30 Ağustos 1938 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

30 Ağustos 1938 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

KK S TTT A (Baş tarafı 1 inci sayfada) — * er Tümgeneral Kemal Doğan Korgeneral- Eğe, Tuğgeneral Zeki Erokay Tümgene- ralliğe, Tuğgeneral Receb Süalp Tümge- neralliğe, Tuğgeneral Kurd Noyan Tüm- generalliğe, Tuğamiral Ali Külük Tüm- amiralliğe, Kemal Erman baremin üçün- cü derecesine, Tuğgeneral İsmsil Hakkı Akoğuz Tümgeneralliğe, Baki İVande- mir Tümgeneralliğe, Sabri Beşe Tümge- neralliğe, Abdullah İnskoçak Tümge- neralliğe, Hasan Fahri Durudoğan Tüm- generalliğe, Hakkı Üzgener Tümgeneral- liğe, Rifat Taşkın baremin ikinci derece- sine, piyade albay Fikri Eıü:-ıg Tüğgene- ralliğe, topçu albay İsmail Ülker Tuğge- neralliğe, kurmay albay Rifat Mataracı Tuğgeneralliğe. Kurmay albaylığa terfi eden kurmayyar - baylar: Ş Nami Mulkoç — Çamlıca, — Kemalei « din —Güngör — Çengelköy, — Lüttü Kök- gal — Erzincan, — Raşid — Gürgen, — Bay- burt, — Haydar Günkurd — Üsküdar, Celâleddin Sorguncu Tophane, Fehmi Ge - dikpaşa, Fehmi Bengi Antakya, Rahmi Da- vudpaşa, Şükrü Alaçam İstanbul, Nazmi A-w pak Selimiye, Nihad Beyazıd, Abdun.uâmı Nişantaşı, Emin Akıncı Debağlar, Haltâ Üz- küdar, Bahacddin İstanbul, Hıfzı Alvdız!nn Taşköprü, Vahid Selânik, Asım İştip, Hüsnü Aslanoğlu Van, Cemil İşkodra, Abdüselâm Hasla, Hüsnü Bilge — İstanköy, | Ragıb Altan Erzincan, Nihad Sözeri Şumnu, Bedri Ergene, Sıdkı Okün Mustafapaşa, İz - vet Işıldak Hanya, Feys! Davudpaşa, Dur - san Trabzon, Asım İskodra, Kâzım Erzincan, Sırrı Girld, Behzad — Mahmudpüşa, Hulüsi Maraş, Cemal Eskieuma, Neş'et Kırklarcil, Balm Koçak Sivas, Hakkı Tuğral İstanbul, | Salm Önhan İstanbul, Şevket Erzincan, Sa- Jâhaddin Çuhaci Üsküdar, Cemll Ulusay Er- zurum, Hakkı Tuğbay İstanbul, Sabri Tun- Zekin Üstünkaya Midilli, Bupht Üsküdar. Albaylığa terfi eden piyade yarbayları Faik Niğde, Tevfik Aydın Yanya, Haşim Ahmediye, Sıdkı Eğrikapı, İsmail Çerkeş, | Ali Atabey Karagümrük, Hulüsi Us Şumnu, Mustafa Toker Şumnu, Ahmed -| şı. Ömer Kütahya, Mustafa Erzincan, Mld- hat Irak, Mustafa Özbek Büyükçeşme, Feyzi Bivas, Sabri Yenipazar, Etem Ayasofya, İ - mad Kafkas Çehgelköy, Hayreddin Güven - er Beşiktaş, Şevket Kurklareli. Yarbaylığa terfi eden piyade binbaşıları Abdülkadir Malkara, Abdurrahman Er - zincan, Mustafa Manastır, Şevket Van, Hak- ki Saraçhane, Abdülhamld Bağdad, Rahmi Acar Bursa, Celâl Mirahur, Bıza öüleyma - niye, Feyxi Bağdad, Sami Üsküp, Hakkı Fi> Nbe, Fazıl Defterdar, Fevzi Bursa, Akif ıııı-ı bataş, Necat! Harput, Sıdkı Manastır, Babri Cumayibalâ, Nuri Yeniçeşime, Rüştü Bursa, Memduh Erzincan, Galib — Bzerkirnt, Rifat Kemeralti, Konan Manastır, Zeki Biyas, Ce> dâleddin Erzurum, Rıza Brzincan, Kadri Ma nia, Fazıl Harput, Salâbaddin Bursa, Fahri Arabkir, Celâleddin Harput, Cevad Beşiklar, Arif İstanbul, Ali İstandul, Salb Erzincan, Naşid Çengelköy, Salih Demetoka, R“lğr'; Bitlis, Şevki Bağdad, Rüştü Bursa, Hayrl kirdağ, Asım Güvem Çine, Galib Uluborlu, Bedri Maraş, Faik Erzincan, Hakkı Urfa, A- l Beykoz, Vehbi Yozgad, Suad Nazilli, HAK- Kı Diyarbakır, Muhtar İstanbul, Ferld İs - ;hbul. Şevket Siyas, Yaşar rrem Demetoka, Arif b Midilli, ibrahim Trabaon, Adil İstaabul, Na- 1 Deflerdar, Edib Erzarum, Ramazan Yan- ya, Cahld Mereifon, Hamdi Köpsülü, Vasfi skğrî terfi |re, Raşid İstanbul, Puad Ankara, İhâan An- di (şiktaş, Hayreddin Balıkesir, Sabahaddin E- rez, Halld İstanbul, Şadi İstanbul, Lütfü İs- tanbul, Fahri Kerkük, İbrahim Üsküp, Mü - nir Usküdar, Ragıb Ertan. Piyade yüzbaşılığına terfi eden piyade üsteğmenleri Enver Haymana, Hakkı İstanbul, Fah - raddin Erzurum, Süleyman Kaslamonu, Sup h! Erzurum, Niyazi İstanbul, Rıza Metrovi - çe, A€han İstanbul, Nadir İstanbul, İzzet - tin İstanbul, Cemal Üsküdar, Reşad İstan - bul, Cahld Manastır, Lütfü Kerkük, Zeki| Ortaköy, Sadettin İstanbul, Niyasi İstanbul, | Murl Edirne, Lütfü İnebolu, Vedad Eskişe - hir, Abdullah İstanbul, Kâsım Kütahya, Ze- ki Brzurum, Remzi Beşiktaş, — Giyaseddin Bultanahmed, Hikmet Beylerbeyi, Eyüb Re- fahiye, Zeki Edirne, Enver Tıznavacık, Tur- Bud Brrlncan, Refet Kastamonu, Rifat Bur- sa, Müctoba Bursa, Zeki Kırklareli, Kudret Pizren, Nihad Üsküdar, Cevdet — İstanbul, Şevki Bursa, Kemal Süleymaniye, Hüsamed- din Edirne, Muhlls Rumiye, Şahin Baybur!, Tbrahim Mâraş, Fazıl Trabzon, Naci Bay - buzt, Gazi Yıldırım Sivas, Fevzi Sivas, Kâ - em Bolu, Şefik Eyüb, Süreyya Münastır, Hak kt İstanbul, Merdan Dinçer Tortum, Nihad Hasankale, Zeki Errincan, Fevri Musul, As- lan Narman, İdris Tezcan, İhami Üsküdar, İsmall — Acura, Davud Malmakird, — Hayati Cebedelen, Cihad Üsküdar, Nizameddin Ör- taköy, Tahir Kıbris, Bekir Zara, — Ali Bolu, Hüseyin İstanbul, Mustafa Ardanuş, Ceme- | leddin İstanbul, Turgud Tokad, Ulvi Eyüb, Etem İslanbal, Tahsin Sivas, Kemal Perle - pe, Vasfi Tavas, Nuri Erzurum, Tahir Küy- seri, Salih Sivas, Tevfik Edirne, Refik Bur- sa, Nuri İzmit, Süreyya İstanbul, Nazmi İs- tanbul, Sald Belânik, Lütfü İstanbul, Meh - med Bayburd, Rizâ Fatih, Nasır Kalkande- kara, Vehbi Manastır, Aziz İstanbul, İsmail Köstence, Fahreddin İstanbul, Nihad Be - şiktaş, Celâleddin İstanbul, Cemal Kütahya, Ferld Üsküdar, Fahreddin Manastır, Muam- mer Çengelköy, İrfan Van, Şükrü İstanbul, Nall Beykoz, Nazmi Bolu, Kemal Brzincan, Nevzad İstanbul, Semih İstanbul, — Şevket Bayburd, Ali İslanbul, Lütfü İltay, Enver Pulatsu, Sıdkı Attlâ, Yusuf Demiroğlu. Piyade üsteğmenliğine terfi eden piyade z teğmenleri Nezihi İstanbul, Zeki İstanbul, Turgud İstanbul, Orhan Bursa, Ahmed İzmir, Meh- med Antalya, Şinasi İzmir, Tevfik Konya, Mehmed Şebinkarahisar, Ali İstanbul, Rıza Eceâbad, Midhat Üsküdar, Şehabeddin Be- renköy, Naci Bursa, Bürhaneddin Bursa, 8ır mı Bivas, Rüştü İslanbul, Abdurahman Bil- His, Şakir Erzurum, Ahmed Trabaon, Abdül- kadir Üsküdar, Şevket İstanbul, İzmall Bur- SON FOSTA — Refik Sandıklı, Naim Eskişehir, Sırrı Erzin -| İhsan Erzincan, Behcet Adıyaman, Fethi İs- cağ Naki İştanbul, Ali Boskır, Cevdet Şile, |tanbul, Süreyya İstanbul, Seyid Orman U- Cemal Sivrihisar, Muzaffer İstanbul, Ali Di- zuncaova, Salâhaddin Firuzağa, Arif Beşik- yarbakır, Sabri İstanbul, Reşad — Trabzon,|taş, Avni Elâzığ, Kemal İstanbul, Lütfü Müs Nall Elâzığ, Ali Ereğli, Lütfü Erzincan, Şazi | tafapaşa, Fikri Bayburt, Mümtaz İstanbul, Gebze, Galib İstanbul, Salâhaddin Balıke -| Kemaleddin Karahisar, — Kemal Erzurum, #ir, Rahmi Bartın, Receb İstanbul, Bedred - | Hakkı İstanbul, Tevfik Bağdad, Etem Kara- din Elâzığ, Fuad İskenderun, Fehmi Reşa - diye, Ekrem İstanbul, Muhiddin Kartal, Mus |tafa İzmir, Nall Balıkesir, Macid İstanbul, Münir İstanbal, Hikmet Yenişehir, — Tevfik Erzincan, Mehmed Üsküdar, Mustafa İstan- bul, Bürhaneddin Yalova, Nazif — İstanbul, Necmeddin İstanbul, Tahir Yenişehir, Ha - san Trabaon, Muzaffer Manastır, Hulüsl Re- şadiye, Kâmll Karahisar, Macid Sinop, Hay ri İstanbul, Ali Tokad, Abdullah Kilis, İsmz- N Kemaliye, Abdülkerim Kars, — Seyfeddin Doğduğuyer, H. Şerif, Yahya Adana, Necati Kadıköy, Sami İstanbul, İsmall Maraş, Ha - d Aksaray, Lütfü Denizli, Bekir Denizli, En ver Bursa, Halid Gelibolu, Mehmed Van, İsmatl Hafik, Hikmet İstanbul, Hakkı Sinop, Osman Amasya, Abdülgafur Mardin, Daniş Gelibalu, Seyfeddin İstanbul, Enver İstan - bul, Sabahaddin İstanbul, Yuad Elâzığ, Ke- maleddin Bursa, Hikmet İstanbul, Kenan tanbul, Raver Diyarbakır, Ziya İstanbul, Ya- suf İstanbul, Fethi İstanbul, Kadri Cavid İstanbul, Ahmed Bursa, Emin Bay - ramiç, Fethi Özdener İstanbul, Hayreddin İstanbul, Ekrem Biza, İbrahim Sapanca, Ne Cati İstanbul, Behzad Erzincan, Kemal İz - tanbul, Şahin İstanbul, İzzettin İstanbul, Ni had İstantul, Enver İzmir, Kâmll Burdur, Şemseddin Trabzon, Roşad Foça, Yaşar İs- pârta, Muhiddin Üsküdar, Kenan — Antalya, Cemal 'Trabson, Pahreddin Van, İsmall Ka- raköse, Cemaleddin Osmaneli, Halim İstan- bul, Cahli Diyarbakır, Kemal Sivas, Abdül- muhsin Üsküdar, Turgud — Kirşehir, Ekrem Çengelköy, Ziyasddin İstanbul, Kemal Ko - €aeli Balıkesir, Hüseyin Gazlantep, Nectb İz- tanbul, Cezad Üsküdar, Mustafa — Beşiktaş, Reşad Kdirne, Murad Amasya, Safaeddin Bursa, Şükrü Bursa, Paruk İstanbul, Tevfik İstanbul, Necdet İstanbul, Süleyman İne - göl, Hüseyin Samsun, Kemal Nazilli, Hakkı İstanbul, Hamdi Karasi, Ruhi İstanbul, Nüz het İstanbul, Muzaffereddin İstanbul, Muh- tar Kula, Nuroddin İstanbul, Ahmed Bursa, Colâleddin Elâmğ, İsmall Gemlik, Fahreddin Bolü, Münir İstanbul, Nejad İstanbul, Zeki İstanbul, Tevfik Nevşehir, Muharrem Kars, Hayreddin Gemlik, Fahri Gönen, Münir Kas tamonu, Nizameddin İstanbal, Abdülkadir İstanbul, Şükrü Buzsa, Mehmed Üsküdar, Ba lâhaddin Yorgad, Cemal Edirne, Muanmmer Usküdar, Suphi Adana, Bürhaneddin An - kara, Şerafeddin Trabazon, Feyzl! İstanbul, Rahmi İstanbul, Sadi Kadıköy, Şevki! Üskü- #a, Ekrem Buzsa, Sani Bursa, Kema! İstan- bul, Şaban Trabzon, Bervet İstanbul, Hik - met Selânik, Mehmed Rasim Bursa, Cevdet Kütahya, Fehmi İ tanbul, Ragıb İstanbul, Sabahaddin İstan- tanbul, Cahid Hasköy, Nall Aydın, Rasim | dirne, Nureddin Bursa, Nesihi Bartın, Envor Trabzon, Samih İstanbul, Niyazi — Trabzon, Menmed Müanisa, Rasih Karahisar, Zeki İz- tanbul, Rüstem İstanbul, Sabri Bursa, Ne- dim İstanbul, Necdet İstanbul, Fahri İstan- bul, Neş'et Edirne, Tahsin Karasi, Midhat Lâpseki, Hürrem İstanbul, Kemal İstanbul, Lütfü Bilecik, Kemal Edremid, Şehabeddin Erzurum, Abdullah Beşiktaş, Hamza Tokad, Ahmed Erzurum, Nazım İstanbul, Hamdi Zi- le, Ziya Van, İbmalılm Bayburt, Necmedâin Harput, Sidkı Erzincan, Mazhar — İstanbul, Şeyket Çanakkale, Mustafa Çarsancak, Ek- rem Beşiktaş, Necati İstanbul, Münib Uğşak, Galib Denlzli, Nihad İstanbul, Süreyya İs - tanbul, Naşld İstanbul, Nevzad İstanbul, A- iheddin Kayseri, Hakkı İstanbul, Ahmet Er- tan İstanbul, Nedim İstanbul, Ramatan O - Atina, Süleyman Kerkük, Bikmet Büleyma- niye, Falik Kerkili, Badık Aksaray, Aziz Van, Arif Bitlis, Tahir İstanbul, Fehmi Harpus, Ali Baykal, Hakkı Manastır, Mustafa Van, Hamdi Ankara, Ferid Trabaon, Süreyya Pa- langa, Arif Sivas, Hüsnü İsturumca, Ali O - Ruzer Katerin, Ürfi Manastır, Yuzul Uskü - dar, Nasıh Manaslır, Hüsnü İzmir, Hakkı Gemlik, Nuri Yeniçeşme, Abdiülhamid Har- put, Halld İstanbul, Tahsin Yozgad, Refik Manastır, Hüsnü Eskizağre, Rifat Erzincan, Receb İstanbul, İhsan Üsküdar, Muharrem. Binbaşılığa terfi eden piyade yüzbaşıları Zekâi Karacabey, Ali Diyarbakır, Hasan Kabataş, Ziya Erzizcan, Sıdkı Şehzadebuşı, Hamdi Edirne, Tahsin Serez, Ziya Akdoğan Tokad, Salb Aksaray, Mustafa — Kumkapı, Murad Hınış, Tevfik Aksaray, Cemil Alsa - ray, Cihad Diviteller, Tahsin İsparta, Hak - Ki İlindistan, Cemal Bolu, Zeki Van, Naci Kiryan, Salâhaddin Çanakkale, Roceb Sivas, Şerafeddin Hasköy, Muammer İzmir, Ham- di Kastamonu, Nafiz Manaslır, Mustafa Elâ- zığ, Bürhaneddin Tokad, İbrahim Tophans, Hüsameddin İstanbul, Hamdi Kerkük, Ab - durrahman Van, Tevfik Karahisar, Arif Es- kizara, Nureddin Hacılar, Vefik Brzurum, Hazım İstanbul, Ekrem Ersurum, Naci Gev- EİN, Muhlddin Sarıyer, Midhat Kerkük, Re - fi! Maraş, Osman İstanbul, Hamdi Karaca - bey, Fevzi Erzincan, Rıza Cibali, Şevket Bit- Ha, Hulüsi Kartal, Nureddin Demirci, Nazif Gelibolu, Bahri Hırkalşerif, Medeni Perle - ve, FPeyzi Manastır, Turık Zeyrer, Hami Se- Buz Antalya, Fehmi Ankara, Reşad İstan - bul, Sabahaddin İstanbul, Necdet İstanbul, Ramazan Sındırgı, Hayreddin Beşiktaş, Pu- ni İstanbul, Talât Üsküdar, Şükrü Bursa, Rı za İstanbul. Nocdet Aydın, İsmall İstanbul, â Bandırma, Arif İstanbul, Şevket Es- bir, Hüsnü Ersurum, Kâzım — Ersincan, Necati İstanbul. Lütfü İstanbul, Memduh Rr zurum, İsmall İstanbul, — Arif DBursa, Enver Karahisar, Nihad İstanbul, — Lâtfü Rlâzığ, Halid Manlsa, İskender Şuşehri, Cahtâ İs « tanbul, Mehmed Malatya, Remzi — Denizli, Nüzhet Bursa, Naci İstanbul, — Eyüb Cirre, salâhaddin Cebelibereket, Poyzullah İstan- bul, Fahri Safranbolu, Saml! Aydın, Cevdet Maraş, Besim İstanbul, Celâleddin İstanbul, Bikmet Gazlantep, Nihad İstanbul, Ham - di Üsküdar, Kemal İstanbul, Muazmmer Te - kirdağ, Asım İstanbul, Mahmud Gazlantep, Cihad İstanbul, Bmin Rekişehir, Behcet İ - tanbul, Remzi Konya, Mazhar Gazlantep, Hamza Malatya, İbrahim İstanbul, Faruk İz mir, Abdülhadi Mardin, Veysel Amasya, Paz n İstanbul, Kemal Trabzon, Zakir Gümüş - hane, İhsan İstanbul, Ali İstanbul, Nured « din İstanbul, Celâleddin Konya, Hüseyin Üz küdar, Rüştü Ordu, Halid Beyazıd, Raci İs- tanbul, Konya, Hüsnü Brzincan, Ab- Gar, Şefik İstanbnl, Bami — Kastamonu, Al! Karatsah, Zihnt Üstünsoy, Ahmed — Göksel, Ahmed Mahmud Beyazıd, Niyazi Karabulut, Karslışğll, Süvari yarbaylıfa terfi eden süvari binbaşıları Niyazi Manastır, Etem Sarayköy, Cemll Diyarbakır, Vecdi Üsküp, Avni Rrzurum, Re- fet Erzincan, Abdüssamed Gence, Hilmi Har- put, Fahreddin Manisa, Nuri Konya, Kârım İstanbul, Nazmi Edirne, Nur! Manastır, Ra- miz Üsküp, Falk Erzincan, Tahsin Manas - tır, İhsan Seltmiye, Falk Veküp, Suphi Ak » saray, Şevki Köprülü. Süvari binbaşılığa terfi eden süvari yüzbaşıları Mehmed Berat, Riza Van, Abdurrahman Kafkas, Abdülhalim Ünalp, Yürbağılığa terfi eden süvari üsteğmenleri Salm Polatkan Yenihan, İsmet Erzurum, ALUIA Bolu, Mustafa Tokad, — Şaban Oltu, Cevad Resne, Behcet Erzarum, Fikri Erzu - rum, Nüzhet Akıncılar. Süvari üsteğmenliğe terfi eden süvari teğinenleri Feridun Konya, Vamık — İstanbul, Sald Çölemrik, Eaver Erzurum, İzret İstanbul, Fuad Bursa, Adil İstanbu' Behecet Klâma, Ziyasddin Rrzurum, İrfan İstanbul, Ratf tanbul, Ekrem Bursa, Enver İstanbul, Muh- sin Ankara, Mes'ad Yalvaç, Bürhan İstan- bul, Hakkı Pataa, Salâhaddin İstanbul, İh - san Çerkeş, Kudret İstanbul, Sami Kilis, Bür haneddin İstanbul, Şükrü Urfa, Malik Ay- valık, Bekir İstanbul, Refik Hendek, Ekrem İstanbul, Şerafeddin Erzurum. 'Topçu albaylığa terfi eden topçu yarbayları Hasan Babasaki, Emin Edirne, 'Topçu yarbaylığa terfi eden topçu binbaşıları Paik Sivas, Cemaleddin Ören Harput, Ab dünâtif Edirne, İhsan Tokad, Hakkı Bursa, Faik Erzurum, Şerafaddin Selânik, AlI Har- put, Halil Kemaliye, Bedri Manisa, Ziya Kırk fareli, Pazıl Trabzon, Paik Rrzuram, Muzaf- fer Erzurum, Hâmld İstanbul, Tevfik Bivas, Feyzullah Ersurum, Ahmed Kırklareli, Ab- dülhamld Sivas, Salih Urfa, Hayreddin Er - zincan, Şükrü Kırım, Nurl Erzurum, Lütfü Erzincan, Cemal Üsküp, Ziya Rakişehir, Hak kı Çankırı, Şükrü Edirne, Cemaleddin İs - tanbul, Nazım Amasya, Şükrü Köprülü, Sıd- kı Biyas, Receb Gümülefine, Tahsin Plevne, Aziz Nasih, Hüznü Edirne, Hüsnü İşkodra, Mahmud Prevese, Münir Kırklareli, Kemal Bütlüce, Ahmed Kemâliye, Rahmet Kerkük, Ahmed İstanbul, Büştü Selânik, Sadri İs - tanbul, Müharrem Preşte, Emin — Zrzurum, Cevdet Ereğli, Cevdet Üsküdar, Sıdkı Selâ- nik, Asım Erzincan, Refik Yenice, — Tevfik Samsun, Nureddin Konya, Nazım — Kayseri, Ziyaeddin Selimiye, Nuri Debre, Hüsnü Er- menâk, Sadi İstanbul, Abdullah Van, Beh - dülkadir İstanbul, Basri Balıkezir, Neemed- din İstanbul, Naci Üsküldar, Zeki İzmit, Refik İstanbul, Hasan İstanbul, Mazlüm Bandır - ma, Kemal Kayseri, Lütfü Afyon, Nuri Eyüb. Ekzem Sivas, Cahid Bursa, Mümtaz Sinop, ”! cet Ereğli, Nureddin Gelibolu, Hakkı İnegöl. Topça binbaşılığına terfi eden topçu yüzbaşıları Fevzi Üsküdar, Hilmi Ortaköy, Talât İs- tanbul, Şerafeddin Yodikule, Arif Üszüdar, L AD G İs sa, Tarık Müdanya, Arif Bursa, / hisar, Kemaleddin Harput. Topçu yüzbaşılığına teril eden topçu üsteğmenleri Kemal Denizli, Demir Üsküdar, Pehmi Manastır, Vasıf Usküdar, Buad Naalıç, Os - man Merlik, Münib Üsküdar, Hasan — İştip, Zekeriya Narman, Sırrı Karacaâli, Cemal Or du, Abdülkadir Beşiktaş, Balih Anadoluka - vağı, Turhan Üsküdar, Nureddin — İstanbul, Salim Hasankale, Şakir Bursa, Gümüş Te - Kin Erzurum, Enver Edirne, Hüsnü Tekir « dağ, Cahid Selânik, Orhan Beşiktaş, Murad Bitlis, Ragıb Kemalpaşa, Salim Kırşehir, Sa- Mhaddin Üsküdar, Aziz Usküp, — Abdülcelil Gazlantep, Reşld İstanbul, — Nadir Harput, Hilmi Yenişehir, Zeki İstanbul, Taşkın Bay- ,burt, Bürhanoddin İstanbul, Osman — Rroiş, |Salâhaddin Malatya, Zeki İstanbul, Kemal Perlepe, Nazım Gümüşhacıköy, Şevket Bur- İstanbul, —Nusret mrumca, Rifat Manastır, Necmeddin Üs- küdar, Muzaffer Arabkir, Halis Hasankale, Niyazi Üsküdar, Süleyman Koska, — Cemil Bandırma, Midhat İzmir, Hilmi — Erzurum, Adil Aktuna, Topçu üsteğmenliğe terfi eden topçu Kmenleri tej Vodad Üsküdar, Şefik Edirne, Cemal £ - dirne, Haydar Erzurum, Ruhi Usküdar, Ni - zameddin Beşiktaş, Fehmi Gerede, İlhsan Di- yarbakır, Aslan Iğdır, Cihad İstanbul, Hallâ Brzurum, Fusd Niğde, Şükrü Bursa, Meh- med Antalya, Suad Çankırı, Şemseddin Har- put Uluburlu, Hasari Sinob, Ösman Zongul- dak, Salâhbadain İstanbul, Bedi! Üzküdar, Muhiddin Elbistan, Abdullah Erzincan, Re- ceb Petürke, Fazıl eKmaliye, Edib Harpurt, Reşad Nevşehir, Şadi İstanbul, Enver Kalkit, Behcet İstanbul, Büleyman Bursa, Kerim Belânik, Sami Gelibolu, Necdet — Erzincan, Hâmid Kilis, Mazhar Trâbzon, Hilmi Har- put, Halli İstanbul Taceddin Bolu, Faruk Kiğde, Binbaşılığa terfi eden otomobll yürzbaşıları Nuzmi Kıreaali, Mustafa Trabius, İhsan E- yüb. Binbaşılığa terfi eden nakliye yüzbaşıları / Haşim Güzze, Dünyal İzmir, Üstteğmenliğe terfi eden nakliye teğmenleri Neşet Bursa, Yaşar Amasya, Şakir Erzu- rum, Hasan Erzurum, İbrabim Usküdar. Yarbaylığa terfi eden F. B. binbaşılar Abdullah Keban Madeni, Lütfi İstanbul. Yüzbaşılığa terfi eden F. B. üst teğmenleri Adll İstanbul, Salâhaddin Şile, Bekir Er- surum. Albaytığa terfi eden mifhendis yarbay Mehmed Ökdemir Girid. terfi eden mühendis binbaşılar Yarbaylığa İhsan Üsküdar, Nuri İstanbul. Topçu gubesi; listesinin metnini neşrediyoruz Yarbaylığa terfi eden barita binbaşları * Bahri Bursa, Haşim Manastır, Bald Çe- mişgezek. Binbaşılığa terfi eden harita yüzbaşdarı Cemal Bursa, İsmet İşkodra, Yüzbaşılığa terfi eden harita üstteğmenleri Fahri Eskicuma, Lütfi Edirne, Sıdkı Kal- kandelen, Eşref Batum,. Salm Sıvas, Nisa- meddin Kayseri, Hazim İstanbul, Nazif Kı- zıltoprak. Albaylığa terfi. eden fabib yarbayları Hakkı Trabzon, Bahaeddin Rize, Hulüsi İs- tanbul, İbrahim Divrik, İbrahim Mevleviha- ne, İbrahim Kurabağalıdere, Lütfi İzhakpa- şa, İbrahim Kâragümrük, Ralf Sıvas, Hami Brzincan, Teyfik Bolu, Bahzeddin — Valid - geşmesi, Riza Trabzon, Ahmed Ayasofya. Yarbaylığa terfi eden tabib binbaşıları Ekrem Girid, Necmeddin Milâa, Müustafa Bıvas, Muzatfer İstanbul, Rüşdü Girid, İbra- him Tokad, Vahiâ Selânik, Hilmi Kasaba, Sabri İstanbul, Zeki İstanbul, Behçet Niğde, Nürzhet Drama, Fethi Yenişehir, Etem Ka- zan, Abdi İsparta, Sırrı Ermenak, Raşld İs- — tanbul, Nalm Trabzon, Subhi İstanbul, Arif Dedeağaç, İsmall İstanbul, Hikmet İstanbul, Ali Servi, Ziya Diyarbakır, Hilmi Kayalar, Ralf Gürün. Binbaşılığa terfi eden tabib yüzbaşıları Hamdi İstanbul, Kenan Yanya, Razi İse fanbul, Fevyzi Kırklareli, Adnan Selânik, z Mustafa Bursa, Fikret Bakü, Veysi İstanbul, — Esad İstanbul, Abidin İstanbul, Nasret Er- — zurum, Hulüsi İstanbul, Rıza İstanbul, Mus- tafa Tire, Haydar İstanbul, Abdullah İstan- — bul, Mes'ud İstanbul, Mecdi Balıkesir, Şükrü İstanbul, Nevzad İzmir, Nevzad Rodos, Puad İstanbul, Ziyaeddin Barsa, Raif Edirne, Ali Girid, Mehmed Kırkaağaç. Albaylığa terfi eden eczacı yarbaytar Ömer İstanbul, Cabir Buraa. Yarbaylığa terfi eden eczacı binbaşıları Cemil Yemen, Salih Drammau, Lütfi Ki« zanlık, Cemil Mekke, Şükrü Üsküdar, Salâ- baddin Şehremini. Yüzbaşılığa terfi eden ecraer Üstteğmenleri çal;!ıııl Kastamonu, Şevket İstanbul, İhsan u. terfi eden dişci yüzbaşıları ranbolu, Lütfi Selânik, Pazlı Haseki, İbrahim Sinob, Noecib İstanbul, Cemal Beşiktaş, Mu- hliddin Aksaray, Reşad Çengelköy. Yarbaylığa terfi eden veteriner binbaşıları Adil Boyabad, Sadeddin İstanbul, Vahded- Gin İstanbul, Ziya Kırşehir, İbrahim İzmir, Hadi Manisa, Şebabeddin İzmir. Binbaşılığa terfi eden veteriner yüzbaşıları Rasih Bolu, Nazmi İstanbul, Ratip İstan- bul, Emir Ereğli, Basri Eyüb, Kemaleddin Üsküdar. j Anul.tılcdol-lın_ıuwnn Hidayet Selânik, Hamdi Erce, Lütfi İzmiz, — Mehmed Malatya, Tahsin İstanbul, Enver Bekizara, Rüşdü Fatih. A Yarbaylığa terfi eden Tevarım binbaşıları Yarbaylığa terfi eden fen ve san'at hinbaşısı | Abdülâziz Humus, Hüseyin Pirse, Muam- Ekrem Çobanoğlu. mer Fatih, Raşid Şarkikaraağç, Hamdi İz- mir, Rüşdü Bursa, Rıza Ergiri, Remzi Niğde, Kemal Boşiktaş, Hamdi İşkodra, Nazım İs- Yüzbaşıları Ferhad Kalfaoğlu, Hayri Ökten Kaşımpa- | tanbul, Hüsnü İstanbul, Rifat Üszküdar, E- a. Yarbaylığa terfi eden istihkâm binbaşıları Sabri Rados, Zeki Erzincan, Nasif Van, Tah- Şazi Sıvas, Cafer Nakilbend, Necati Ma-|sin İspazta, Haydar İstanbul, Abdülcebbar nastır, Falk Erzurum. Necatl Mustafakemal- paşa, Şehabeddin Van, Şevki Van, Cemal Ez- kişehir, Zarif Harput, Ziya Erzurum, Rüşdü Maraş, Busri Fındıklı. Binbaşılığa terfi eden istihkâm yüzbaşıları Refik Kireçburnu. Roceb Yıldız. Yüzbaşılığa terfi eden istihkâm üÜstteğmenleri Rasih İstanbul, Naci Selânik, Kamal Te- kirdağ, Nuri Bitlis, Hamdi İstanbul, Bedred- din Beşiktaş, Fevzi Divrik, Bedri İstanbul. Üstteğmenliğe terfi eden istihkâm teğmenleri Remzi Erzincan, Bahtiyar Kars, Ahmed Kütahya, Ahmed Erzurum, Hüsameddin Niğ- de, Şeref Borat, Rıza İstanbul, Şefik Uçar İstanbul (90/8/036 dan İtibaren terfi ettiril- miştir), Kadri İstanbul, Esad İstanbul, Tah- sin Ayancık, Sabahaddin İstanbul, Enver Balıkesir, Kemal Karahisar, Asım Adana, Cahid Ordu, İbrahim Sıvas. Albaylığa terfi eden muhabere yarbayı Babri Akan Bıvaş. Yarbağlıya terfi eden muhabere binbaşıları Eşref Selânix, Tahsin Alipaşa, Demir Har- put. Müustafa Girld, Celâleddin Amasya, Abdülkadir. Rrzincan, İsmall Odabaşı, Emin İsparla, Raşid Beşik- taş. Yüzbaşılığa terfi eden muhabere üstteğmenleri Muhlls Hasankale, Vehbi Ersincan, Salâ- haddin Selânik, Rüşdü Bayburd, Abdülkadir Paşabahçe, Lütfi Suşehri, Avni Arapkir. Üstteğmenliğe terfi eden muhabere teğmenleri Mustafa Balikesir, Riza Edirne, Behçet Eşme, İhsan Edirne, Necati İstanbul. Kenan Şâm, Mustafa Balıkesir, Faik Üsküdar. Binbaşdığa terfi eden demiryol yüzbaşısı Bahaeddin Toptaşı. Yüzbaşılığa terfi eden demiryol üstteğmenleri Gündüz Kelkit, Enver Fırat, Kutbeddin Manastır, Turgud Alaşehir, Selim İstanbul, 'Doğan Gümüşane. Üstteğmenliğe terfi eden demiryol teğmenleri Asat Akşehİr, Mustafa Kayseri, Hilmi E- yüb, Sabahaddin Adanazarı, Muzaffer İstan- bul, Behiç Bursa. Kâzım Karahlsar, Vahid İstanbul, Şevket Şam. Albaylığa terfi eden harita yarbayları Hüznü Beşiktaş, Rıza Trabaon. 'Trabzon, Ziya Manastır, Ömer Bursa, Mü- hidein Cerrahpaşa, Vasıf Diyarbakır, Ali İ- — nadiye, Nocati İstanbul, Bubh! Kilis, Hamdi V: Beşiktaş, Hâmld Eyüb, Muhtar İstanbul. — — (Arkası var) Almanya, Südetler meselesi ve : Moskovadaki Almah elçisi Moskova 29 (A.A.) — Ecnebi mem - leketlerden gelen bazı haberlerde Al - manya hükümetinin Varşova, — Belgrad ve Bükreş hükümetlerine Südetler me « selesi daha çok geciktiği — takdirde Al - manyanın, Südet Almanlarının menfas- tini nazarı itibara alarak şiddetle mülda. hale etmek mecburiyetinde — kalacağını haber verdiği bildirilmekte idi, Almanya sefaretinde Sovyet hüküme- SELÂNİK BANKASI 'Tesis tarihi : 1888 g İdare Merkezi : İSTANBUL (GALATA) Türkiyedeki Şubeleri. İSTANBUL (Galata ve Yenicami) MERSİN, ADANA Bürosu Yunanistandaki Şubeleri: SELÂNİK - ATİNA Her nevi banka muameleleri Kiralık kasalar servisi îî y ae ni Ba ae d ea