16 Ocak 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

16 Ocak 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

Bay ve Bayana dair yardım altında bir toplantı yapıldı esas düşüncesini diyorum: toptan peynir sattığı kendisi cümhuriyet Muayeneden geçiril» miyen asansörler işleyemiyecek Metresini öldüren Ibrahimin muhake- mesi dün bitti Iktisat Vekili Ankaraya döndü Takunya yüzünden Arnavutköyünde oturan 60 Çocukları kurtarıra bir em Beş'ktaş cinayeti faili kenüz tutulmadı bir Dördüncü kitap bugün açılıyor saat 11 de Beyoğlu Halke- salonunda dördüncü açılacaktır. Bir hafta sonra bir Bu ser- ağ ve peynir Dün Valinin reisliği | Satışların Belediye tarafından yapılması teklif ediliyor A m ŞAMAN Elektrik şebekesi Bir İsviçre şirketi malzeme verecek | Fırına verilecek, her pişecek teslim edilmiştir. Lüks mağazalar kaldırılacak mı? Yeşildirekiz. öü bir siparişi Sütçülerin temizliğe dikkat etmeleri lâzımdır Hazırlanan liste Ticaret Vekâletine bu Sipahi ocasında verilen çay Karilerimizin «mektupları Suadiye plâjına giden yol karanlık Erlerimize kışlık hediye A .. Hele çocukluğumdaki Kâğıthane safalarının... — Pisboğaz değilim amma dolmaya karşı her nedense bir saygı ve sevgim vardı bay Amca... . Küçüksu seyranlarının bu dolma- severliğimdeki rolü büyüktür!., .. Bacı kalfanın bütün ustalığiyle hazırladığı dolmalar o günlerin sür- yrizi olurdu!... » Fakat konservecilik dolmayı ten- en alıp teneke kutulara istif el ! — Seni dolmadan soğulda b ttikten sonra dolmadan soğudum!... B.A. olmasa gereki... — Ya ne olabilir B. A. — Siyasi di lolmalar!... ii