17 Ağustos 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

17 Ağustos 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

SAYIFA 6 Erzincan Jandarma Er. Okulası Satın Alma Komisycnluğundan: 1 — Jandarma Er okulası erat ve hayvanatının (935 senesi) yönetimi ( idaresi) için bir yıllık ihtiyacı olan aşa- ğıda cins ve mikdarı yazılı 29 kalem çeşitli yerli beslev maddeleri 1 ağustos 1935 günlemecinden itibaren 21 gün müddetle eksiltmeye (münakasay) konulmuştur. 2 — Esksiltmeler: 21 ve 22 ağustos 935 günlemecine te- sadüf eden çarşamba ve perşembe günleri (kapalı eksilt - meler perşembe günü saat 16 da) saat 9 — 12 ve 13 — 16 ya kadar olmak üzere Erzincan belediye salonunda komis- yonu tarafından yapılacaktır. A — İhale: İstizana bağlı olup Ankarada Jandarma ge- nel komutanlığından (J. U. K.) sorulduktan sonra yapıla- caktır. B — İstekliler şartnameleri ve nümuneleri (J. okula sından) parasız olarak istiyebilirler. C — Eksiltmeye girecekler, (2490) sayılı artırma ve ihale kanununun 2 inci ve 3 üncü (Ticaret adasından 935 kayıtlı ve noterden musaddak kanuni ikametgâh vesikalı) maddeleriyle 16 ımcı ve 17 inci maddelerinde yazılı (bede- li muhammenin yüzde 7,5 nisbetindeki teminatı muvakka- te belgeleri dahilinde girebilirler. 3 — İstekliler, teklif mektublarını ikinci maddede yazı- lr olan saattan bir saat önce getirerek makbuz mukabilin- de satın alma kornisyonu başkanlığına verecektir. Teklif mektupları posta ile gönderilecek ise bu saate kadar gel- miş ve dış zarfları da mühür mumiyle eyice kapatılmış ol- ması şarttır. 4 — Bu husus hakkında izahat almak istiyen isteklile- rin her vün satın alma komisyonuna müracaatları ilan olunur. (4248) E Teminat nu M 3) vakkate mikdarı Eksiltme uslü Beslevin cinsi Odun (meşe Tahniye (ekmek) Arpa Un (ek teklik cahlile tab. Yoönce (kuüru) Saman (düğen) Sığır eti Bulgur Fasulya (kuru) Patates Nohut Mercimek Sadeyağı (tahlile tabi ) Sabun Soğan (kuru) Pirinç (Tosya) Tuz Üzüm (kuru) Şeker (kesme) Makarna (4. No.. çubuk) Kendime Zeytinyağı Gaz yağı Pekmez Zeytin Salça (domates) Peynir (tulum) Peksimet Çay a v 6 6 3 6 7 60 32 v LAi Na N RE Üa SRöüa 30 00 açık 20 00 açık 7 04 375 00 açık 1—3257 Mimar, mühendis ve fabrika resimhanelerine Genç Türk R a p i d eczalı kâğıdları Piyasaya çıkmıştır. Bütün kırtasiyecilerden arayınız. 'Toptan satış yeri: İstanbul havuzlu han No. 25, Ankara toptan satış yeri: Genç Türk. BELEDİYE REİSLİĞİNDEN: Otobüs İşyarları için: 110 takım elbise, palto ve kasket tihmin bedeli 4180 lira. 110 çift potin tahmin bedeli 660 lira ayrı ayrı eksiltmeye konul- muştur. Şartname ve mühürlü nümuneler belediyede otobüs yazı işlerindedir. İhalesi 25.0.0935 tarihli çarşamba günü saat 10.5 da ya- pilacaktır. İsteklilerin yüzde 7,5 ilk teminatile belediye otohüs İşleri komisyonuna gelmeleri, (2203) 1—3556 MNMT SOT NTT Ankara C. Müddei Umumiliğinden: 1 — 1503 lira 37 kuruş keşif paralı Ankara ceza evi hamamının tamiri açık eksiltmeye konmuştur. ? — Şartnameletr parasız olarak Ankara müddei U. liğinden a- lmacaktır. 3 — Eksiltme 238.1035 cuma günü saat 15 de Ankara Müddel U. lik dairesinde yapılacaktır. * — İsteklilerin 112 Hra 75 kuruş muvakkat teminat makbuzuy. la fennl ehliyet kâğıdı getirmesi garttır. (2068) 1—3373 ULU SŞ karzıı'uln-y Harası Direktörlüğünden : 1 — Eksiltmeye konulan iş: Erkek tay ahırı inşası, Bi na ve tesisatın keşif bedeli: "29518,, lira “42,, kuruştur. 2 — Bu işe ait şartnameler ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi, C — Nafıa işleri şeraiti umumiyesi, E — Fenni şartname, G — Plüânlar, F — Keşif cedveli, İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı “14,, lira 76 kuruş bedel mukabilinde Karacabey — harası direktörlüğünden alabilirler. 3 — Eksiltme 22 ağustos 935 tarihinde perşembe günü saat “15,, de Karacabey harası direktörlüğünde — yapıla caktır. 4— Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin “2214,, lira muvakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesi- kaları haiz olup göstermesi lazımdır. Eksiltmeye en az bir parçada “100.000,, liralık birinci nevi bina yapmış oldu- ğuna dair nafıa müdürlüğünden vesiki anlar girebilirler 6 — Teklif mektupları yukarda üçüncü maddede ya- zılı saattan bir saat eveline kadar Karacabey harası di - rektörlüğüne getirilerek eksiltme komisyonu reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı saata kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapa tılmış olması lazımdır. Posta ile olacak gecikmeler kabul edilmez. (4613) Bir Daktilo aranılıyor. * Ankarada ilmi bir müessesede devamlı bir iş için almanca ve türkçeyi iyi bilir bir bayana ihtiyaç vardır. Yazı makinesiyle doğru ve çabuk yarması gerektir. Stenoğrafi, fransızca ve ingilizceyi de bilenler tercih olunur. İstiyenler tah- sil ve lisan derecelerini tercümci halleriyle beraber 15 eylüte kadar, Ankarada maden tetkik ve arama enstitüsü dokumantasyon kısmına yazı ile bildirmeleri rica olunur. (2131) 1— 3503 Dokumahane Şubesine İşletme Sefi almacak Avrupa mensşucat mekteplerinin birinden — mezun ve €en aşağı üç sene muntazaman fabrikalarda dokuma işle rinde çalışmış olmak şarttır. Talipler arasında almanca bilenler fabrikalarda başlı işletme mühendisliği yapmış ve iplikçiliği de tahsil etmiş olanlar tercih olunur. İsteklilerin Ankara ve İstanbul Ziraat Bankalarında mevcut hizmet şartnamesini okuduktan sonra tahsil dere- cesi, mektep şehadetnamesi, şimdiye kadar hizmet ettikle- ri yerlerden aldıkları bonservisler ve nüfus kağıtları suert- lerini ve tercümei halleriyle birlikte, nihayet 25 - 8 - 1935 tarihine kadar Adana'da Ziraat Bankası Mensucat Fabri - kası Müdürlüğüne taahhütlü bir mektupla göndermeleri veya bizazt getirmeleri. (2113) 1—3454A Ankara Defterdarlığından: 3999 lira 98 kuruş bedeli keşifli hükümet konağı tamirinin (ha- lesi 20 ağustos 1935 salr günü saat 15 de yapılmak Üzere açık eksiltmeye konulmuştur. 2490 No, lu kanunda gösterilen evsafı haiz taliplerin şersiti öğrenmek vee keşif şartnamelerini görmek Üzerce 300 liralık dipozito makbuzu ile Defterdarlıkta kurulan komisyona müracaatları. (2035) 1 — 3329 Karacabey Harası Direktörlüğünden : 1 — Eksiltmeye konulan iş: (Merkezde ahırların ta - dilen inşası). Bina ve tesisatın keşif bedeli: (30269) lira SA kuruştur. 2 — Bua işe ait şartaame ve evrak şunlardır; & — Eksiltme şartnamesi, b — Mukavele projesi, € — Nafıa işleri şeraiti umumiyesi. e — Fenni şartname F — Keşif cedveli, g — Plânlar, İstiyenler bu şartname ve evrakı bedel mukabilinde Karacabey harası alabilirler. 3 — Eksiltme 22 ağustos 935 tarihinde perşembe günü (15) lira 14 kuruş direktörlüğünden saat 15 de Karacabey harası direktörlüğünde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 2271 lira muvakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesi- kaları haiz olup göstermesi lazımdır. Eksiltmeye en az bir parçada (100000) liralık birinci nevi bina yapmış oldu - ğuna dair nafıa müdür! 6 — Teklif mektupları yukarda üçüncü maddede ya- zilı saattan bir saat eveline kadar Karacabey harası direk- törlüğüne getirilerek eksiltme komisyonu reisliğine mak- buz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mek tupların nihayet üçüncü maddede yazılı saata kadar gel - miş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lazımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edil - mez. (4612) 1— 3448 1— 3449 ğünden vesika alanlar girebilirler. 17 AĞUSTOS 1935 CUMARTESİ kil ruı':ıln-) kArası Dir. ktörlüğünden : 1 — Eksiltmeye konulan iş: Aygır tavlası inşası. Bina ve tesisatın keşif bedeli: “28261,, lira 96 kuruştur. Bo Bi li l gel ll de Heyale gam doi A — Eksiltme şartnamesi, B — Mukavele projesi, C — Nafıa işleri seraiti umumiyesi, E —- Fenni sartaaıne, F — Keşif cedveli, G — Plânlar, İstiyenler bu şartname ve evrakı 13 lira 13 kuruş bedel mukabilinde Karacabey harası direktörlüğünden alabilirler. 3 — Eksiltme 22 ağustos 935 tarihinde perşembe gü- nü saat 15 de karacabey harası direktörlüğünde yapılı- caktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 1970 lira muvakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesi- kaları haiz olup göstermesi lazımdır. Eksiltmeye en az bir parçada “100.000,, liralık birinci nevi bina yapmış oldu- guna dair nafıa müdürlüğünden vesika alanlar girebilirler. 6 — Karacabey harası direktörlüğüne getirilecek tek- lif mektupları yukarda üçüncü maddede — yazılı saattan bir saat eveline kadar getirilerek eksiltme komisyonu re- isliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gön derilecek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı sa ata kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür —mumu ile iyice kapatılmış olması lazımdır. Posta ile olacak ge - cikmeler kabul edilmez. < :14) 1 — 3447 Kızılay —a HASTABAKICI HEMŞİRELER OKULASI DİREKTÖRLÜĞÜNDEN : Genç kızlarımıza çok onurlu ve önemli bir istikbal hazır- layan okulamıza yeni talebe vazılma ve alımma muamelesine başlanmıştır. Kabul şartları: 1 — Türk tebaası olmak 2 — Sıhhati yerinde olmak hiçbir hastalığı (muayene okulada yapılır) 3 — Yaşı 18 den aşağı ve 25 den yukarı olmamak 4 — İffet ehli ve ahlâk sahibi olmak, $ — En az orta tahsili bitirmiş olmak veyahud e derecede tahsil ettiğini vesikalarla göstermek 6 — Evli bulunmamak, evelce evlenimiş ve ayrılmış veya zevci ölmüş ise çocuğu bulunmamak. 7 — Okulayı veya mesleği terki, beş sene mecburi hizmeti ifa etmediği veyahud bu hizmet esnâsında izdivacı, okuladan veya meslekten ihracı halinde tahsil masrafını ödeyeceğine ve mecburi hizmeti ifadan sonra evlenmediği ve meslekte kal- dığı müddetçe Hemşireler yurduna bağlı kalacağına dair No- terden musaddak bir kefaletname vermek. 8 — Tahsil müddeti 3 senedir, ve Birinci teşrin başlange cında başlar. 9 — Talebelerin iaşeleri, giyimleri ve yatıları Kızılay Ce- miyeti tarafından temin edildiği gibi kendilerine her âay mü- nasip bir harçlık da vetilir. 10 — Okulayı bitiren ve hemşire çıkan Bayanlar Kızılay Cemiyeti tarafından kurulan Hastabakıcı Hemşireler Yurdu himayesine girer, Hastalananlara ve çalışamıyanlra bu yund bakar. 11 — İsteklilerin 15 eylül 1935 günlemecine kadar bizzat veya yazı ile Aksarayda Haseki caddesinde okula direktörlü- Büne müracaatları yulunmamak Ankara şehri İmar Müdürlüğünden 1 — Eksiltmeye konulan iş Ankara mezarlığı, duvarı tesisatı Keşif bedeli 67871 lira S0 kuruştur. 2 — Bu işe ait yartnameler ve evrak şunlardır A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi C — Nafia işleri şeraiti umumiyesi E — Hususi şartnamt. F.— Keşif cetveli € — Proje İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı üç lira bedel mukabilinde Ankara İmar müdürlüğünden alacaklardır. 3 — Eksiltme 23. ağustos. 935 cuma günü saat 16 da Ankara İmar müdürlüğünde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 4643 lira SO kuruş mü- vakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup eksiltme komisyonuna göstermesi lâzımdır. Eksiltmeye en azı bir parçada $ bin İiralık temiz duvar İşi yap> mış olduğuna dair vesika alanlar girebilir. 6 — Teklif mektupları yukarda Üçüncü maddede yazılı saattea bir saat eveline kadar Ankara İmar müdürlüğüne getirilerek eksilte me komisyonu relsliğine makbhuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kar dar gelmiş olması ve drş zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış bu- lunması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (2009) 1—3321 ———MMMLTLTLTLİTE——————.— —. Ankara valiliğinden: Yenice mahallesinin Şengül hamamı sokağında kâin 1 kapı !?3 metruke No, lu Üç oda mutfak, halâ avlu ve banyoyu müştemi! evin aylık 35 lira muhammen bedeli icar üzerinden açık artırma suretiy* le ihalesi 27 ağustos 935 salr günü aaat 15 de icra edilecektir. İs- teklilerin 31 lira $0 kuruşluk depozito makbuzu ile yevmi mezkür- da Defterdarlıkta kurulan komisyona müracaatları. (2201) 1— 35s6s Dünyanın en iyi mader sularından, mide, bağırsek, karaciğer hastalıklarına şifası denenmiş olan KIZILAY KARAHİSAR MA- DEN SUYUnun Ankarada acenteliği Cihan Oteli telefon 1775 dir. Bu numaraya telefon v ya hayat suyu satan her arabacıya tenbih edildiği takdirde sandıkla ve onar şişelik kasalarda dahi ev- lerinize kadar nakliye n:rası alınmaksızın sönderlir. 1-3407