20 Eylül 1934 Tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 7

20 Eylül 1934 tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 7

l | | | || —-.0 D EA LA B e a SAĞ Eyhl 20 —ZAMAN- lstanbul Umumi Meclisi İntihap Defterleri Asıldı İstanbul Belediyesinden: İstanbul Umumi Meclisine aza intihap | etmek ve edilmek hakkını haiz olanların defterleri 15 eylül 934 CUMARTESİ günü asılmıştır. 1 — Defterler 15 eylül 934 CUMARTESİ gününden 20 eylul 934 PERŞEMBE günü saat ON SEKİZE kadar altı gün müddetle asılı kalacaktır. 2 — Kanunen intihap etmak ve edilmek hakkını haiz olup ta işbu defterlerde isim ve hüviyetleri yazılmamış olanlar defterlerin asılı kalacağı altı gün içinde mensup oldukları Belediye şube- lerinde müteşekkil İatihap Encümenlerine müracaatle larını beyan etmeğe bakları vardır. 3 — 20 Eylöl 934 PERŞEMBE günü saat ON SEKİZDEN sonra İntihap Encümenleri itiraz kabul edemerler. 4 — Kanunen muayyen olan müddet içinde vaki olacak itirazlar üzerine İatihap Encümenleri tarafından verilecek kararlara bu kararların kendilerine tebliği tarihinden itibaren ÜÇ GÜN zarfında mahalli Sulh mahkemelerine İntihap Encümenleri kararile birlikte müracantle itiraz etmeğe bakları vardır. Bu müddet bittikten sonra itiraz hakkı kalmaz. 5 — Her Belediye şuhesine mensup mahallerin defterleri hükümet dairelerile mahallelerin münasip mahallerine asılmıştır 6 — İntihabat her Belediye şubesinde 1 birinciteşrinde başlıya ve bu tarihten itibaren on iki gün devam edecektir. 7 — Her Bekdiye şubesi müntehiplerinin hangi günlerde nerelere yey vermeğe gelmeleri lâzım geleceği ve sandığın hergün bulunacağı yerler aşağıda gösterilmiştir. EminönüBelediyeşubesi Şeyh Mehmetgeylâni, Hocapaşa, Hubyar, Çelebioğlunlâattin, Ahiçelebi, Tahtakale, Rüstem Paşa mahalleleri Eminönü Ka makamlık ve Belediye dairesi de bulunacak sandığa, Camcaali, Beyazıt mahalleleri öğleden evvel saat 12 ye ka- dar, Beyanıt camiinde buluna- cak sandığa, Kemalpaşa, Ka- lenderhane, “ Balabanağa —ma- halleleri öğleden sonra Şehzade camünde bulunacak sandığa Süleymaniye, Mollahüsrev &; leden evvel Süleymaniye car inde bulunacak sandığa Büyükçarşı, Mercanağa, Daye- hatun, Sörür mahalleleri öğle- den sonra Mercanağa car de bulunacak sandığa Tavşantaşı, Saraçishak, Mimar- hayrettin, tahmetçelebi mahalleleri sabahtan akşama kadar Gedikpaşa camlinde bu- lunacak sandığa Şehsuvarbey, — Bayramçavuş, Muhsinebatun, - Kazani şanca mahalleleri sabahtan ak- şama kadar caki karakol amda bulunacak sandığa Tülbentçi, Kâtipkasıra, Mimarke- mal, Mesihpaşa mahalleleri bahtan akşama kadar. Lönga mektebinde bulunacak sandı; Hacıkadın, Hocagıyasettin, Y vüzsinan mahalleleri sabahtan akşama kadar Mihraplı camide bulunacak sandığa Demirtaş, Sarıdemir, Zindankapı sabahtan akşama kadar Kantarcılar camiinde bu- lanacak sandığa Küçükayasofya, İshakpaşa ma. halleleri öğleden evvel Küçü kayasofya caminde bulunacak sandığa, Sultanahmet, Cankur- taran mahalleleri öğleden son- ra Akbıyık camünde buluna. çak sandığa Alemdar, Maollafenari, Mahmut- paşa mahalleleri sabahtan akşa- ma kadar Alikalipaşa camlinde bulunacak sandığa Binbirdirek, Eminsinan mahal- dekeri sabahtan akşama - kadar Feruzağa eamiinde sandığa Bütün mahalleler için tayin edi.. olanlar bugün at yirmi bire kada makamlık ve Belediye dah sinde bulunacak sandığa - rey- lerini atabileceklerdir. ak 1—BirinciTeşrin934Pazartesi: Sah Çarşamba: Perşembe: ç Cuma Cumartesi: Pazar 4 Pazartesi : mahalleleri Sah $ 10— Çarşamba . N— Perşembe: bulumacak 12— Cuma * |Fatih Belediye şubesi 1va2 — Birinciteşrin 934 pazar- | tesi ve sah: Kirkçeşme, Hüsambey, Sinana. ğa, Kirmasti, Şeyhresmi, Ho- caciveye, — Gürabahüse Babahasanilmi, Muratpaşa kenderpaşa, Sofular, Hasanha- kfe mahalleleri sabahtan ake şama kadar Fatih kaymakamlık ve Belediye dairesinde buluna cak sandığa Kocadede, Devrişali, Beyceğiz, Kariyelatikali bahtan akşama ilkmektep binasında bulunacak sandığa Muhtesipiskender — Mimarsinan, Karabaşneslişah , — Hatçesultan mahalleleri sabahtan — akşama kadar Karagümrükte yirmi ye- dinci ilk mektep binasında bu- Tunacak sandığa Alibey köy, Alibey köyünde sa- bahtan saat ona kadar buluna- cak sandığa, İstâmbey Eyüp, Dükmeciler, Üçşehitler, Gümüş- suyu — mahalleleri akşama kadar Eyi bulunacak sandığa Salı * » garşamba: Perşembe: Cuma * — Ramiyeni, Topçular, Ramicuma, Küçük köy mahalleleri sabahtan öğleye kadar Rami karakolun- da bulunacak sandığa Fethiçelebi, Nişanca, Cezrika- sim, Abdülvedut — mahalleleri öğleden sonra akşama kadar OD ea A aa Dalağ” cak sandığa Balat Karabaş, Avcıbey, Hizire çavuş, Hatipmuslihittin, Tahtı minare, atik Mustafapaşa, Ha- mamimuhittin, Kâtip Kasım, Molla Aşki, Tevkücafer, Kasım Günani mahallelerile - Süreyya puşa fabrikası sabahtan akşana kadar Balat hamamı arkasında Ferruh bulunacak sandığa Haydar, Haraççı Karamehmet, Küçükmustafapaşa, Abdisubaşı, Müftüali, Kasapdemirhan ma- hallelerile Cibali fabrikası sa- bahtan akşama kadar Cibali mevkünde bulunacak sandı Ereyli, Deniraptal, İbrahimçe vuş, Arpaemini, - Fatmasultan, Beyanlağla; Molkşerai, Örüülik kasap, Nevbahar mahalleleri sabahtan akşama kadar Ereyli camiinde bulunacak sandığa , Merkezefendi, Me- lekhatun, Uzunyusuf, Karabaş sabahtan — akşama kadar Evliya camünde buluna- cak sandığa camünde Pazar : Salı mahalleleri 10— Çarşambar — Kazliçeşme mahallesi ve fabri- kaları sabahtan öğleye kadar Kazliçeşme karakolunda buluü. nacak sandığa İmrahar, Hocaevhat, Hacıham- za, Abdiçelebi. Alifakih ma- balleleri öğleden sonra al kadar İmrahor camisinde bulu- nacak sandığa Bali, İnebey, Keçihatun, Hub- yar, Kürkçübaşı mahalleleri xa- bahtan öğleye kadar Aksaray- da Çakırağa camünde buluna- cak sandığa Hacıhüseyinağa, — Kasapilyas, Sancaktarhayrettin, Davutpaşa, Arabacıbeyazıt, Cambaziye Ko- camustafapaşa mahalleleri öğe leden sonra akşama kadar Ha- cıhüseyinağa camünde buluna- cak sandığa Bütün mahalleler için tayin edi- lengündereyini verememiş olan- lar bugün sabahtan saat yirmi bire kadar Fatih Kaymakamlık ve Belcdiye dairesinde buluna- cak sandığa reylerini atal ceklerdir. HH Perşembe Üsküdar belediye şubesi 1 — Birinciteşrin 934 Pazartesk — Sinanpaşa, Çakıcı Hasınpaşa, Salacak, İhsaniye, Ayazma, Ru- mimehmetpaşa, İmrahor, Ahe Metçelebi, Hamzafakih, Kefçe dde, Hayrettinçavuş Durbalı, Toygarhamza — mahalleleri ae hahtan akşamla kadâr Üsküdar Kaymakamlık ve Belediye da- iresinde bulunacak sandığa rey- di, Arakiyeci Hacıcafer, Ahçı- başı, Tavaşi/ Hasanağa mahal leleri sabahtan akgama kadar Arakiyeci Hacımehmet camüin- de bulunacak sandığa e— Valdeintik, Tabaklar, Arakiyeci — Hacımehmet, Pazarbaşı mahal: leleri sabahtan akşama kadar Valdeiatik camüinde bulunacak sandığa Selâmi Aliefendi, Muratreis ma- halleleri sabahtan akşama ka- dar Çinili karakolunda buluna- cak sandığa Selmanağa , — Hacıhesahatun, — Solaksinan mahalleleri sal akşama kadar İskele camliride bulunacak sandığa Kuzguncuk mahallesi sabahtan akşama kadar Kuzguncuk Be- lediye hekimliği binasında bu Tunacak sandığa İcadiye mahallesi sabahtan ak« şama kadar Fıstıkağacında ese Hi Bande birii bizamada b lunacak sandığa Altunizade, Bürhaniye Cumartesli dar Kasıklı Belediye mevkünde bulunacak sandığa gün sabahtan akşama — ke köylerine gelecek sandığa Beylerbeyi, Bürhaniye, Küplüce, — Abdullahağa mahalleleri sabahe. tan akşama kadar Beylerbeyi Belediye dairesinde bulunacak sandığa Kuleli, Çengelköy mahalleleri sabahtan öğleye kadar Çen camiinde — bulunacak 10— Te cender ti Vaniköy, Kandilli mahalleleri öğleden sonra akşama kadar Kandilli camünde - bulunacak sandığa Tembel Hacımehmet, Gülfem- batun, İnkılâp mahalleleri sa- bahtan akşama kadar Kaymas kamlık ve Belediye dairesinde bulunacak sandığa, Bütün mahalleler için tayin olu- 'nan günlerde reylerini sandığa atamamış olanlar bugün sabab- fan saat yirmi bire kadar rey- üi Kaymakamlık ve Beledi. esinde bulunacak — san- 12— v w Cema * dığa atabileceklerdir. Beykoz Belediyeşubesi 1 Beykoz ve Yalıköy mahallele- riyle bütün kaza halkından rey yerecekler - sabahtan akşama Birinci teşrin934 Pazartesi: kadar Beykoz- Kaymakamlik — Belediye dairesinde - bulunacak sandığı Salı — * Çubuklü, Kanlıca — mahalleleri sabahtan akşama kadar Kanlı- ca polis karakolunda bulunacak — sandığa » —« Çarşambar — Hisar, Göksu, Yenimahalle'ma- — halleleri sabahtan akşama ka- dar Hisar nahiye binasında bu- hmacak sandığa â— . » Perşembe: — Anadolukavak mahallesi sabah. tan akşama kadar polis kara- kolunda bulunacak sandığa Mirşah mahallesi öğleden sonra akşama kadar İskele gazino- sunda bulunacak sandığa Lütfen sahifeyi çeviriniz