2 Mart 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

2 Mart 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

;Hafız Cemal Dahili hastalıklar tedavihanesi Erkek, kadın ve çocuk- ların dahili (iç) hastalık- larımı cumadan maada her gün(2-4) de Divan: Iyolnndı 118 numaralı bu- susi kabinesinde tedavi eder. Telefon İstanbu! m3 Gayri menkul mal- ların açık arttırma ilânı Beyoğlunda vaki Adliye dairesinde ifayı vazife eden İstanbul ikinci icra memur- luğundan: Açık arttırma ile paraya çeyrilecek gayri menkulün ne olduğu: Etrafı hane ve bahçe ile mahdut bir bap | firının ve hanenin dörtte bir hissesi: Gayri menkulün bulun- duğu mevki:Ortaköyde dere- boyu sokağında atik 61 nu- maralı fırının ve hanenin dörtte bir histesi: Takdir olunan kıymet tamamı 6511 buçuk İira- dır. İşbu gayri menkulün iera kılınan birinci artur- ması kıymeti muhammineyi bulmadığından 2-4-931 ta- rihinde ve saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul İkinci İcra Memurluğunda — ikinci art- tırması yapılacaktır. 1— İşbu gayri menkulön artlırma şartaamesi 21-3. 931 tarihinden itibaren 929- 405 numara ile İstanbul ikin ci İcrasının muayyen mahal- linde herkesin görebilmesi için açıktır. İlânda yazılı olanlardan fazla malümat almak istiyenlerin işbu şart- nameye ve 929 - 405 dosya uumarasile memusiyetimize müracaat etmelidirler. 2 — Aritırmaya iştirak eden yukarda yazılı kıyme- tin yüzde yedisi şayanı kabul teminat gösterilecektir. 3 — Hakları Tapu sici- Ll> sabit olmayan ipotekli alacaklarla diğer alâkada- ranın ve irtifak hakicı sahip- lerinin bu haklarını ve hu- susile faiz ve mesarife dahil olan iddialarımı işbu ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte memuriyetimize bil- dirmeleri icap eder. Aksi takdirde hakları tapu sicilli- le sabit olimyanlar satış bedelinin — paylaşmasından bariç kalırlar. Gösterilen günde arturmaya — iştirak edenler arttırma şartnamesi- ni ekumak ve lüzumu malü- matı almış; bunları tamamen kabul etmişad ve itibar olu- Üstünde bırakılan gayri menkulün bede'li zaman- mda verilmezse gayri menkul ikinci bir arttırma ile satılır. Ve bedel farkı ve mahrum kalınan */, 5 faiz ve diğer zararlar ayrıca bir hükme sahip kalmaksızın memur- larca alıcıdan tahsil olunur. 5S numaralı fıkradaki şa- rt tahakkuk etmekle suretile üç defa bağırıldık: tan soara gayrı menkul en son arttıranın Üzerinde bı- rakılır. Şart tahakkuk etmiş: se artırma geri — birakılır. Alıcı taahütlerinden kurtu: lur. Ve teminat kalkar, 5 — Arlırmanın birinci veya ikinci olmasına ve gayri menkule taaluk eden nurlar. Kiraiik ve satılık Matbaa makineleri İkdam — matbaasına ait Rotatif, Avusburk, Avusburk battal, Reaksiyon düz Ma- kineleri mükemmel birhalde kiralık ve satılıktır. Görmek için her gün İkdarı hanında kapıcı Dursun Ef.ye, pazar- lık için de Galata'da eski Gümrük caddesinde Uğur hanında 2 numarada İkdam vekili Nuri Beye müracaat edilmesi, Tetefon; Beyoğlu: 4515 TAVİLZADE VAPURLARI MUNTAZAM - AYVALIK - İZMİR POSTASI SAADET vapuru pazar- tesi 17 de Sirkeciden hareketle Gelibolu, Çanak- kale, Ayvalık ve İzmire azimet ve Çanakkaleye uğrayarak avdet edecektir. Yolcu bileti sapurda da verilir. Adres Yemişte Tavilzade biraderler. Telefon İst: 2210 Istanbul dördüncü icra memurluğundan: Büyükada- da Yalı caddesinde kâtn olup Müteve'fiye madam Sayfo- ya validesi Madam Afrodi- tiden müntekil 38 numaralı hanenin sekiz sehim itiba- rile iki sehmi bir deyinden dolayı ihalei evveliyesinin icrası için müzayedeye ko- narak 500 lira bedelle talibi ühdesinde takarrür edip ihalei kat'iyyesi için yüzde 5 zam- la müzayedeye konmuştur. Mezkür hane Agıstopola, A- nastas, Mihalof ve Lambiri- nin hanesi verum mektebi ile ve tarikle mahdut ve 362 arşın murabbal araziden 155 arçın murabbaında kısmen kâgir yedioda ve iki sofayı müştemildir. Halen boştur. Tamamının kıymeti muham- mincsi 3750 liradır. Müzaye: deye 21-3-931 tarihinde saat 14 den 16 yakadar dördüncü icra dairesinde biddevam ihalei katiyyesi yapılacaktır. Talip olanların kıymeti mu- hammineden mezkür iki his- seye musip miktarın yüzde 10 nisbetinde pey akçasile 341 3477 dosya numarasile bizzat veya bilvekâle müracaatları ilân olunur. Istanbul İkinci İcra me- murluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi muxarrer ev ep- yaşı 5-3.931 tarihine müsa- dif Perşembe günü saat 12 den 13 e kadar Taksimde Sıraservi'erde kâlin Hayat apartımanının önünde açık arttırma ile satılacağından talip olanların mezkür gün ve saatte mahallinde hazır bulunacak memuruna müra- caatları ilân olunur. SN Doktor gop Essayan nga cami sokak No kanuni hakka ve tarzına göre diğer şartlar: salışın müterakim vergi ve saire Müşteriye aittir.Yazıları mez- kür fırının hasrı yukarda gösterilen 21/3/931 tarihinde İstanbul İkine! İcra dairesin- de işbu ilân ve gösterilen arttırma şartnamesine tev- fiken satılacağı ilân olunur- YARIN ——— —— ı Doyçe Oriant Bank ! Bahrisefit Felemenk Deutshce Orietn Bank karşısındaki bankaya İstanbul şubesinin müceddeden küşat olunan dairesinde bodrum katına mükemmel ve müzeyyen kasalar vazolunmuştur. — Fiatlar ehvendir. —Arzu edenlerin Bahçekapı'da Aşirefendi caddesinde Yeni - Vakıf han müracaatları lâzımdır. Bank Franko Adiyatik Anonim Şirketi Sermayesi: 25. 000.000 Frank Merkezi lılmsl Paris, Budro (Boudrean) Sokak No. 9 Şubeleri: İstanbul, Galata, Voyvoda Caddesi No.102 « Harbin « Mukden Telgraf adresi : Frasiabank Telefon: Beyoğlu 1421-2-3 Posta kotusu: Galata No. 376 —— Bilcümle Banka Muamelân -— Huıbnn çariye küşadı — Vadesiz vevadeli tew , kambiyo, esham ve sandığı — Meskükâtı ecnebi mi> Senet iskontosu — ve sirküler itibar mel n ve tahvilât bedellerinin tahsili pları — Esham ve emtia üzerine avans — elineccb Emekleremt üzerine kredi küşadı — Esham ve tahvilât muhaflşzası vesalre. BANKA KO İngiltere, İsviçre, Avuslurya, Ma Romanya, Bülgaristan, Misir, İstanbul'da : Alalemciyan ha İstiklâl caddesi Telel. 1046. Kan İZMİRD zmir terzihanesi peşin Ve veresiye müamelâta büyük tenzilarçok ucuz fiatlarla her nevi kostümler, palto, pardesü, frak smokin, caket âtay, kadınlar içisen songelenmodel- ıere muvafık tayyör ve mantolar imal eder. En birinci ,malzeme ile modaya muvafık bütün elbise ihtiyacınızı İzmirterzihanesinden temin edebilirsi. niz. Arzu edenler elbiselerini veresiye yaptıra bilirler. 'Izmir terzihanesinin veresiye :â mamulâtında gösterdiği kol İTALYANA Sermayesi : 700,000,000 Liret esi 580,000,000 Liret Merkezi dare: MİLANO İtalyanın aşlıca: şehirlerinde ŞUBELER Brezilya, Şili, Uruguvay, Arjanlin, Peru, Ekvatör ve Kolumbi- yada Afilyasonlar İSTANBUL ŞUBE MERKEZİ Galata Voyvoda caddesi Karaköy Palâs (Telefon: 2641-2-3-4-5) ŞEHİR DAHİLİNDEKİ ACENTALAR: _îktısadî ' MERÇİYALE carislan, Çekoslavakya, Lehistan, Amerika Cemahiri Müttehidesi, a Teler. 2821. Beyoğlurnda: iyo dairesi Borsada Telef. 1718 E ŞUBE W_. bir ilân laylık hiç bir müessesede yoktur. İZmir terzihanesi ea seneden beri yaptığı işlerle muhterem müşterilerinin hüsnü teveccü- hün ükazanmıştır. Ve bu sure'le pıyıııdnciddîbir müessese - unv: anını almıştır. izmir terzihanesine bir defa uğramak iddiamızı ispata kâfidir. Kesesini seyenler — vakıt kaybetmeden koşUNUZ. Babıâli caddesinde İzmir terzihanesi sahibi tüccar terzi ve biçki mütehassisı : İstanbul ikinci icra me- murluğundan! Arnavutlukta Polonya kazasında Merzine kariyesinde Haralambo ve Yorgi efendilere: Hissei şaylasına mutasar- rıf olduğunuz Ortaköyde de - reboyunda G1 numaralı bir bap furunun diğer hissedarı müteveffa Kiryako efendinin veresesini hasbelverase Eleni Mustafa - Salih — hanıma olan deyinden ,d yıtahtı hacze alınarak ter- viyei deyin edilmemesi ha- sebile mezkür furuna ait hisse 2- 4-931 tarihinde ve saat 14 ten 16 ya kadar açık artırma suretile ikinçi arttır- ması ifa kılınacığı icra, iflâs kanununun 120 inci madde- si mucibince berayi malümat tebliğ ve ilân olunur. 2 Mart —— Bankası —- İSTANBUL AMSTERDAM Vore merkezi: Mezun sermayesi: Tediye edilmiş sermayesi: İhtiyat akçesi : Galatada Karaköy palasta İstanbul tali şubesi ; ŞUBESİ 4 25,000,000 - FL. 4 5,000,000 FL. 3,290,000 FL. Telefon: Beyoğlu 3711-$ “Merkez Postanesi — ittisalinde Alla'lamıçci Ean, Telefon: İst. 569 Bilâmum banka muamelâlı .Emniyetkasalarıic" İstanbul Dö:zdüncü icra dairesinden : Kuzguncukta Dere cad- desinde 95 numaralı hane" de mukim iken elyevea ika- metgâhı meçhul bulunan Mişon Eskenazi Efendiye: Yaset Efendinin aleyhi- nize İstanbul ikinci hukuk mahkemesinde ikame ve istihsal eylediği 15 teşriniev- vel 927 tarih ve 409 numa- ralı ilâm ile 583 lira 30 ku- ruş ücreti vekâlet ve me- sarifi muhakeme ile maan tahsiline karar verilmiş ve Kuzguncukta İcadiye cadde- sinde atik 109 ve cedit $5 numaralı bir bap haneniz haczedilmiş ve tebliği muk- tezi birinci ihbarname ma- halli ikametgâhınızın maç- hul bulunması haseti'e Hâ- nen tebliğine karar verilmiş elduğundan ber mucibi ka- rar tarihi ilândan itibaren bir ay zarfında 927-10085 hukuk numarasile daireye bilmüracaa kanuni bir Itiraz dermeyan ve tesvi yel deyr eylemediğiniz takdirde em- vali gayri menkulei mahcu- zenin bilmüzayede furuht olunacağı malüm ve birinci ihbarname tebliği makamı- na kalm olmak üzere ilân olubur. İstanbul İkinci icra me- murluğundan: Mukaddema Ortaköy'de dereboyunda 65,67. numa- rali hanede iken elyevm ikâmetgâhları meçhul bu- İunan Anna, Olga, polikseni hanımlarla Hhiristo ve Yor- gi Elendilere: Eleni hanımın murisiniz olan Kiryako Efendiye iza- feten bihasbilverese zimme- Hiaizdeki alacağının temini istifası zımnında hissei irsi- yenize a utasarrıf olduğunuz Ortaköy'de dereboyunda atik 61 numara ie murak- kam. bir bap furunun baczi ifa ve tesviyei deyn edi'me- mesi hasebile bermucibi ta- lep paraya çevrilmesi takar- rür ve 244931 tarihine mü- sadif Perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar dairecze arttırma muamelesinin (cra kılınacağından bu hususla lcra, iflâs kanununun 120 inci maddesine tevlikan tarafık nıza tebliği icap eden ve ilân ve ihbarın İkametgâhımnızın meçhuliyetine mebni ilânen tebliği karargir olmakla mez- kür madde mucibince ilân ve ihbarnamenin tebliği ma- kamına kaim olmak ve işbu furunu müsakkafat 48 lira 53 kuruş ve Evkaf 104 lira 4 kuruş borcu olduğunu ve malümunuz bulunmak üzere ilânı keyfiyet olunur. İstanbul 2. inci İcra Mefi luğundan; " Bir borçtan dolayı mahciiz Ş ikinci arttırma suretile parayâ Tl rilmesi mukarrer bir adet 138 numarali Doç markalı kapalı OÜĞ Rekabet garajını e saat 10, 11 e kadar &€ atllırma ile satılacağından U olanların mezkür gün ve mahâit hazır bulunacak memuruna caatları — ilâm olunur. anbul Dördüncü icrt memurluğundan: Remziye” nımiın - Viktorya hanımı istikraz eylemiş olduğu baliğe mukabil Maltepe ki riyesinde Çayır mevklii civâ” rında 1177 - 71 numaralı bi rnci derece birinci sıra * ipotek irae eylediği bir b bostanın otuz gün müddet" ihalci evveliye müzayed vazedilmiştir. “ — Mezkür bostanın hudud! “şarkan Halil efenei garben tarik, şimalen K ko tarlası, cenuben bostanile mahduttur. Mez bostanın mesahası ılel | mig beş dönüm bir evlt? miktarında olup derurund? bir dolaplı bostan ku! üstünde çatısı olmıyan Af tan yapılmış harap bir kâh mahalli mevcuttur. Bo tan derununda beş dut beş incir iki ayva bir ağaçı ve bir asma ve Bi dahilinde mezru ola: b miktar kereviz ve ha mahsulâtı vardır. Etrafı çi çekrilmiş ve derununda Hi yet elendi senevi yüz altmlf Hra kira ile ve 930 kasımili” dan 931 senesi kasımına Kö” dar müstecir olduğunu yan — eylemiştir. Mahalt mezkür mümbit olduğunda” maada İstanbulun turfatr da sebze yetiştiren mahal olmasına ve halihazır piyasasına nazaran mezkü', mahallin kıymeti muhami#t” tamamı binsekizyüz otuz buçuk Jira olup talip ol lar kiymeti muhamminen! yüzde on nisbetinde pey 4" çasını alarak 829-3804 3dot” ya numarasils 4 nisan 9* sâat on dörtten on altıy? kedar (Dördüncü İcra mrurluğuna bizzat veya vekâle müracaat eyle! ve fazla malümatın dosy4 sında bulunduğu ilân o" Doktar Hayri Ömer | Almanya Emrazı cildi” | Ü ye ve zühreviye ti azasından Beyoğlu Aj cami karşı sırasında 137 No. öğleden sonra müraâ* caat. Telefon: 3586 M. Müdür Burhanettin A”