27 Ocak 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

27 Ocak 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

8600 e> Şeker hastalarına ve dıyabehk olanlara buyııkm %HASAN GLUTEN EKMEKLERİŞ Bina inşası münakasası İspirto ve İspirtolu İçkiler İnhisarı Umumi Mü- Hergün taze olarak istihzar — olunmaktadır. .elıer hastalarına gıda olarak kabul eylediği esas musaddak meşhur kimyakerlerin raporunu - havidir. müstahzaratına her cihetçe faik bir nefaset ve 08000000P> tarafından tarsiye edilmektedir. Hasan ecza deposu . .. daimisinden: 1 — Çal-İaey yolunun 1 ilâ 12 inci kilometreleri arasındaki köprü ve menfezlerin inşası vahidi kıyasti fiat ve kapalı zarf usuli ile münakasaya vazedilmiştir. Yapılacak imalât sınaiye bedelleri tanzim edilmiş olan hariç cedveline göre hesap edi- lecektir. Hükümet — bedeli ihaleleri yekünu yir bin Hraya baliğ oluncaya kadar imalâtı sınaiye yaptırabilecektir. 2 — Bil umum inşaat mukavelenamenin taatisi tarihin- den itibaren beş ay sonra ikmal edilmek şarttır. 3 — Münakasa müddeti 13- 1 - 1931 tarihinden 2-2-1931 tarihine kadar yirmi gündür. 4 — Münakasada dahil olanların yirmi bin İiranın yüzde yedi buçuk nisbetinde dipozito ve teminat akçesi alınacaktır. 5S — Münakasa itibari malisini ve şartnamel fennide zikr- edildiği veçbile iktidar fennisini isbat edenler kabul olunur. 6 — Talipler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununu onuncu maddesel mucibince ihzar edecekleri kapalı zarfı 2-2-931 Pazartesi günü saat 15 kadar Vilâyet encümeni dalmisi riya- veline tevdi etmiş bulunacaklardır. 7 — Münakasa 2-2-1931 tarih ve pazertesi günü Denizli Vilâyeti encümeni daimısinde yapılacaktır. 8 — Evrakı keşfiye ve şartnamesini görmek veya daha * giyade malümat almak isteyenlerin Denizli Vilâyet başa mü- headisliğine müracaatları ilân olunur. BÜYÜK TAYYA PIYANGOSU YENİ TERTİP BAŞLADI 1. Cİ KEŞİDE 11 ŞUBAT 1931 Yeni plânda 3 ve 6.cı keşidelerde büyük ikramiyeler ve ayrıca amorti vardır 3.cü keşidede 100,000 liralık büyük ikramiye konulmak suretile tertip üçer keşidelik iki kısma ayrılmış gibi bir şekil almıştır Mükâfatlar keşide sırasile: 200.000; 25.00; 30.000; 35.000; 40.000 ve 100.000 liradır Çok zengin olan yeni plânı talep ediniz Biletlerin satılmasına başlanmıştır. _İstasyon Oteli İzmitin en temiz ve en mükemmel otelidir Müsafirlerinin hususi bir şekilde istirahatini B temin eden bu oteli herkese tavsiye ederiz Otelin altında bir de Koleaanh vardır. Ucuz iş yapan bu müesseseyi de herkese tavsiye ederiz. Doktör CemilPş. Maçka Vehbi B. apartımanı Tel. B.O. 3254 Beynelmilel ve formül Avrupanın terkibi mükemmeliyettedir. » Meşahiri etlbbıs son — etibba kongresinin üzere yapılmış olduğunu meçhul — Glüten —— — Hi âliahmer İstanbul mer- kezinden: Fıtratı mümtazel şefekatin- den evvelcede mebzulen müz- tefit olduğumuz Türk tüccari mutebaresinden Sabuncu zade Mebmet Şakir beyfendi, bu kerre de merkezimize dört ne- vide 1100 bin yüz İira kıyme- tinde 74 top manifatura teber- rü şuüretile —ibrazı fütüvvet eylediğini kema l fahrâ şük- ranla arzü ilân eyleriz. T Feyzi Ahmet Cikt, - Saç ve zühreviye hastalıklar tedavihanesi Cümadan maada her gün saat 10 dan 6 ya kadar hasta kabul edilir. Adres Ankara Caddesi N.43 Telelor ıslanb 38919 Hadımköy Müstahkem Mevki satın alma Komisyonundan: Zarar ve ziyanı ifayı taah- büt edemiyen müteahhidi sa- bıkına ait olmak üzere Hadım- köyündeki kıtaatın — iktiyacı için 5000 kilo benzin aleni münakasaya konmuştur. Talip olan'arın 10 Şubat 931 salı günü saat 14 te teminat akçe- leri ile birlikte Hadımköyün- deki Satın alma komisyonu- na müracaatları ilân olunur. — DOKİ0N ee - Hayri Ömer Almanya Emrazı cildiye ve zühreviye Cemiyeti aza sından Beyoğlu Ağacami karşı sırasında 133. No öğe leden sonra müracaat. Telefon: 3586 İstanbul — sekizinci memurluğundan: Bir deynin temini istifası zımnında mahcuz ve furuhtu mukarrer on adet esnaf ban- kası hisse senedatı 29 kânu- nurani — 931 tarihinde saat dokuz buçuktan on Lire kadar borsada furuht edileceğinden taliplerin — müracaatları ilân olunur. Yera Doktor A. Emanüelidi Frengi, belsoğukluğu —tedavi hanesi. Hergün sabaltan akşama kadar hastalarıı kabul eder, Sirkecide Trabzon öteli ittisa- linde Fotoğrafhanenin binasında irinci katta. dürlüğünden : 1 — Kabataş'ta idarei inhisariyeye ait ambarların yanında yapddacak binanın inşası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Zarflar 1931 senesi martının birinci Pazar günü saat tama 12 ye kadar kabul edilecektir. 3 — Münakasaya ait evrak takım halinde idarei merkeziye muhase- besinden 25 liraya mukabil taliplere verilecektir. 4 — İzahat almak istiyenler müdüriyeti umumiye Fen heyeti retsli- ğine müracaat edebilirler. Defterdarlık ilânları ı Satılık arsa: No 36-:27 Hacı kaymak sokağı Kuzguncuk Denize nezareti olup ebniye inşasına müsalttir. Mesahası mik- tarı (460) arşındır. Tahminedilen (230) lira kıymet defaten verilecektir. Müzayedeye iştirak edeceklerden yüzde yedi bu- cuk pey akçası alınacaktır. Satış muamelesi 12-2-931 Perşem- be günü saat 15 te Üsküdar Malmüdürlüğünde pazarlık usulile yapılacaktır. — R. x Satılık ev No 21-6 cski tiyatro yeni temaşa sokağı İcadiye mahallesi Üsküdar. Zemin kat bodrum birinci kat bir oda, bir mutbah bir helâ, ikinci kat üç oda bir yüklük bir halâ, üçüncü kat iki büyük oda bir ufak sandık odası iki daracadır Bir miktar bahçesile mutbağmda sarnıç ve babçesinde kuyu olup odaları cesameti takriben 20 metre ebadındadır. Tarafeynin meydanlık olması hasabile nezareti kâmileyi haizdir. Tahmin deilen ( 1500 ) lira kıymet defaten verilecektir. Müzayedeye iştirak edeceklerden yüzde 7 buçuk pey akçesl alınacaktır. Salış muamelesi 9-2-931 Pazartesi günü saat on beşte Üsküdar Malmüdürlüğünde aleni müzaye usucile yapılacaktır. — R. * Satılık arsa: NO. 54 Kandilli sokağı kandili. Deniz rıhtımı ve kısmen kâgir temelleri mevcut olup ebniye İnşasına elve- rişlidir. Mesahası miktarı (200) zirâdır. Tahmin edilen (2000) lira kıymet iki senedeiki taksitte verilecektir. Müzayedeye işti- rak edeceklerden */,7 buçuk pey akçesl alınacaktır. Satış mua- melesi 9-2.931 pazartesi günü saat 15 te Üsküdar Malmüdür.ü- ğüade aleni müzayede usulile yapılacaktır. — R. * Satılık arsa: No. 16 Türbe sokağı Hasanpaşa mahallesi Kadıköy Kuşdili çayırı karşısındadır. Tarafeyninde haneler meyvcut olup ebniye inşastıma elverişlidir. Mesahası miktarı (167) zirâdır. Tahmin edilen (200) lira kıymet iki senede iki taksitte verilecektir. Müzayedeye iştirak edeceklerden “/, 7 pey akçası alınacaktır. Satış muamelesi 9-2-931 Pazartesi günü saat 15 te Üsküdar Malmüdürlüğünde aleni müzayede usulile yapılacaktır. — R. di Satılık arsa: 4 hissede iki hissesi No. 23-29 Vangınabağı eaddesi Selâmi Ali efendi mahallesi Üsküdar cephesi Vangı- nabağı caddesi . ve arka ciheti meydanlıktır. — Tarafeyninde haneler meveut olup ikametgâh inşasına müsalttir. Mesaha- © miktarı 200 zrâdır. Tahmin edilen 150 lira kıymet defa- ten yverilecektir. Müzayedeye iştirak edeceklerin yüzde yedi buçuk pey akçesi almacaktır. Satış muamelesi 12-2-931 per- şembe günü saat 15 de Üsküdar Malmüdürlüğünde pazarlık üsülile yapılacaktır. R. * Satılık atsa: No. 3 Derici sokağı Hasanpaşa mahallesi Kadıköy: Kuşdiline kurbiyati bulunup ve tarâfeyninde ebniye mevcut olup ikametkâh inşasına elverişlidir. Mesahası mikta- rı (172) zirâ (12) parmaktır. Tahmin edilen 172 lira kıymet defaten verilecektir. Müzayedeye iştirak edeceklerden */,7 buçuk pey akçası alınacaktır. Satış muamelesi 12-2-931 Per- şembe günü saat 15te Üsküdar Malmüdüslüğünde pazarlık usulile yapılacaktır. R. * Satılık arsa : No. 18- 36 Derici sokağı Hasanpaşa mahallesi Kadıköy: Kuşdiliçayırı karşısındadır. Ve iki tarafında haneler mevcut olup ikametgâh laşasına müsaittir. Mesahası miktarı (188) zirâ ( 1Z ) parmaktır. Tahmin edilen ( 188 ) lira kıymet defaten verilecektir. Müzadeye iştirak edeceklerden "/, 7 buçuk Bpey akçesi alınacaktır. Satış muamelesi 12- 2- 931 Perşembe günü saat 10 te Üsküdar Malmüdürlüğünde pazarlık usulile yapılacaktir. R. * Satı'ık arsa t 4 hissede 2 hissesi No. 23-29 Vangınbağı caddesi Selâmi Ali efendi mahallesi Üsküdar, cephesi Vangın- | bağı caddesi olup arkası meydanlıkt r. Ve tarafeyninde hane- ler mevcut olup ikametgâh inşasına elverişlidir.. Mesahası miktarı (200) zirâdır. Tahmin edilen ( 150 ) lira kıymet defaten verilecektir. Müzayedeye Iştirak edenlerden yüzde 7 buçuk pey akçası alınacaktır. Satış muamelesi 12- 2.931 Per. şembe göünü saat 15 te Üsküdar Mdhdlıhmııdı pazarlık wsülile yapılacaktır. l l Na VELİ ZADE YAPURLARI KARADENİZ POSTASE ati Könimsani Pagamhı günü akşamı Sirkesi dan hareketle Zonguldak, İn'“ı_ Gel msun, Olsessa, Trabmom, ürmene, Rize we met ve avdelie ayınl lekı ene, Vakfıkebir ve Cöreleğgre 'arak avdet edecektir. ük ve yolcu için Sizbesi Gümrük salonu karşısında Alhi Hanitın: birtaci katmdaği taculilir a müracaat. Telefom İst. 080 ADIKZADE BİRADERLERİ| VAPURLARI KARADENİZ MUNTAZAM ve LÜKS POSTASI İnönü yapuru 27 Kânunusani Sah akşamı Sirkecl rıhtımından * hareketle (Zonguldak, İae- bolu, —Ayancık, Samsun, Ordu, Giresun, Trabuea, Sürmene ve Rize ) yo ami- met ve avdet edecektir. Tafsilât — için Sirkeoide Meymenet hanı altında acca-| talığına müracaat. Telefon İst. 2134 İstanbul 3 üncü tera me-” murluğundan : Bir borcun te'mini Istifası için mahcuz ve paraya çev- rilmesi mukarrer — tahminen » on bin okka mangal kömürü Yenikapı İimamı orman ida- retl altındaki depoda Şubatın birinci Pazar günü saat ondan onbire kadar satılacaktır. Ta- Hplerinin mahallinde buluna- cak memuruna müracaatları ilân olunur. Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar tedavihanesi Erkek, kadın vo çocuk- ların dahili (iç) hastalık. larını cumadan maada her gün (2:4) de Divan- yolunda 118 numaralı hu- susi kabinesinde (tedavi eder. Teleton İstanbutı 2008 Müzayedeye konulan buğdaylar Şarkışla istasyonu kurbünde ve Gemerek — istasyonu Gva- rında ve köy ambarlarında Tayyare cem'yeli tma'ı olarak mevçut olan kü'lliyetli atfktar- da buğday, maha'letade ea- stılmak üzre 15-1-931 garihim- den itibaren yirmi gl müd. detle müzayedeye konulmuy- tur. İştirak etmek vo çeraflini anlamak Istiyenlerta Çaikışla Tayyare şubesine müracza'- ları. eei D üi M. Müdür Burhanelln Âli