18 Ekim 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

18 Ekim 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

ÜT ST eli Sahiafe 12 Akşam 18 Teşrinievel 1929 aa CHRYSLER t İKraysler otomobilleri Plimut Bir çok tashihatı havi olmakla beraber son derece 66 Modeli Kraysler fabrikasının en son icadı olup 6 Son derece müzeyyen ve lüks bir otomobil T7T7 Modeli bulunmaları büyük bir hafifmeşrepliktir. Kraysler otomobili işkülpesentlerin bi Her kim yeni otomobillerimizin vüruduna arzu ediyorsa, diğerlerini çizerek pullu bir zarf derununda posta ile İsini —— — — —— — Adres Tayyor Viyena Çocuk elbiseleri ve.her nevi İngili; Xo 1610 Karakaş ibise mağazası Bu ni kesüp mütaraal mlmiz, ROYAL KORSE SALONU Vücüdün Pfazla sişmanlığını — izale edici anıklı <Roy lonu bir kere ların sipa- eri de imal ettirilir. Beyoğlu İstiklâl caddesi Parmakkapı tramvay istasyonu 115 numaralı apartımanın | inci katı. Devlet Demiryolları ve Limanları Umumi idaresinden: Ankara - Kayseri hattının 242 inci kil ivarında hazır ka- rilmiş 4000 M 3 kadar balastın hat kenarına naklinin yeniden ve aleni surette münakasası 9/11/29 cumartesi günü saat 10 da Ankarada Devlet Demiryolları münakasa komisyonunda yapılacaktır. Münakasaya iştirak edecekler teminat akçelerile birlikte aynı günde saat 10 'a kadar mezkür komisyonda isbatı vucut etmeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnâmelerini 50 kuruş mukabilinde muhasebat dairesinden tedarik edı h Elektrik tesisatı ustası aranıyor inde elektrik tesisatı yapmak için müsait şerai lfaya ihtiyaç vardır. Taliplerin resmi vesaikleriyle Sirkecide güneş ticaret ve nakliyat evinde İbrahim beye müracaatları, kadar dünyada biç bir otomobil fabcikusı tarafından bu derete güzel bir Bu sene Kraysler Gtomobilleri diğer senelerden daha ziyade piyasaya hakim olacakları gibi bilcümle otomobil meraklılarım da hayret ve telâşa düşürecektir. Şimdiye kadar esasen gayet az benzin sarfiyatile maruf olan Kraysler otomobillerinin bilümum yeni modelleri benzin sactiyatı : Yeni bir ihtiranm medyunu şükranı olarak s'dukça daha az olacaktır. Türkiyede dahi mevcudu binlere baliğ ölan Kraysler otomobilleri taraftarları, yeni model Kraysler otomobilleri ilk partisinin vüruduna sabırsızlıkla intizar etmektedirler. Otomobil mübayaası arzusunda olan zevatı muhteremenin pek az bir müddet sonra vürut edecek olan yeni modellerimizi görmezden evvel diğer bir. mübaayaatta Yeni modellerimizden Plimut 66, 70, 77 modeli Kataloklarınızı gönderiniz, otomobilleri gösteriniz. n yeni 1930 modelleri ilk irsalâtı fabrika tarağandan Türkiyeye mütevccihen yola çıkmıştır.? Bu sene, 80 modelindeki büyük tipten başka tamamen yeni, gayet müzeyyen ve bir çok feceddüdatı havi 4 muhtelif yeni tiplerin satılığa çıkarılmış olduğu bize fabrika tarafından telgrafla : ÖOtomobil piyasasını altüst edecek şayanı hayret bir - teceddüdat olarak bildirilmektedir. üzel bir renk ve karöseride olarak ilindirli ve malümunuz olan metanetile maruftur. '70 Modeli Ezber cihet tashihatı havi bir çok teceddüdatı fenniye ile mücehhez şimdiye kadar mevcut olan 65 modelinin mütekemmilidir. ğı cami ve keza bir çok tcceddüdatı fenniye ilei vücuda getirilmemiştir. olup mutasavver bilcumle rahat arzularını isafa kâfidir. eylemek bususunda mutabık olup ta bunlara ait katalokları almak arza ederse lütfen zirde muharrer tiplerden hangisini göndermelerini rica ederiz. Tepebaşında BOSTON Lokanta 've birahanesi bugün saat altıda açılıyor. Yemek ve içkilerimizin nefaseti İj muhterem — müşterilerimizin en müşkilpesent olanlarını bile memnun edecektir. Tütün gümrügunden Çağaloğluna kadar olan sahda Cuzdanimi gay- bettm deruninde resmi evrakım oldugundan — bulanların Kayseri | hanında 5 No bahşiş mukabilinde teslim etmeleri rica olunur. Orhangazi Kazası görlei cedit karyesinden Haci Osman oglu Halil Darül'aceze müdürlüğünden : Adet 3 Kapaklı büyük tencere 4i 5 ük » 3 yük kazan 1 Süzgeç 2 Saplı süzgeç 5 Kepçe zarf asası Üteşrinisani 920 günü İcra ile aat on eler Taliplerin yürde yedi buçuk t Pnat akçelerile müracaatları. | Ü. Te | Darül'acezeye — yevmi beş yüz | kiloya kadar muktazi birinci nevi | tarihi ihaleden itibaren D31 mart 9. yahut bir sene müddetle narhtan noksanına itaya taliplerin yüzde yedi huçuk temi- Hat akçesile 10 teşrinisani 920 pazar gönü sant on dörtte açılacak teklifnamelerini —ita için —daha evvel Darül'acezeye müracaatları. Kraysler otomobilleri Türkiye vekili umumisi : Istanbul, henüz buraya vürut etmişlerdir. ücehbez olup şimdiye Beyoğlu - Taksim, Eldorade Öksüremere rarran em #F iatlı kitap listeleri neşredilmiştir — - Devlet Matbaası müdürlüğünden: İlkmektepler için kabul edilmiş olan kitapların fiatları komisyonca tesbit (edilerek fiatlı kitap listesi tab'ı, bil- cümle mekteplere ve kitapçılara tevzi edilmiştir. Kitap alınırken fiatlar için bu listeye müracaat edilmesini ebe- veynin-nazarı dikkatini celbederiz. Or- tamekteplerle Liselerin fiatlı kitap lis- teleri birkaç güne kadar tevzi edile- cektir. Mes'ul müdürü: Enis Tahsin