October 4, 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

October 4, 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

| VAKIT | #Teşrinevel Cumartesi 930 İ hüviyet cüzdanile aşağıda gösterilen mahallere gelmeleri ilân olunur. Cemaziyelevel 1349 Eu gecek! Ay Namaz Saat Sekizden «na kadar nlaturka Sinemalar : Alkazer — Demisel li Alemdar — Kicm yölevla | vakitleri Bu akşam Istanbulda Beşiktaş Etuv | — Fransız A Melek “ık M1 0 MAL RL ro AKİ ii İnal İm rolar Millet £ Tiyat Kiralık kâgir hane ve Beşiktaşta oAkaretlerde 23, 33,35, 59, 63, 67, 71, 82, 85 nümerolu rânelerle 19,20, 23, 32 1:3 numerolu dükkânlar bil mü- zayede icar edileceğinden şehri halin 29 uncu pazartesi günün- den itibaren yirmi gün müddet le aleni müzsyedeye vazedik miştir. Talip olanların daba 2i- yade malümat almak isteyenlerin Teşrini evvelin yirmi ikinci çar- şanba günü saat on. üçe kadar mahalli mezkürda 54 numroda mütevelli o kaymakamlığına | yevmi mezkürün saat on üçün- den on beşine kadar Istanbul Evkaf müdiriyetinde idare encü- menine müracaat etmeleri. ve | Umumi Meclis intihabı paz | Mahallesi i Hocapaşa | : Yavuz er sinan | Balaban ağs : | Mesih paşa Beyazıt (Eminönü) belediye şubesi İntikap encümeni riyasetinden: İstanbul umumi meclisine aza intihabı için kaza dahilindeki | mahallât abalii muhteremesinin hangi gün ve bangi saatten hangi saate kadar rey verecekleri aşağıda gösterilmiştir. Belediye kanununun 4l inci maddesine göre her müntehip ken- di reyini getirip intihap sandığına atmakla mükelleftir. Hiç bir sebep ve suretle başkasının namına intihap pusulası sandığa atılamaz, Hakkı intihaba malik olanların beraberinde nüfus tezkeresi veya | ö teşrinievvel 930 pazar Saati Sandığın bulunduğu mahal 7ilâ l4 Hocapaşa camii Hobyar 7 14 Şeyh Mehmet geylâni 14 19 Çelebi oğlu Alâaddin 14 ,, 19 6 teşrinievvel 13 13 13 13 Bahçekapı hidayet cami 930 pazarlesi Sarı demir Üç mihraplı cami Demir taş ” Hacı kadın Hoca Giyasettin Süleymaniye Zından kapı Ahi çelebi Rüstem paşa Tahtakale Rüstempaşa camli ” ” 7 7 7 7 7 7 13 13 13 3 19 ” T teşrinievvel 930 Salı ye 13 Beyazıt camii 7 13 7 13 13 19 13 19 Mi agarz z 8 teşrinievvel 930 çarşamba 7 13 o Şehzadebaşı muvekkitbanesi re 8 ini Beyazıt Tavşan taşı Mimar Kemalettin Mimar Hayrettin Saraç Isak Emin Sinan ” ” " Gedikpaşa camii ” ” ” w " Kalenderhane Monla Hüsrev Kırk çeşme Kemal paşa 7 13 Baba Hasan alemi 7 13 Gureba Hüseyin ağa 13 16 daubey ia vg Camcı Ali 16 19 16 19 » " 9 teşrinievvel 940. perşembe Firuz ağa camii ” © Velde camii Lâleti apartmanları Alemdar Binbir direk Sultanahmet Can kurtaran Isakpaşa Küçük ayasofya Mobla fenari Akbıyık camii Küçük ayasofya camii ". Atik ima camii şrinievvel 930 cuma 10 Kadirga meydanı 10 "12 10 12 13 14 13 , 14 2 " 14 19 Lângada polis karakolu yan tarafı 14 19 14 19 14, 19 kA ll teşr nievvel 930 cumaı tesi 19 Mahmut paşa camii 19 lut Şehsuvar Bayram çavuş Çadırcı Ahmet Muhsine hatun Kazani Sadi Nişancı Tülbentei Katip Kasım Yal Kumkapı meydanı camij Nişancı » ” Mercan ağa Daye hatun Mahmut paşa 19 Süruri 19 - Fatih belediye şubesi intihap encümeni reısliğinden: | — İstanbul umumi meclisine aza intihabı için reylerin kabulü- ne başlanacaktır, 2 — Rey kabulü müddeti 7 gündür, 5 teşrinievvel 930 pazar günü, başlanıp İl teşrinievvel 9:0 cumartesi günü saat 18 e kadar devam edecek ve işbu 7 gün sabahları 8de başlanıp akşamları 18 de tatil edilecektir, 3 — Hangi mahalle müntehiplerinin hangi günler nerelerde rey | verecekleri aşağıya yazılmıştır, I Pe — Her müntehip kendi reyini bizzat sandığa atmakla mükel- eltir. 5 intihap defterlerinde isimleri kayıtlı olan müotehiplerin işbu müddet zarfında nüfus hüviyet cüzdanlarile beraber intihap encü- menine müracaatla defterlerdeki isimleri hizasına imza ettikten sonra reylerini sandığa atmaları ilân olunur. Fatih 5 Teşrinievvel pazar günü Fatih belediye dairesinde; İ Molla şeref, Kirmasti, Şebresmi, Iskender paşa, Hoca Veys, Sinan ağa, Sofular, Muratpaşa, Hasan halife, Hussam bey, Muh- İ | tesip iskender, Keçeci karabaş, Hatice sultan, Mimar Sinan, Nes- ligab. i £& 5 — VAKIT 4 Teşrinevel 1930 ar sabahı başlıyor. Nerelerde rey verileceğini aşağıdaki resmi ilânlarda okuyunuz 6 Teşrinievvel 930 pazartesi günü Ereyli camiinde; Nevbahar, Melek n, Ördek kasap, Velet kafibaş efendi, Deniz aptal, Ereyli, Arpa emini, Fatmasultan, Ibrahim çavuş Uzun Yusuf, Seyit ömer, Ömer, Beyazıt ağa. 7 Teşrinievvel 930 salı günü Hacıbayramı haftani camii: Davutpaşa, Çakır ağa, Kürkçü başı, Kasap ilyas, Cerrah pops. Keçi hatun. ği 8 Teşrinievvel 930 çarşamba Gül camiinde: Kasap timurhan, Haraççı kara mehmet, Müftü ali, Haydar, Kü- çük Mustafa paşa, Apti subaşı. 9 Teşrinievvel 930 cuma Fukaraperver binasında: İslâm bey, Rami yeni mahalle, Cezri kasım paşa, Aptülvedut, Fethi çelebi, Gümüşsuyu, Dökümecüler, Nişancı mustafa paşa, Üç şehitler, Cuma, Topcular, Ali bey köyü 10 teşrinievvel 930 perşenbe Balat belediye mevkiinde: Hatip muslahattin, Tevkıi cafer, Kovacı dede, Avcu bey, Mol- la aşkı, Derviş ali, Kâtip Muslabattin Kariyei Atik Ali paşa, Hamamamı muhittin, Tahta minare, Hızır çavuş, Kasım günani, A- tik mustafa paşa, beyceğiz, Balat karabaş. İl teşrinevvel 930 cumartesi Samatya polis karakolunda: Hacı kadın, Koca mustafa paşa, İmrahor Ali fakib, Arabacı beyazıt, Hacı hüseiyn ağa, Hacı hamza, Canbaziye, Hacı evhat Eyup sultan, * Kazlı çeşme, Sancaktar. Istanbul belediyesi Beyoğlu şubesi intihap encümeni riyasetinden: Istanbul belediyesi umumi meclisine mahallelerimizden aza intihap etmek hakkını haiz olanlar; Teşrinievvelin 5 inci pazar gününden itibaren reylerini vermeğe başlıyacaklardır. 1 — Hangi mahallelerin bangi gün hangi saatten hangi saate kadar reylerini verecekleri ve sandığın nerelerde bulunacağı aşağı- da gösterilmiştir. 2 — Intihap encümeni rey kabulü günlerinde sabahleyin saat 9 da işe başlıyacak ve akşamları saat 18'de işe nihayet vererek sandığı kapıyacaklır. 3 — Rey sahibi zevatın bir sühulet olmak üzere intihap gü- nüne kadar mahelle muhatarlarınca kendilerine tevzi olunacak sıra numaralı pusulaları muhafaza ederek rey vermege geldikleri zöman isim ve adreslerini o numaralar ile bildirmeleri evvelce de ilân ve tavsiye edilmişti, şimdi de sureti mahsusada rica ve tavsiye olunur, 4 — Belediye kanununun 41 inci maddesine göre her rey bi nüfus tezkeresi veya nüfus büviyet cüzdanı mutlaka yanında olarak geimelidir. Tezkeresiz ve cüzdansız gelenlerin rey pusula” ları kabul olunmayacağı ilân olunur. - Beyoğlu Reylerin kabulü günleri 5-10-930 Pazar Kılıcali camii avlusunda : Sabahtan öğleye kadar. Kemankeş, Hacı mimi, Mücyyet zade, Yeni cami mahelleleri Kule dibinde mahalli maksusta öğleden sonra akşâma kadar. Arap camii - Emekyemez - Bereket zade- Şahkulu mahalleleri, 6-10-930 Pazartesi belediye dairesinde sabahdan akşama kadar. Kuloğlu - Cihangir - Gümüşsuyu-Kocatepe - Kâtip Mustafa çelebi » Firüz ağa - Çukur cuma - Şehit muhtar bey - Bülbülbostan - Hüse- yin ağa - Tom Tom- Asmalı mescit - Kamer hatun - Kalyoncu kul- luğu, mahalleleri, 7-10-930 Salı Teşvikiye camii avlusunda sabahtan akşama kadar. Feriköy - Dua tepe - Cümhuriyet-Şişli - Bozkurt - İnönü - Pangaltı- Eskişehir - Mecidiye-Meşrutiyet.Halâskâr Gazi - Teşvikiye - Harbiye- Kâğıthane, mahalleleri. 8-10-930 Çarşamba Sütlüce - Mabmut ağa camiinde sababtan öğleye kadar, Sütlüce mahallesi, öğleden saat 16 ya kadar. Hahcı oğlu iskelesinde Piri paşa mahallesi, saat 16 buçuktan akşama kadar. Hasköy iskelesi yanında Eski belediye mevkiinde Keçeci piri mahallesi, 9-10-930 Perşembe Camii kebir avlusunda sabahtan akşama kadar, Süruri - Kaptan paşa - Kadı Mehmet efendi - Camii kebir - Hacı Ahmet - Bedrettin - Yeni şehir - Piyale - Hacı Hüsrev - Yahya kâhya, mahalleleri. 10-10-930 Cuma Fındıklı camii avlusunda sabahtan kadar, — Ömer avni - Kılıcali - Pürtelaş Hasan efendi mahalleleri. 11-10-930 Cumartesi ortaköy camiinde sabahtan öğleye kadar. Ortaköy mecidiye - Ortaköy mahalleleri, Sinan paşa camiinde öğleden akşama kadar. Abbas ağa - Yıldız - Cihannüma - Sinan paşa - Dikili taş - Viş- ne zade - Muradiye - Türk Ali, maballeleri, akşama Yeniköy ( Sarıyer ) belediye şubesi intihap encümeni riyasetinden; Istanbul umumi meclisine aza intihabı için aşağıda muharrer mahallerde tayin edilen saat ve günlerde reylerin sandığa atılacağı mukarrer bulunmuş oldugundan ahalii muhteremenin mezkür gün- © | lerde hüviyet cüzdanı ve ya nüfus tezkerelerile birlikte reylerini vermek üzere sandık başına gelmeleri ilân olunur. Yeniköy (Sarıyer) 5-10-930 pazar saat 9-12, 14-17 de: Rumelifeneri, Garipçe, R. kavağı, Yenimahalle, Sarıyer, Mad 3 e (Devamı 6 ıncı sayafada ) e N