July 21, 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

July 21, 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

Senateminde ler see ve yere'erim külün Beklen mahlunder Gazeteye gönderilecek mekteplarm Ezerine İdare içinse (İdare) yazıya «it se (Yazı) işareti konulmalıdır. serer meltem Herkese. levent wektep'ara v vuhmay Feveleş e ür deticetedan idare wes'ul değfdn. Haşarat: muzahrafat arasın da tekessür ederler, pislik» ten hoşlanırlar, naklettikte- ri mikropları yemeklerinize sirayet ettirirler. Onlar siz! öldürmeden evel siz onları öldürünüz ve bunun İçin, FIR istimal ediniz. Fi sinek, sivri sinek, pire, güve, karınca, hamam bö- ceği, tahta kurusu ve em- sali haşaratı itlâf ve yum- yrtalarını kat'iyen İmha e- der. Tehlikeşizdir ve kati yen leke yapmaz, Fiit1 haşarat öldüren diger maylleris karıştırmayınız. Sarı teneke - siyah kuşağa dikkat ediniz, Ölüm habercileri / Daha -çabuk öldürür Umumi Deposu : J. BERT ve ŞÜREKASI İstanbul - Galata Voyvoda Han Büyük Tayyare Piy 9 uncu Tertip | inci keşide 11 Ağustos 1930 dadır. Keşideler, Vilâyet, Şehremaneti, Defterdarlık, İş, Ziraat ve Osmanlı bankalari mürakıpları ve balk huzurunda o E yapılır. ; Büyük ikramiye 30,000 liradır.ğ Herkeşidede çıkan o numaralar tekrardolaba konmaz. | İstanbul halat 'gümrüğ müdürlüğünden; Marka Kilo 5151 .D *6iroptan LM ni Adet Nevi Cinsi eşya 191 Parça Müstamel köhne demirbaş eşya 20 Çuval Kuru bezelya 1 Güyüm Boyasız ispirtosuz vernik 84 Çuval Patates ... . 23 Balya Kuru ot ..... ss | 16 Sandık Çukulata H.C 509) Transit 10 ,, Gukulata KC 304) Balada muharrer yedi kalem eşya 21/7/930 tarihinde Istanbu Ithalat gümrüğü satış komisyonunda bilmüzayede satılacağı ilân © KİREMİT £ nı Asri li W kiremidi Avrupa'daki Emsali 7 Ayarında ve bazı Evsafça Onlara Hatta Faik Olduğu Fenni Tahlil Raporile Tahakkuk etmiştir. © Son Sanayi Sergisinde Takdirle gorülmüştür. Istanbul acentesi : Refik Sabri ve Şu , * Tütün Gümrük No? 26 — Tel, Ist. 9319 Merkez acentesi Galata Köprü bağında Beyoğlu 9302 Şu! mudiye Hanı tersin sür'at postası (Konya) vapuru 23Temmuz Çar şambalide Galata rıbtımından kalkarak Çanakkale, İzmir, Küllük, Fethiye, Finike, An- talya, Alaiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, Alâiye, Antalya, Finike, Fetbiy, Küllük, İzmire uğrıyarak gele- cektir. Çanakkalede yalnız yolcu verilir yolcu alınır. Ayralık sürat postası (MERSIN) vapuru 22 Temmuz Salı 17 de Sirkeci rıhtımından kalkarak Gelibolu, nakkale, Küçükkuyu, Edremit, Bürhaniye, Ayvalığa gidecek ve aynı iskelelerle birlikte tınoluğa uğrıyarak gelecektir. Gelibolu- için yalmz yolcu alınır, yük almmaz. İskenderiye süra ostası (IZMİR) vapuru 25 Tem- muz Cuma günü saat 13 te Galata rihtımından kalkarak cumartesi sabahı: İzmire ve akşamı İzmirden kalkarak Pazartesi İskenderiyeye vara- cak ve Çarşamba İskenderi- yeden kalkarak İzmire de uğ- rayarak İstanbula gelecektir. Saner Vika BARTIN ekspres Postasi AYDIN; Km azartes Sirkeciden hareketle Ereğli, Zonguldak , Bartın, Kurucaşile ve Cideye azimet ve avdet edecektir, Tafsilât için: Sirkeci salonu karşısında Nizam oğlu Han No, ? Telefon; Ist. 354 Yüksek Mektepler müba- yaat komisyonundan: Prevantoryum ile Gazipaşa, Dumlupınar ve Hakimiyeti Mil- liyeyatı mekteplerinin sadeyağı ihtiyacı kapalı zarfla münakasa- ya konulmuştur. $İ temmuz per- şembe günü saat 16 da ihale edilecek olan sadeyağını itaya talip olanlar yüzde yedibuçuk pey akçelerini Fındıklıda yüksek mektepler muhasebesine tevdi ederek alacaklar makpuzu ka- pialı zatf içine koymaları lâzım- dar. Her mektebin alacağı mik- dar ve evsaf şartnamelerde yazı- lıdır. Şartnameler ber gün yük- sek mektepler muhasebesinde görülebilir. » SUNNET, AMELİYESİ IÇIN Dr.M. Talipb. 5-6 gün evvel haber verik mesi sirkecide Nemli Zade hanında numara İ. telefon İstanbul 1486. ARL Mete? > Satılık Kelepür Ev Kastmpüşa'da Yahya Kâhya mahalle- sinde Tepe daşı: ve iskeleye iki dakika mesafededir. Dört -odas ve bahçesi vardır. Çok ucuzdur. Karşısındaki 'bakkal Nuri efendiye müracast. NT " EZ SAYISI MER YERDE 4 KURUS ZE MATBAA VE İDAREHANE: İSTANBUL Babıali, Ankara caddesinde “VÂKIT YURDU, t 1970 Çdare)i971 (Yazı)ı202 # ; Wakı. Posta kutasu, 48 manumuu ADALARA SU... ..anass İstanbul liman şirketinden: , Muhterem ada halkına hizmet için adalara verilen tatlı : İgg suyun tonu (60) kuruşa indirilmiştir. En temiz vasıtalarla ve lâstik hortumlarla arzuya göre . (elmalı) veya (terkos ) suyu verilir, Galata'da yağkapanında 5 Haydar hanında su şubesine müracast 5 (1 UN GE Telefon: Boyoğlu 2606 aasamumg5 P.T.T.U.M. Levazım müdürlüğünden: 1 — Anbar ibtiyacı olan iki boyda 60 adet sürücü heybesi, 200 adet iki boyda emanet çantası, 190 adet keza iki boyda mü- vezzi çantası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mezkür eşyanın 5 Ağustos 930 tarihinde ihalesi icra kıl nacagından taliplerin şartname almak için şimdiden, şartnamenin üçüncü maddesindeki tarifat dahilinde ihzar olunacak teklif mek” tubile teminatlarını tevdi için de mezkür tarihe müsadif Salı günü saat 14 te İstanbul'da yeni postanede mübayaat komsiyonuna müracaatları, Posta ,T.U.M. levazım müdürlü- ğünden : — İG) tonu Ankarada umum müdürlük binasile Ankara telsi- istasyonlarına ve 65 tonu telgraf fabrikası ve Istanbul telsizlerine ait olmak üzere mübayaa edilecek olan 225 ton kok kömürü kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mevaddi mezkürenin 31 temmuz 930 tarihinde ihalesi icra kılmacağından taliplerin şartname almak için şimdiden, şartnamenin üçüncü maddesine göre ihzar edecekleri teklif mektupları ile temiz | natlarını tevdi için de mezkür tarihe müsadif perşembe günü saat ldte İstanbulda yenipostanede mübayaat komisyonuna müracaatları. .. , Müracaat - Evi Her evi -tâkibat “ve temini mesalih, her lisandan tercüme ikrazat ve icar-işleri kabul eder. Galata Kredi liyone bankası arkasında Aleksiyadi Han No. 8-9 Tel Ba 474 Kiya Avrupada birin- İciliği diploma. larla musaddaktır, Zafı umumi, kansızlık, romatizma, sıraca, kemik damar, göğüs, ademi iktidar, verem, sinir, hastalıklarına gayet nafidir.Solgun genç kızlar ve delikanlılar, hastalıklı çocuklar, ihtiyarlar, büyükler her mevsimde istimal edebilirler. 60 kuruştur. Hasan ecza deposu Bir daktiloya ihtiyaç vardır Deniz ticareti müdürlüğünden: Ücreti Şehriyesi 80-100 lira arasındadır. İngilizce, Almanca, İtalyanca, Fransızca lisanlarından birini mükemmel bir surette okuyup yazması şarttır. Talip olanların evrakı lâzimelerini hamilen aşağıdaki adrese müracaatları, Balıkçılık mütehassıs-müşavirliği Galata : Deniz ticareti müdürlüğü binasında Kilâyet daimi encümeninden; San'atlar mektebine muktezi sekiz bin ve İnönü şehir yatı mektebine muktazi dört bin kilo pirincin numune ve şârtna- mesine tevfikan pazarlıkla mübayaası 30 temmuz 930 “çar- şamba günü saat on bire talik edilmiştir taliplerin öncümene müracaatları. Mes'ul müdür: Refik Ahmet