6 Temmuz 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

6 Temmuz 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

— 6.— VAKIT 6 Temmuz 1933 Maaş muameleleri biten mütekait Zabitlerle yetimlerin listeleri başı Hamit Fatih, Binbaşı A.Rrjtip O yüzbaş Beşiktaş , | başı Sabri Kadıköy, Yüzbaşı 1. za Bakırköy, Ferik Sabit Pş. Fa; © MÂli müdafaa vekâletince maaş muameleleri biterek resmi senet - leri muntazam borçlar müdürlü - güne gönderiler mütekait zabitler, askeri memurlarla, yetim ve malâl. lara ait Tisteleri aşağıya koyuyo - rüz: Tekaüt zabitan kısmı Hekim yüzbaşı M. Ali Fatih, S. 6 hesap memuru Kâzım Eskişehir, piyade kaymakam İ. Saffet Emin- önü, tabur kâtibi Ahmet İzmit, $1- nıf 1. kâtip Vehbi Fatih, opiyade yüzbaşı 5S. Zeki Beşiktaş, piyade © yüzbaşı İsmail Beşiktaş, süvari » yüzbaşı Abdülkerim Urfa, E. harp ymakamı A. Fehmi Beşiktaş , o süvari (kaymakamı |. Muzaffer “Kadıköy, tabip binbaşı İhsan Es - kişehir, topçu binbaşı O(M. Vahit Beyoğlu, S. 8. bando (o muallimi Mustaaf Adana, cerrah A, Vasfi Adana, levazım binbaşı Reşit E - o minönü, piyade mülâzim Kasım Eminönü, pyida yüzbaşı Abdülka- oodir ÜNAZ nm levazım miralay Ra - gıp Eminönü, hekim (kaymakam Mustafa Karamürsel, hesap me - muru M. Şükrü İsparta, pi- yade binbaşı Tahir (Beşik - taş, (kâtip Muhittin Anka- ra, hesap memuru A. Riza Bursa , hesap memuru M. Şükrü Aziziye , piyade binbaşı M. Riza Bursa, pi- yade kaymakamı Abdürrahman Üsküdar, baytar binbaşı 1. Hakkı Kadıköy, D. yol yüzbaşı o Nusret Sarıyer, hekim yüzbaşı Abdülâziz Beşiktaş, 5. 7. hesap memuru M. Tevfik Ödemiş, tabur (kâtibi H. Hüsnü Bursa, mülâzim M, Akif İz- mir, th, pijade binbaşı Sait Üsküdar, piyade binbaşı İzzet Taşköprü, pi- yade mülâzim İ. Kemal Bursa, ta- bur kâtibi Hasan Bursa, 5. 5. mı - zıka Tahsin Ankara, piyade mü- lâzim H. Avni Gebze, 5.2. Mızıka Hidayet Üsküdar 5S. 2. marangoz H. İbrahim Eminönü, piyade mü- lâzim H. Kâzım Beşiktaş, hesap memuru M. Emin Ödemiş, eczacı binbaşı Ali Üsküdar, piyade kay * makam Hamdi Fatih, piyade bin- K başı Hakkı Sivas, piyade yüzbaşı Mehmet Samsun, süvari yüzbaşı © Hüsamettin Kadıköy, baytar kay - makam Mehmet Çerkeş, o süvari © yüzbaşı A. Riza Kadıköy, piyade mülâzim Ruhi Kadıköy, istihkâm - yüzbaşı O. Nuri Salihli, baytar mi- ralay M, Nurettin Ankara, ihtiyat — mülâzim Fethi Milâs, ihtiyat mü- — lâzim O. Zeki Ankara, 5. 1. mızr © ka Cemal Ankara, piyade yüzbaşı © M. Ali Ankara, levazım © yüzba- “şı A, Fahrettin Beyoğlu, o piyade © yüzbaşı Sakıp Üsküdar, piyade © yüzbaşı Abdülresul Fatih, piyade i bizbeşe M. Nuri Ceyhan, 5. 6. mu- memuru Hamdi Kadıköy , he kaymakam |, Hakkı Anka - ra, piyade miralay Rifat Üsküdar, — topçu yüzbaşı Salih Bolu, o 5. 5. hesap memuru Y. Ziya Bordur , - alay hesap memuru Rasıp Beşik - taş, hekim kaymakam Fazıl Ka- i dıköy, piyade yüzbaşı OA. Ihsan E Adapazarı, hekim binbaşı Y. Ha- san Eminönü, süvari binbaşı Ra - sim Bartın, piyade binbaşı Abdul- © lah Eminönü, piyade mülâzim M. © Naci Edremit, muhabere yüzbaşı Hikmet Beşiktaş, süvari yüzbaşı i Muhittin Üsküdar, piyade mülk > - zim Hasip Eminönü, 5.6.mu xe 4 hekim binbaşı M. Emin Fa- | | amele memuru A. Nazmi Beşiktaş, | narbaşı, Binbaşı İzzet Fatih, Bin - S. 2. mızıka Süreyya istihkâm yüzbaşı Süreyya Kadı - köy, © süvari yüzbaşı İ. Hakkı Lü- leborgaz. 5. 1. kâtip Saim Fatih, topçu kaymakam Tevfik Kadıköy, S.3. hâkim Kemal Kadıköy, sü- vari mülâzim A. Fehmi Ceyhan, 5. 6. saraç Cafer İnegöl, OG. on- başı Şükrü Edermit, © Piyade yü - başı Hamdi Ankara, O alay kâtibi H: Mustafa Amasya, (muhabere yüzbaşı A, Ziya Beşiktaş, 5.2. mızıka Mümtaz Eminönü, müamele memuru Salim Simav , baytar yüzbaşı H. Şükrü Üsküdar, | 5. 7. kamacı Mustafa Beşiktaş , hekim binbaşı T. Arslan süvari yüzbaşı M. Rasim Bürhaniye, © piyade bin - başı, A, Sıtkı Edirne, Oo piyademü lâzim Yahya * Aksaray, (piyade mülâzim H. Hüsnü Fatih, piyade mülâzim A. Haydar Üsküdar, piyade mülâzim M. Rifat Tosya , tabur kâtibi Yusuf Muş, tabur hesap memuru V. Kemal Üskü - dar, piyade binbaşı A. Şevket Bi - lecik, © istilikâm yüzbaşı İ. Hak: kı Konya, o piyade yüözabı $. Ta- tık Beşiktaş, * hesap memuru M Nuri Bürhaniye, sanayi yüzbaşı |. Hakı Kadıköy, levazım yüzbaşı M. köy, Kastamonu, Ali Eminönü, “mızıka muallimi Zati Kadıköy, 5.3. mızıka Nüz- het Eminönü, © süvari mülâzim O. Nuri Ankara, piyade, mülâzim M. Hayrettin Fatih, alay kâtibi A Osman Gülnar, , topçu kayma - kam İbrahim Tokat, (tabur kâti- bi M. Enver İsparta, 5. 6. muame: le memuru A, Şefik OKadıköy, piyade binbaşı M. Rifat Kuşada - | sı, piyade mülâzim Emin Bartın, piyade mülüzim M. Tevfik Edre- mit, Oo hesapmemuru A. Faik Ma nisa, (eczacı Rasim Ünye Bey“ ler ve Efendiler, Zabltan yetim kısmı Binbaşı Şerif Ankara, Kayma” kam Ali Eminönü, Kaymakam Abdülgani Erzincan, Binbaşı Ab- dullah Üsküdar, Binbaşı İbrahim Gelibolu, Miralay'Osman Pş. Ka- dıköy, Binbaşı Ferhat Fatih, Yüz- başı oODerviş Ankara, Yüzbaşı Hasan Beşiktaş, Yüzbaşı H. İz - zet Tavas - Bozöyük, Yüzbaşı Ser- vet Beşiktaş, Mülâzim Abdülga- ni G. Antep, Z, vekili Cevat Ay - dın, Mülâzim Neşet Eminönü, Mülâzim Hasan Eceabat, Mülâ - zim M. Halit Beşiktaş, oMülâzim Yakup Beşiktaş, Mülâzim İ. Etem Eceabat Nalbant M. Nedim Bey - oğlu, Kaymakam Halit Kadıköy, Binbaşı Alâettin Fatih, Yüzbaşı A. Nusret Üsküdar, Mülâzim 1. Hakkı Fatih, Mülâzim Ali Ar kara, Mülâzim Ahmet Eskişehir, İmam Raşit Fatih, Hesap memu- ru 1. Esat Tokat, Alay kâtibi Ab- dullah Erzurum, Binbaşı Ömer| Ankara, Kaymakam Cemal Üs- küdar Binbaşı Asım İzmir, Yüzba- şı Şerif Burhaniye, Yüzbaşı Tev- fik Eminönü; Yüzbaşı Halil Iz- mir, o Yüzbaşı Mehmet Kastamo- nu, Yüzbaşı Veli Beşiktaş, Mü- lâzim Reşat Beşiktaş, o Tüfekçi 1. Hakkı Orhaneli, (o Eczacı No - kolaki Beyoğlu, Hesap memuru M. Raif Eskişehir, . Cerrah Ha - | s, g.| Fatih, süvari mirliya M. Ali Paşa Kadı - | i Refet Pş. Kadıköy, *) Cerrah M. Rıza Bursa, san. Fatih, Binbaşı M. . Ragıp ilâzim A. Galip Yenişehir, Mülâ- Hakkı (Ankara, Yüzbaşı O. Nuri İsparta, Yüzbaşı (OH. Rıza Gebze, Yüzbası Muhsin OKasta- monu, Yüzbaşı Necip Fatih, Mü- lâzim Mustafa Kocaeli, Mülâzim İbrahim Van, Mülâzim M. Nuri Fatih, Mülâzim M. Hamdi Kor- ya, Hesap memuru Şükrü Koca- eli, Saraç Muhittin Fatih, Baş kâtip Haşim Eminönü, Kamacı| Cavit Bursa, Marangoz (Cemil| A. Emini İsmail oOAydın, Tüfekçi (o İbrahim Kilis, Kâtip Selim Kadıköy, Kaymakam Ce - mil Fatih, Kaymakam Nurettin Kadıköy, Binbaşı Ali Bakırköy, Miralay Cemal Kadıköy, Mirliva Kaymakam M. Şükrü Tokat, Yüzbaşı Hüse - yin Kastamonu, Mülâzim O. Fev- zi Adapazarı, Mülâzim (İsmail Beykoz, Hesap memuru A. Sabit Tokat, Hesap memuru Reşit E- minönü, Oİmâm Hasan Osman - cık, Hesap M. Mehmet Kayseri, Hesap M. Hidayet Fatih, Mülâ- zim Mahir Kastamonu, İmam E- Rüştü Beşiktaş, Binbaşı Süley - man Tokat, Mülâzim Fehmi Elâ- ziz, Cerrah M. Rüştü Fatih, Kol-| âğası Süleyman Fatih, Binbaşı Ö. Şevki Tokat, Binbaşı Süleyman Tokat, Miralay Nadir Beşiktaş, Binbaşı Teodori Adalar, Yüzbaşı M. Salih Urfa, oMülâzim Meh - met Haymana, Mülâzim Lütfi U- şak Baş kâtip Mubittin Kadıköy, Eczacı Ibrahim (Fatih, Kaymakam İ. Derviş Sivas, Kaymakam A. Ba- haettin Eminönü, Kaymakam M. Nazmi Üsküdar, Kaymakam Ah- met Bursa, Yüzbaşı S. Halit Fa- tih, Mülâzim M. Nuri Beşiktaş, Mülâzim H. Hüsnü Beşiktaş, Mü-| zim Şevki Fatih, Kamacı Meh - met usta Beykoz, Kaymakam Ba-| haettin Eminönü, Kaymakam |. Derviş Sivas, Kaymakam Ah - met Bursa, Kaymakam Nazmi Üsküdar, Kaymakam Tahsin Be- şiktaş, (Binbaşı Rıza (Beşiktaş, Binbaşı Hüseyin Denizli, Kayma- kam Cemil Konya, Mirliva Hur - şit Pş. Sarıyer, Miralay Zekeri-; ya Kadıköy, Mirliva İsmail Pş. K. D. Ereğli, Binbaşı Cemal Be- şiktaş, Binbaşı A. Rıza Ankara, Binbaşı Halit Fatih, Yüzbaşı Hâ- mit Fatih, Yüzbaşı Sabri Fatih, Kolası Mehmet Beyoğlu, Yüzba- şı İsmet Beyoğlu, Kolası Hurşit Fatih, Yüzbaşı Z. Fikri Beşiktaş Yüzbaşı OKemal Fetih, Yüzbaşı Kâmil İzmir, Yüzbaşı Raşit Anka- ra, Yüzbaşı Ali Fatih, Yüzbaşı M. Adil Kilis, Mülâzim Ahmet Mucur, Mülâzim İhsan Kütahya, Mülâzim Mekki Soma, —Mülâzim A. Ziya Gerze, Mülâzim Fettah Bursa, G, çavuş Hüseyin Üsküdar, Mülâzim Osman Fatih, Z. vekili Halil Kayseri, Mülâzim Aziz Ber-| gama, Mülâzim Nurettin Yozgat, Hesap M. Şakir Fatih, Hesap memuru M. Ali Ankara, Marar-| goz M. Emin Beşiktaş, Muamele; memuru Ramiz Adapazarı, Mü - meyyiz A. Sezai Fatih, Hesap memuru Sabri Trabzon, Hesap M. Mazhar Konya Hesap memuru Mustafa Şarkışla, Muamele M. M. Sait Kadıköy, Hesap memuru Talât Hınıs, Binbaşı 1. Hakkı E- İç yüzbaşı Ahmet Fatih, tih, Kolası Niyazi Eminönü, Yüz- başı Hürrem Pınarbaşı, Yüzbaşı M. Rifat Beşiktaş, Yüzbaşı A. Hamdi Erzincan, Mülâzim Ali Daday, Mülâzim F. Memduh Sivas, Mülâzim Süleyman Üskü - dar, Hesap M. A. Nuri Konya, lay Bahaettin Erzincan, Kayma - kam İbrahim Elâziz, Binbaşı Rüş- tü Üsküdar, Yüzbaşı Hasan İz: mir, Yüzbaşı Zihni Fatih, Yüz- başı A, Sabri Aydın, Yüzbaşı Y Kâni Edremit, Yüzbaşı OHatem rede, Mülâzim Yusuf İzmit, Z. Vekili M, Kemal Ankara, Hesap memuru OS. Sırrı Konya, Mü- meyyiz Tahir (Kadıköy, Kâtip Şevket Üsküdar, Tabur kâtibi Ni yazı Kadıköy, Tabur kâtibi Meh- met Ankara, Kaymakam Hakkı Eskişehir, Binbaşı A. Şevki Us - küdar, Binbaşı Adnan Edremit, Kaymakam M, Kâmil Fatih, Mi- ralay A, Baha Ankara, Yüzbaşı İsmail Üsküdar, Yüzbaşı Selâ - hattin Kadıköy, o Kolası Mustafa İzmir, Kolası Ahmet Hilmi Gar- zan, Yüzbaşı Cevdet Fatih, Mü- lâzim Akil Kadıköy, Beşir İzmir, Z. vekili Zekâi An- kara, Mülâzim Kemal Fatih Bey ve Efendiler. Deniz kısmı Çarkçı K. Yüzbaşı Ali Ankara , sârkgı K. yüzbaşı Mehmet Kı eme hara eli 5. harp K..yüzbaşı... Hi, Rahmi | Sabit Fatih, çarkçı yüzbaşı Kadıköy, o levazım binbaşı M. Galip Ankara, çarkçı (o mülâzim Mustafa Fatih, kâtip (binbaşı M. Celâlettin Fatih, © güverte yüz - başı H. Lütfi Kadıköy, Oo güverte mülâzim M. Sabri Fatih, yüzbaşı Mustafa Beyoğlu, o çark çı yüzbaşı İ. Şevki Beyoğlu, Le - vazim binbaşı M. Fethi Beyoğlu , | sanayi miralay Haydar Üsküdar , levazım binbaşı O. Sırrı Fatih, güverte mülâzim M, Ziya Beyoğ- lu, o sanayi binbaşı Neş'et Üskü - dar, bahriyeden Hasan Paşa Ka- dıköy, (o sanayi binbaşı İ. Etem Beşiktaş, o sanayi binbaşı Nük - yettin Beşiktaş, o güverte kaptanı Galip Beyoğlu, O güverte yüzbaşı Ahmet Eminönü, il Fatih , minönü, G. Apti Üsküdar, çarkçı binbaşı A. Haydar Bakırköy, (o gedikliza bit Ahmet Kocaeli, | çarkçı bin - başı M. Reşat İzmit, Oo kâtip mua- vini M. İzzet Fatih, © kurvet çark çısı Y. Maslahattin: Beyoğlu, çarkçı yüzbaşı Ai Beykoz, (o kol- ağası M. Hidayet Üsküdar, o çark çı yüzbaşı İ. Talat Eminönü , çark kurvet kaptanı Rifat Beyoğlu, Kalyon kap tanı Cemal Fatih, : çarkçı yüzba- şt H. Hüsnü Fatih, (o çarkçı İhsan Fatih, . çarkçı yüzbaşı 5. Ali Fa- | tih, çarkçı binbaşı M. Kâmil Fatih, İ kurvet kaptanı Cemil Fatih, çark- çı binbaşı M. Şevki Beyoğlu, çark- çı binbaşı Mehmet Beyoğlu, sanayi yüzbaşı M. Osman Fatih, harita yüzbaşı Cemal Üsküdar, O çarkçı yüzbaşı A. Niyazi Beyoğlu , kür- vet kaptanı M. Rifat Üsküdar, gü- - | Beyler ve Efendiler. i -İ Ankara, Binbaşı Abdullah Pı-i minönü, Binbaş Rıza Hafik, Bin- | verte yüzbaşı Rifat Beyoğlu, kâ Muamele M. Faik Ankara, Mira-| Mülâzim | çarkı | “| güverte mülâzim Salim Em gedikli zabit | nü, Hayri Beyoğlu, gedikli zabit E - İ tih, çarkçı yüzbaşı A. Cem: min Kadıköy, çarkçı yüzbaşı İsma- | oğlu, çarkçı yüzbaşı Ali E -; Beyoğlu, güverte mülâzim kurvet kaptanı M. E - | Fatih, min Beşiktaş, çarkçı binbaşı 5. Fatih, Raif Üsküdar, güverte yüzbaşı Fatih, | : | Fatih, çarkçı kaymakam M Asım B mızıka Gedikli zabiti yin Beyoğlu, çarkçı başı H. Fikri Beşiktaş, fir çarkçısı Ahmet Fatih, nefer il oğlu Hüseyin Zonguldak, yüzbaşı Raşit Beyoğlu, gedi bit Hamza Beyoğlu, çarkçı zim Ahmet Kocaeli, “kurv tanı Osman Eminönü, binbaşı İsmail (o Hayri Üsk güverte yüzbaşı İbrahim C çarkçı miralay Saffet Ka çarkçı yüzbaşı M. Ziya Ay çarkçı binbaşı Salih Ka çarkçı mülâzim Rasim Diyar eczacı binbaşı M. Fahri çarkçı yüzbaşı A. Riza sıhhiye G. zabiti Hayri Beş mızıka zabiti Emin Kadikö; cı yüzbaşı İ. Hüseyin Fatih, yüzbaşı Ali Eminönü, kâtip vini M. İzzet Fatih, © kurve çası OY. Maslahattin Be çarkçı yüzbaşı Ali Beykoz, rikada kolağası M. Hidayet küdar, (o çarkçı yüzbaşı İ. Eminönü, çarkçı yüzbaşı Fatih, kurvet kaptanı M, Em şiktaş, Oo güverte yüzbaşı | Üsküdar, çarkçı binbaşı A H Bakırköy, makinas G, zabiti / Kocaeli, (o çarkçı binbaşı şat İzmit, güverte yüzbaşı nir Eminönü, mızıka G. iiebe — Tarsus, güverte mülâzim Üsküdar, güverte yüzbaşı nir Fatih, çarkçı yüzbaşı M. Üsküdar, güverte yüzbaşı küdar, çarkçı yüzbaşı oğlu, çarkçı binbaşı 5. Raif | dar, güverte yüzbaşı Galip İ köy, kurvet çarkçısı Mustaf, tih, müdür M. Sabri Kadıkö; çı yüzbaşı Mustafa Beyoğlu vet çarkçısı M, Rüştü Uski çarkçı yüzbaşı Nuri Zo güverte yüzbaşı A. Sabri gedikli zabit o Mehmet çarkçı yüzbaşı İ. Hakkı çarkçı binbaşı Mehmet güverte binbaşı M. Cemil güverte yüzbaşı çarkçı mülâzim M sanayi (o yüzbaşi çarkçı yüzbaşı bahri tayyare hesa Celâlettin Beyoğu, man Beyoğlu, tabip miralay ket Kadıköy çarkçı yüzbaşı met Fatih,. o mızıka zabiti Fatih, levazım binbaşı M. Fatih, güverte yüzbaşı Beyoğlu , firkateyn Refik Üsküdar, güverte kol Abdülhalim İzmir, çarkçı başı İsmail Fatih, çarkçı yü İbrahim Fatih, o firkateyn sı O. Hulüsi Fatih, oo çarkçı başı Yusuf Beyoğlu, levazım başı H. Hilmi Ankara, çar! başı Kemalettin Beyoğlu, ka lar müfettişliğinde Fehmi kurvet kaptanı Mehmet Bey: çarkçı kolağası Hüseyin UÜ çarkçı yüzbaşı Rasim | güverte yüzbaşı M, Fahri S güverte yüzbaşı Hüseyin Be; (Sonu yarin)