mas « Tahatgüzar 8 — Dr. Şükrü Şenozan, İzmirde 9 — Müstakil saylav için boş bıra « Kayseri 8 1 — Ahmed Hilmi Arga, Beri saylavı — ğ 2 — Reşid Özsöy, eski Kayvseri say. lavr a 3 — Nahid Keren, eski Kırklareli saylavı 4 — Ferruh Güpgüp, (kadın) Kay « seri belediye Üyesi $ — Süleyiman Demirezer, - Ankara Askeri fabrikalar tüfek kısmı ustabaşısı 6 — Veli Yaşın, Çanakkale C. H. P. ve belediye başkanı 7 — Avukat Hasan Ferid, eski say- lavlardan 8 — Salih, İstanbul Bakırköy Barut Fabrikast baş kimyageri. Kırklareli 3 1 — Dr. Fuad Umay, eski Kırklareli ğ saylavı 2 — Şevket Ödül, eski Kırklareli saylavı 3 — Zühtü Akın, çiftçi ve Lülebur- gaz C. H, F. başkanı z Kırşehir 4 1 — Hazım Börekci, ceki Kırşehir saylavı 2 — Lütfü Müfit Özdeş, eski Kırşe- — hir saylavı ğ 3 — Ah Riza Eser, baytar umum müfettişi * — Ahmed Seyfeli, C. H. P. başka. eski Kay « Kocaeli 8 B 1 — Ali Dikmen, cski Kocatli say. — lavı :ç 2 — İbrahim Süreyya Yiğit, eski Kocacli saylavı İNi $ — Kemalettin Alpak, eski Koca- eli saylavı ğ 4 — Ragıb Akçin, eski Kocaeli Tavı $ — Salah Yargı, eski Kocacli say- — lavı ü 6 — Dr. General Ziya Nüri, caki — Afyon saylavı E’1—ııîmnı-ııyı—ı'ı'ııı.ıılılNlr"— saylavı , 8 — Nedim Boratık, mütekaid top: çu miralayı Ca 4