1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50

IKU İPUÇLARI Sevtaç Aldeniz ve Serkan Yaşar ar- kadaşlarıma bize bol bol ipucuyla do- lu bir mektup yollamışlar. Kendileri- ne teşekkür ederek ipuçlarını yayın- lıyoruz. Sayın Commodore Dergisi Yetki- Gönderdıgımız ipuçlarının yayın- diler, yayın hayatınızda ba- şarılar dileriz. C-64 için ipuçları: PAUSE İÇİN: Army Moves 1: Yana ok tuşu Army Moves 2: Yana ok tuşu Navy Moves 1: Run/Stop tuşu Navy Moves 2: Run/Stop tuşu Pole Position: Space (Joystick ha- reketsiz) Pole Pusıuon 2: Space (Joystick hareketsiz) Thunder Blade: Space Target Renegade: F3 tuş Stealth Fighter: Run/Stop tuşu Rastan: S Asterix: F tuşlarından biri Park Patrol: Run/Stop tuşu Em.Hu.lInt. Soccer: Commodore tuşu Shanghai Warriers: Run/Stop tuşu Shanghai Warriers: Run/Stop tuşu Microprose Soccer: Run/Stop tuşu Delta: Run/Stop tuşu Seafox: Restore tuşu River Raid: Run/Stop tuşu Helicopter: Run/Stop tuşu Helicopter: Space Italy 90 Soccer: F7 tuşu Gyruss: F7 tuşu Emilio Butrogueno Soccer: Run/Stop tuşu Bazooka Bill: Fi tuşu World Cup Il: F5 tuşu Battle Valley: Run/Stop tuşu Stormlord: Run/Stop tuşu S0 Gary Lineker's Hot Shot Il: Com- modore tuşu Save New York: Commodore tuşu Ruck Rogers: Shift tuşu (Uzun sü- reli pause için Shift/Lock tuşu) BAŞKA İPUÇLARI: Emilyn Hughes Int. Soccer: Eğer topu havadan atmak istiyorsanız; mesela soldaki kaleye gol atmak için joystick'i sola doğru iterken fire'a ba- sın. Basarken joystick'i sağa yani gol aı.ıııak istediğiniz kalenin tam ters yö- nüne çekin. Daha sonra elinizi fire'- dan çekin. Eğer topuk pası vermek istiyorsa- nız joystick'i sola doğru itip fire'a ba- sarken (soldaki kaleye gol atmak için) joystick'i sağa yani gol atmak istedi- ğiniz kalenin tam ters yönüne itin. Daha sonra joystick'i tekrar sola ya- ni gol atmak istediğiniz kalenin yö- nüne çekip elinizi fire'dan çekin. Not: Fire'a ne kadar uzun süre ba- sarsanız top o kadar hızlı ve ileri gi- der. Asterix: Eğer Roma karargâhın- dan hapisanenin anahtarını almışsa- nız, ormanda bir Romalı'ya doku- nun, Ve hiç hareket etmeyin. Böyle- ce daha çabuk Roma'ya varırsınız. Kendinizi bir hapisanede bulacaksı- nız. İçinde bulunduğunuz hücreden çıkıp VI numaralı hücrenin kapısını açın. Böylece Roma'nın içine çıkmış olursunuz. Roma'ya daha çabuk varmak için sakın Roma'da veya Roma kampın- daki askerlere dokunup hareket et- memezlik yapmayın. Öldürürler. Not: Bir nesneyi alırken ona doku- nup karenin içinde bekleyin. Eğer ener_ıınız azsa çoğalacaktır. Sonra nesneyi alın. Game Over: Oyun başlamadan ön- ce H tuşu bir dünyaya, S tuşu bir baş- ka dünyaya gitmenizi sağlar. Eğer bu tuşlardan önce Ç tuşuna basarsanız sonsuz hak, enerji ve ateşiniz olur. Rambo: Silahınızı Space ile değiş- tirebilirsiniz. Hard'n'Heavy: Space ile oyunu durdurup o an için istediğiniz silahı kullanabilirsiniz. Oyun başlarken bu extra silahların haricinde sonsuz top- larınız vardır. Eğer bu extra silahları istemiyorsanız yine Space'a basın. Eric The Viking: What Now? so- rusuna Ö, diğer soruya da Y ile ce- vap verirseniz oyün resetlenir. Tek- rar oyuna dönmek için SYS 64738 ya- zın. Usagi: F tuşuna basıp ekran zemin rengini değiştirirseniz sonsuz hakkı- nuz olur. Birinci kademeden ikinci ka- demeye geçerken dereye gelmeden kı- hemnızı kınına sokun ve ikiye ayrılan yoldan birini seçin. Yukardaki yol dağ yolu, dümdüz devam eden yol orman yoludur. Not: Bu hemen hemen her ekranın sonunda olur. Eğer dağ yolunu seçmişseniz ma- ğaradaki ejderhayı öldürdükten son- ra bir nesne göreceksiniz. Üzerinden atlayın. Eğer orman yolunu seçmişseniz de- reye değmeden taşların üzerinden at- layarak karşıya geçip ormana girin. Silahsız kişilere silah çekmeyin. Lordunuza veya köylülere silah çe- kersiniz harakiri yaparsınız. Halka si- lah çekmeyip selam verin. Silahlı ki- şilere silah çekin. Böylece KARMA'- nızı yükseltirsiniz. eğer halka silah çe- kerseniz, onlar da kendilerini koru- mak için silah çekip size saldırırlar. Castle Of Terror: OUIT komutuy- la oyunu resetleyebilirsiniz. Fakat tekrar oyuna dönemezsiniz. Oyun kolaylıklarımızın en kısa za- manda yayınlanmasını diler, saygıla- rımızı sunarız. Sevtaç ALDENİZ - Serkan YAŞAR